Između života i smrti

DD LEX 14 | 96 str.

Jill Brady je internistica u londonskoj Općoj bolnici. Njezin otac umro je prilikom rutinske operacije slijepog crijeva i iako uvijek postoji rizik i takve stvari se događaju u Općoj bolnici događaju se prečesto.

• Između života i smrti
    DD LEX 14
  • Između života i smrti
    DD ZS 14

• Fra la vita e la morte
    DD SR 14

• epizoda je inspirirana filmom "Coma" redatelja i scenariste Michaela Crichtona s Michaelom Douglasom u glavnoj ulozi tj. istoimenim krimićem Robina Cooka
  • Bloch se pojavljuje tek na 90. stranici kada dolazi u posjetu Dylanu u bolnici
  • saznajemo da je Dylan vegetarijanac
  • doktor Hicks vratiti će se u epizodama „Tunel užasa“ i „Povratak u zonu sumraka
  • u epizodi „Zona sumraka“ upoznali smo prvog doktora Hicksa, za kojeg ćemo u epizodi "Povratak u zonu sumraka" saznati da je rodbinski povezan s Hicksom iz Opće bolnice
  • str. 12, doktori razgovaraju o transferu slavnog nogometaša Iana Rusha iz Liverpoola u Juventus. Transfer se desio 1. srpnja 1987. a čelnicima Liverpoola isplaćena je cifra od 3 milijuna funti
  • str. 57, Dylan u privatnoj biblioteci ima knjige književnika Ambrose Biercea, poznatog po djelu „The Devil's Dictionary“, zatim Richarda Adamsa („The Plague Dogs“), O. Henrya (pravim imenom William Sydney Porter poznat po čestim završnim obratima u svojim pričama) i svima nam znanog Charlesa Dickensa, autora bezvremenskih klasika poput „Olivera Twista“ i „Velikih očekivanja“

Oduvijek mrzim bolnice! Sve u njima djeluje mi presvjetlo, sterilno i hladno. Upravo zbog toga mi je i prilično zastrašujuća ova avantura Dylana Doga. Sclavi nas na početku priče stavlja u poziciju starca koji sa strahom očekuje operaciju. Iz starčeve perspektive vidimo sestre koje daju injekciju za smirenje i odvlače krevet u operacijsku salu. Ono što slijedi najbolje opisuje najava epizode na starom izdanju Dnevnika: Ledeni strah od kirurškog zahvata...svjetlucaju instrumenti, na licima liječnika su maske... posljednji trenuci prisebnosti, a onda padanje u ponor nesvijesti. Primarijus započinje operaciju, otvara pacijenta, primjećuje da rana izgleda poput duhanske kese i čavrlja s anesteziologom o prošlom vikendu. Gledajući operaciju s distance mogli bi pomisliti da su liječnici prilično besćutni i hladni ljudi. Bili bi u krivu, naravno, pošto doktori samo rade svoj posao i na neki način moraju se distancirati od pacijenta. S druge strane mnogo umrlih poslije rutinskih operacija tjera nas (a i Dylana Doga) da posumnjamo u kredibilitet liječnika Opće bolnice u Londonu. Možda primarijus Hicks i anesteziolog Volker rade više nego što im posao nalaže i to ne u pozitivnom smislu...

