Sukob

DD SD 18 | 96 str.

Brett Pierce, softverski konsultant i serijski ubica u slobodno vreme, izaziva Dylana da ga uhvati i privede pravdi. Ali Pierce igra prljavo, namešta svoje zločine DDu, stvarajući od njega begunca od zakona. I sve nije onako kako izgleda...

Ukupna ocjena 19%

Priča 1

Scenarij 2

Crtež 2

Naslovnica 4

S*3

• Sukob
    DD SD 18

• La sfida
    DD SR 96

• Brett Pierce je crtan po glumcu Anthony Perkinsu, najpoznatijem po svojoj ulozi Normana Batesa u čuvenom filmu Psiho.
  • Prve tri cifre Pierceovog broja telefona su 666.

»Možete me posjetiti... Pripremit ću vam čaj... od krvi!«

Ako ste možda iz kratkog sadržaja i zanimljivosti zaključili da je ovo interesantna priča u kojoj se na postmodernistički način obrađuje uticaj Psiha na svest serijskih ubica i društvo uopšte, silno ste se prevarili. Jer ovo je jedva priča. Chiaverotti, ionako neimaginativan pisac poznat po tome što ne pravi nikakvu razliku između pojavnog i pojamnog, prevazišao je ovde samog sebe: uzeo je totalno izklišeiziran zaplet i još ga totalno upropastio, napravivši ne osrednji, već očajan strip.

Šta sve ne valja sa ovom epizodom? Previše toga da bi se moglo nabrojati, ali hajde da probamo: besomučno korišćenje lika Anthony Perkinsa da bi se uvela napetost tamo gde prave napetosti nema, nepojamna neoriginalnost osnovne ideje, naslovnica koja nema uporište u samom stripu, dijalozi koji su jedini izvor užasa (kao onaj gore navedeni), katastrofalan rasplet i još gori kraj... the list goes on. Ukratko, La sfida je užasno loš na svakom polju (osim možda scenarističkom, jer ipak je moguće shvatiti šta se dešava i priča se odvija uglavnom glatko... mada se tako nešto i podrazumeva, ili bi barem trebalo da se podrazumeva). Kada bi trebao da se napravi izbor za najgori element, ipak bi šnjur odneo rasplet. Tokom cele priče, Pierce ubija svoje žrtve na irealne načine, koji još i daju neku fantazmagoričnu dimenziju. Čak i sam Dylan gine. Ali, umesto da saznamo da je recimo Pierce otelotvorenje ožiljka koji je na kolektivnom nesvesnom ostavio film Psiho, na kraju se ispostavlja da se dobar deo priče odvija u virtuelnoj stvarnosti! Otud sve nemogućnosti, otud i Dylanova smrt nije prava smrt, otud i ova priča ima tako malo ocenu. Na stranu to što je izgleda Chiaverotti pomislio da piše Nathana Nevera pa ubacio izuzetno sofisticiranu virtuelnu stvarnost u vreme kada se tek pojavio Pentium na 100 mhz, post modernizam u koje kasnije epizode DDa definitvno spadaju ne trpi naučna objašnjenja... a nijedna priča ne trpi loša naučna objašnjenja.

Jedini iole dobar momenat, kada Pierce ucenjuje Dylana time što će na sred Trga Piccadily ubiti jednu malu vevericu, totalno je uništen narativnom kapcijom koja nam saopštava da se, eto, na tom mestu i u tom trenutku, odvija »mala drama«! Hvala, nismo primetili! Ni motiv opsednutosti ne funkcioniše. Zašto je Pierce odabrao baš Dylana? Zašto je uopšte počeo da ubija? Njegovo objašnjenje prvo je da mu je bilo dosadno, a kasnije da mu je virtuelna stvarnost pomutila svest. Da li bi to ovaj strip trebao da ima »anti-tehnološku« poentu? Kako, kad saznajemo da je za sve (možda) kriva tehnologija tek nekoliko strana pred kraj, a tokom cele priče nema joj ni pomene? Toliko o idejnim i scenarističkim rešenjima. Što se crteža tiče, Montanarija i Grassanija ili volite ili ne volite, ali ovde se stvarno nisu proslavili. Zbir preteranog potenciranja Pierceovog/Perkinsovog lica i ne baš krvavih scena kasapljenja daju osrednji rad osrednjih crtača.

