Opsesija

DD ZS 32 | 96 str.

Džuli Braun, detektivka po zanimanju, nakon duge potjere konačno uspijeva uhvatiti ozloglašenog ubojicu znanog po nadimku «crni udovac» te ga osuditi na smrtnu kaznu. No, pokojnik se vraća sa vješala i počinje proganjati Džuli i tu počinje užas…

• Opsesija
    DD LEX 32
  • Grand Guignol - Opsesija - Jekyll
    DD LIB 11
  • Gran-ginjol - Opsesija - Džekil!
    DD VCKI 11
  • Opsesija
    DD ZS 32

• Ossessione
    DD SR 32

• Nema posebnih napomena

Da, teško je kad se na tebe okomi neka tebi poznata ili nepoznata osoba i onda te iz nekih svojih čudnih (neki bi rekli i bolesnih) pobuda počne sustavno proganjati i terorizirati, zagorčavati ti život i unositi duboki nemir u tvoju inače mirnu i donekle idiličnu svakodnevnicu. I kada se radi o samoj jednoj osobi, već je i to dovoljno da čovjek, ako nije dovoljno hrabar i neustrašljiv, i sam poludi i polako počne gubiti razum. Ali što tek reći kada se na tebe okomi ne jedna osoba, nego njih čak šestoro, i to sa jednom i jedinom namjerom da te, kratko i jasno rečeno, ubiju.

E, upravo se to dogodilo Džuli Braun. A što je to zapravo učinila ta žena da ju je zadesila takva sudbina? Ama baš ništa loše, osim što je samo marljivo provodila svoju gradjansku dužnost kao detektiv a i samim time pripadnik službe sigurnosti, da se bori protiv ubojica, kriminalaca, i sličnog ološa, kako bi mirni i pošteni gradjani mogli noću mirno i sigurno spavati. Ali ovoga puta se namjerila na nešto tvrdji orah. Lorens Prajs, poznatiji kao «crni udovac», je hladnokrvni ubojica koji zavodi mlade i bogate žene, da bi ih kasnije ubio i oduzeo im sav novac. No, dotičnog «udovca» je jako teško uhvatiti, jer uvijek ima čvrst alibi i sposobnost da se nalazi na više mjesta u isto vrijeme. Stoga ambicioznoj Džuli Braun ovo je više nego običan slučaj, «crni udovac» je postao njezina prava mala opsesija, a njegovo uhičenje bi zacijelo značio vrhunac njezine karijere. Mladoj i sposobnoj detektivki to i polazi za rukom, Lorens biva uhičen i smaknut zbog svojih (ne)djela, ali baš kada je Džuli već pomislila da je konačno svemu kraj, Lorens se vraća iz mrtvih i odjednom se sve mijenja; ona koja je dotad proganjala Lorensa Prajsa, sada sama postaje njegova lovina.

S razlogom cijelo vrijeme spominjem samo dotičnu Džuli Braun, a da se još niti jednom riječju u ovoj recenziji nisam dotakao Dylana. Jer baš mi je po tome zanimljiva cijela ova epizoda; ovdje je njezina priča i ona njome apsolutno dominira, od početka do samog kraja. Sclavi se najviše koncentrirao na nju i ono što ja najviše volim i smatram uspiješnim kada u nekoj priči imamo jako dobro opisane likove. Zanimljivo je tako promatrati na početku Džuli Braun punu sebe, samosvjesnu, sposobnu, hrabru ženu uspješnu u onome što radi. Ali isto je tako zanimljivo i promatrati kako se ta žena postupno sve više i više psihički (a i fizički) slama nakon svakog novog sukoba sa Lorensom koji očito nikako ne želi umrijeti i uvijek se ponovno vraća da bi joj ponovno zagorčao život. Sclavi je time jako dobro prikazao njezin lik, koji se iz još donedavno neustrašive detektivke koja ne posustaje pred ničime, polako prema kraju priče pretvara u uplašenu i neuravnoteženu djevojčicu.

Dylanova uloga u svemu tome je stoga pomalo čak i sporedna, on je tu da svojoj kolegici priskoći u pomoć i da joj s vremena na vrijeme posluži i kao rame za plakanje (čak joj nije uspio na kraju niti spasiti život). Sclavi nije pogriješio ni u tome što se odnos izmedju Džuli i Dylana ne pretvara u ništa više nego prijateljstvo, i iako se možda čini ispočetka čini da će završiti u krevetu, to se ipak nije dogodilo. No, da Dylan niti jedan mjesec nebi apstinirao, ipak on sebi nadje neku plavušu koju odvede u krevet.

