DD SR 72

• Prvi puta scenarij potpisuje Marcheselli (naravno, kao i uvijek, u paru sa Sclavijem)
  • Ovo je nastavak epizode NOCI PUNOG MJESECA (DD extra 3)
  • A nastavak ove price, nalazi se u DD Maxi 6 "Vođa čopora", te tako i vukodlaci (uz vještice ili macka Cagliostra, npr) imaju svoju trilogiju
  • Gomila scena iz filma An American Werewolf in London (1981) – vukodlak u metrou, prometni kaos u gradu, specijalci rešetaju vuka u slijepoj ulici
  • Caspar nosi štap sa vucjom glavom, baš kao i Lon Chaney u Wolf Man-u (1941)
  • Mještani Wolfburga organiziraju hajku na vukodlaka kao i mještani Vasarie u filmu Frankenstein Meets the Wolf Man (1943); a vjerojatno zato i onakva tradicionalna odjeca (starinska) u 1986-oj, jer su tako prikazani i stanovnici Vasarie
  • Str. 19 - Werewolves of London (Warren Zevon)
  • Ima i ovdje vještica

Tamo gdje završavaju Noci punog mjeseca, zapocinje Posljednji uštap. Ali, za taj nastavak, trebalo je cekati šest godina. No, izgleda da to nije tako puno, ako uzmemo u obzir da je treci dio ove storije o vukovima i ljudima, izašao tek nakon jedanaest godina. Naravno, izašao u Italiji, a mi cemo, bojim se, ostati uskraceni za taj finale. Sve u svemu, raspon od sedamnaest godina za ovu trilogiju, cini jedno prilicno razdoblje (dovoljno da neki fanovi završe u Vjecnim Lovištima, a drugi da stasaju).

Da se prisjetimo prequela. Sestre Blucher osnivaju koledž u Schwarzwaldu, kao paravan za njihove okultne djelatnosti, izmedu ostalog i stvaranje nove rase križanjem vukova i ljudi. U tim pokusima sudjeluje Mary Ann Price, koju Dylan spašava, nakon što je devet mjeseci bila nestala u šumi. No, ono što ostaje nepoznato i za Dylana i za Mary Ann, dijete medu vukovima, predstavnik nove rase. Tako završava prvi dio. Djecaka pronalaze mještani Wolfburga nakon epske borbe sa džinovskim vukom u uvodnom djelu ove epizode (i taj mi se uvod, super svida). Šest godina kasnije, London je u panici, policija groznicavo traga za zvijeri koja ostavlja svoje žrtve u Hyde parku. Kako to obicno biva, Dylan se nade /obicnom covjeku nedokucivim sklonostima za natprirodno skrivenim u ponorima kozmoloških tajni/ oci u oci sa cudovištem, te mu se odmah aktivira cuveno peto i pol culo, podsjecajuci ga na avanturu u Schwarzwaldu. Dalje imamo povratak Mary Ann Price u pricu i ulazak na scenu njenog neobicnog djeteta, Caspara Pricea. Ovaj je pak, rastao nekom životinjskom progresijom, te zapravo nije djecarac od šest godina, nego odrastao covjek. U cijelu pricu je ukljucena i Dylanova ovomjesecna ženska Dea, izgleda obožavateljica Komunistickog manifesta. Tu je i Groucho, takoder sudionik velikog finala u Casparovoj kuci, koje, kao i uvijek, obiluje iznenadenjima i prevratima.

Ne trebate se bojati. Sclavi i ovaj put poteže svoje cuvene inverzije, te je epizoda i po tome u skladu sa prequelom. Tamo vukovi u ljude (umjesto ljudi u vukove), a ovdje vukodlak ubija kad je u svojoj ljudskoj fazi, dok je kao vuk dobar i pitom. Tu situaciju bismo mogli nazvati «obrnuti dr. Jekyll i mr. Hyde». I tako dobri mr. Hyde pokušava pobjeci od svoje tamne strane, dr. Jekylla, skrivajuci leševe (gle slucajnosti!) - baš u Hyde parku. Time dolazimo do one stare: ljudi ubijaju ljude! Ne treba ni govoriti da je ovako nešto bilo za ocekivati. Sclavi nam je dovoljan broj puta pokazao koliko «voli» ljude i kako mu je «vedar» pogled na život.