Sve skupa, da li su autori hteli nešto da kažu? Da li postoji nešto što se krije iza površine, da li ima razloga da se zamislimo, da li nas je bilo koji momenat ganuo, sablaznuo ili na koji drugi način dotakao probudivši makar nešto što podseća na emociju? Da li treba ponovo čitati La Sfida, osim ako niste iz vama nepoznatih razloga obećali webmasteru www.stripovi.com da ćete napisati recenziju?
Naravno da ne.
Barem lepo izgleda iz daleka, na polici.

DD SD17 Dani more

DD SD 19 Iza zavjese

• Ukupna ocjena 10%

1, 1, 1, 1

slabo
    24.03.2003
    20:47:00 sati
    ante
  • Ukupna ocjena 24%

1, 1, 5, 3

da...sve stoji, s tim da iako naslovnica nema veze s vezom, privlacna je na prvi mah, zato 3!
    26.03.2003
    11:41:00 sati
    Stevica
  • Ukupna ocjena 53%

7, 2, 7, 5

Jednostavno volim Dylana Doga. Nije mi loša ideja ove priče, čak je početak odličan, ali rasplet i kraj je bezveze, isfurano sranje o virtualnoj stvarnosti. Ne znam točno kad je to počelo, čini mi se od kada sam gledao Čovjeka kosilicu, nakon toga, često su se počeli pojavljivati virtualni svjetovi i kompjuteri. Izgleda da, kad scenarist nema ideju raspleta, pribjegne klasičnom rješenju u kome je kao sve objašnjeno, a ništa nije objašnjeno. Ne znam zašto priča nije nastavljena u istom tonu, tj. zašto nije nastavljen sukob Dylana i psihopate u stvarnosti, sve do velikog završnog obračuna. Bilo bi sto puta bolje.
    26.03.2003
    21:57:00 sati
    stinky
  • Ukupna ocjena 28%

1, 1, 5, 7

Na trenutke komično loša priča. Prava sramota u rezimeu Chiaverottija koji je imao i dobrih epizoda (npr. Igra sa smrću).
    27.03.2003
    15:34:00 sati
    Ned Mace

10, 10, 10, 10

Odlično!Super priča, super scenario, super crtež, super naslovnice, SUPER STRIP!!!!!!!
    28.03.2003
    20:37:00 sati
    eagle
  • Ukupna ocjena 17%

1, 1, 1, 8

Prokletstvo dugovecnih serijala, odnosno serijala uopste je taj sto sveske sa novim epizodama moraju da se pojavljuju svaki mesec (odavno su prosla vremena kad je Milazzo kasnio 6 meseci sa epizodom Kena Parkera "Strajk"), zbog kontinuiteta izlazenja i stvaranja Pavlovljevog refleksa kod citalaca, koji odredjenog datuma u mesecu sene ispred kioska zbog omiljenog junaka. E bas zbog tih pasioniranih citalaca ovakve epizode su nedopustive. Zna ovaj scenarista mnoooogo bolje svoj posao od ovog mis-masa sto nam je ponudio (npr. "Igra sa smrcu", jedan od vrhova DD produkcije). Ne znam na osnovu cega mu je isplacen honorar za ovu brljotinu. Ovaj crtacki par jednostavno nevolim. Vec sam istakao da sam po pitanju DD-a veoma subjektivan, a i A. Stano je u ocenjivanju prosao kao kolateralna zrtva svojih ocajnih kolega.
    04.04.2003
    23:16:00 sati
    jovandd
  • Ukupna ocjena 26%

2, 1, 3, 8

Glupost.
    14.07.2003
    10:22:00 sati
    Verfalk2003

7, 5, 6, 6

Nije baš toliko loše.Zanimljiva mi je ta ideja o ubojici koji baca rukavicu Dylanu.E sad,trebali su to malo bolje razraditi,da bude sve skupa malo dinamičnije i uzbudljivije (jedini takav moment je scena sa vjevericom).Ovako,na momente je strip dosadan i monoton a kraj je poprilično upropašte.Mislim,najlakše je cijelu stvar razjasniti sa VR/snovima i tako "pobjeći" od pravog objašnjenja.To mi je onako čak malo "kukavički".Crtež na momente uspavljujući.Pa ljudi moji,ovo je horror-strip!
    26.10.2003
    10:20:00 sati
  • Ukupna ocjena 53%

5, 5, 5, 8

14.11.2003
    17:04:00 sati
    Brdar
  • Logan

4, 5, 5, 7

Loše.M&G se ne uklapaju nikako.Naslovnica bi bila bolja da je malo više vezana za radnju.Loša priča.Nekakvo sranje sa virtualnom stvarnošću-bez nje bi bilo puno bolje.
    04.12.2003
    18:57:00 sati
    Logan
  • Ukupna ocjena 29%