Sveukupno cijela epizoda funkcionira kao jedan jako dobar triler, koji niti na trenutke nije dosadan, čak dapače, scene ubojstva Lorensa Prajsa su pametno napravljene tako da je teško izvršiti obdukciju nad njegovim tijelom, samo zato kako bi njegovo konstantno ponovno pojavljivanje medju živima i dalje bilo jedna velika zagonetka. A i rješenje cijele priče kada se ustanovi da se radilo o šestoro identičnih blizanaca če se možda nekima činiti i pomalo neuvjerljivo, nevjerovatno, pa čak i pomalo pretjerano, svejedno smatram ipak dobrim i lukavim potezom od strane autora. A ne treba zaboraviti da sve ono što je nama naizgled nemoguće i nevjerovatno, u svijetu Dylana Doga treba prihvatiti kao sasvim normalnu i svakodnevnu pojavu.

Treba još napomenuti i duhovitu scenu u epizodi sa izgubljenim i dosadnim gospodinčićem koji zapleten u nesporazum konstantno kruži od Dylana prema Džuli tražeći pomoć jer je kao vidio duha. Iako se ne čini važan za priču, ipak se ispostavi da je Lorens (ili barem jedan od njegove braće blizanaca) i njemu, u neku ruku, zagorčao život. Sve je to dobar pokušaj da se u skoro u svaku epizodu DD-a uz sav taj užas i napetost ubaci i malo zdravog humora, koji se ne mora uvijek sastojati isključivo samo od Grouchovih viceva. I tu mi je uvijek zanimljivo kako zapravo Sclavi ponekad zna biti i prilično duhovit u pričanju svojih priča, i da nije uvijek onakav «mračnjak» kako to izgleda kada se u nekim epizodama bavi (svojim ili nečijim drugim) mračnim putevima ljudske psihe.

I šta reći još na kraju? Ova epizoda zasigurno nije vrhunac Sclavijeg stvaralaštva (barem što se tiče Dylan Doga), ali je zato prokleto zabavna, i meni nakon već zasigurno dvadesetak i kusur puta čitanja, od davne 1990. kada je i izašla na ovim prostorima, još uvijek nije prisjela i već znam da kada je budem i ponovno čitao, da će me opet onako dobro zabaviti baš i kao i onda kada sam je čitao i prvi put.

DD LEX 31 Veliki Guignol

DD LEX 33 Jekyll

• Djole

4, 5, 3, 6

Interesantna priča sa potpuno smešnim razrešenjem, iz vremena dok su iole racionalna razrešenja još zanimala Sclavija. Bogu hvala pa je to prevazišao.
    16.08.2004
    14:44:00 sati
    Djole
  • SnotMan

10, 9, 7, 10

Sentimentalo vezan:)))...
    24.08.2004
    17:54:00 sati
    SnotMan

5, 6, 5, 7

Pisem po secanju, mozda bi trebao preprocitati, ali price ovog tipa kod mene prolaze onako..., mlako. Vise detektivska nego natprirodna "saga" o krvolocnim blizancima. Kad moze 6, moze i 2. Ko je shvatio, razumeo je.
    Nego ozbiljno, malo je zastrasujuce kad sestoro brata rese da zive takvim zivotom. Srecom sestorke su retkost.:)
    21.09.2004
    21:22:00 sati

8, 7, 6, 8

Solidna epizoda, cak su i M&G uradili crtez malo bolje nego obicno. Dzuli dobro izgleda, ali mislim da su opet preterali sa izvesnim...hm...atributima, kao i obicno. Meni se cini da bi njoj kao karakteru vise pristajala decacka gradja.
    Prica je OK iako je kraj malo sumanut. Drugacije objasnjenje bi bilo tesko moguce, mada ipak... tesko je zamisliti sestorke i svi identicni i svi do jednog pokvarene ubice. Valjda bi bar jedan bio dobre naravi i valjda bi se bar jedan malo razlikovao od ostalih. Ajde, neka je cudo prirode. Moze da prodje. Nije fenomenalno, ali je svakako jedna od boljih ne-natprirodnih epizoda. Sto se mene tice, ovo je solidno.
    22.09.2004
    08:02:00 sati
    Bilja
  • Ukupna ocjena 82%

