Zemlja obojenih sjena

DD SD 29 | 96 str.

Iz Zemlje obojenih snova dolazi nam stari poznanik Ružičasti zec u potrazi za nestalim crtićem. U isto to vrijeme, krasotica Betty Bloom dolazi s pozivom u pomoć za svog nestalog muža Petera Pencila. «Teška srca» Dylan prihvaća igru. Konačni finale odvija se tamo tamo gdje bi i trebalo, a to je Zemlja obojenih sjena.

• Pobuna vozila - Zemlja obojenih sjena - Čuvar sjećanja
    DD LIB 36
  • Zemlja obojenih sjena
    DD SD 29

• Il paese delle ombre colorate
    DD SR 107

• Prednastavak ove priče u DDEX #24 „Ružičasti zečevi ubijaju”
  • Ružičasti zec u tal. originalu je Pink Rabbit
  • Na str. #67 vođenje ljubavi korak po korak
  • Na str. #20, kad dolazi Betty, auto se zaleti u prometni znak, a sva čudovišta u Dylanovom hodniku imaju pogled uperen prema Betty (dobra fora, a?)
  • «Who censored Roger Rabbit?» - fantasy novela od Gary K. Wolfa o crtanim likovima u stvarnom svijetu
  • Betty Bloom ista je Jessica Rabbit iz filma «Who framed Roger Rabbit?» Roberta Zemeckisa
  • Bio je jedan film «Night of The Lepus» iz 1972. godine, u kojem mutirani gigantski zecovi napadaju nevine (ljude)

„HI-HI-HI! Sjajan crtić, ha? Ali sad počinje film... Koja dosada!”

Ružičasti zec nije rekao I’ll be back, al’ evo ga opet s nama. Ovaj put na novom zadatku da pokaže ljudima kako se igraju likovi iz crtića. Radnja ove priče dešava se tokom jedne noći i završava sretno poput crtića. Volite li crtiće i tu i tamo padnete u komu, sigurno ćete se naći u Zemlji obojenih snova gdje možete odigrati partiju udaranja čekićem u glavu dok se gledate oči u oči sa Ružičastim zecom.

Betty: „Trebam vas zato jer je moj muž nestao.”
Groucho: „Drago nam je čuti. Želite da ga mi zamijenimo?”

U odnosu na prethodnu priču o zecu, ovaj zec je pobornik dobrih djela. Nijedan postupak u ovoj epizodi ne možemo okarakterizirati kao krajnje negativan. Možda jednostavno tu noć zlo nije imalo sreću pa je stalo na put Ružičastom zecu da se istim poigra. Isto tako, on u ovom broj dobiva ime: Jumpo. Nećemo ga i ne smijemo ga nazivati pomahnitalim ubojicom jer su njegova djela proračunata i onako dječaki razigrana. Njegova prvobitna svrha u samom crtiću je ta da se igra i, ajde, recimo da nasmijava publiku. A to nastavlja i u stvarnom svijetu. Nemojte mu zamjeriti jer on je samo zločesto dijete koje je slučajno dobilo šibice u ruke.

Grouchova izjava glede Betty: „Nisam je mogao ostaviti na ulici. Izazvala bi zastoj.”

Ovobrojni komad je Betty Bloom, zečica koja kao da je stigla direktno iz crtića. Njezine obline vjerodostojno su prikazane, a usudio bih se čak i reći da je ovaj primjerak jedan od najboljih u cijelom DD serijalu. Rekao samo to, pa nek me drugi tuže. Njezin nedostojni mužić je Peter Pencil (Ivek Olovčić), još jedan od zaljubljenika u pokretne crtane sličice. Tko je zapravo Betty Bloom? Peter je imao ženu koja je umrla u prometnoj nesreći 1991. On je nju tako jako volio, da je po njezinoj slici i prilici stvorio crtani lik potpuno nalik njoj. I sad ona dolazi iz druge dimenzije (1995., tj. četiri godine kasnije) s namjerom da spasi svog stvoritelja/muža. Betty je nevjerojatan dobročinitelj. Istodobno užasno voli muža, ali istodobno želi i spavati sa Dylanom. Mora se opustiti, kaže, tako dugo je već sama...