2, 2, 4, 5

Bezveze..
    22.05.2005
    18:11:00 sati
    Zagorov ucenik
  • Ukupna ocjena 22%

2, 2, 3, 1

Hrmpf!Ne sjećam se kad sam ovo čitao i ne želim znati.
    Chiaverotti je zeznuo stvar kao i uvijek.M&G su zakazali.
    Ne vjeruj naslovnici!To ti je zlatno pravilo.Tu se može
    savršeno primijeniti.
    28.05.2005
    13:28:00 sati
    zerovnik

10, 10, 10, 10

SUPER STRIP!!!!!!!!!!!!!
    01.06.2005
    14:41:00 sati
    Pierce
  • zveky

Ukupna ocjena 10%

1, 1, 1, 1

Solidna epizoda!Kraj mi je pomalo bezidejno izvucen,ali sve u svemu svidja mi se.
    04.06.2005
    05:30:00 sati
    zveky

Ukupna ocjena 15%

1, 1, 2, 3

Iako pocetak mozda obecava nesto, do kraja se sve srozava do samog dna. Kao sto neko rece, neki momenti su komicno-stupidni, na pr. kad Bloch kao nevesto pomaze Dylanu da pobegne, "stos" sa preklanom lutkom u stanu, reinkarnacije u devojku uz macku kao posrednika, ima toga jos... A virtuelna realnost bi sigurno mogla da se iskoristi mnogo bolje nego ovde prikazano. Napomenuo bi jos par zanimljivosti/posveta: firma u kojoj radi Pierce se zove HAL Computers; ime zlikovca je mozda posveta P. Brosnanu za ulogu u filmu "Kosac"; komsinica se preziva Romero; i najneverovatnije - Laura kao hommage Laurie iz "Watchmena" jer joj neverovatno slici,mada M&G svoje dugokose/crnokose crtaju uvek tako.
    28.11.2005
    19:22:00 sati
  • lwood

10, 8, 8, 5

dobra epizoda.kraj je moga bit puno bolji.
    10.12.2005
    14:12:00 sati
    lwood

Ukupna ocjena 43%

1, 3, 8, 7

Jedna od najeudnijih i najbizarnijih Chiaverottievih epizoda… ali ne baš u pozitivnom smislu. Sastavljena od gomile raznoraznih, na trenutke i dopadljivih (cool) trenutaka (u nekim trenutcima itekako daje oduška svojoj bolesnoj, pa i perverznoj mašti), no njegova nesposobnost da sve te momente u priei ukalupi u jednu barem imalo koherentniju cjelinu sve upropaštava. Ali i sam se ponekad pitam dali je ovo najbolje što taj eovjek može ili se jednostavno niti ne trudi pružiti nam nešto više? Doduše pokušao je podvaliti foru o virtualnoj stvarnosti eisto onako kao da sve to ima nekog smisla, no sve rezultira jednim nedoreeenim, na trenutke samo sebi kontradiktornim te užasno nesre?enim ostvarenjem.
    11.02.2006
    19:40:00 sati

8, 3, 8, 4

U ovoj epizodi dogodilo se ono što se u zadnje vrijeme češće događa u Dylanu, a to je da je kraj upropašten. Ponovno epizoda obećava na početku, sukob se dobro razvija kao i Pierceov pakleni plan da Dylana strpa iza rešetaka. Međutim tamo negdje oko 70. stranice radnja počinje ići u drugom smjeru, da bi oko 80. stranice, kada se bore u onoj nekakvoj letećoj prostoriji, to sve počelo ličiti u jedno veliko NIŠTA. Zatim još malo gluposti za kraj: Dylan umre i kroz mačku njegova duša uđe u onu žensku. Ali u virtualnom svijetu-što je potpuno nepotrebno i glupo u ovom stripu- je sve moguće, kao i u Dylanu! Ima tu još mnogo nelogičnosti koje mi se ne da sada nabrajati. Crtež je za nekakvu osmicu, naslovnica mi i nije nešto posebno…
    19.04.2006
    23:54:00 sati

7, 2, 8, 8

Taman kad se čovijek uživi u priču i čeka kako će ubojca smijestiti dylana iza rešetaka dokrajči ga užesan kraj
    27.09.2006
    21:06:00 sati

