• Direktni prenos
    DD ZS 48

• Horror Paradise
    DD SR 48

• kroz cijelu priču prodefiliraju mnogi poznati likovi iz svijeta filmova; Freddy Krueger, Alien, Leatherface, Rambo, Hellraiser, Creature from the Black Lagoon…
  • imena likova u priči; Alfred Hočkis (po slavnom Alfredu Hičkoku?), Vilijam Korman (nazvan po kultnom Rogeru Kormanu)
  • malo parodije; u epizodi se pojavljuju misteriozne video kazete trash filmova naziva Frankie’s back from the Hollywood (referirajući se na poznatu grupu Frankie goes to Hollywood) te «Užurbano mrcvareći Susan» (referirajući se na «Očajnički tražeći Susan» sa Madonnom i Rossanom Arquette u glavnim ulogama)
  • na kraju epizode mali «cameo» nama dobro poznatog ružičastog zeca (vidi DD #24 Ružičasti zečevi ubijaju)
  • (op.ur.) Treći scenarist je, naravno, Bepi Vigna, ali nesposoban webmaster nije predvidio opciju da postoje više od dva scenarista i crtača na jednom stripu.

«Direktni prijenos» zacijelo je «bandi sa Sardinije» poslužio kao dobro zagrijavanje za kreiranje epizoda tada još sasvim novog strip-lika Bonelli kuće, Nathana Nevera. High-tech dinamična i nabrijana epizoda predstavlja svojevrsni obrazac po kojemu su Serra/Medda/Vigna stvarali jednako tako adrenalinski nastrojene epizode futurističkog junaka koji je relativno brzo i lako, u svijetu a i kod nas, našao svoju vjernu strip-publiku. A upravo kao i u «Direktnom prenosu» te njihove futurističke kreacije uvijek bijahu vjerno prenesene u sliku od strane ponajboljih strip-crtača koje je Bonelli imao. Ali opet s druge strane, u takvim epizodama ponekad se stekao dojam da se u svoj toj akciji i brijačini pomalo gubila sama priča koja je nekako u svemu tome postajala sporedna, i da su temelji na kojima je bila građena, prema kraju počeli opasno da popuštaju. Takvu zamku nije uspjela izbjeći niti ova epizoda.

Što zbog nekolicine raznih kultnih likova iz svijeta filmova koja se pojavljuju u priči a što opet zbog same teme, «Direktni prijenos» bismo slobodno mogli, između ostalog, prozvati hommageom trash filmovima i trash umjetnosti. Dylan Dog se ovoga puta pozabavio upravo pričom smještenom u takav svijet, istražujući bizarne smrti ljudi iz horror industrije ubijene od strane likova koji, čini se, postoje samo u mašti (ljepotica Vanessa dolazi Dylanu sa pričom da je njezinog zaručnika ubio nitko drugi no Freeddy Krueger). Naravno da stvari neće biti onakve kakvima se na početku čine a daljnjom istragom naš će junak, protiv svoje volje, biti bačen u najsuvremeniji horror luna park gdje ga očekuje možda i najspektakularnija avantura do sada.