No, ovdje je imao i pomoc. Kad se Marcheselli ukljuci u pricu, ne treba sumnjati da ce biti sjete, tragicnih ljubavi, suza, patetike. Zacudo, uglavnom mu je uspijevalo izvuci maksimum iz tih njegovih zaštitnih znakova, pa su nastala mala remek-djela poput Dugackog pozdrava i Dok vas smrt ne rastavi. Kažem zacudo, jer nisam ljubitelj tih atributa, štoviše, nesklon sam toj tragicnosti. Dakako, bilo je i pretjerivanja kao u Johnnyju Freaku, no, to nije smetalo publiku da istog pozicionira visoko na top listama najboljih epizoda. Dakle, mogli bismo reci, Marcheselli se specijalizirao za hitove. I ovdje je, naravno, približio cudovište citatelju, te ce poneki zadrhtati nad dirljivim krajem vuka, koji je, eto, imao tu nesrecu da je zarobljen u ljudskom tijelu. (Ali zapravo nije bilo druge; zna se kako funkcionira društvo i nema tu plakanja: anomalije odstraniti /sjetimo se školskog dvorišta, uvijek se tu nade jedan «žuti» (tip ljudi sa onom crvenom/narandastom kosom), takve smo svi zezali/, te bi tako covjek-vuk mogao ili u cirkus ili bi ga pokupila americka vojska za svoje programe)

Kako su ovdje radila dvojica, a ne zna se tko je veci pekmez od njih, uspjeli su nam proturiti i /vec pomalo iritantnu/ angažiranu temu. Zaštita životinja. Ovo se svako malo pojavljuje, pocelo je vec u Alfi i omegi sa cimpanzom, pa je prihvatio i Chiaverotti u Goblinu, te evo sad najnoviji Rujuov debakl sa lignjom. Mislim, nije da imam nešto protiv životinja, ali ne zanima me to u DD-u! Fak s angažiranim temama! Zato, kao Zagortustra Trismegistos, tj. Tri Puta Najveci (a kao takav sigurno znam što pricam), porucujem: Sclavi, opusti se malo.

Na kraju, htio bih još samo napomenuti da se i ovdje pojavljuje vještica (šticenica Mary Ann), pa ustvari imamo i više od onoga što mi, dilandoglozi, volimo nazivati trilogijom – Noci punog mjeseca, Zlocin, Maelstrom. Naravno, te su epizode kicma vješticje tematike, ali evo, ima i u Posljednjem uštapu, pa Macje oko, npr. takoder vješticja epizoda, ili eto i jedna Chivaerottijeva, Strava ljetne noci, itd. Znaci, ima vještica.

Da ne duljim više, Sclavi + Marcheselli (dobitna kombinacija) te nikad bolji Montanari & Grassani, najbolja su preporuka ove price.

DD SD 6 Bogomoljkini zločini

DD SD 7 Armageddon!