Betty: „Dok ja prolazim, muškarci se pretvaraju u vukove, a auti polude.”
Dylan: „Ne pretjerujmo! Ja se znam obuzdati. A i moja buba...”
Buba: „Peeeeet! PeeeT! Bip! Bip!”

Scenarist se znači u ovom broj okrenuo onom alternativnom, nemogućnijem rješenju priče o Ružičastom zecu. Dylan je možda i bio pod drogama zadnji put, ali isto je tako istina da je Ružičasti zec stvaran. Prošla priča jeste završila dvosmisleno, i scenarist siguno nije planirao da će nastavak ovako izgledati. Mislim, ipak je prošlo 78 epizoda. Radnja se odvija času stvarnom svijetu, a čas u crtanom. U ovom broju Grouchove i Dylanove podbadačke šale su odlične, ima dosta dobrih dosjetki na račun plavuša, a ima i ponekih dobrih nazovifilozofskih momenata gdje se onako spomene pitanje života i smrti. A scena vođenja ljubavi između Dylana i Betty? Prvo rasplamsavanje strasti, zatim ulazak i na kraju vrhunac! U riječima i slikama.

Groucho vata Dylana na djelu: „Znao sam! Ja odem pripraviti čaj, a vi prijeđete na ‘Ti’ bez mene!”

I ovaj put Dylan je povučen u Jumpovu dimenziju snova iliti obojenih sjena gdje su svi crtani. Sad je već postalo onako normalno otići u tu dimenziju, samo moraš pasti u komu. U prvom nastavku je baš postojao prolaz u dimenziju sjena, a sad je sve banalizirano. Put iz dimenzije snova u stvarni svijet je dugački mračni tunel jednak onome u filmu. Bilo bi i više crtanih posjetitelja samo što oni ne vole naš crno-bijeli svijet. Što se tiče Betty Bloom, nisam siguran o njezinom porijeklu i u kakvom su stvarno odnosu bili ona i Peter. Ona kaže da je već bila u ovom svijetu i prije. Kad? Da li je ona služila kao nadomjestak Peteru nakon što mu je žena umrla i da li ju je on fizički doveo u ovaj svijet? Ili scenarist želi reći da je Peterova žena poslije smrti otišla u Zemlju obojenih snova i budući da je njihova ljubav bila tako jaka pa se ona vratila iz zagrobnog života da bi pomogla čovjeku kojeg voli? Il’ si scenarist opet previše dopušta pa sve ostavlja višesmisleno? Da čujem i vaša mišljenja, kolege recenzenti...

„Billy se više neće probuditi. Umrijet će sretan, sanjajući Zemlju obojenih sjena.”

DD SD 28 Pobuna automobila

DD SD 30 Čuvar uspomena

• Heyoka

8, 9, 9, 9

Imam jednu malu zamjerku: ako se ne varam, Jumpo iliti Zeko peško-boje u prvom dijelu spominje smrt i ZNA šta znači umrijeti. Ovdje, pak, on pita onog malca Billyja šta znači umrijeti. A definitivno se radi o istom zecu jer na jednom mjestu kaže Dylanu da se opet sreću.
    Priča je dobra, Mignacco je očito prepun LSD-iskustava. Sviđa mi se način na koji zeko sređuje problem silovatelja, a Betty je, uz Annu Never, najbolja Dylanova partnerica u horizontali ikad.
    22.02.2004
    15:32:00 sati
    Heyoka

