Šuma ubojica

DD LEX 70 | 96 str.

Okolicom Londona hara krvoločna skupina ubojica poznatija pod nazivom "Šumska banda". Jedina svjedokinja je na samrti i Dylan mora učiniti sve da je zaštiti. Ali negativci dolaze izravnati račune te će se odlučujuća bitka odigrati u Šumi ubojica.

Ukupna ocjena 24%

Priča 3

Scenarij 2

Crtež 2

Naslovnica 3

• Šuma ubojica
    DD LEX 70
  • Šuma ubojica - Bogomoljkini zločini - Posljednji uštap
    DD LIB 24
  • Šuma ubojica
    DD SD 5
  • Šuma ubica - Bogomoljkini zločini - Poslednji pun mesec
    DD VCKI 24

• Bosco degli assassini
    DD SR 70

• Uvodna scena bila bi kao iz filma "Autostoper" s Rutgerom Hauerom u glavnoj ulozi (Hauer se zove i poručnik koji hvata Hrapavog).
  • Meggan poput Daredevila sudjeluje u nesreći s izlijevanjem otrovnih kemikalija koje ju transformiraju.
  • Arnold Schwarzenegger se spominje dva puta: jedan od ubojica se zove Arnie i ima bodybuilderski stas, a izumitelj Hobbs govori – "San mi je biti Arnold Schwarzenegger."
  • Izumitelj i "vilenjak" Andrew Hobbs ima sve fizičke i verbalne značajke Woodyja Allena. Također pojavljuju se neki motivi iz Allenovog filma "Midsummer Night's Sex Comedy" iz 1982. (leteći stroj, sam Woody, ladanjska kuća pa i neka atmosfera Sna ljetne noć i vilenjaka).
  • Spominje se predsjednik George H.W. Bush i papa Ivan Pavao II.
  • Hrapavi bježi iz zatvora i "nosi" na kožu lica psihologa Huntera (film "Manhunter"): isti trik koristi Hannibal Leckter u filmu "Kad jaganjci utihnu"!
  • John "Tamne naočale", postao je Esper u nekom "eksperimentu sa zračenjem" koje su bili izloženi njegovi roditelji. Ima li kakve veze s vojnom laboratorijom u Rujuovom DD "Skeneri"?
  • Na str. 39. Arnie progoni Dylana sa strojnicom dok su Johnny i Zombo iza njega. Na str. 40. Zombo napada Dylana i ovaj ga nokautira, dok se Johnny i Arnie tek na 43. strani pojavljuju zajedno i pronalaze Zombu u nesvijesti.

Dylan Dog je serijal koji ima zbilja unikatne scenariste. Bez obzira kakve im priče bile svaki od njih je unikat. Chiaverotti nije nikakav izuzetak od pravila. Ovaj scenarista je između ostalog u Dylanovom staffu napisao priče poput Pobune automobila, Sukoba i Školskog druga. Naravno, napravio je i mnoge druge, ali ova priča vjerojatno spada u ovu gore navedenu skupinu stripovskih (ne)uspješnica. Da vam ne prepričavam nadugo i naširoko izdvojio sam scenarističke propuste koji su najbolji indikatori gore navedenih ocjena.

U samom uvodu Claudio kreće nizati greške i nelogičnosti. Poručnik (autostoper) u jednom je trenutku iza auta, a onda ga nema punih 10 minuta dok ubojice ne masakriraju par, a onda poput nekog “boga iz stroja“ hvata Hrapavog samo da bi se priča mogla nastaviti. Nema nikakvog suvislog objašnjenja zašto je par odlučio stati i krenuli da će raspravljati s autostoperom ako su ga stranu prije odlučili ne pobrati. Može se čak pomisliti da je poručnik u dosluhu s negativcima kada ga nije bilo toliko dugo, a dolazak hitne i policije je toliko brz da se Chuck Norris ne bi posramio brzine.

To i ja kažem nakon što sam pročitao ovaj strip.