Ukupna ocjena 18%

1, 1, 3, 3

Nije uopste sporno sto je Kjaveroti za temu uzeo virtuelnu stvarnost. Ona je jos dok je bila u eksperimentalnoj, pocetnoj, fazi, odnosno u vreme kad je ovaj nesrecnik pisao ovu pricu bila prilicno rabljena i na filmu i u stripu (vidi MM Zarobljenik kompjutora), sa vise ili manje uspeha. Problem je u tome sto se ove teme dohvatio jedan debil, te sto do samog kraja ni ne znamo da su sve smrti zapravo virtuelna stvarnost. Odnosno, pre ce biti da onaj gad od scenariste nije ni znao kako da zavrsi pricu (bas cudno, zar ne?) vec mu je virtuelna stvarnost posluzila kao deux ex machina, suludi izlaz i zameseteljstva koje sam sprckao. Otuda i neslaganje u motivu koji je Pirsa/Perkinsa naterao na ubijanje. I da mi je samo znati kog je djavola on i uzeo Perkinsa za lik ubice? Odgovor na ovo, i mnoga druga pitanja, bice da znaju oni mali zeleni patuljci u kjavijevoj glavi. M&G su sterilni, i dosadni, ali ovde su uzasni. Stano takodje. Kako rece nas recenzent, barem lepo cuci na polici, onako u kompletu.
    03.12.2006
    00:47:00 sati
  • Ukupna ocjena 50%

5, 5, 5, 5

Slabašna epizoda...na početku je čak i zanimljiva, ali opet( po već n-ti put) je kraj grozan. M&G su me ovdje razočarali, čak su mi u nekim (rijetkim) vinjetama ličili na Coppolu(!). Naslovnica tipična za Stana, nikad mi nije bilo jasno kako cijev onog stroja ulazi onom tipu u ruku...
    20.09.2007
    23:32:00 sati
    Akul

Ukupna ocjena 28%

2, 2, 4, 4

Kolaž svega i svačega, neuspjeli naravno. Motivi uzeti od svuda, nekvalitetno iskorišteni, i zaljepljeni u ovu stupidnu epizodu, bez ikakvog cilja. Prvi dio još nekako funkcionira, ali kasnije nastupa totalni kaos, Chiaverotti reda glupost na glupost, u svojoj najgoroj maniri. M&G i njihov crtež... na koji zaista ne vrijedi trošiti riječi. Naslovnica također jadna.Brett Pierce: "Nemam nikakva razloga za zločin. Osim dosade. Ipak, činjenica je da mi je već i ubijanje dosadilo... Zato sam i došao ovamo... Da podstaknem stvar."
    Dylan Dog: "Ali... Vi se šalite, zar ne?"
    27.09.2007
    03:40:00 sati
  • Ukupna ocjena 36%

2, 2, 6, 6

ova epizoda je jedna od rijetkih što su mi promakle kada su izašle i jedva sam čekao pročitati je. najkraće rečeno, bolje da nisam. možda i najgori dylan, solidan uvod, kasnije je totalni promašaj... nemam ništa protiv M&G dvojca, ovdje su lošiji nego inače, a naslovnica je ok. ali chiaverotti... pa što je ovo, zar je moguće da isti čovjek može napisati genijalnu "igra sa smrću" pa samo 16 brojeva kasnije ovakvu debilanu? pa to je kao da j.d sallinger počne pisati erotske priče za smokvin list ili što već. ma glupost. chiaverotti jednostavno nenormalno oscilira... a ovdje je dotaknuo dno.
    04.02.2008
    20:20:00 sati
    blackport8
  • Windwalker

4, 4, 5, 7

Hmmm... Naslovnica je prolazna.
    14.03.2008
    11:01:00 sati
    Windwalker

5, 2, 7, 5

skoro sve što je djole napisao stoji, skoro pa potpisujem, ali ipak, nije mi bio dosadan ovaj strip, kraj me je totalno razočarao, trebalo je to završiti u stvarnosti, kakvi čovjek kosilica i slični k..palci, a da je dilan kleknuo i poljubio cipele ovom luđaku da spasi vjevericu, dao bi i visoke ocjene, ovako mi je i ta scena razočaravajuća, a obećavala je..po njoj ću zapamtit ovu epizodu, a to nije za bacit, koliko li ih je prohujalo u zaborav
    17.12.2008
    19:19:00 sati