7, 7, 9, 8

U čemu ovaj nastavak nadmašuje prvi broj? Još bizarnija ubojstva na početku i veće sise. To bi bilo to. Radnja i priča, za mene, su na strani prvog broja. Dok je Ružičasti zečevi ubijaju, jedna sasvim jasna i logična (za mene) priča, o ludom tvorcu Ružičastog Zeca, ovo je jedna fantastična priča, nekakvi ljubavni SF. Nije čak ni višesmisleno, kako se pita DeeCay, bajkovita radnja je jasna, Betty dolazi iz zemlje crtića pomoći Peteru koji je doživio nesreću i sad je na granici života i smrti, da bi na kraju ipak otišao iz zemlje snova (smrti) u stvaran svijet (život), uz Bettynu pomoć. Autori su sad još malo začinili priču, i kao povezali sa prvim brojem, i bacili fintu da ni prvi puta nije baš sigurna interpretacija koju Bloch priča Dylanu, već da je ipak možda i sam Ružičasti Zec bio došao iz druge dimenzije. Znači, u prvom broju nagađanje, a ovdje činjenica: Ružičasti Zec i zemlja crtića postoje. No, svejedno, meni Ružičasti zečevi ubijaju ostaje neupitna priča, a Zemlja obojenih sjena tek solidna fantastika, koja kao pokušava isfuravati vrijednost ljubavi, no sve to pada u vodu, budući se Betty prčila s Dylanom, usprkos svojoj beskrajnoj ogromnoj ljubavi prema Peteru. Ta situacija je u skladu s onom rečenicom iz prvog broja, Kao muž nisi bio nešto… Zajebane su žene. E da, i ovdje imamo šmokljana, ovaj put je Peter prikazan tako. Willie i Peter, dva šmokljana, koji to i nisu, prvi odlučni ubojica, drugi fura dobre ženske. Nisu ni šmokljani kao što su bili.
    22.02.2004
    15:45:00 sati
    stinky

9, 8, 7, 8

Ova epizoda je bolja od "Ružičasti zečevi ubijaju", zato jer je ovog puta priča puno dinamičnija i razradjenija. Sada shvaćamo kako zapravo zec nije pomahnitali manijak, nego on je samo zaigrani zanesenjak iz crtića koji koji se samo želi igrati, i ne shvaća kako "pravi" ljudi odmah umiru ako ih se malo jače opali po glavi, dok se to u crtićima ne dogadja, te kako u crtićima nitko nikada ne umire, pa ni kada ga pregazi parni valjak. Svidja mi se taj dio, taj opis razlika izmedju svijeta crtanih filmova i stvarnog života. Originalan je i priča, kako lik iz crtića (Betty Bloom), koji je čini se ujedno i duh pokojne žene Petera Pencila, dolazi u stvarnost da bi spasio Petera.
    Jedina mana mi je što to baš i nije neka horror-priča, baš i nije nešto naročito jezovita, no mora se priznati da je simpatična na svoj način.
    22.02.2004
    19:56:00 sati

8, 8, 8, 10

Za nijansu bolje od prethodnika.Jedino mi je malo glupo taj prolaz stvarni svijet/svijet crtića(i obrnuto).Mislim,po toj logici bi svi ljudi koji izgube svijest pristali u zemlji obojenih sjena a to se ipak ne događa tako da je to poprilično bezveze.Slično kao u prethodniku,ispočetka ima nekoliko stvarno ludih ubojstava što daje posebnu draž epizodi i odmah privuče pažnju čitatelja,mada se ne radi o nekakvom horroru već o ljubavnoj priči na malo drukčiji način.Betty je luda,svaka čast Dylanu što je uspio ubost takvu ženu.Naslovnica jedna od najboljih,čista 10.
    27.02.2004
    13:11:00 sati

9, 9, 8, 10

dobra priča
    04.03.2004
    09:33:00 sati
    branimir

4, 5, 7, 7

Jedna dobra cica ne cini prolece.., ovaj... dobar strip.Mnogo slabije nego prvi deo i nadam se da se vise necemo sresti sa zekom.
    13.03.2004
    02:26:00 sati
  • SnotMan

8, 7, 9, 8

Rečemo da je neka vrsta nastavka....
    25.05.2004
    12:50:00 sati
    SnotMan