Životna priča Hrapavog je, nažalost, najbolji dio cijele priče. Daje se određena kritika društva koja je mogla priču odvesti u jednom dobrom smjeru, ali je Claudije nanizao toliko grešaka oko Hrapavog da je to Bogu za plakat. Da se razumijemo scenarista se najviše oko ovog lika i potrudio. Prvo momak svojim zubima doslovno kolje onog policajca s početka priče, a bijeg iz zatvora spada u posebnu rupu. Navlači lice od doktora kojega je prije toga ubio, ali kako to da nitko nije čuo borbu između doktora i ubojice, nitko nije ni primijetio promjenu u glasu vjerojatno ni sam Claudije to ne može objasniti. Ludi masakr se u međuvremenu nastavlja i nekoliko desetaka policajaca gubi život kao i Clarissa te ubojice love Dylana i Meggan po šumi.

Par riječi o djevojkama iz priče. Meggan je žrtva koja jedina može identificirati ubojice, Clarissa je njezina sestra koja je unajmila Dylana, dok se uloga mr. Doga u ovoj priči ne može jasno identificirati. Niti Groucho ispaljuje zabavne viceve, niti Dylan i inspektor vode neki zanimljivi razgovor, niti se Dylanu posrećilo u ovoj epizodi, niti je Dylan svirao svoj instrument, niti Bloch pokazuje neki strah, ljutnju ili bilo koju drugu emociju kada se Dog uključuje u slučaj, niti je naš junak ljut na Groucha. Zapravo on nije napravio ništa što bi bilo vrijedno pažnje, štoviše nije ni ubio niti jednog od ovog kvarteta. Dobro, ruku na srce, ubio je jednog na takav način da ni barun Munchausen to ne bi mogao napraviti. Je li to prava priča s Dylanom? Ne, jer su umjesto njega mogli staviti Martina, Nathana, Texa, Marka ili bilo kojeg drugog junaka tako bi bilo svejedno.

Vratimo se masakru. U ovom serijalu se gotovo u svakoj epizodi ubije barem jedno desetak plavaca tako da bi se trebalo negdje objasniti i koliko ima policajaca u UK. Vjerojatno je više policajaca poginulo u ovom serijalu nego je Maksim potukao divizija. Ipak ova vrsta nelogičnosti je normalna u stripovima, ali opet da na kraju samo jedan junak sredi sve te negativce koje horda istreniranih policajaca ne može je pretjerivanje. U redu neki će pomisliti: „Bjelolasice ti si kao veliki fan Zagora pa zato ovako pljuješ po Dylan Dogu.“ Krivo, jasno je da se i u Zagoru svaka epizoda odnosi nekih 10 trapera i isto toliko Indijanaca, ali razlika između dobre priče i ove priče je u tome što se u dobroj priči ne morate zapitati koliko ima policajaca u UK ili trapera i Indijanaca u Darkwoodu. Ocjene za priču i scenarij su niske između ostalog i zbog toga jer kada čovjek nešto čita, a da je zanimljivo onda ne razbija glavu tričarijama.

Ako ste se ponadali da je završeno s promašajima u priči grdno ste se prevarili. U šumi negativci pokušavaju ubiti Dylana sječom stabla motornom pilom, a onda ga ponovno pokušavaju ubiti drugim deblom iako se on nalazi na brisanom prostoru. Jedan od negativaca koristi samostrijel u egzekucijama. Vrhunac je bio završetak u kojemu jedan od ubojica kolje drugoga jer kao ono vjerojatno ga je taj ranio. By the way, iz tog istog tipa šiklja krv k'o da je fontana. Ako računamo vrijeme ranjavanja i vrijeme smrti onda je iz njega isteklo 555 litara krvi, a ne 5.

Možda bi se moglo pomisliti da je ova priča čisto smeće, ali realno gledajući ovo nije samo dno. Dylan je imao puno gore epizode od ove. Svijetli trenuci ove priče su, osim gore navedenog Hrapavog, ubojstvo tužitelja i njegove obitelji jer se barem oko ubojstva kćeri naš scenarista potrudio biti inovativan. U ostatak priče spadaju: šuplji dijalozi, bezbojni i neupotrijebljeni te nepotrebni likovi i nedostatak ideje. Ubacivanje ludog vilenjaka i nekakvih duša pokojnika se možda pokušalo dobiti na dramatičnosti, ali tim se nije postigao željeni učinak.