3, 6, 9, 6

Upravo ta «angažiranost» u ovoj epizodi je isto ono što me smeta jednako kao i stinkya. «Posljednji uštap» je pamflet… vukodlak je prava mala dobrica, nevinašce (scena u kojoj uskače Dylanu u sobu spravljena je čisto da nam smekša srdašca i izazve suosjećanje prema njemu kao životinji), no povratkom u ljudski oblik, u Caspera Pricea on je oličenje zla. Čovjek je taj koji je zao a životinje su nevine, neiskvarene, opet nam poručuje Sclavi... a patetika je u svemu tome, nažalost, neizbježna. Da nas je poštedio svega ovoga, i da je priču o vukodlacima ispričao na onaj klasični način, bez inverzija, ovo bi meni bilo puno bolje. Akteri cijele ove priče su sasvim u redu, Dylanova ljubovca Dea je zabavan lik, Mary Ann je seksi, Groucho je u dobroj formi, a to je plus ovoj epizodi. Volim priče o vukodlacima, obožavam filmove «Howling» i «American werewolf in London» i trebao je Sclavi tim načinom pričati priču, ak se već uhvatio vukodlačenja, jednu čistokrvnu horrorčinu s atmosferom, jezom, kojom poštenom slasher scenom i bez ikakvih subliminalnih poruka. Nemam ni ja ništa protiv životinja, ali kao i stinky, ne želim to čitati u DD-u.
    14.01.2006
    14:16:00 sati

5, 5, 6, 7

Bas tako, kiky. Ova epizoda je pravi pamflet! Zgadila mi se kad sam je procitao prvi (i poslednji put) pre NeZnamNiSamKoliko godina, a ja se Dilanovim, bas kao i Martijevim epizodama, gotovo po pravilu vracam vise puta. Los nastavak Noci punog meseca, zapravo tragedija, tako da ako ikada u nas izadje i treci deo ove vukodlak trilogije (Sistem, ili neko drugi, hm?), necu bas biti toliko entuzijastican apropo iste. A tu su i neizbezni Monatari i Grasani:-(
    14.01.2006
    17:06:00 sati

6, 7, 7, 4

Složio bih se sa prethodnim komentarima.Da nema standardne patetike,koja je u ovoj epizodi ipak pretjerana,bila bi ovo vrlo dobra epizoda a ovako je sasvim prosječna.Mislim, to o "dobrom vuku" koji iz humanitarnih razloga pokapa žrtve svog alter ega je potpuno bezveze - pa tko će to progutati?Ako već imamo vukodlaka u Londonu,onda hoću epizodu sa puno krvi,sa rasturenim unutarnjim organima i masovnom histerijom u gradu.Sve to je odlično zastupljeno na samom početku,u uvodnoj sceni lova na vuka u Njemačkoj.Tu briljiraju i M&G a ostalo je u njihovom stilu(Dylana im je još uvijek različit gotovo na svakoj vinjeti).Odličan je Grouchov vic o trudnici i bebi.Naslovnica je komična.Meni izgleda kao da će Dylan nagaziti na vuka pa to tek u zadnji trenutak primjeti.
    14.01.2006
    22:32:00 sati

5, 6, 5, 6

Meni ova prica nikako ne lici na Marchesellija. Ja nigde ne vidoh, niti osetih one tone melanholije i hektolitre tuge. Cak ni u suznim vucjim ocima. Sto ne znaci da nije bilo zabavno procitati sta je bilo posle avanture u Crnoj Sumi. Zabavnih dijaloga ima na sve strane, pogotovo na relaciji Dylan-Dea. A i ono namestanje glave Mary-Ann je zakon. A i smesno u neku ruku. M&G su se na pocetku bas potrudili, cak su im i oni Nemci skroz drugacije nacrtani (=puno bolje od uobicajenog). Ali cim stupe u grad, oni se gube. Pogotovu u metrou. I naravno, najgrozniji momenat u crtezu-budjenje Dylana u kovcegu. Ne znam jeli to M ili G, ali je svejedno uzasno.
    17.01.2006
    21:06:00 sati
  • SejoSexon

9, 9, 10, 9

Izgleda da sam jedini kome se ova epizoda dopada. Radi se o jako uspješnom nastavku, M&G su kao i uvijek fenomenalni. Scenarij je zanimljiv i rasplet je više nego solidan.
    14.02.2006
    18:34:00 sati
    SejoSexon