9, 7, 8, 10

Vidim da smo dotakli epizodu oko koje su oprečna mišljenja. Ja spadam u grupu onih kojima se priča, više nego solidno, sviđa. Ne mogu se složiti sa prijateljem Djoletom sa «prevazilaženjem racionalnih rješenja», jer su mi ovakvi trileri zanimljivi (recimo, Prokleti dan, koji mi jedan od najboljih DD uopće). Tako da ideja sa opakom šestorkom blizanaca mi je jako zgodna. Sclavi se čak pokazuje (malčice) duhovit, pa određenom samoironijom, na kraju povlači uobičajeniju situaciju, dvije blizanke. Jedino bi mogli malo zamjeriti (ako bi baš htjeli biti sitničavi), scenarij sa blizancima se mogao još bolje napraviti, jer se kod njih lako može pronaći rupa, recimo, blizanac doktor (on je najočitiji primjer, ako za druge prihvatimo da su se skrivali od javnosti), malo je neuvjerljivo da njega niko nije povezao sa Prajsom Crnim Udovcem, ako liče jedan na drugog, a i on sam kaže kako su braća bili čuveni (znači, čulo se za njih). No, ne treba cjepidlačiti, priča je efektna (i obiluje blizancima hehe). Sama fora sa Crnim Udovcem, mislim da sam gledao neku pričicu sa tom cakom, moguće jednu od onih Priča iz kripte ili tako nešto. Naslovnica super – opsesivna.
    26.09.2004
    21:07:00 sati
    stinky
  • zeljko

10, 10, 10, 10

Fenomenalna priča sa odličnim završetkom... napeto do posljednje rečenice. Baš me zanima da li je neko 100% siguran je li neki film "kopiran" i u ovom DD stripu... Bilo bi sjajno pogledati taj film!
    25.10.2004
    11:42:00 sati
    zeljko
  • Heyoka

7, 8, 7, 7

Vrlo dobar psihološki triler. MG iznenađujuće dobri. Malo mi je kraj nategnut, ali šta da se radi...
    09.11.2004
    01:27:00 sati
    Heyoka
  • Ukupna ocjena 62%

6, 6, 6, 8

Ništa posebno...
    20.11.2004
    11:58:00 sati
    Verfalk2003

6, 7, 6, 6

Složio bih se sa kolegom Barkerom.I meni ovakav tip priče,gdje dominira kriminalistička nota,ne odgovara baš za DD.MAlo mi je neuvjerljiva priča o 6 identičnih blizanaca,čak je smatram i dosta glupom ali kod samog čitanja i ne smeta previše.Kraj mi je odličan,stvarno efektno odrađen i samo zbog njega dajem prolazne ocjene.Dobar je i onaj čovječuljak koji stalno šeta na relaciji Džuli-Craven road,mora se priznati da ima zgodnu ženu.Jedna od lošijih Sclavijevih epizoda u svakom slučaju..I za kraj jedna zanimljivost; čudi me kako nitko nije primjetio,ali na stranici 89,vinjeta desno dolje - pojavljuje se Lord Chester.
    29.03.2005
    23:39:00 sati
  • Ukupna ocjena 93%

9, 9, 10, 9

Istina da ovdje nema nekih nadrealnih pojava ali ovo teroriziranje je odlično a komičan je i onaj čovječuljak koji samo šeta od Dylana do one detektivke.
    25.07.2005
    10:37:00 sati
    vice

7, 7, 7, 8

Mene se, vidim za razliku od nekih, nije posebno dojmila ova priča. Možda bi bolje ispalo da je Julia stvarno umišljala crnog udovca, ali takva bi se epizoda vjerojtno napisala, ali da je pisana nekoliko godine kasnije. Kraj je zanimljiv, samo malo popravlja ukupan dojam, ali sve skupa nedovoljno za moj gušt. Čak su i Block i Groucho, bili nešto van forme, odnosno Sclavi. Crtež izgleda na prvi pogled dosta dobar, ali tjekom i nakon čitanja dolazi do vidjela prosječnost... ništa posebno. Naslovnica je zanimljiva, ali tek prosječna za Villu.
    26.02.2006
    17:45:00 sati

6, 6, 5, 6

Nista posebno. Usudio bih se kazati i naivno. Ume Sklavi mnogo bolje od ovoga. Da je Kjavi u pitanju, pa i razumeo bih. Palac dole za Opsesiju i njenog tvorca.
    29.09.2006
    02:09:00 sati
  • Ukupna ocjena 79%