Crtež uvjerljivo prati scenarij. Djevojka trči prema autu s njegove desne strane, ulazi na lijevu, a na desnu sjeda i vozi. Likovima oči malo bježe u stranu, lica su im punašna, na trenutke se čine kao da su nacrtani negdje 20-tih godina prošlog stoljeća. Izgledaju tako statično kao da su crtani za portret. Slavno Dogovo ranjavanje od kamen u šumi ne da nema nikakvog smisla, nego je kamen tup da ga ni sam Vrag ne bi mogao izoštriti. Megganino nestajanje također nema smisla jer smo je do trenutka prije odmotavanja zavoja jasno vidjeli njezine oči i usta. Ocjena je ipak viša jer su ludi ubojice ipak dobro napravljeni. Ipak da Claudije nije ranije napisao tko je dobar, a tko loš vjerojatno bi čitatelj bio uvjeren da policija lovi pozitivce. Stano nije namjeravao razočarati svoja dva partnera u zločinu pa je upropastio naslovnicu. Napravio je nekakvog debilnog Dylana za kojeg se čini da mu je mumija glavni neprijatelj, a ni pozadina baš nije nešto jer linije nisu jasno naglašene. Uvijek se može koristiti motiv magle da se dobije neka mističnost ako mu je to bio cilj, a ako se malo bolje pogleda vidi se da samostrijelac nišani Dylanovo dupe. Stano se nije potrudio čak ni da mu Dylan stane u kadar pa mu dio leđa fali na naslovnici.

Kada čitate ovaj strip pokušajte si odgovoriti na neka pitanja: „Koja je poruka ove priče? Kolika je dubina likova? Je li ovo vrijedilo 18 kuna? Koliko sam nabrojio scenarističkih propusta?“ Kada si odgovorite na ta pitanja onda ocijenite strip. Zaključak:
1) Ovaj strip trebate pročitati tri puta: prvi put, zadnji put i nikad više.
2) Ako vam netko ponudi ovaj strip rađe uzmite lizalicu od arsena.
3) Claudije je uspio napisati nešto još gore od ove priče i dobili smo Pobunu automobila.

DD VA 6 Lov na vještice

DD SD 6 Bogomoljkini zločini

4, 4, 5, 5

Krvavi Shakespearov (ili Woodyjev) San ljetne noći i vesela šervudska družina krvoločnih ubojica, Hannibal Leckter i Skeneri, trash, splatter i Chiaverotti – nema čega nema! Toliko očitih omaža rijetko se susreće. ;) Produkcija C horora s veseljem bi dočekala ovaj strip, s gomilom splatter elemenata, šupljikavom ali krvavom pričom. Chiaverotti se fino uklopio u renesansu trash horor stripova osamdesetih u Italiji, i kao rezultat dobili smo brzu, krvavu i relaksirajuću pričicu bez previše mozga.

Uopće se ne bih poput recenzenta opterećivao možebitnim nedostacima i rupama u priču, okomio se na jadnog Chiaverottija ko da je Ed Wood, pa tako i klasične (sasvim normalne) horor klišeje i ponekad čudne scenarističke tehnike pokušava pretvoriti u scenarističke propuste.

Ukoliko imate i SD primjerak kod sebe, uočit ćete da su za novo Ludens izdanje samo prepisali tekst koji ima toliko notornih pogrešaka i pravopisnih lapsusa da je to nevjerojatno. Da se barem netko potrudio ispraviti greške, ali ne, treba dvaput napraviti iste greške…

11.07.2012
    20:26:00 sati

4, 5, 6, 7

Crtez je veoma los, ali sto se tice scenarija, ni sam ne mogu da odlucim je li dobar, los, ili je nekako 'ok'.  Prica pocinje prilicno dobra, ali onda je malo konfuzna, i kad na kraju price vidimo da je ona Megan u stvari neki duh, ja sam sebi rek'o, "WTF?".  Jedini dobar dio price mi je ono kad onaj psihopata u zatvoru prica onom psihologu svoju zivotnu pricu: to mi je nekako djelovalo ok, i puno bolje nego ostatak stripa.  Ali onda dobijemo onu glupu scenu kad taj isti ubica odguli doktoru lice, pa stavi tu facu preko svoje, i ni jedan od policajaca, niti inspektor Bloch, su ga mogli prepoznat.  Isto tako, kad Dylan bjezi u sumi od one bande ubojica, nekako posjece nogu, i pocne krvarit dok trci.  Kako je uopste mogao da podsjece nogu?  Pet puta sam se vracao na tu scenu da vidim sta je u stvari bilo tako ostro da mu je moglo raskrvarit nogu, i nikako da skuzim kako je jedan tupi kamen uspjeo to da uradi.  Zadnja stranica stripa mi se vrlo svidja, kad je duh one Megan udavio onog zadnjeg ubojicu.  Ovo je daleko od najboljeg Dylana, ali u cenifi posle jutrasnje kafe, u manje nego pola sata, moze se lako procitat.