Sam tijek priče jako je dobro i efektno koncipiran, pratimo uzbudljive scene Dylanovih doživljaja u luna parku koji se periodično izmjenjuju sa flashbackovima koji su u službi pripovjedanja kako se Dylan tamo uopće i zatekao. Na likove autori nisu trošili previše vremena, no uspješno su predstavljeni čitatelju pomoću nekih osnovnih karakteristika. Vanessa ostavlja dojam hladnokrvne kučke itekako svjesne svojih ženskih (fizičkih) potencijala pomoću kojih Dylanu lako pomuti razum te ga tako uvede u cijelu igru, što opet čini njezin lik ali i njezine kasnije postupke relativno lako predvidljivima. Pri portretiranju Alfreda Hočkisa autori se jednostavno oslanjaju na klasičnu metodu «ludog, ali genijalnog vizionara», metodu nimalo originalnu, ali opet metodu koja ovdje sasvim dobro funkionira te čini Hočkisa solidnim i efektnim negativcem. A ono na što se ovdje, upravo kroz prikaz Hočkisove velike vizije, cilja je zacijelo kritika na sve veći i veći zahtjev društva za bilo kakvim oblikom uzbuđenja, kritika na one kojima jedna obična vožnja vlakićem kroz tunel užasa jednostavno već odavno nije dovoljna, na one bogatune koji neće prezati niti svoga vremena a niti novaca u potrazi za ultimativnim i najspektakularnijim vidom zabave koji se danas može naći. Ono što je samim time zanimljivo za primijetiti je da se «banda sa Sardinije» svjesno (ili možda nesvjesno?) poigrala sa pojmom reality showa , termina koji je početkom devedestih, kada je pisana ova epizoda, mnogima zacijelo bio nepoznanica ali smo zato danas opet svjedoci sveprisutnosti tog kontroverznog oblika zabave. Pa gledajmo stoga na «Direktni prijenos» kao na svojevrsnu dilandogovsku inačicu survivor showa (a koji bi jednog dana vrlo lako mogao postati stvarnost?).

A kako se reality showovi prvenstveno oslanjaju na vizualno, tako je i ova epizoda, kako bi priča što bolje postigla maksimum, jednostavno morala biti crtana od strane najboljeg, a tu na scenu dolazi Claudio Castellini. Njemu se, osim možda povremene prezasićenosti crteža (što opet baš i nije neki argument protiv), ne može ništa prigovoriti, te stoga njegove crtačke kreacije svejedno ostavljaju čitatelja bez daha pa makar bile otisnute i na očajnom dnevnikovom papiru. Još samo da su autori uspjeli zadržati priču u rukama do samog kraja i da su nas poštedjeli nepotrebnog moraliziranja o utjecaju horror kulture na današnju mladež (no, s obzirom na temu očito da su «sardinijci» osjetili dužnost da kažu nešto i po tom pitanju), «Direktni prijenos» je mogao briljirati. Na početku ambiciozno osmišljena priča prema kraju postaje teret autorima. Manjak inspiracije strahovito je vidljiv pri završavanju ovog djelca (Hočkis, toliko zanesen u svojoj viziji, neshvatljivo brzo diže ruke od svega samo zbog smrti ljubljene Vanesee, iako čitajući priču ne ostavlja dojam čovjeka kojemu je stalo do nekoga), grand finale koji završava misterioznom eksplozijom (klasično utočište autoru koji ne zna kako pametnije završiti priču), te neočekivani i nepotrebni obrat na samom kraju (Hočkis bijaše robot?) kojemu bi bilo bolje da se nikada nije niti dogodio. Stvarno šteta, ovako nam ostaje da uživamo u ponekim dovitljivim dijalozima i još jednoj Castellinijevoj vizualnoj kreaciji… ali moglo je to sveukupno ispasti bolje.

DD LEX 47 Ispisano krvlju

DD LEX 49 Misterij Temze

8, 7, 9, 7

Prilicno mi se svidela ova epizoda. Kastelini je ovde odlican, a Banda sa Sardinije je uspela da mi odrzi paznju od pocetka do kraja. U svakom slucaju, jedan od boljih Dilana.
    04.01.2006
    21:11:00 sati
  • Ukupna ocjena 89%

9, 8, 10, 8

odlican strip. uvek se rado setim ove epizode. Preporucujem ga svima koji ga nisu citali...
    06.01.2006
    19:26:00 sati
    priki
  • LeeMan

5, 5, 8, 8

Well, po meni samo jedna osrednja epizoda...ochekivao sam vishe...tolko su mi ga hvalili, mrzim kad nesto jedva cekam da nabavim posle duzeg vremena i onda se razocaram...to je najgori osecaj koji se moze doziveti, makar to bio strip ili film.
    08.01.2006
    17:52:00 sati
    LeeMan
  • Oz

