Everyday Magic

ZATN VER 1 | 51 str.

Vraćajući se kući s mađioničarskog nastupa, Zatanna zatekne bivšega ljubavnika Johna Constantinea u svojoj sobi. No, on nije tu iz očitih razlog. Ispostavlja se kako se Constantine našao pod utjecajem kletve kojoj samo mađioničarka može stati na kraj.

• Everyday Magic
    ZATN VER 1

• Strip je izašao u četvrtom mjesecu 2003. godine.
  • Zatanna se prvi put u stripovima pojavljuje u Hawkmanu #4 (1964.) pisca Gardnera Foxa i crtača Murphyja Andersona.

Ona je suradnica Justice League, ona je djevojka od pozornica, ona nosi štikle u kombinaciji s mrežastim najlonkama, ona je najseksi čarobnica DC univerzuma, ona je Zatanna!

Zatanna je kćer Giovannija Zatare, pripadnika rase Homo magi. Temelji njezinog lika se nalaze u njezinoj potrazi za svojim ocem. Kroz svoja putovanja susreće se sa raznim likovima DC univerzuma, prvenstveno s Hawkmanom i Hawkgirl, a zatim i svima poznatima Batmanom, Robinom, Green Lanternom itd.

Zatanna se bavi iluzijama, točnije izvodi mađioničarske trikove na pozornicama pred ljudima koju obožavaju njezine izvedbe čak toliko da ih i sami pokušavaju izvesti. Međutim, ona nije samo tamo neka obična djevojka koja ima par aseva u rukavu, već zaista posjeduje moći ravne nekima daleko poznatijim likovima američkog superherojskog stripa. Njezine moći uvelike nadilaze granice ljudskoga, što se da konkretno primijetiti u pojedinim scenama ovoga stripa.

Priča počinje Zatanninim povratkom kući s turneje koja u svojoj sobi nalazi Johna Constantinea, bivšeg ljubavnika. No, on nije tu da bi pokušao obnoviti stare strasti. John otkriva Zatanni kako ga je čarobnica Nimue proklela. Nimue je čarobnica poput Zatanne, samo što svoje moći koristi u drukčije svrhe. Dovoljno je reći kako sve muškarce s kojima je provela noć pretvara u žabe jer ih je se, kako kaže, tako lakše riješiti. Možete pretpostaviti kako to rezultira sukobom između likova. Zatanna je na sebe preuzela zadatak da spasi dušu svog bivšeg ljubavnika Johna.

Kroz radnju se na male trenutke da naslutiti Zatannina povezanost sa svojim ocem koja seže u same korijene njezinog lika, ali teško je za očekivati dobiti nešto više s obzirom na jako mali broj stranica. S obzirom na opsege radnje, imamo zadovoljavajući broj likova. Problem je što ti likovi nemaju neke velike svrhe ovdje, ne događa se ništa što bi ih obilježilo. Možemo reći kako smo dobili jako malo, na momente je scenarij iskakao kao da će se radnja i likovi dignuti na viši nivo, ali to se ipak nije dogodilo. Izostaje onaj trenutak zbog kojega bi se ova priča urezala u sjećanje kao nešto posebno. Zaista je teško išta više za reći jer stvarno nema materijala za još neka analiziranja u ovom oskudnom izdanju.

Za ovakvu tematiku u stripu crtež izgleda skladno. No, problem je što likovi izgledaju ipak previše djetinjasto, teško će uvjeriti čitatelja u realnost događaja, možda mala doza realističnih fizionomija likova ne bi bila na odmet da digne ovo na veći nivo. Naslovnica također prati crtež i ne odskače previše.

Zatannina svakodnevica je, i kako sam naslov aludira, magija. Bijeli zečevi, šešir, visoke pete, borba s demonima, sve to čini Zatannin život koji nudi nešto drukčije u odnosu na ono što smo do sada imali prilike vidjeti. Svijet iluzija nudi jako puno potencijala koji ovdje nije iskorišten, nadajmo se kako će se netko jednog dana potruditi napraviti jednu priču dostojnu Zatanninog lika.

“When Zatanna's out of town, it's like a hole in this city's heart

6, 7, 9, 8

Ovo sam pronasao i procitao samo zbog ove recenzije; moram priznati da prije toga nisam ni znao za ovaj strip/serijal.  Ipak, Zatanna je simpaticna junakinja, i dosta sarmantna.  Lijepo je vidjeti strip u kojem superheroj(ka) ne mora biti tipicna junakinja u superhero stripu.  O John Constantinu ne znam puno, jer serijale o njemu takodje ne citam; jedino sto znam je onaj usrani film sa Keanu Reeves iz 2005 godine.  Everyday Magic je lijepo nacrtan strip sa scenariom koji bi se jedino mogao nazvati "limunada", ali u ovom slucaju to je u stvari dobra stvar.  Nije bas nesto sto cu ponovo skoro citati, ali moram priznati da me je fino iznenadilo.

17.03.2017
    13:27:00 sati

• Nepoželjni gost