11.07.2012
    22:40:00 sati

6, 4, 6, 6

Bah, i nije tako loše. Meni je ovdje više smetalo što je priča bila previše neuobičajena za DD-a, nego klišeji, scenaristički propusti i nelogičnosti. Zapravo, moram priznati da zbog neobičnosti priče na to uopće nisam obraćao pozornost. Coppoli je osnovni problem staromodnost crteža, ali nekako mi je pogodio atmosferu ovdje. Za kraj, koja je razlika između ove eoizode i "Školskog druga"? Ovu bih mogao pročitati više nego jednom.

11.07.2012
    23:51:00 sati
  • doktor78

Ukupna ocjena 29%

2, 2, 5, 2

Jedan od najlošijih Dylana koje sam ikad pročitao. Žali Bože potrošenih pola sata života

12.07.2012
    11:53:00 sati
    doktor78

7, 7, 7, 8

Solidno, uopće nije toliko loše.

12.07.2012
    14:53:00 sati

Ukupna ocjena 31%

3, 3, 2, 7

kako kjaveroti ovo piše, reklo bi se da loši i nezainteresirani roditelji i društvo općenito stvaraju ovakva monstruozna čudovišta. svi oni zajedno nose bijes, strah i otuđenost u sebi... dok su neki od njih, zbog svojih mladenačkih trauma, toliko ogrezli u besmislenom zlu i nasilju da ih čak plaše vizije o "normalnoj" obitelji i razdiru ih, takoreći, ambivalentni osječaji prema "heteronormativnosti". zatim je tu "šuma" kojoj kjaveroti pokušava udanuti tajanstvenost i mističnost, kao mjestu tame, neobuzdanosti i ludila koju pohodi svakojaki svijet, od luđaka do zanesenjaka i vilenjaka. ali sve te pojedinosti i ideje nekako stoje raštrkane, nedovršene i jedva da funkcioniraju same za sebe, a kamoli kao koherentna i uređena cjelina...

13.07.2012
    18:43:00 sati
  • d4nic4

Ukupna ocjena 35%

3, 4, 3, 5

ovo je kupus,ali eto ima tu i tamo pokoji moment s poantom

17.07.2012
    00:31:00 sati
    d4nic4
  • Lucy Liu

9, 9, 7, 7

Kada čitate ovaj strip pokušajte si odgovoriti na neka pitanja:

Koja je poruka ove priče?

Nema je.

Kolika je dubina likova?

Nisam obraćao pažnju.

Je li ovo vrijedilo 18 kuna?

Meni jest.

Koliko sam nabrojio scenarističkih propusta?

Više nego što je trebalo.

18.07.2012
    21:42:00 sati
    Lucy Liu
  • Sarghan

Ukupna ocjena 28%

2, 3, 2, 7

Prvi put kad sam čitao priča mi se nije svidjela. Sada, nakon što sam pročitao nedavni reprint, još mi se manje sviđa. Ima par dobrih trenutaka, al to je to.  Jedino mi se naslovnica koliko-toliko svidjela. Crtež neću ni komentirati.

25.07.2012
    02:12:00 sati
    Sarghan
  • Ukupna ocjena 26%

2, 2, 2, 8

Meni se naslovnica baš sviđa.Što se tiče ostalog,slažem se s recenzentom.Crtež je dno dna.