8, 7, 9, 4

ova epizoda nam donosi vještice, vukodlake, borce za zaštitu životinja itd. Sclavi i Marcheselli su sve to spojili u jednu cjelinu i to čini jednu solidnu priču (naravno,osim ovih boraca). a scenarij je nešto potpuno drugačije. opisana je suprotnost od onoga što bi zapravo trebalo biti. uglavnom scenarij mi djeluje nekako šuplje i trebalo je to bolje biti razrađeno. M&G odlični kao i uvijek, jedino su jako loše nacrtali ono kad se Dylan budi u onom sanduku(potpuno neprepoznatljivo). naslovnica bezvezna
    20.02.2006
    15:50:00 sati
  • Ukupna ocjena 43%

4, 3, 5, 7

Zbog ove storije, ali i broja 3-Noci punog meseca, broja 75-Koljac, broja 73-Armageddon ... (mrzi me da dalje nabrajam, a konsultovao sam DD recenzije sa ovog site-a, inace spisak je nazalost poveliki), shvatio sam je bespredmetno posedovati celu DD kolekciju (kolekcionari ce sada na mene baciti anatemu). Lepo sam izdvojio epizode koje mi se svidjaju, u drugom krugu sam izdvojio price koje mi se ne svidjaju ali su bitne za razvoj serijala, i na kraju sam ostavio i poneko djubre, cisto da bi imao sve scenariste i crtace koji su se okusali u serijalu. Ostatak sam potrpao u torbu i pravac "Alan Ford", gde sam u fer i postenoj razmeni 3 za 2 uzeo gomilu nekih novih stripova, koje sam zapostavio na racun DD-a. Mogu Vam reci da sam uzivao u citanju noviteta, kako zbog upoznavanja nekih novih stvari tako i zbog njihovog kvaliteta (doduse vise zbog ovog prvog), te u tom smislu i ove DD brljotine su imale neku uoptrebnu vrednost. Zasto vam sve ovo pisem? Koga uopste to zanima? Ovaj dogadjaj se desio jedno divnog prolecnog dana (iako ono nije bilo kalendarski stiglo). Ja sam se osecao super zadovoljno sve dok nisam cuo tragicne vesti na radiju u kolima. Bio je to 12.03.2003.
    13.03.2006
    18:17:00 sati
    jovandd
  • SnotMan

7, 6, 8, 6

Solidnost krajnja....
    13.03.2006
    22:39:00 sati
    SnotMan
  • alen

7, 6, 7, 6

Ovo mi dodje kao sequal filma koji je bio dobar. I sad naprave pricu s istim likovima u slicnoj situaciji, pa to promijesaju sa Americkim vukodlakom u Londonu. Ne ide... Jedna mi je stvar oduvijek isla na klinac kod Dylana. Friking vukodlak se prosece centrom Londona. Ljudi vriste, specijalci pucaju, mediji snimaju. I onda nista... Ide sljedeca epizoda ko da se nista nije desilo. A to je bio vukodlak na TV-u covjece!
    26.07.2006
    13:32:00 sati
    alen

7, 6, 6, 6

Klasični Sclavi sa svojim crno-bijelim podjelama likova, i tonama patetike. A kreće dobro; intro u Crnoj šumi, pa malo koljaže, i onda standardno glupiranje sa sažaljevanjem vukodlaka. Da je neko drugi ovo napisao možda mi se i nebi gadilo, ali kod Sclavija je to nažalost redoviti obrat, životinje u nama i slična sranja. Fak det! I ona Dea, joj kako mi je iritantna! Crtež je prosjek - M&G nemogu bolje ni da hoće. Naslovnica isto.
    14.09.2007
    22:23:00 sati
  • Ukupna ocjena 68%

7, 7, 7, 5

Ova epizoda me razočarala zato jer je slabija od orginala. Priča nije loša, čak je i više nego solidna, ali očekivao sam više od ovoga jer je nastavak  noći punog mjeseca koja mi se jako svidjela. M & G su također slabiji nego u noćima punog mjeseca, ali im je crtež sasvim ok..Stano sad ili ima problema sa dimenzijama i kutovima ili jednostavno nije bio raspoložen( što je češći slučaj kad su naslovnice u pitanju)
    18.09.2007
    22:26:00 sati
    Akul
  • Vega