9, 6, 8, 10

Unatoč gluposti sa blizancima(čak 6!!!!!) te kraju,  strip je ok. Crtež je standardni M&G, a naslovnica odlično opisuje radnju.
    29.08.2007
    00:39:00 sati
    Akul

5, 5, 5, 6

Nekakva krajnje neuvjerljiva i prosječna epizoda. Naivna je ta priča o šest blizanaca koji rade isti posao (ubijaju) bez da to itko primijeti i zbroji dva i dva. Trebalo se to puno bolje napraviti, i epizoda bi bila sasvim OK. Ovako je jedino završetak donekle zanimljiv. A tu su i Montanari & Grassani sa svojim crtežom, dobro da su im ženske sexy jer je sve ostalo loše.
    16.12.2007
    21:38:00 sati

7, 9, 10, 10

Zanimljiva priča s banalnim razrješenjem slučaja. Neuvjerljiv kraj donekle popravlja saznanje da bi Dylan i Julie davno poslagali kockice da su bili strpljiviji i saslušali dosadnog čovječuljka. Šta ti je sudbina i Sclavijev crni humor! Julie mi je baš zgodan i zanimljiv lik, u biti predobar!! Tko zna zašto? Prava je šteta što je na kraju umrla i što je više nećemo vidjet u serijalu. Zanimljivo je da su mi i M&G odlični u ovoj epizodi. Ova priča baš nekako odgovara njihovom crtežu. O Villi ne treba ništa reći.
    15.02.2008
    23:47:00 sati
  • Windwalker

7, 7, 7, 9

Prosječna epizoda. Kraj je toliko debilan, da na kraju uopće nije loš. I barem je Groucho riješio slučaj.
    13.03.2008
    21:13:00 sati
    Windwalker

3, 3, 8, 8

nije mi dan za ocjenjivanje dilana, slabo mu se pišeova epizoda mi nikad nije legla, 6+2, ma daj, meni jedna od najlošijih, iako volim detektivske priče, ovo je ipak previše za mene
    21.10.2008
    17:59:00 sati

8, 9, 8, 10

Heh, jako dobro. Iako običan krimić, sve do kraja sam bio u uvjerenju da se radi o jednom čovjeku, što stvara iluziju da se radi o besmrtnom osvetniku. I kraj je ispao prilično zanimljiv kad se pojavi blizanka.
    06.12.2008
    21:02:00 sati

9, 9, 9, 9

među boljima,ali fali dubine..
    06.01.2009
    13:12:00 sati
    Misko iz Darwooda

7, 7, 8, 10

jedan od boljih starih brojeva. Zanimljiv kraj.
    18.01.2009
    00:12:00 sati
  • Klukas

8, 10, 6, 10

Zabavno i pitko za čitanje, radnja vrlo dinamična. Prièa vrlo dobra, iako mi se čini da bi bilo efektnije da se radilo o samo dva ili eventualno tri blizanca pa da se više pažnje posvetilo atmosferi, nego da se radio (mini) splater sa primjesom trilera.
    Malo su mi bezveze pogibije blizanaca, npr. bazen živog vapna među stambenim zgradama, nezaštićeno - svako dijete može upast unutra. Zatim dizalom precvikana ruka - krv šiklja naveliko; momak svejedno bez problema trči za Julie i pogine pod vlakom umjesto zbog iskrvarenja (ako je stvarno gubio toliko krvi). Iako mislim  da se tu radi o greški crtača; također, koliko god to efektno i "fora" izgledalo, nisam siguran da metak kroz potiljak može izbiti cijelo oko.
    Ali u cjelini, crteži su solidni, dobro izgledaju, pogotovo ženski... :-)
    Naslovnica odlična, iako mi se èini da je u ovom slučaju Villa imao jednostavan zadatak i da se koncepcija nudila samo po sebi.
    I da, malo mi je bezveze, na kraju se ispostavi da je jedan od blizanaca doktor u umobolnici i to bšs u onoj gdje su poslali Julie...
    17.02.2009
    23:57:00 sati
    Klukas