7, 6, 7, 7

Dosta slabiji nastavak.
    20.11.2004
    11:27:00 sati
    Verfalk2003

10, 10, 10, 10

Izvrsno!Piccatto,svaka ti čast.Stvarno izvrsno.Ova epizoda me naprosto oduševila!
    28.05.2005
    13:47:00 sati
    zerovnik
  • lwood

Ukupna ocjena 41%

3, 4, 5, 5

previše LSD-a .možda i meskalina?
    10.12.2005
    14:17:00 sati
    lwood

5, 5, 8, 8

Ovaj tzv. prequel nije ni prici onom pravom Ruzicastom zecu. Dokaz da nastavci/prestavci :p nisu dobri. Dzaba sise, dzaba Grucove sale, kad se sve sabere, ispodprosecno.
    21.02.2006
    02:18:00 sati

8, 7, 8, 9

Kada pogledam ovu epizodu i onu prethodnu sa ružičastim zecom vidim da je ova bolja. Ovdje su stvari malo jednostavnije i nisu sve zakomplicirali kao prošli put. Nije loša ideja sa onim tunelom-prolazom između dvaju svjetova. I crtež je ovdje bolji, ali vjerojatno zato što je Piccato crtao bez pomagača Valerija iz prošlog nastavka. Naslovnica dobra.
    14.05.2006
    22:29:00 sati
  • npetros2@htnet-dsl

10, 10, 9, 9

Zakon, zakooooon!!
    20.07.2006
    18:04:00 sati
    npetros2@htnet-dsl

8, 8, 9, 9

Odličan nastavak. Kraj ove epizode mi se sviđa jer nije kao prošli u kojem se nameče pitanje o istinitosti događaja. Saznali smo da zec stvarno postoji te pouku da zlo katkad potječe iz dobrih namjera( u ovom slučaju potrage za Betty). Mignacco nam ovime servira na pladnju sve odgovre koji su nastali nakon čitanja prvog dijela, te time zaključuje(?) priču o ružičastom zecu. Piccato odlličan kao i uvijek u tom razdoblju, a čak se i Stano potrudio.
    22.09.2007
    21:59:00 sati
    Akul
  • Windwalker

8, 9, 8, 8

He, he, dobra je ova epizoda.
    14.03.2008
    09:52:00 sati
    Windwalker

7, 4, 8, 8

solidna priča, iako ta neizmjerna ljubav ne pije vodu, jer kako stinky kaže, ipak se ova 'prčila' s dylanom, moguće da je to zbog toga što je to jedina stvar koju je zanimljivije radit u stvarnom svijetu, a ne u crtićima, barem ne u ovima iz kojih je betty bloom došlai da, sasvim slučajno sam jučer uzeo čitati 2 dylana, ovaj i sd3 čovjek s dva života, i u oba grouchovi vicevi bude ljude iz kome
    17.08.2008
    12:04:00 sati

Ukupna ocjena 45%

4, 4, 5, 6

Kao što reče kolega @Barker: ''Jedna dobra cica ne čini proleće... Ovaj... dobar strip.'' Hehe, baš tako. :)) Nastavak još gori od prvog dijela, a već je onaj bio loš, pa si vi mislite. Meni je najsmješnije kako neki pokušavaju analizirati ovo Mignaccovo proseravanje, koje kod mene ne prolazi. Previše slobodnog vremena, I guess. :)) Sve u svemu jako slabo.
    17.08.2008
    13:14:00 sati

6, 5, 9, 9

Ovaj serijal sa Ružičastim zecom mi se nije baš svidio. Jedina svijetla točka je Picatto.
    28.11.2008
    10:48:00 sati

4, 4, 9, 7

Tesko sranje od epizode.Prvi dio sa zecevima mi je jedna od najdrazih epizoda.Ovaj nastavak je bio potpuno nepotreban.
    10.07.2009
    23:27:00 sati