8, 8, 8, 8

Meni je ovaj nastavak "Noći punog mjeseca" kvalitetom ravan prvijencu. I ovog puta autor se poslužio kultnim horrorom (u ovom slučaju "Američki vukodlak u Londonu"). Rurarna područja zamjenjena su urbanim. Početak u Crnoj šumi s lovom na gigantskog vuka je prokleto nabrijan. Odmah nam je jasno da će biti više akcije, a manje atmosfere nego u predhodniku. Dylan poševi Mary Ann križanku žene, vuka & vještice koja je prava divljakuša u krevetu, pa se iskupio za "Noći punog mjeseca" gdje je ostao na suhom. Montanari & Grassani su se zbilja potrudili oko vukodlaka. Ima dosta velikih vinjeta koje izgledaju impresivno - poput one na str. 20 kada se Dylan prisjeća događaja iz Crne šume ili str. 39 u kojoj vidimo Mary Ann nekoć i sad. Na str. 45 u podzemnoj možemo vidjeti postere Freddya Kruegera i nečega što bi mogla biti erotska inačica klasika Funny Face. Barker je izdvojio užasno zabavnu scenu u kojoj si vještica namješta odrubljenu glavu. Legendarno! Jedini minus je spomenuto Sclavijevo (kojem ovog puta Marcheselli daje podršku) suosjećanje i idealiziranje životinja koje postaje iritantno. Sve u svemu super zabavna epizoda!
    27.09.2007
    21:55:00 sati
    Vega

6, 7, 7, 10

više mi ovo liči na reciklažu DD extra br.3, uostalom, ovo je i nekakav nastavak, a nastavak je rijetko kad dobar. montanari&grassani su mi, za razliku od nekima, dosta dobri, ali u ovoj epizodi su tek solidni, sve ostalo je tako-tako, prosječno, jedino mi se sviđa lijep uvod i par vrhunskih grouchovih viceva ("hej,da ja tebe držim za guzicu, sigurno mi ne bi povjerovala da ti želim pomoći"). pomalo mi nekada dosadi to sclavijelo (ili dylanovo, kako hoćete) mudrovanje u odnosu između životinja i ljudi (pada mi na primjer i epizoda "zlo"), mislim, nemam ništa protiv toga, ali je ponekad jednostavno too much. dakle,prosječna epizoda, solidno.
    31.01.2008
    15:01:00 sati
    blackport8
  • Windwalker

7, 8, 7, 9

Nastavak meni vrlo drage epizode nije loš, ali nije niti nešto posebno.
    13.03.2008
    10:28:00 sati
    Windwalker
  • Poncho

8, 8, 7, 7

Nisan puno pročita Dylan Dogova, ali ovaj mi je solidan.  malo patetike mi nije zasmetalo. Veliki plus je jebozovna  Mary Ann.
    27.03.2008
    10:39:00 sati
    Poncho

6, 4, 7, 8

Lošiji nastavak od Noci punog mjeseca pogotovo zbog dosta lošeg raspleta i te pretjerane patetike..mislim,ovdje su glavna tema vukodlaci pa se ocekuje pravi cistokrvni horor,a ne ovo...jedino Groucho daje plus svemu ovome...ako ništa drugo M&G su mi ovdje cak dosta dobri.
    20.06.2008
    12:41:00 sati

8, 7, 8, 2

meni je ova epizoda dobro legla, inverzija ima smisla i ja tu ne vidim patetiku nego logikuM&G volim, ali ovdje su na momente sjajni, a onda se na par stranica pogube...zato lošija ocjena nego inacenaslovnica je kriminalno loša, ne crtežom, to je korektno, ali motiv je katastrofa, pa ima li u tom boneliju neki urednik koji ce reci 'ostav', ponovi to
    25.06.2008
    23:37:00 sati