Duh oca ukaže se Jill Brady i kaže joj da je ubijen tijekom operacije. Jill se obrati Dylanu koji po dobro nam znanoj šabloni prihvaća slučaj iako mu siromašna studentica medicine nije u mogućnosti platiti. Naravno, uskoro su Jill i Dylan u ljubavnoj vezi što je autoru povod da našem junaku stavlja nevjerojatno glupe izjave u usta: „Možda nije bio pravi trenutak za ljubavnu izjavu. A nisam ni zaljubljen u tebe. Ali poljubac je jedini način da ti pokažem koliko sam uz tebe...i ne samo zbog posla.“ Nesigurni školarac ili lovac na čudovišta? Oboje! Epizoda djeluje neuravnoteženo, bas kao i prethodna "Oni su među nama" na kojoj je Sclavi po prvi puta surađivao s drugim scenaristom (Ferrandino). Ovdje se udružio s Mignaccom i čini mi se da se dvojac nije posve uskladio. Možda Sclavi još nije bio spreman za timski rad, no već šest mjeseci kasnije će s "Iz dubine", kojeg je radio s Castellijem, dokazati da može napraviti izvrstan featuring. Najveća zamjerka je što nitko na kraju ne posumnja da je primarijus Hicks imao svoje prste u stvaranju "savršenog organizma". Šegrt je raskrinkan, dok gazda nesmetano nastavlja eksperimente. Također je apsolutno nevjerojatan prizor u kojem se Dylan ušulja na operaciju koju izvodi primarijus. U stvarnom svijetu sigurno bi ga primijetili i izbacili u roku od nekoliko sekundi.

Luigi Piccatto mi je nakon Casertana najbolji crtač Dylana Doga. Ipak, u ovoj epizodi tek je u nekoliko vinjeta pokazao svoj izuzetan talent koji će iz epizode u epizodu postajati sve očitiji. Ovo mu je tek drugi rad na Dylanu i još nije pronašao i razvio humoristični i precizni stil crtanja po kojem ga danas znamo i volimo. Ipak, od samog početka do danas u jednoj je sitnici uvijek dosljedan – djevojke crta s pjegicama na licu. Nekad mi je to smetalo, ali više mu ne zamjeram na tome, naposlijetku svi mi imamo neki fetiš. Što se naslovnice tiče smatram da ulazi u tri najbolje koje je Villa napravio za serijal (druge dvije bi bile Ljepota demona i "Poslije ponoći").

Decapitation by Luigi Piccatto

Najbolji dio u cijeloj priči je onaj kada Dylan slijedi negativca do hladnjače u kojoj vidimo ljudske ostatke svuda naokolo. Naš junak upita negativca „Vi...vi ste učinili sve ovo?“, a ovaj odgovara: „Dragi prijatelju, ovo je najobičniji frižider, kakvih ima po svim bolnicama...“ Doista stravičan prizor upravo iz činjenice što izgleda stvarnije od bilo kojeg čudovišta. Epizoda je specifična i po tome da sadrži samo jedan prizor dobrog starog prljavog ubojstva (odrubljivanje glave beskućnika). Naravno, trovanje pacijenata na operacijskom stolu sam izuzeo zbog netipičnog i grafički neeksplicitnog prikaza, iako je ako bolje razmislimo taj način ubijanja puno jezovitiji i strašniji. Epizoda nam daje dva negativca: jednog direktnog s načelom „cilj opravdava sredstvo“ i drugog, puno opasnijeg, s izraženim kompleksom Stvoritelja koji pametno iz pozadine vodi cijelu igru. Groucho je izvrstan kako je i uobičajeno u tom početom periodu dok su sve fore još uvijek bile svježe. Sasvim zadovoljavajuće, ali ipak slabije od visokog početnog standarda.

DD LEX 13 Oni su među nama

DD LEX 15 Kanal 666

7, 8, 9, 9

Epizoda u ranijoj fazi Dylan Doga koja je ujedno i najbolja.I stoga najbolje ocjene idu uz nju.....
    03.10.2007
    17:23:00 sati

5, 5, 5, 6

Meni osobno epizoda na granici prolaznog. Ludi doktori koji eksperimentiraju na nesretnim pacijentima su mi više-manje OK, ukoliko ih se stavi u pravi kontekst, najbolje u sporednu ulogu. Ovako da je cijeli strip o njima mi je malo tapija, radi prezasićenosti, pa čovječe ima ih svugdje: u filmovima, stripovima, knjigama i igricama, tako da su već pomalo dosadni. I sve pomiješano sa dobrim starim Dr. Victorom Frankensteinom, koji pokušava stvoriti nad-čovjeka, polu-boga ili nešto u tom stilu. Uostalom, zašto koristiti trulo mrtvo meso kad radeći u bolnici možeš lako doći do svježe robe?Trebali bi Sclavi i ekipa doć malo u naše bolnice, e tu bi bilo tema za horrore. A i kod nas nema ovih koji se previše zabrinjavaju ako osoba iznenada umre za vrijeme nekog rutinskog zahvata.
    03.10.2007
    17:34:00 sati