25.07.2012
    11:07:00 sati
    Patrix

Ukupna ocjena 35%

2, 3, 5, 5

zbog recenzije sam se prisilio procitati ovaj broj po drugi put u zivotu ubedjen da ce se samo potvrditi moj stav da je ovo jedna od top 5 najgorih dd prica svih vremena. kad ono... ovakva kolekcija hiper bezvezarija uvaljanih u jednu celinu dostojna  vrhunskih b i c hororaca osamdesetih, jednostavno ne moze biti losa. moze biti glupa, ali citanje je bilo sa konstantnim poluosmehom na licu (znate ono, kad se uzivite u nesto sto je toliko glupo da vam postaje zabavno i lepo?). ipak kandidati za najgore dilane ikad ostaju rujuova privilegija, nikad mu necu oprostiti prezivljavanje u raju, superosjetilne opazaje, svemirce, pisamca iz pakla... e to je "horor" koji se ne oprasta.

16.08.2012
    12:59:00 sati
  • cod83

7, 7, 7, 7

Strip uopće nije tako loš kako je opisan u recenziji.

16.09.2012
    21:00:00 sati
    cod83
  • Ukupna ocjena 25%

2, 2, 3, 4

05.10.2012
    13:37:00 sati
  • Zagor12

Ukupna ocjena 18%

2, 1, 1, 6

dafuq did I just read?

19.01.2013
    21:54:00 sati
    Zagor12

5, 3, 6, 7

Nadrobljena hrpa svega i svačega... uostalom, da nije bilo standardno glupavog kraja sa duhom i nekoliko suvišnih (onaj Hobbs) i glupih (pilanje drva) scena tijekom stripa još bi ovo i moglo nekako proći jer je bilo potencijala u toj Šumskoj bandi. Crtež stvarno izgleda prastaro.

04.08.2013
    09:18:00 sati

7, 6, 8, 8

Epizodu dosta dugo nisam pročitao, ali joj iz sentimentalnih razloga dajem više ocjene.

16.08.2013
    15:11:00 sati

7, 8, 9, 6

Sasvim ok epizoda. Grupa poremecenih manijaka,skriva se po sumama i ubija svakog kog stigne. Ok,gdje je policija il vojska,da procesljaju sume? Al onda bi imali strip sa tridesetak stranica u rukama. Natprirodnih elemenata nije falilo.Krvi i mrtvih ima na preteku. Ipak je to DD. Crtez je fenomenalan. Scena vjesanja zene,da se najezis. Naslovnica nije bas nesto.

21.10.2013
    15:45:00 sati

7, 6, 5, 6

Nebih se baš složio s tvrdnjom da je ovo jedan od lošijih Dilana ali nebi ga stavio ni među najbolje.

29.09.2014
    09:41:00 sati
  • supermark

Ukupna ocjena 39%

4, 3, 4, 6

jedna od najlošijih priča u cijelom DYD serijalu... Po meni uz Koljača najgora! Nije mi samo jasno što radi urednik? Pročita ovakvu debilnu radnju koju je očito Schrotti smislio na WC-u i pomisli: "To bi moglo biti dobro!" Ne, ne bi moglo biti dobro ni u jednom poznatom i nepoznatom svemiru. Čak ni u svemiru koji bi Schrotti sam smislio samo da mu ova epizoda bude dobra, čak ni tad

23.11.2014
    09:33:00 sati
    supermark

6, 4, 5, 7

Bezveznjikavo...

16.09.2015
    23:14:00 sati

8, 6, 8, 9

Solidno. Dobro je počelo, ali kraj je bljutav. Više ocijene vjerojatno radi nostalgije i prvih brojeva SD.

25.01.2016
    15:35:00 sati
  • Rahazlam

7, 6, 9, 6

Od Chiaverottia ne ocekujem previse ali ovo je cak solidno,kraj je malo glup ali prica je krenula dobro,al on ionako uvijek zajebe kraj,sta rec prosjecna epizoda.Copolla mi je skoro pa savrsen samo face jos da doradi,bas stvori neku jezivu horor atmosferu!Naslovnica dosta slaba!

01.03.2016
    23:44:00 sati
    Rahazlam

Ukupna ocjena 45%

4, 3, 6, 6

Tečno i lako se čita ova priča, ali na kraju, sve je previše besmisleno...
    22.05.2016
    05:49:00 sati
  • caramba

6, 7, 8, 8

Očekivao sam teški shit, a epizoda nije ni blizu toga. Ubuduće, bolje ne gledati unaprijed ocjene.