5, 9, 10, 2

M&G su ovdje fenomenalni. Atmosfera koji su stvorili svojim crtežom diže ovu čudnu priču upitne vrijednosti na višu razinu. Posebno bih naglasio lov na vuka u Schwarzwaldu i klaustofobičnu scenu pokušaja bijega u metrou gdje jednostavno briljiraju. Groucho je odličan, a ima i dosta zanimljivih, kao i duhovitih scena, tako da je sama osnovna priča najlošiji dio. Stano je neuspješno pokušao izvesti ono što su M&G više puta u stripu savršeno nacrtali, a to je atmosfera konfuzije, klaustofobije i straha, tako da naslovnica izgleda, u najmanju ruku - komično.
    09.12.2008
    23:38:00 sati

8, 8, 8, 9

Ovaj svojevrsni nastavak ''Noći punog mjeseca'' je malo iznad prosjeka kao i njegov prethodnik. Ova saga o vukodlacima je klasično ispričana priča u DD štihu. Stanova naslovnica mi je zabavna s obzirom na to da je opaki vukodlak na Picadilly Squareu.
    13.01.2009
    12:23:00 sati
  • Klukas

8, 6, 9, 6

Očekivao sam puno više, tako da sam malo razočaran, a i rasplet/kraj mi je bezveze kao i hajka na vuka na ulicama Londona. Jednostavno glupo i loše. Ali cjelokupna priča i nije loša. Dakako, ne može se mjeriti sa "Noći punog mjeseca" koja mi je i inače jedna od najdražih epizoda.
    M & G su mi uvijek super, uživam u njihovim crtežima. Stano me za promjenu iznenadio, naslovnica je kvalitetno nacrtana, međutim koncepcija je promašena, totalna konfuzija.Što se zaštite životinja tiče, stvarno je malo naporno; obožavam životinje i zanimaju me njihova prava, ali ipak bih rađe da se ovdje više prostora posvetilo vukodlaku ili stvaranju atmosfere straha. Utrošeno je previše stranica i nekako razvodnilo sam tijek priče.
    Dilan me ponovno iritira - zamislio je da vidi Mary Ann i kad nije ispalo po njegovom, debil se zaletio autom kroz vrata. Jao! (Nisam siguran da bi mi Dilan bio simpatičan kad bi stvarno postojao, hehe). I još kad je digao ruku prema naočalama onog tipa, hmm... te geste nisu uobičajene, mislio sam da ih je htio skinuti. Da je meni to napravio momentalno bi dobio kacot!U ovoj epizodi nailazimo i na nekoliko zanimljivih scena (neuobičajenih za Bonellijeve stripove?):
    - str.23; pas nagazi Dilana na genitalije a Dea miče šapu i kaže da Dilanu to još treba kao i njoj
    - str.34, prva sličica; vrlo zanimljiva Deina poza kao i njeni zvukovi
    - str.65; Dilan pljesne Deu po dupetu
    - str.79; Dea hvata Gruča za dupe
    09.07.2009
    22:38:00 sati
    Klukas

7, 7, 6, 10

Americki vukodlak u Londonu.
    Kod Dylana cekamo jos uvijek na ultimativnu vukodlak pricu.
    29.08.2009
    12:15:00 sati
  • swamp thing

7, 7, 7, 7

Epizoda jako zanimljiva, iako bi bilo puno bolje da su malo smanjili ovu silnu patetiku i politicku angazovanost. M&G, koje mrzim, u ovoj epizodi su iznenadjujuce dobri. Ocjena vise zbog teme o vukodlacima, ima nesto fascinantno u njima, zar ne?

17.04.2010
    16:15:00 sati
    swamp thing

8, 9, 10, 9

Od Sclavija se nije ni moglo očekivati nešto drugačije.M&G kao da imaju drugačiji stil u ovoj epizodi.Naslovnica je super,ali preteško je naći Stanov potpis.Jedva sam ga našao.

22.06.2011
    18:57:00 sati
    Patrix
  • Lucy Liu

10, 10, 10, 9

Možda nije dobro koliko i prvi dio,ali mi se svidjelo!