8, 7, 9, 8

Meni se, da pravo velim, ova epizoda jako, jako svidela i sigurno spada u one najbolje sa pocetka izlazenja DDa.
    03.10.2007
    18:30:00 sati
  • Ukupna ocjena 79%

7, 8, 8, 10

Jedna od epizoda s početka DD-a. Tada su (skoro) sve epizode bile odlične, u najgorem slučaju dobre...Fale mi ta vremena...Sclavi nas lijepo uvodi u priču sa Jillovim ocem, zatim slijedi istraživanje, te na kraju zanimljiv kraj. Piccatto još u fazi traženja samoga sebe, dok je Villa stvarno odlično nacrtao naslovnicu.
    03.10.2007
    20:48:00 sati
    Akul
  • Cliff Burton

8, 8, 8, 10

Nitko ne voli bolnice ;-) Sclavi je u ovom slučaju upotrjebio savršenu atmosferu u romanu.Priča mi nije nešto poseba, čak me ni ogromno čudovište nije previše impresionirao,ali zato kraj popravlja sve obavljeno ispred. Sve u svemu broj Dylan Doga u kojem sam uživao.Crtež mi je jako loš, ja sam ipak fan Roi-a, ali mislim da se nacrtalo, samo da se nacrrta.
    03.10.2007
    22:36:00 sati
    Cliff Burton
  • Curunir

8, 8, 8, 8

volim te bolnicke horore, sto cete... upalo mi fino, onako između 2 krvava bifteka....
    04.10.2007
    01:37:00 sati
    Curunir
  • mali od palube

8, 9, 8, 7

06.10.2007
    09:51:00 sati
    mali od palube
  • doktor78

8, 7, 8, 8

Solidno...
    06.10.2007
    14:22:00 sati
    doktor78

7, 8, 7, 7

Sclavi je uz Piccatovu pomoć dobro dočarao sav užas koji prosječni čovjek doživljava prije operacije, međutim konačna kreatura sastavljena iz raznih dijelova ljudskog tjela djeluje pomalo komično i mislim da je nepotrebna. Efektnije bi bilo prikazati doktore/anesteziologe kao lude ubojice itd.Piccato tek solidan, još u fazi gdje se traži i tek će kasnije razviti svoj prepoznatljiv stil (pogotovo u trash-scenama) po kome je poznat.Interesanta opservacija recenzenta o tome da uvijek crta žene sa pjegama - svaka čast. Dobra epizoda ali zbog pomalo razočaravajućeg kraja ne spada među one najbolje.
    07.10.2007
    23:01:00 sati

6, 7, 8, 8

Ovo je sasvim solidan bolnicki hororac.Sami prikazi operacija i pogled iznutra kad Hicks dodiruje pacijentovo srce, uuuuh, creepy. Scene sa "astralnim projekcijama" su bas zastrasujuce, steta sto i monster nije na tom nivou. Dobro, nismo mu videli sestricu, mozda je ona vrhunac uzasa, a mozda dobije i svoju epizodu :) Naravno, malo je nejasan motiv stvaranja super oganizma koji izgleda bas tako, ali ajde nek im bude. Dr Hicks je imao sve potencijale za negativca koji je mogao cesce da zadaje glavobolje Dylanu (pitam se dali je Sclavi zaboravio na njega s obzirom na sva ona desavanja pri povratku u Zonu. Zanimljivo je i Dnevnikovo resenje da nabudzi naslov pri vrhu, jer su se "genijalno" setili da u nekoliko brojeva prilepe ogromni bar kod posred naslovnice. Kreteni. U zanimljivost bi se moglo dodati i to da cemo se sa Jill ponovo susreti u epizodi gde ce vecina Dylanovih cura za taj i taj mesec biti potamanjeno. Jill ce tada vec biti doktorica, a bogami ce i ostati ziva. Govorim o "Zeni koja ubija proslost".
    08.10.2007
    02:32:00 sati
  • lwood