17.10.2016
    18:07:00 sati
    caramba

5, 4, 5, 8

Ova priča je daleko od najgorih u Dylanu, ali ne jer je dobra, već je konkurencija trasha nevjerojatna. Nema junaka s toliko katastrofalnih priča kao Dylan Dog. Ova se bar čita u jednom dahu i nije ni loša, ako se stavi mozak na pašu. Crtež užasan, ali već sam naviknut i na Coppolu, a i nekako odgovara priči, koliko god užasan bio. Naslovnica vrlo dobra.

25.05.2017
    06:08:00 sati

Ukupna ocjena 43%

4, 3, 5, 7

Ma šuma dibidusa...

Razumijem da postoji trash u kojemu ne treba previše  tražiti logiku, al kad je nešto dosadno i naporno za čitati, bez humora, dijaloga, neke karizme u likovima onda to nikako ne može biti dobro. Negativci djeluju kao da im je IQ 20. I to zbrojen. Kako su ti tikvani uspili zadati toliko muke? Ma daj...

Crtež je starinski i ponekad likovi ne sliče na sebe. Ne paše mi. Naslovnica promašaj. Šuma mumija.

24.06.2017
    14:56:00 sati

6, 4, 5, 6

Prica je sasvim ok pocela, zanimljiva tema i sve ok, onda u drugoj polovici mnostvo nebuloza i sto je najgore, nedostaje napetost.

Dylan Je Megan vidio 2x i to u zavojima, i poceo da kuka kako se zaljubio u nju. Pa koji ti je klinac, magarcino?! Zaista sto je previse, previse je, ali taj pritisak koji autori moraju imati da se Dylan svaki mjesec u nekoga zaljubi ili pojebe, idu na onu stvar, pogovoto ako je kao ovdje previse isforsirano.

Crtez je ok, ocigledno se autor potrudio da unese sto vise realizma, to mu je samo djelomicno poslo za rukom.

31.07.2017
    18:00:00 sati

Ukupna ocjena 45%

4, 4, 6, 3

Nije ovo tako loše. Treš jeste, ima svega i svačega, ali dotiče se autor i nekih zanimljivih tema... npr životna priča onog manijaka... njegov strah od normalnog, svakodnevnog života... onaj ludak na kraju sa rukom tj bez nje je baš zabavan... Woody Allen je možda tu samo da popuni prostor, ali daje neku aromu epizodi...

Crtež od ovog čoveka mi je ovde još i ok, a ok je i u epizodi ''Crveni znak''. Ima nekoliko iznenađujuće dobrih sličica, naročito pred kraj stripa... a opet mnogo više iznenađujuće loših. Stil mu je 60-te, kao da čitam Modesti Blejz ili tako neki stari strip... U odnosu na 'Ljude koji nestaju' ovde je još i odlično nacrtao Dylanovo lice. Međutim u većini epizoda koje je crtao (osim u Ljudima) kao da odgovara njegov zastareli stil.. Ipak su mi Trigo i Tacconi najveći promašaji od onih početnih crtača... Tek nakon njih Coppola.
    Naslovna ne da me ne vuče da pročitam strip nego ono... Mumija u šumi i neki lik sa samostrelom... Totalno odbojno. Mozak i pre čitanja stripa kao da odbija da sazna u kakvoj su vezi čudna svetleća mumija, lik sa samostrelom, i ko je tu ubica i u kakvoj šumi... Naslovna haotična kao i strip.

25.08.2017
    04:46:00 sati
  • karlitos

Ukupna ocjena 40%

4, 4, 4, 4

Teški trash. Coppola dosta loš, ali ima neki dobar ugođaj njegov crtež.

31.12.2017
    21:25:00 sati
    karlitos

4, 4, 7, 7

06.03.2019
    13:01:00 sati

Ukupna ocjena 13%

1, 1, 1, 4

Izbjeći čitanje. Najbolja preporuka.

10.09.2019
    11:15:00 sati

Ukupna ocjena 39%

3, 3, 5, 6

Od Dylana očekujem daleko više.

Ovo je antipropaganda za serijal.