8, 8, 10, 10

U stripu "Ružičasti zečevi ubijaju" zec je prikazan zagonetno, tajanstveno, kao nepoznati ludi ubica...Još mi zapravo nije jasno da li je u tom stripu ubijao zec ili crtač...U "Zemlji obojenih sjena" zeko je nešto posve drugo : Ne radi se o ludom ubici već o borcu za pravdu! Ubija same kriminalce, ljudski ološ, tako da bez obzira na napad na Dylana Doga, zaslužuje sve simpatije. Epizoda kao epizoda nije čemu, mislim da je dosta prostora protraćeno, sama priča je dosadna, lik ljepotice mi zapravo uopšte nije zanimljiv ( a željeli su postići suprotan efekat...). Može se slobodno reći, jedan iz plejade lošijih Dylana...Šta ovu epizodu jedino "izvlači"? Po meni su to ludorije Ružičastog zeca, njegova simpatična uloga "dobričine" koji razbija glave kojekakvim manijacima i silovateljima. Te njegove "cake" ostaju u pamćenju i uspijevaju nekako "izvući" sa dna realno lošu Dylanovu epizodu. Piccato je po meni jedan  od najjačih Dylanovih crtača, a naslovnica je za čistu desetku...Iako ima svakakvih komentara, volio bih da se Ružičasti opet vrati, da još koji put gledamo tog najvećeg monstruma Dylanovih stripova!
    01.12.2009
    13:23:00 sati
    Winter

1, 4, 9, 9

Prvi dio je bio bez veze, a ovaj je totalno smeće. Ma kakav je ovo horor? Prije zabavna pričica za djecu do 8 godina. Ovo nije Dylan Dog!
    10.12.2009
    10:59:00 sati

2, 3, 7, 6

I really don't understand some of these comments.  This story is no better than "Pink Rabbits Kill", which was also weak, inconsistent, and had one of the dumbest endings in Dylan Dog history (Dylan cutting a guy up with a chainsaw?  Even if he was drugged up, that still doesn't work...).  This story is boring, and once again the ending dissapoints; just what exactly happens is unclear to me... Dylan has been part of other stories where the ending was unclear, vague or ambigious, but at least those stories had much better scenarios, so the ambiguity was intentional, and it worked.  Here, it's all for . . . what exactly?  So Dylan can make love with a cartoon woman?  And what is up with that scene towards the end of story, where in one shot the Pink Rabbit jumps on Dylan and hits him with his feet, knocking him down, and in the VERY NEXT shot/scene, he is  helping him up...?  SOOO INCONSISTENT, just like the whole story, and this recencija, which I don't even understand at all... this is surely one of Dylan's weakest stories.

25.03.2010
    17:39:00 sati
  • swamp thing

8, 7, 9, 9

Meni super, kao i prvi dio. A ti komentari da ovo nije horor, pa meni je Ruzicasti zec jedan od najjezivijih likova, njemu na znas nikad kako ce odreagovati u slijedecem momentu, hoce li te sasjeci u komadice motornom pilom ili te drugarski vratiti u ''stvaran svijet''. Moze li strasnije?

19.05.2010
    13:14:00 sati
    swamp thing
  • doktor78

5, 5, 8, 6

21.09.2010
    09:23:00 sati
    doktor78

8, 8, 7, 9

Nice! Domišljato. I tko bi nešto ovako očekivao od Mignacca? Uglavnom, uvijek su mi se sviđale te epizode u veselom tonu i ludim radnjama. Nije loše.

06.05.2011
    20:33:00 sati
  • Ukupna ocjena 48%

5, 3, 6, 6

Nepotreban nastavak. Original je puno bolji.

21.05.2012
    20:06:00 sati

9, 8, 8, 8

Zabavna pričica koja je bolja od prvog djela

26.06.2013
    23:17:00 sati
  • Ukupna ocjena 69%

7, 6, 7, 9

02.01.2014
    23:39:00 sati
    dylan_dog12

Ukupna ocjena 37%

2, 2, 5, 10

Rusim prosjek ocjena, ali meni je ovo jedan od najgorih DD uopce, jedva, ali jedva sam ga procitao.