8, 8, 8, 9

Hehe, ''ubojica u slobodno vrijeme''. Priča je napeta i baš mi se svidjela. Pohvala za naslovnicu.
    30.12.2008
    21:48:00 sati

8, 8, 8, 8

odvratno.
    05.01.2009
    14:09:00 sati
    Misko iz Darwooda
  • Beva

Ukupna ocjena 23%

2, 1, 2, 8

Da nije žalosno, bilo bi smiješno... Rasplet toliko glup da nisam mogao vjerovati... Pa to ni u Gordon Linku ne bi prošlo :) M&G loši, pogotovo se primjećuje da su Perkinsa precrtavali s fotografija, pa ispada totalno neuklopljen s ostatkom crteža... Stano dobar...
    10.08.2009
    19:05:00 sati
    Beva

Ukupna ocjena 35%

2, 3, 4, 8

Joj koji rasplet! Pa ovo samo Chiaverotti može! Šteta, jer do osamdesete strane priča je bila više nego dobra. Iako mi M&G inače nisu loši, ovdje su stvarno očajni.
    23.10.2009
    19:27:00 sati

2, 3, 7, 8

Vrlo lose.  Prica ne vrijedi popisat se na nju, a o kraju da i ne govorim.  Jedan od najgorih Dylan Dogova koje sam ikad procito.  Jedino sto vrijedi ista je crtez - meni su Montanari & Grassani bas dobri slikari DDa.  Naslovnica interesanta, ali da je barem scenario imalo dobar ko naslovnica, ovdje bi stvarno bilo nesto... ali kako je, veoma lose.

17.02.2010
    19:18:00 sati

7, 5, 6, 8

Chiaverotti je imao ovdje neku dobru ideju, naposljetku međusobno nadmudrivanje Anthony Perkinsa i Dylana je bilo baš zabavno čitati. Sve do tog kraja koji svojom bizarnšću i zbrzanošću kvari ukupni solidan dojam. Montanari&Grassani ovdje su već u razdoblju u kojem prestaju onako aktivno crtati DD-a, a i stil je sve više minimalističan, no i dalje ok. Stanova jedina krivica jest što mu je netko opet prepričao nebitnu scenu iz stripa.

Sjećam se da me je ova epizoda stvarno zbunila kao klinca. Dylan mrtav?! Nije moguće! Ali i zaprepastila s nekim krvavim scenama, kao i s krajem koji djelovao nekako prenapredno, a danas ima totalno suprotni efekt.

19.02.2010
    11:10:00 sati
  • PJ24MKD

7, 5, 8, 7

Nakon prvih dvadesetak strana prica obecava da mozda drzimo u ruke jedan odlican Dilanov broj i ta nada traje sve do strane br.90. Da je tu zavrsio Kjaviev rad na scenario, a da bi on dozvolio da neko drug privrsi ovu veoma zabavnu pricu, recimo Paola, tad ovo bi mozda bio jedan od najboljih slashera u cijeli serijal. Ali Kjavi, kako cesto on zna uraditi, zabrlja sam kraj koji i ovde je nedovoljno ubedljiv i tako umesto jedna od njegovih najboljih epizoda, sa ovakav kraj pretvorio je u jos jednu prosecnu epizodu koja je imala i te kakav potencijal za mnogo vise. M&G su mi ok i njihov stil mi bas odgovara za ovakve price.

04.02.2011
    01:18:00 sati
    PJ24MKD
  • predsjednik

8, 7, 9, 9

DD kojeg sam procitao prije 15 godina i bio je jedan od prvih (ako ne i prvi) DD kojeg sam procitao.Tada je osavio super utisak na mene i jedan je od razloga sto sam nastavio i dalje da citam DD (otuda i ovako visoke ocjene).Nazalost nisam se kasnije nikada mogao sjetiti koja je epizoda u pitanju dok nisam nedavno saznao i tek danas nakon skoro 15 godina sam otisao u striparnicu u milanu da kupim strip i opet ga procitam nakon toliko godina.Danasnji utisak je stvarno razocaravajuci i pored one scene sa vjevericom cak i nema nista zanimljivo, ali ipak strip mi je drag zbog navedenih razloga i bar od mene zasluzuje vise ocjene.

04.06.2011
    18:29:00 sati
    predsjednik
  • Johnny Difool

Ukupna ocjena 10%

1, 1, 1, 1

Debilna Chiaverottijeva priča plus očajan crtež Montanarija i Grassanija, say no more! Dvojac M&G su razlog zbog kojeg ne kupujem i ne čitam Maxije, a unatrag 5 godina ni epizode koje crtaju u redovnoj seriji. Isto važi i za Ugolina Cossua.