8, 9, 7, 7

vrlo dobar bolnički horror.stvaranje nadtijela s dijelovima leševa,masiranje srca,ludi doktori...
    13.10.2007
    17:48:00 sati
    lwood

6, 7, 6, 7

prosječna priča,ništa više....
    03.11.2007
    13:21:00 sati
  • Lucy Liu

9, 9, 10, 10

Epizoda doista vrijedna spomena,a Piccatto rastura!
    04.11.2007
    11:36:00 sati
    Lucy Liu

4, 7, 7, 10

Stvarno stravično!! Samo, kakvo je ono gadljivo Hicksovo čudoviste i koja mu je namjena??????? Bah!!
    22.12.2007
    13:54:00 sati

8, 9, 9, 10

za početak, villin pun pogodak s naslovnicom, tu dajem desetku. piccatto je jako dobar, iako mu ovo nije najbolja epizoda. što još dodati na priču, početne sclavijeve epizode, posebne, odlične, pomalo saznajemo sve više o dylanu i ekipi... sve je odrađeno prilično korektno, sa par odličnih ideja i crteža, dakle spada među bolje dylane jer je riječ o dylanu kakvog poznajemo - misterija, mozganje, malo natprirodnoga, grouchovih balina, nova dylanova cura i to je to. jedino mi u ovoj epizodi malo fali bloch.ako vam se sviđa ova epizoda i bolnička tematika, preporučam Alan Forda - klinika lake smrti, haha
    08.01.2008
    00:29:00 sati
    blackport8
  • Windwalker

7, 7, 8, 9

Solidna epizoda u stilu starih trash-horrora, a to dokazuje ono simpatično čudovište na kraju.
    12.03.2008
    21:43:00 sati
    Windwalker

7, 3, 8, 9

priče iz bolnica su uvijek blizu horora, čovjek je tamo u strahu, bio on pacijent ili posjetiocovdje je sve ok, dobro se razvija, a onda nosom u zid, pa što im je trebala ona kreatura, wtf...crtež i naslovnica su jako dobri i vjerojatno će moju ocjenu povisit na nivo koji priča i scenario ne zaslužuju
    06.10.2008
    20:09:00 sati
  • Klukas

9, 10, 10, 10

Odlična epizoda. Sve je na svome mjestu, crtež je također odličan. Jedino što je malo bezveze je ono čudovište na kraju. Ne izgleda mi baš najbolje i ne znam šta je kirurg htio sa takvim monstrumom postići.
    Scenarij je odličan, lijepo složeno sa crtežom - na trenutke vrlo napeto. Npr. Dilanova potjera za anesteziologom i silazak u podrume bolnice.
    Likovi su odlično iskarakterizirani i pašu im crteži, naročito kirurg.
    Humor na mjestu, a scena za anale, sa stranice 29: Gručo parodira Dilanovo sviranje flaute - nakon što Jill kaže da je studentica i nema novaca, Gručo otima flautu iz Dilanovih ruku i kaže da "treba pažljivo razmotriti činjenice u svjetlu novih događanja", odsvira notu i kaže "stvar je jasna, ne prihvaćamo posao." Gručo je zakon!
    03.12.2008
    15:40:00 sati
    Klukas
  • Ukupna ocjena 62%

7, 7, 5, 5

faaaaantaziranjjeeee.....
    02.01.2009
    13:00:00 sati
    Misko iz Darwooda

4, 4, 5, 9

Naslovnica je najbolja stvar ovog stripa. Kraj i ono čudovište su sramota za serijal, naivno i glupo scenaristički i vizualno!
    11.01.2009
    03:47:00 sati
  • manhunter