02.07.2014
    21:51:00 sati

7, 6, 7, 10

Slabiji nastavak jedne od mojih najdražih DD epizoda.

29.09.2014
    10:51:00 sati

8, 8, 8, 8

Po kvalitetu priče mi je tu negde sa prvim Zekonjom, možda malo slabija, dok je ovde scenario možda malo bolji. Ubistva su opičena (Zeka nabacuje na ranjenog lika gomilu predmeta / oružja itd koje nonšalantno vadi iz sakoa, ili kada kao indijanac pogodi zlikovca strelom sa dinamitom, kul!)
    Slažem se da:
    1. pouka o ljubavi pada u vodu kada vidimo onu precenjenu drocu Betty Bloom (Betty Boop?) kako voli Pensila a ševi se sa Dilanom. Mada i ne čudi, jer ovaj strip obiluje životnim realnostima, a to je da su ljudi (pa i Dilan) ništa drugo do malo napredniji majmuni, te su pojave poput ljubavnog trougla, third wheel, prevare, požude te prljave i niske strasti zapravo vrlo normalne za našu sortu. Zato na takve pojave u stripu Dilan Dog ne treba gledati kao na ''ha! Opet scenarista ubacio neku da Dilan ne ostane suva rukca!'' već malo fleksibilnije. Ali ovde je Dilan stvarno ispao seljak što verbalno maltretira Gruča zacopanog u Betty.
    2. Što se tiče završnice, ja sam to razumeo kao da je Betty zapravo lik nastao po liku Pencilove preminule žene, a ona je kao lik izašla iz Zemlje sjena i ušla u stvarnost te tako postala od krvi i mesa u nameri da spasi svog bivšeg muža. Tu junakinju iz crtaća Betty posmatram kao duh / dušu Pencilove preminule žene, jer kada ona Zeki kaže da je već bila u ovom svetu, misli se na vreme kada je bila živa. A njen strah od sirena hitne pomoći je iz razloga što je umrla u saobraćajnoj nesreći.
    Uglavnom, dosta toga se da zaključiti iz onog dijaloga Zeke i Betty Bloom u kuhinji.
    3. Slažem se da se suviše lako prelazi iz jednog sveta u drugi, to je već bezveze. Ali i pored toga, Zeka kaže da mora Dilan da prođe kroz prolaz u 92.strani stripa inače će tu zauvek ostati. To mi se upravo i sviđa kod ove a i one prve epizode, ti mali detalji koji ukrašavaju priču.
    4. Ovo možda nije pravi horor od stripa, ali i ne mora da bude, kao što kaže Swamp thing, Zeka je vrlo nepredvidljiv lik, i u tome leži horor ove priče. On je jedno ružičasto zecoliko dete, koje ne shvata mnoge stvari i za kratko vreme koje boravi u našem svetu neke stvari i nauči.
    5. Gručo i Bloch gaje prilično jaka osećanja prema Dilanu a to i pokazuju kada je najteže, npr kada Dilan završi u komi - onaj kratki dijalog između njih kao i Blochov pristanak na slušanje pa i pričanje viceva sa Grouchom je baš sentimentalan, bar meni.
    6. Epizoda je mnogo manje komplikovana i opuštenija za čitanje od prvog dela.

Inače je DeeCay odlično analizirao onu sexy scenu, gde vatra, voz i tunel te kipuća džezva predstavljaju sex simboliku. To mi je POTPUNO promaklo. Što i ne čudi jer seksa u DD ima i previše, pa prelećem preko tih scena... Ovo je ipak bilo prijatno iznenađenje scenariste! Kao i onaj kul momenat na početku kada oženjen čova i vozač na ulici gledaju u Betty, a zatim i sve one skulpture i maske čudovišta u hodniku Craven roada 7. Ili meni legendarna scena kada Dilanova buba podivlja kada 'ugleda' Betty, hehehe, zna i Buba šta valja!
    Zato mi je teško i ovom i prethodnom zecu da dam manje od 8, i pored nekih rupa i rupica, simpatična atmosfera i ovakve zezalice nivelišu stvar.
    U SD izdanju kao da je crtež lošije odštampan pa se neke crte i linije i ne vide.