03.12.2011
    18:06:00 sati
    Johnny Difool

Ukupna ocjena 10%

1, 1, 1, 1

Zašto sam ovo pročitao?

03.12.2011
    20:47:00 sati

6, 7, 7, 8

06.08.2013
    17:48:00 sati
  • Peci

Ukupna ocjena 30%

3, 3, 3, 3

28.07.2014
    20:46:00 sati
    Peci

6, 5, 7, 5

Jako mi se sviđa ideja za ovu priču ali nije dobro realiziranna.

29.09.2014
    10:33:00 sati
  • Ukupna ocjena 66%

8, 7, 5, 6

31.07.2016
    13:33:00 sati
    tomodeadpool
  • karlitos

Ukupna ocjena 22%

1, 1, 4, 4

Katastrofa...

16.03.2017
    20:29:00 sati
    karlitos

7, 5, 3, 9

Nije losa ideja, ludak koji nudi Dylanu sukob i iz dosade zeli da zacini svoj zivot nudeci mu nemoralnu ponudu da ga uhvati na djelu. Prica je imala ok tok, na momente nepredvidiv, nazalost rasplet je totalni promasaj. Najslabija tacka ove price je crtez, nesrecni M&M nisu su proslavili precrtavanjem Perkinsovog lika. Zaista se odmah to vidi i lik odura od svih ostalih nacrtanih likova.

30.07.2017
    10:01:00 sati

7, 3, 7, 7

U konačnici slabašno. Moglo je bolje. Na početku čitanja previše nade sam polagao i M&G.

03.08.2017
    09:13:00 sati

9, 7, 8, 9

Gledam gore komentare, pa i samu recenziju, pa ne mogu da vjerujem...Djole ima osjećaj za ocjenjivanje ko’ Hulk za šlinganje, a ovi prastari komentari iz samih početaka stripovi.com su potpuno beskorisni i vjerovatno od ljudi koji ni ne čitaju Dylana i tek kada na red dođu piskaranja ljudi koji i dan danas komentiraju stripove, imamo nešto suvislo i u vezi sa pročitanim. Na kraju da kažem koju i o ovoj epizodi...”Izazov” je prvenstveno jedna krimi triler priča sa fantastičnom idejom i raspletom koja ne može a da vas ne uvuče u napeto isčitavanje ove epizode, no nažalost, da ne objašnjavam u detalje, kraj je totalno sjeban. Da mogu promjeniti zadnjih 10-tak strana ove epizode, učinio bih to bez razmišljanja.
    26.05.2018
    21:03:00 sati
  • Ukupna ocjena 58%

7, 2, 8, 7

Uf, kako ocijeniti ovu priču!? Počinje odlično! Serijski ubojica upučuje izazov Dylanu. Priča mi se činila sličnom priči Veliki gad. Sa onom Dylanovom curom se stvar još dodatano zakomplicirala i postala još zanimljivija. Jedne scene su me posjetile na film Cape fear gdje isto zlikovac psihički zlostvalja advokata i njegovu hčerku, a niko im ne vjeruje. Rekao sam si pa ovo je jedna od boljih Dylanovih priča. Ali tada dolazi kraj. Opet Chiavarotti i njegov završetak. Ovog puta možda i ne toliko idejno glup ali glupo mi je što iz neke triler priče sa serijskim ubojicom tek tako, iz vedrog neba, potpuno na kraju, ulazimo u nekakav virtualni sukob. Slično priču ima i Lazaruss Ledd (Lovčev mjesec, SD 6). Sada ne znam, ko je pokupio ideju od koga ali u ova slučajeva mi je zvršetak totalno glup i ruši svu predhodno dobro zamišljenu priču u vodu.

26.07.2018
    10:54:00 sati

Ukupna ocjena 25%

1, 1, 4, 7

Katastrofa.

03.09.2019
    15:29:00 sati
  • Ukupna ocjena 59%

4, 6, 7, 8

Ne postoji losa epizoda od Dilana, samo postoji dobra i manje dobra.kada ima hiper produkcije ne moze se sve ocekivati vrh.Lako je crtati jednu tablu princ Valijanta i izdati 100 strana godisnje a posle reci kako je to vrh devete umetnosti. Mozda zelite 4 epizode Dilana godisnje?

02.08.2020
    19:06:00 sati
    goodpaso