13.04.2020
    21:01:00 sati

5, 4, 6, 8

Jedino što spašava ovu epizodu je to da osjećam nostalgiju prema prvim brojevima Slobodne Dalmacije.. Ništa drugo.. Ajde naslovnica mi je nekako mistična, nije mi loša.. Sviđa mi se.. Ali sama priča, radnja, ubojice, nevidljiva Meggan, neinventivni Bloch, sve to je zaborav.. Crtež mi je isto ispod prosjeka.. Često je nerazumljiv sa izobličenim licama likova i čudno nacrtanom šumom po noći.. Epizoda za staviti na policu i prijeći na drugu..

17.05.2020
    14:18:00 sati
  • Ukupna ocjena 41%

3, 2, 6, 8

Priča je totalno bez ikakve logike. Što se bližimo kraju to je priča glupja. Kemične stvari promijenile su glavnu protagonistku u duha - čudovište - ubojicu... Mislim, da su svaki daljni komentari suvišni. Barem se sve skupa brzo čita. I baca u smeće.

25.06.2020
    11:02:00 sati
  • paro

7, 5, 6, 6

Ne znam čemu tolko loši komentari, pa ovo je skroz ok pričica.

01.07.2020
    21:16:00 sati
    paro

5, 3, 7, 6

Priča u osnovi nije izgledala loše, ali scenario je prilično besmislen. Crtež onako, može proći. Teško je shvatiti da li postoji neka poruka na kraju.

13.07.2020
    14:56:00 sati

7, 7, 6, 7

Meni je ovo iznenadjujuce dobro. Posle uzasnog povratka Groze strasnog i pokusaja terorizma u toj epizodi ocekivao sam i u sledecoj Kjaverotijevoj prici potpunu katastrofu i ocajnu epizodu, pogotovo kada sam unapred pogledao ocene na recenziji i komentarima. Medjutim ovo uopste nije toliko lose. Kjavi donosi neku suludu LSD kombinaciju Sekspira i Vudija Alena, uz malu dozu Hitch Hikera Ide Lupino na pocetku (ali izgleda da je vise bio pod uticajem ,,rimejka" sa Rutgerom Hauerom) i Hanibala Lektora pri sredini . Meni je ovo neobicno uspeli (koliko moze uopste biti uspesan Kjaveroti?) ekperiment  neobicno poeticno sa pozadinskom pricom jednog od zlikovaca i njegova smrt kad sanja uzas normalnog zivota, to je stvarno dobro izvedeno. Kao i prica oko devojke u zavojima Megan i njenog pretvaranja u nistavilo. Toliko je sve suludo i trash ali nekako je zabavno i vozi u svom ludilu, da mi nije bilo nimalo naporno za citanje cak mi je bilo izuzetno zabavno.

Ovde nam je Kopola pruzio najslabiji crtez do sada, mislim da je direktno precrtavao neke kadrove iz Rip Kirbija i drugih stripova, mozda i iz nekih filmova jer su lica nekih likova strasno poznata ali ne mogu da se setim odakle. Takodje brlja sa perspektivom i orijentacijom gde je ko, ali opet njegov mracni i rudimentarni crtez odgovara ovoj prici. I naslovna je okej.

Ima Kjaveroti mnogo gore price od ove, ali cak i kad smisli apsoulutnu glupost nekako je to pamltjivo i efektno, za razliku od ucmalosti i monotonosti modernih scenarista.

15.03.2021
    00:13:00 sati
  • Ukupna ocjena 26%

2, 1, 4, 5

24.03.2021
    20:09:00 sati
    Alex Kross
  • Ukupna ocjena 73%

8, 7, 7, 7

Ne slazem se sa vecinom da je losa epizoda.naprotiv cak je i solidna.

26.03.2021
    16:10:00 sati
    GrouchoDrugi
  • Dopa

8, 8, 8, 10

10.10.2021
    21:31:00 sati
    Dopa
  • Space Marine

4, 6, 7, 8

Pomalo prefantastična epizoda s jeftinim scnarističkim rješenjima, ali vrlo napeta i zabavna unatoč svemu. Fora je ideja šumske bande i njihov backstory, šteta što su ispucani na ovakav naivan način, moglo se od njih napraviti ponavljajuće negativce. Crtež prati ton epizode, prizori šume su mi bili okej i da ih je bar bilo više.

20.10.2021
    21:25:00 sati
    Space Marine