8, 8, 8, 8

Veoma dobra epizoda, sa oslanjanjem na fenomen koji je već opisan u medicini. U vreme kad je ova epizoda izašla, školski prijatelj je bio u bolnici, čekao na neku jednostavnu operaciju. Dan pre operacije mu je majka donela ovaj strip, da ubije vreme..Naravno, žena nije pojma imala o čemu se radi, znala je da joj sin čita stripove, pa da ga obraduje. ;-)
    11.01.2009
    13:05:00 sati
    manhunter

8, 8, 9, 10

Ono čudovište na kraju stripa stvarno izgleda bezveze. Ideja o takvom stvorenju je stvarno dobra (nešto tipa bizarnog Frankensteinovog čudovišta), samo je pogrešno realizirano na crtežu. Eto, Dylan se konačno suočio i sa užasima bolnice :D
    13.01.2009
    12:18:00 sati

10, 9, 10, 8

Dobra ideja za pricu, to je onaj pravi i stvarni horror. Crtez fenomenalan.
    27.06.2009
    13:28:00 sati

8, 3, 8, 9

Kao bolnički horor priča i može proći, iako ne volin takvu tematiku nimalo. Ali nikako ne mogu prihvatiti onu ogromnu glupost u scenariju, a to je da se Hicks izvukao. Pa mislim, Dylan uhvati Volkera i njega na djelu u onoj operacijskoj dvorani dok onoj vade mozak ili što već a kasnije nikome ništa, kao da Hicks nije ni bio tamo? WTF?!! Druga veća glupost je ona izbljuvotina od čudovišta. I kao da nije bilo dosta jedno, morali su staviti čak dva. Smatram da su ona ovdje poptuno nepotrebna, a na kraju se i vidi da su ubačena tek tako, bez nekog većeg smisla. Jedina zanimljiva stvar je oslobađanje duha tijekom operacije. Piccatto je imao i boljih izdanja ali crtež uopće nije loš, a i Jill izgleda slatko. Naslovnica je odlično nacrtana, ali zbog nekog razloga ipak mi nije za čistu desetku. I moram još spomenuti Groucha koji je bio odličan u ovoj epizodi.
    12.08.2009
    19:32:00 sati

8, 7, 8, 5

Sve je donekle bilo ok, dok se nije pojavilo čudovište na kraju... Epizoda koja me po ničem nije oduševila. Tema je super, i početak je odličan, ali onda prema kraju sve lošije i lošije...

Nakon novog čitanja, ipak je dojam nešto bolji, ali nije mi ovo neka posebna epizoda za pamćenje.

07.07.2010
    08:31:00 sati
  • Ukupna ocjena 40%

3, 6, 2, 7

Ima i gore...

06.08.2010
    19:30:00 sati
    dragan94
  • PJ24MKD

8, 9, 8, 9

Koja razlika u crtezu kod Pikata ako se uporedi ova epizoda sa na primer Preko Praga od novijih. Ne bi pogodio da je on ovo nacrtao ako nisam procitao na pocetnu stranicu, a dobar mi je i ovde i kod Preko Praga. Ovde Sklavi(udruzen sa Minjaka) od ne tako originalnu pricu vadi maksimum, pa za mene ovo je bilo dinamicno i interesantno stivo, citanje je islo glatko, pa zato preporuka za svima koji dosad nisu procitali ovu epizodu.

12.08.2010
    21:09:00 sati
    PJ24MKD

8, 7, 8, 10

Moj drugi DD. Sjećam se još kako je u trećem osnovne jedan moj frend ponio u školu dva DD-a, među kojima je bio i taj, te mih dao da ih pročitam. Ne znam iz kojeg razloga, ali tada sam samo pročitao zadnjih trideset stranica jer sam iz nekoga razloga zaključio da je ondje uglavnom radnja najnapetija i najzanimljivija. Sve u svemu, neopisiv osjećaj pri otkriću stripa.

