Nesavršena budućnost

DD MX 6c | 96 str.

Petero naučnika na čelu s tajanstvenim Kalilom Maalom, dolaze do nevjerojatnog otkrića kada saznaju da je moguće konstruirati program koji je u mogućnosti precizno predvidjeti budućnost i događanja. Projekt uspjeva, ali nakon izvjesnog vremena počinju se događati čudne stvari te smrt jednoga od naučnika. Članica projekta, Frances Scott dolazi u pomoć Dylan Dogu da riješi i ovaj misteriozni slučaj. Dylan ubrzo shvaća da se iza ubojstava kriju trojica poslanika iz budućnosti čiji je zadatak eliminirati cijelu ekipu naučnika. Dylan i Frances kreću u utrku s vremenom gdje je svaka sekunda bitna; gdje je jedna greška dovoljna da prestanu postojati...

Ukupna ocjena 35%

Priča 3

Scenarij 3

Crtež 4

Ukupna ocjena 39%

P*3

S*3

C*4

N*4

• Vođa čopora - Žena koja je došla iz ništavila - Nesavršena budućnost
    DD MX 6

• Il capobranco - La Donna venuta dal Nulla - Futuro imperfetto
    DD MAXI 6

• Frances Scott se prvi put pojavljuje u 14. Specijalcu serijala, dok joj je ovo ujedino drugi pojavak u serijalu. Osim toga, spominje se i doktor Vadim kojeg smo takođe mogli da vidimo u gore spomenutoj epizodi.
  • Scenarista ove epizode je bio veliko inspirisan filmom "Final Destination" sudeći po ekstremnim scenama eliminisanja naučnika i sprečavanja Dylana i Frances u svome naumu.

Dylan Dog's final destination?

Čitajući novije epizode Dylana Doga, polako se počinjem pitati da li serijal nakon više od 30 godina pojavljivanja na kioscima, napokon skrenuo sa glavne teme i postao jedna od mnogobrojnih umjetničkih drama i akcijskih trilera. Listajući ovu epizodu, polako počinjem shvatati da serijal nikada neće biti kao nekada na samom početku, do kojeg zaključka možemo doći baš zahvaljujući ovakvim epizodama koje su baš suprotne od onoga zanimanja čijim se pod navodnicima, Dylan navodno bavi. Junak kojega smo nekada poznavali kao šmekera, i koji je nekada bio poznat po klasičnim horror epizodama, ponovo tone u svijet akcije i pararelnih dešavanja na koje je nemoguće dati logičan odgovor. Smrt je tokom ove epizode bila prisutna na sve strane, više nego što bi trebalo da bude u serijalu za šta možemo jedino da krivimo scenaristu ove epizode koji je većinu dijelova iz filma "Final Destination" prenio u ovu epizodu...

Priča započinje sa našim Dylanom koji kao i obično, cijeli dan sjedi u kući odmarajući se od nerada i ljenčarenja po kojem je poznat. Dok odjednom uočava nešta čudno u svome dnevniku; gdje ispada da nekoliko pustolovina koje su mu se dogodile nije prenio u svoj dnevnik te je sa pisanjem prestao baš upravo tokom događanja kraja ove epizode, koji je zapravo početak ove pomenute epizode, gdje sve ispada da Dylan doživljava istu avanturu ponovo (što je strane scenariste, komplikovano izvedeno). Zatim, Frances Scott mu zvoni na vrata, atraktivna plavuša koju je Dylan upoznao prije nekoliko godina (Special #14) i koja ga ponovo moli za uslugu, a kako naš Dylan pada na lijepe oči, naravno da će da prihvati i ovaj slučaj, od kojeg neće izvući ni centa. Kako god, Frances nam objašnjava kako je zajedno sa nekoliko naučnika došla do formule stvaranja programa koji posjeduje moć da predvidi buduća događanja; od prikazivanja loto brojeva pa sve do tumačenja vlastite smrti iz detalja u detalj.

Ukratko, jako pametan program koji se na početku čini jako korisnim ali i jako opasnim, ako upadne u krive ruke. Među svim tim naučnicima se spominje i Kalil Maal, tajanstveni naučnik koji je financirao cijeli projekat. Međutim, nakon nekoliko dana se počinju događati čudne stvari, među kojima su nekoliko slučajeva nesreća koje su mogle da prouzrokuju smrt nekih naučnika, među kojima čak jedan umire u tajanstvenim okolnostima. Kalil je međutim ubijeđen da se radi o maloj grupici koju čine tri inteligentne ubice koje su poslane da eliminišu cijeli tim naučnika. Dok Dylan polako saslušava cijelu priču, trojica ubica se spremaju za slijedeću akciju u kojoj uspijevaju da unište zgradu u kojoj Dylan i Groucho žive. Nakon nekoliko napada i akcija, cijeli tim naučnika je mrtav osim Frances i još jednog, njoj bliskog kolege koji u završnom poglavlju ove priče zajedno sa cijelom ekipom gube život u velikoj zgradi, na koju pada satelit iz svemira... U tom trenutku se naš Dylan, budi iz nekakve vrste transa te se Frances pojavljuje na vratima dok se Dylanu pojavljuje poruka u dnevniku koja mu kazuje kako može proživjeti sve ove gore spomenute događaje, ili jednostavno odbiti da pomogne Frances, koja u suprotnome umire... To bi bilo to što se tiče same priče, ništa posebno i više puta viđeno u filmovima i drugim romanima.