9, 6, 10, 9

Pa, svakako jedna zanimljiva i drukčija epizoda i od mene će dobiti i više nego solidnu ocjenu. Imamo netipičnog Sclavija, jer se nije pošao baviti ljudskim psihama i ostalim glupostima nego je napisao jedan lagani triler s primjesama horora. Svakako, kao i svima drugima, i meni je taj rasplet sa 6(+2) blizanaca prenategnut (svakako jedno od najneobičnijih rješenja u serijalu). Međutim, bolje i to nego da je to stvarno neki duh Crnog udovca (kao što je netko predložio gore), jer bi onda tek nastala teška zbunjoza i tko bi više pohvatao konce. M&G su stvarno odlično odradili posao, u najnapetijim trenucima su stvorili stvarno dobru, mračnu atmosferu. Naslovnica je vrlo dobra, samo mi Dylan ne izgleda uvjerljivo. A i Villi fali jedan blizanac. :)
    12.07.2009
    10:37:00 sati

6, 8, 7, 10

Priča je zbilja mogla lijepo funkcionirati bez tog racionalnog objašnjenja o šestorici blizanaca. Izuzev toga, sve ostalo je manje-više ok.

19.02.2010
    11:24:00 sati
  • Goran100

8, 8, 7, 9

Lagana Sclavijeva priča da se svi malo odmorimo od mozganja. Je, malo je neuvjerljiva stvar sa šest blizanaca (čudi me da ih nije bilo sedam) ali 'ajde... Ponekad mi se Montanari & Grassani čine solidni, ali ovdje mi je njihov crtež kao da ga je dijete crtalo. Stvarno pretjeruju u scenama kada žele nešto naglasiti, pogotovo sjene. Možda će ispasti da sitničarim, ali za oko mi je zapela scena kada jedan od blizanaca proganja Julie u podrumu. U tom trenutku on u jednoj šaci drži nož a drugu je odsjekao lift, ali gospoda M&G uredno crtaju sjenu njegove šake (str. 60, vinjeta gore lijevo), ako već je, onda mora biti i sjena noža ili da šake jednostavno nema. Da ne govorim o očima koje ispadaju iz glave čim netko dobije šamar. Čudi me da onom čovječuljku nisu oba ispala kad mu je Dylan razbio kišobran na glavi. Uglavnom ovo je solidno za Dylana, a i stvar izvlači što ima dosta humora, tako da zbog toga par ocjena više. Naslovnica je dobra.

11.09.2010
    01:11:00 sati
    Goran100

9, 9, 9, 10

Odlicna epizoda, i pravo osvezenje, u smislu da je originalna, i da uopste nisam znao gdje nas prica vodi.  M & G su dobri, a naslovnica je super; Dylanova faca nam sve govori.  Prica me malo podsjeca na Hitchkocov film "Vertigo", gdje imamo jednu osobou koja stalno vidi svog bivseg muza (u filmu je Jimmy Stewart vidjo zenu, ali malo je slicno, ne potpuno).  Twist na kraju jeste malo apsurdan, ali ipak nije fantastican.  Pa moguce je da ima 6 blizanaca, iako nije nesto sto vidimo svaki dan.  Taj twist je sasvim dobar; ne razumijem sto se neki na to ovdje bune, vidjeli smo hiljadu puta blesavije twist-ove u Dylan Dogu, tako da ovaj bas i nije tako blesav.  Onaj stos sa covjekom koji hoce da angazuje Dylana, pa onda Julie Braun, je odlicno uradjen, i cudi me da tip nije potpuno poludio dolazeci kod jednog, pa onda drugog, i tako nadalje u krug.  Dobra epizoda, nema sta.

02.08.2011
    13:15:00 sati
  • Ukupna ocjena 97%

10, 9, 10, 10

jako dobra prica,montanari i grassani kao i uvek dobri

04.01.2012
    23:45:00 sati
    dimmuforlife

7, 9, 9, 9

21.05.2012
    19:45:00 sati

10, 10, 10, 10

Pošto ova priča ima sve logično i  racionalno objašnjeno mora dobiti i dobre ocjene.

15.07.2012
    18:19:00 sati
  • writer

7, 7, 7, 7

Baš za 7.

18.12.2012
    00:51:00 sati
    writer

7, 7, 8, 8

26.08.2013
    09:06:00 sati

8, 8, 8, 8

6 vs 2 sve za 8
    15.12.2013
    01:23:00 sati

9, 9, 10, 9

Meni lično jedna od dražih epizoda.

28.09.2014
    16:44:00 sati

8, 7, 9, 8

Solidna epizoda.