08.04.2011
    22:59:00 sati

6, 5, 8, 9

Odlican crtez i naslovnica, sa veoma osrednjim scenariom i naslovnicom.  Sve mi je ovdje ili konfuzno, ili kompletan mediokritet, od likova, pa do onog ubice koji reze glave beskucnicima, i onda napokon do kraja price, kad dobijemo jos vise gluposti.  Ono cudoviste izlgeda stvarno naivno, i taj Volker je ocajna verzija Doktora Frankensteina.  Piccato je vrlo dobar, on mi je jedan od omiljenih Dylanovih crtaca, i sigurno ce uvijek biti.  Villa je uradio fantastican posao na naslovnici, onaj doktor sa skalpelom izgleda stvarno opasno.  Za ovaj period, ovih prvih 20 ili stagod epizoda, ova mi je, zajedno sa "Kanal 666", jedna od losijih epizoda.

23.07.2011
    14:46:00 sati
  • co11ector

6, 5, 7, 9

02.12.2011
    08:02:00 sati
    co11ector
  • Ukupna ocjena 53%

5, 3, 7, 8

Priča ima nekoliko rupa u scenariju ali je čitljiva. Ideja je pokupljena iz knjige Koma koju i Dylan čita u stripu (Sclavi puno puta na taj način pokazuje od kuda mu ideje). Najviše mi smetaju ubojstva beskučnika za nabavu tjelesnih organa. Pa zaboga u bolnici ih doktor ima svugdje oko sebe. A i ono stvorenje na kraju nije ispalo baš najbolje. Odlična je sama ideja i prikaz straha bolnika u bolnici. Ta odeja je naravno iz Cookovog romana Koma. Crtež mi je dobar.

21.05.2012
    14:36:00 sati

8, 8, 7, 10

Na kraju nije trebao onaj obrat s čudovištem, a crtač je tek u razvoju.

15.07.2012
    13:03:00 sati
  • Zagor12

8, 8, 10, 10

Ne znam čemu ovako pomiješane ocijene. Ja sam pao na guzicu čitajući ovu epizodu. Odlična, originalna priča, izvrstan Piccatov crtež (jesam ja jedini ovdje koji ne baca hejt na njega?) i fenomenalna naslovnica. Minusi su to što smo saznali premalo o Volkeru i premalo o čudovištima koja su zastrašujuća, ali je trebalo više riječi o njima. Kraj zbrzan ali u suštini epizoda je remek - djelo.

19.01.2013
    21:35:00 sati
    Zagor12
  • soulfly tribe

5, 2, 7, 7

Osrednje, u potpunosti. Pozitivno je što se osjeća jeza bolnica, ali previše predvidljiv kraj.

Crtež najbolji dio stripa. Naslovna također vrlo dobra.

14.02.2013
    00:00:00 sati
    soulfly tribe

6, 6, 8, 8

Dobar tijek i atmosfera u priči,ali ona sklepana čudovišta na kraju priče su jadan preokret u završetku epizode. Piccatto vrlo dobar!
    12.03.2013
    13:12:00 sati

8, 7, 9, 10

Jedna od rijetkih DD epizoda koje mi se sviđaju. Baš ovako i zamišljam kako bi trebao izgledati serijal, istražiteljski horor-triler s malo fantastike ubačene tu i tamo (mada mi je ono čudovište od dijelova pacijenata bilo baš glupo i nepotrebno). Plus za (prvo) pojavljivanje (drugog) Hicksa. Ana Gaspar (ili tkoveć, možda i Sclavi) umjesto pacemaker piše peacemaker. Lol.

Crtež i naslovnica su super.

22.09.2013
    15:07:00 sati

6, 6, 10, 8

Pocetak je bio vrlo emotivan i Jill Brady,vrlo simpaticna osoba,lijepo nacrtana. Prica je sasvim ok,scenario svoje uredno tjera. Crtez je fenomenalan. Al ono cudoviste,sto se ono morade pojaviti! Unistilo je ocjene. Moglo je se stotinu drugih razloga ubaciti. A Dylan je opet pokazao da je zavodnik bez mane,Jill mu je, iako  u zalosti, dala.