25.06.2011
    15:00:00 sati
    Lucy Liu

7, 7, 8, 8

Do pedesete stranice je sve bilo super, a onda kako se radnja zakuhavala, zakuhala se malko previše, ali zadovoljan sam konačnim rješenjem. M&G nikad bolji.

29.06.2011
    19:54:00 sati

8, 6, 8, 5

"NOĆI PUNOG MJESECA" je bolja priča i crtež ali nije ni ovo loše. Villa je puno bolje crtao naslovnice, kad se sjetim njegove naslovnice za broj 3, ovoj ne mogu dati dobru ocijenu.

02.07.2011
    02:08:00 sati

9, 9, 9, 8

Kratko i jasno - Sclavi majstore  :)

16.07.2011
    17:47:00 sati

4, 6, 8, 2

Ovo je ocajan nastavak price "Noci Punog Mjeseca", epizoda koja je meni bila super.  Vukodlaci ovdje nemaju veze s vezom, niti nikakvih zanimljivih stvari da rade, zato sto scenraij nema nista da im priusti.  Crtez je dobar; ako su M & G nacrtali taj prvio dio price o vukodlacima, zasto ne i ovaj?  Mislim da je to bio pametan potez.  Ali sto se tice naslovnice, ocajna je; mozda jedna od najgorih u Dylanovom serijalu.  Uopste se ne zna gdje se Dylan nalazi, ili jel ono pas, vuk ili neki veliki pacov pod njegovim nogama.  Grozna naslovnica, a prica i epizoda nisu tako puno ispred na nivou.  Moglo je sve to biti puno bolje  :(

17.08.2011
    14:34:00 sati

8, 8, 9, 8

Vrlo poučna priča.

11.12.2011
    21:51:00 sati

6, 8, 8, 8

Ovu epizodu možemo svrstati među one koje su lako čitljive i zanimljive,ali unatoč tome nisu baš tako dobre...
    07.01.2012
    10:57:00 sati
  • Ukupna ocjena 56%

7, 1, 8, 8

Ideja, da vidimo što se dogodilo sa Mary Ann je dobra. Lako se čita. Imamo vukodlaka. Odličan crtež. Mogao bi biti odlaičan horro strip - ali nažalost nije. Scenarij mi je dotalno debilan. Mary Ann se transformira u nekakvu luđakinju. Ima glupog sina. Sve je vrlo predvidljivo i glupo.

21.05.2012
    17:10:00 sati
  • doktor78

6, 6, 8, 6

Loše

18.10.2012
    14:11:00 sati
    doktor78
  • Peci

Ukupna ocjena 30%

3, 3, 3, 3

28.07.2014
    20:45:00 sati
    Peci

7, 6, 9, 6

Nažalost ovami epizoda nije dobra kao predhodnik.

29.09.2014
    09:49:00 sati

7, 2, 6, 3

Više sam očekivao. Nastavak koji to nije dostojan biti. Solidno je počelo. A onda sve pada. Čak su me i M&G razočarali koji su crtali neke od najdražih i najboljih epizoda. Ne znam niti što je Stano htio postići ovom kolaž naslovnicom. Ali bar me ova epizoda potaknula da pogledam 'Američkog vukodlaka u Londonu'. Niti to nije nešto. Mali sam bio kad je tata to gledao na VHS kaseti.

02.02.2016
    15:45:00 sati
  • Rahazlam

5, 5, 8, 5

Montanari i Grassani jedina svijetla tocka u ovom stripu!!

01.03.2016
    23:51:00 sati
    Rahazlam

6, 6, 9, 5

Citljivo. Vrlo dobar crtez. Naslovnica za q. .