02.01.2015
    11:02:00 sati

8, 8, 9, 10

Zabavna epizoda koja uopće nije upropaštena raspletom o šestorkama, pa kao da nije bilo luđih razriješenja u ovom serijalu. Nasilne scene su dobro odrađene a priča je jako pitka i dinamična. Volim M&G, a naslovnica je jedna od Villinih najljepših. Uglavnom, dobra epizoda.

17.10.2015
    16:40:00 sati
  • Ukupna ocjena 93%

10, 10, 8, 9

20.12.2015
    11:55:00 sati
    TenthNazgul
  • Rahazlam

7, 7, 7, 8

06.02.2016
    15:53:00 sati
    Rahazlam

8, 8, 7, 9

Složna braća kuću grade!

Ovo je školski primjer slučaja kad autor zbog napetosti scenarija žrtvuje inteligenciju. Da nije toga, priča/scenario bi bile 10-tke u glavu.

Samo riješenje sa 6 blizanaca nije toliko loše. Svakakvih završnica smo se nagledali. Ali je definitivno trebalo izbaciti da su oni poznati javnosti još iz reklama za pelene. I svih šestero su trebali imati druga imena i prezimena.

Zbog toga što to nisu napravili neke sitnice je ipak teže probaviti. Dakle, bili su poznati kao bebe, a crni udovac Price je zadržao prezime od tih istih slavnih beba. To dovodi do zaključka da je već kod istrage koja se vrtila oko crnog udovca panduriji trebalo biti poznato da je on jedan od slavne šestorke. Ispada da je čitava pandurija, skupa sa Blochom i Julie, a i novinarstvo, debelo oglupilo i oslijepilo kad im je to promaklo.

Najbolji dio stripa je onaj smotanković koji ide od Dylana do Julie i koji čitavo vrijeme nosi ključ misterije. Da su mu se iti malo posvetili sve bi imalo drugi tok. Tko im je kriv, mislili su da je neki bezveznjaković. Al nam je svima dao do znanja da nije on bezveznjaković. I upuca on ženu...

09.05.2017
    13:15:00 sati
  • karlitos

9, 9, 9, 10

Odlična priča s genijalnom naslovnicom.

07.06.2017
    16:36:00 sati
    karlitos

8, 8, 8, 8

Zanimljiva prica, dobro koncepirana. Zaista je tako da je bilo tesko predviditi da se radi o coporu blizanaca, takodje je i sam finis odlicno izveden. Sve u svemu bas dobar triler.

09.06.2017
    15:55:00 sati
  • Space Marine

2, 5, 7, 10

Apsurdni twist s još apsurdnijim krajem. Jako naivno, ne bi nikad rekao da je Sclavi to napisao. Crtež MiG standard, ništa posebno.

30.06.2018
    22:04:00 sati
    Space Marine

5, 6, 7, 7

Ocene i utisak su nakon prvog čitanja (po sećanju)

Ni meni ovo nikad nije ličilo na nešto što bi Sklavi napisao. Triler s elementima horora, koji počiva na klimavom twistu. Utisak mlak, kao i kod Prokletog dana. Čudi me previsoka prosečna ocena.
    Sećam se da je priča bila fina za pročitati, i nisam protiv realizma u Dilanu, ali ipak mi ovo nije priča s pravim DD šmekom.

11.12.2018
    10:34:00 sati

9, 9, 9, 9

Daleko iznad prosjeka. Pogotovo ako se uspoređuju s mnogobrojnim izdanjima iz aktualnog redovnog razdoblja.

13.09.2019
    12:11:00 sati

8, 8, 9, 10

14.03.2021
    18:11:00 sati
    Alex Kross
  • Dexters

6, 7, 7, 4

Ništa posebno. Ovo je Dylan za širu publiku, dakle krimić, ljubić, i malo koljačine onako radi reda. M&G su kao stvoreni za ovakve izvedbe.

21.04.2021
    16:11:00 sati
    Dexters

10, 9, 10, 10

Veoma napeta epizoda s neocekivanim objasnjenjima na kraju. Tesko da je itko mogao pretpostaviti da je ovdje rijec o blizanicma. No, svaka cast Sclaviju na tome, uvijek su mi bila draza racionalnija rjesenja od nekih fantazija. Ipak nepotrebno je bilo to da i Julie ima svoju blizankinju. Crtez je bio odlican! A naslovnica fenomenalna, tako da cu oprostiti Villi i na tome sto je samo 5 blizanaca nacrtano.

24.09.2021
    18:38:00 sati

• Ljudi Urijela