15.10.2013
    18:04:00 sati
  • Peci

5, 5, 7, 5

28.07.2014
    20:38:00 sati
    Peci

10, 9, 10, 9

Odlična epizoda meni lični jedna od najdražih.

28.09.2014
    09:50:00 sati
  • sergej773

6, 6, 8, 8

17.07.2015
    22:43:00 sati
    sergej773
  • Rahazlam

8, 7, 6, 7

06.02.2016
    15:40:00 sati
    Rahazlam
  • Space Marine

7, 7, 8, 7

Napeta i pomalo bolesno neobična epizoda. Upoznajemo novog antagonistu. Dosta je dinamično i jako brzo se čita. Vjerojatno jedan od najboljih Piccattovih radova na ovom serijalu. Rasplet i kraj su odlično odrađeni, tako da čitatelj dobije nekakav završetak, a opet ostane u neizvjesnosti. Naslovnica je u redu, ali ipak malo prazna.

15.10.2016
    17:24:00 sati
    Space Marine

6, 6, 9, 10

Pojava onog ridikulastog čudovišta je pokvarila cijeli dojam. Da Bog? Da zadivljujuči organizam? Hahahaha Zadivljujuč u kojem smislu? S onoliko ruku možda zadivljujuč bubnjar. Ili berač pamuka. Majko mila koji balin.

Ali epizoda ima i svojih prednosti. Uloga Dr. Hicksa je odlična. Pravi je tip arogantnog doktora punog sebe. Smrdi od samog početka ali računam ako je pun sebe ne znači odmah da stoji iza svega. To je jednostavno tip takvog doktora. Hicks mi je dao puno misliti tokom čitanja. I to mi je drago, ne volim kad su stvari preočite.

Misli starog Bradyja neposredno prije operacije su skroz autentične. Kome nebi pala na pamet pitanja hoće li se uopće probuditi i slično? Zanimljiv je i taj fenomen ljudi koji su bili 'budni' tijekom operacije.

Crtež je odličan a naslovnica legendarna.

05.05.2017
    21:29:00 sati
  • karlitos

8, 8, 9, 8

Jako dobar slasher s odličnom atmosferom. Napeto i zabavno do zadnje stanice.

18.05.2017
    15:50:00 sati
    karlitos
  • Ukupna ocjena 73%

8, 6, 7, 10

Naslovnica savršena.

Priča zanimljiva, sa dobrom atmosferom, iako je rasplet pomalo iznenadan.

Crtež osrednji.

Najbolji detalj je monstrum u bolničkim podrumima...čije srce odzvanja hodnicima.

05.11.2018
    23:34:00 sati
    TenthNazgul

6, 7, 9, 8

Ocene i utisak su nakon prvog čitanja (po sećanju)

Ovo mi nakon prvog čitanja i nije bila neka wow epizoda. Tek kasnije sam pročitao odličnu knjigu koju preporučujem, Život poslije života, od Raymonda Moody Jr. koja odlično govori o fenomenu kliničke smrti. Nažalost, sve to što sam očekivao, a što sam kasnije našao u toj knjizi, nisam našao u ovom stripu - prosto, strip je naročito na kraju, otišao u neke druge, ne loše ali svakako vrlo neobične vode, da ne otkrivam sad. U tom pogledu je dobar, ali očekivao sam više filozofije o kliničkoj smrti, uz malo melanholije što da ne.
    Hicks mi takođe nikada nije bio naročito zanimljiv lik, pa stoga možda i moje neoduševljenje ovom pričom. Najupečatljivije u vezi s njim je svakako njegova fanatična žudnja da izigrava Boga u operacionoj sali.

Crtež strava, mada je 80+% stripa u bolnici i crtač se razmahao maksimalno koliko mu je bolnički ambijent pun belila i sterilnosti dozvoljavao.
    Naslovna veoma dobra, sviđaju mi se nijanse zelene.

11.12.2018