22.08.2016
    06:53:00 sati

8, 7, 7, 7

Meni ovo nije ništa gore od prvog dijela. Tu su mi negdje, bez nekog oduševljenja, al opet zanimljivo za pročitati. Ne smeta mi inverzija koju Sclavi radi, dapače, bez toga bi dobili već tisuću puta ispričanog vukodlaka. Neka je po njemu vučja narav dobra, a ljudska loša. Čovjek ima svoje stavove i dosljedan im je, ljudi su mu seronje, a životinjice su mu super. Al brate mili, trebao je također malo poraditi na svojoj socijalnoj inteligenciji, pa bi možda mrvicu olabavio sa cijelom tom patetikom.

Dea je užasno zamoran i iritantan lik, a Dylan de s njom uvlači u zavrzlame  i glupe rasprave, te je uz nju postao iritantan do besvjesti. Djeluje nestabilno i glupavo za svoje godine. Iskrivili su mu karakter. Gdje su nestali njegov humor, inteligencija i ležernost. Pitam se s koliko su žena Sclavi i Marcheselli bili zajedno, ako bi u nekom njihovom svijetu ovakav tupko okrenuo čak dvije? Ma daaaj...

Naslovnica je zbilja loša. Kakvi su ono kričavi omoti za žvakače gume u pozadini?

27.06.2017
    16:34:00 sati
  • karlitos

6, 6, 4, 8

Tako-tako. Solidan strip. Jedino je crtež dosta loš.

31.12.2017
    21:28:00 sati
    karlitos

8, 8, 9, 2

Ocene i utisak su nakon prvog čitanja (po sećanju)

Epizoda mi ostala u sećanju po vrlo detaljnom i na momente ustinjenom MG crtežu - čuvali su se za ovu važnu epizodu, i po nekoliko manje-više suptilnih perverznih momenata, na čitaocima je da ih pronađu ;)
    Ko ne uspe, neka vidi Klukasov komentar.
    Uprkos patetici (Marcheselli) ovo uopšte nije loše, i bolje mi je od Noći punog meseca, mada iskreno ove dve priče i ne mogu baš da se porede - ova je urbana, gradska, a ona je bila smeštena u vrleti Nemecke. Eh da, Dilan koji se zaleće bubom i razvaljuje vrata je totalno nekul, kao i vuk plačipička. Onaj plavušan ubica je zanimljiv lik.

Najveći problem epizode je naslovna. Ne znam za vas ljudi ali meni je ovo pre medved ili pacov, pa tek onda pas, i na kraju vuk. Iz ovog ugla deluje kao da će Dilan da ga zgazi - dakle pacov. Ugao je sranje, poza je sranje. One reklame ne liče ni na šta - sranje. Skver, bezveze... Jedna od najgorih naslovnih strana u prvih 100.

11.12.2018
    13:18:00 sati

6, 6, 7, 7

06.03.2019
    13:00:00 sati

5, 7, 10, 2

Crtež dojmljiv. Priča neloša. Naslovnica za zaborav.

31.08.2019
    21:29:00 sati

7, 6, 6, 6

Onako, ništa posebno, ali nije ni toliko loše. Ovdje su vukodlaci postavljeni naglavačke i srozana im je uloga do maksimuma.

14.07.2020
    16:07:00 sati

7, 6, 7, 7

Nisam zadovoljan ovom epizodom, svi elementi za dobru pricu su tu, ali nije uspelo. Vrhunska je Dilanova dinamika sa cak dve privlacne zenske u ovoj epizodi, pogotovo s  Deom i scena vadjenja stakla iz guze (onaj jedan kadar gde ne vidimo sta Dilan radi a ona jauce i pita Dilana je l zavrsio sa sve podignutom guzom uvis hahaha). Dobar je i preokret da je Vukodlak dobar, a da covek ubija, ali nije to izvedeno dovoljno efektno, kao ni zavrsno stradanje cudovista i onda ono Dilanovo obracanje policajcima: ,,Nije vukodlak zveri, vi ste zveri!" Nekako mi je sve jeftino, jeftin pokusaj horora, jeftin pokusaj sentimentalnosti, jedino humor briljira. Crtez solidan, kao i naslovna strana.

18.03.2021
    04:04:00 sati
  • Ukupna ocjena 86%