Scenario je prosječan, scenarista se kao i mnogi drugi, nije pridržavao glavne teme gdje nam je umjesto istraživača noćnih mora pretvorio u preživljavača koji mora da preživi svaki slijedeći napad svojih progonitelja, a da bude još gore, loše je iskopirao scene iz filma "Final Destination" po kojem je ova epizoda bazirana. Ovakav scenario bi mogao da prođe u serijalima kao recimo kod Martin Mysterea, ali kod Dylana jako slabo. Crtež takođe prosječan, ovaj crtački duo i dalje pati od lošeg crtanja likova koji su kao ukočeni stoji u kvadratićima. Nemam mnogo više da kažem za ovu epizodu osim da su scenariste ponovo od maxi edicije napravili komediju a pogotovo o samome Dylanu koje je postao sve, samo ne istraživač noćnih mora. A ako ovako dalje krene serijal, gašenje će biti neizbježno...

DD MX 1b Ljudski zamorci

DD MAXI 31b Šutnja vuka

4, 1, 7, 8

Baš kao što gore u naslovu recenzije piše...Dylanov "Final destination". Ruju je jednostavno upotrijebio "ideju" iz navedenog filma za sklad okolnosti koji koji uzrokuju smrt i dodao tim nizovima podudarnosti mogućnost predviđanja uz pomoć kompjutorskog programa, a uz tu mogućnost predviđanja napravio priču s potjerom koja je na razini osnovnoškolskog djeteta,priču koja vrijeđa zdravu pamet. Ponekad se zapitam...čovjek koji svoj potpis stavlja na ovakvu bljezgariju od scenarija...jel moguće da taj isti scenarista u svom opusu ima cijeli mini serijal od 18 epizoda poput Cassidya ili ga je jednostavno cijelog u kompletu nekome ukrao?
    25.06.2015
    07:30:00 sati
  • alen

Ukupna ocjena 30%

3, 2, 4, 3

Jedan od stripova zbog kojih sam prestao kupovati Maxi Dylana.

30.06.2015
    09:16:00 sati
    alen
  • Ukupna ocjena 47%

4, 3, 6, 8

Loše!

04.08.2015
    15:21:00 sati
    Dylan-Forever

6, 7, 7, 5

Puno bolje i zabavnije nego sto vecina ovdje tvrdi.  Prica me podsjeca na onaj Matt Damon film, "The Adjustment Bureau", gdje isto tako imamo malo grupu ljudi koji kontroliraju buducnost i koji hoce da sprijece pojedinacne slucajeve da se dese.  Crtez mi bas djeluje efektan, a i scenario mi je kul retro trash (u posljednje vrijeme gomila Bonelli epizoda, Dylan i Zagor, mogu da se klasificiraju u ovu kategoriju), i kao sto ranije rece, bas mi je zabavan bio. Kraj epizode je bas fino uradjen, a la open ending.  Maxi koji je citljiv, iako mozda nije na visini regularne serije.

11.08.2015
    16:46:00 sati
  • Rahazlam

Ukupna ocjena 10%

1, 1, 1, 1

I šta rec sad,kakve ocjene da dam,crtež nije za 1 naslovnica pogotovo odlična je,al neću brate ovakva sranja trpit,ovo je silovanje Dylana doga i to teško silovanje ko da nisu dosta razjebali serijal sa priglupim specijalima pa sad i ovi maxiji a sto je još gore sad idu još gori maxiji.Covjek se stvarno zapita pa dokle vise!?!!?
    09.01.2016
    03:25:00 sati
    Rahazlam

4, 6, 6, 5

Za promjenu zabavna epizoda, iako priča s računalom koje predviđa budućnost u najsitnije detalje je pomalo debilna, a to je tako tipično za Rujua. Sigurno je razlog pozitivnom dojmu što nisam pogledao filmove spomenute u recenziji i komentarima. Naslovnice  nema, pa ocjena ide ukupnom dojmu. Drago mi je da je ovo zadnji Maxi koji sam kupio, a i ostale sam prekrižio ima već neko vrijeme. Mislim da je sve rečeno u Dylanu i da su novi brojevi mlaćenje prazne slame. Nažalost!

03.02.2017
    08:17:00 sati
  • karlitos