15.07.2017
    11:58:00 sati

7, 3, 6, 6

Prvo (davno) pojavljivanje Ružičastog zeca mi je uvijek bila jedna od dražih epizoda DD-a. Ne samo zato što sam je imao kao mali u ZS, a društvo oko mene nije baš preferiralo Dylana, Martiya, Nik Raidera, dobar dio čak niti Alana. Samo wetern - Zagor, Tex, Kit, Miki. Puno Bleka i Marka. Uglavnom Zec je bio jedno osvježenje u odnosu na 'prave' noćene more. Povratak kako to obično biva teško može nadmašiti prvijenac, tako da sam ostao razočaran u ovoj dosadnjikavoj epizodici.

03.08.2017
    09:27:00 sati

5, 7, 7, 7

Samo malo bolje od svojeg prethodnika, ali i dalje je priči jedini plus što je dosta dinamično ispripovijedana, inače nema tu baš nekakve dublje radnje, poante... Također, u ovoj epizodi kraj nije toliko nelogičan, ali opet niti ne ostavlja nikakav dojam, pomalo graniči s bezidejnošću, čak je i Zec rekao da smo na 91. stranici pa ajmo crtić privesti kraju.

No, kad se sve zbroji i oduzme  ovaj Zec, izgleda, predstavlja Mignaccov vrhunac na Dylanu, otprilike može proći kao kakva prosječna epizoda,

17.08.2017
    21:50:00 sati

5, 3, 6, 6

Onako. Za pročitati.

04.09.2019
    11:23:00 sati
  • Ukupna ocjena 82%

8, 8, 8, 10

26.10.2019
    01:34:00 sati
    Zagorfan01
  • Ukupna ocjena 76%

6, 7, 9, 10

28.03.2021
    22:53:00 sati
    Alex Kross

9, 10, 10, 10

Mignacco, od kog nismo navikli da dobijamo bisere, ovde je nadmasio jedan od svojih najboljih stripova Ruzicasti zecevi ubijaju koji je bio odlican a sada nam je ponudio jos bolji, ludji, zabavniji, otkaceniji, emotivniji nastavak. Stvarno sam se i vise nego prijatno iznenadio. 45 minuta citanja je proletelo u potpunom uzivanju i kao da je trajalao 5 minuta, toliko da mi je doslo da uzmem odmah ponovo da procitam strip. A od Mignacca i Dilana post #100 to ne ocekujem da se desava cesto.

Vidim da neki zameraju ovoj epizodi odsustvo horor elemenata, pa bas i ne bih rekao da je bez toga, kao sto kolega swamp thing kaze :

Ruzicasti zec jedan od najjezivijih likova, njemu na znas nikad kako ce odreagovati u slijedecem momentu, hoce li te sasjeci u komadice motornom pilom ili te drugarski vratiti u ''stvaran svijet''. Moze li strasnije?

Apsolutno se slazem! I dobra je bila ova promena da je Zec ustvari dobar u ovoj epizodi.

Piccato takodje briljira i Betty je, kao sto Dee u recenziji rece, jedna od najmarkantnijih i najdopadljivijih Dilanovih devojaka za jednu epizodu, a Piccato mozda i najbolje crta zene od svih crtaca na serijalu. Jedna od takodje omiljenih jednokratnih zenskih mi je plavusa iz Grucovog specijalca Horrorpoppin`. Takodje u Piccatovoj pikantnoj interpretaciji!

Scena vodjenja ljubavi je ocigledno inspirisana scenom iz filma Naked Gun sa sjajnim Lezli Nilsenom i Prisilom Prisli.

Sve pohvale i preporuke za ovu epizodu!

Sledece pojavljivanje ruzicastog zeca je u Almanahu, pa onda u Kolorfestu?