7, 8, 9, 7

Eh,da..
    Moj prvi dojam ovog stripa(što godine lete)bio je dobar, štoviše-vrlo dobar-ko što bi reko Lord Wells. Priča je sasvim o.k. Medda/Serra su se fino potrudili. A Castellini-šmrk..Meni jedan od najdražih crtača. Šesto čulo i Direktan prijenos su mi upravo zbog njega bile i ostale jedne od najdražih epizoda Dylana.
    Evo jedna srceparajuća priča-prije kojih 10-ak godina šetah ja po Stradunu i odoh kupit novog američkog Spidermana, kad ono-ni manje ni više nego Castellini! Naslovna i sve skupa bilo je izvrsno napravljeno. Ali ipak u meni se javio gnjev pravednika i prozvah ga "prodana duša". Mjesto da se bavi Nathanom i Dylanom on ode s druge strane oceana da se bavi Spaj-Dijem!? Fuuj!
    Iako nemam ništa protiv gorenavedenog MEGA-junaka, ipak sam i dan danas ljut na njega-grrr..:)
    Al' koliko-toliko me tješe ove 2 epizode koje zauzimaju posebno mjesto na mojoj polici..Ko će mu sad tražit skrivene potpise:)?
    10.01.2006
    20:50:00 sati
    Oz

5, 6, 9, 6

Horror-filmove nikad nisam posebno volio pa me zato i ova epizoda ne dira previše(a kud baš Rambo?).Druga stvar koja me smeta je količina akcije, koja mislim da je pretjerana za strip kakav je DD.Odjednom se frajer pretvori u sjajnog borca i izvodi akrobacije na kojima bi mu i Zagor paozavidio.Čitajući,Dylanove borbe sa čudovištima su me podsjećale na neku od igara za Playstastion.Novi level-novi protivnik.Čini mi se kako su scenaristi pokušali kopirati Sclavija pa su ubacili nekoliko njemu svojstvenih scenarističkih začina:patetika u smislu štetnog utjecaja horror-filmova i poznati obrat na samom kraju.Međutim,to im nije za zamjeriti.Što se crteža tiče,obožavam Castellinija ali mi za crtanje DD nije baš najsretnije riješenje-likovi su mu prehladni i prenabildani.Mada se mora priznati da su mu čudovišta i borbene scene fantastična pa je i razumljivo zašto je prešao u Marvel.Kod Nathana je onaj pravi i baš mi je žao što je nacrtao samo jednu redovnu epizodu.
    11.01.2006
    17:59:00 sati
  • Ukupna ocjena 76%

6, 8, 9, 7

Za razliku od mog prijatelja Ace, ja horror filmove naprosto obožavam, te se zadnjih par godina praktički šopam s njima! Nagledao sam se toliko trasha, slasha, gora i suspensa, da je čudo što mi mozak još nije spržen. Ili možda je. Tako da mi je solidan ovaj omaž horroru, možda nije neka nadahnuta priča, ali to ni nije toliko bitno, jer je ova cijela epizoda zapravo jedan veliki citat. Stoga dopunjujem zanimljivosti i kikyja, koji je bolji poznavatelj DD-a nego horrora na filmu:) - čuveni ukleti redatelj je Alfred Hitchcock (nema potrebe kiky za sumnjom). Zatim dvojica ubijenih producenata, Gordon i Corman, su Herschell Gordon Lewis, otac gore-horrora, i Roger Corman, kralj B-horrora. Tom Baker, Hotckissov kolega zadužen za specijalne efekte, je sljedeća kultna faca iz horror produkcije: Tom Savini - stručnjak za specijalne efekte, između ostalog, radio i na legendarnom Romerovom Dawn of the Dead (kojeg se /nečuveno!/ ismijava u stripu, pominjući kultne scene maltretiranja zombija i zajebancije sa bacanjem torti u lice (u tim scenama sudjeluje sam Savini, kao glumac) = blasfemija!!!). Zabavni horror park sa audioanimatronima je citat iz Westworlda (iako je tamo zabavni park na temu western i srednji vijek), redatelja Michaela Crichtona, koji se također spominje u stripu (Westworld je citirao i Sclavi u fenomenalnoj M.No epizodi Vatreno podne). Kiky je naveo većinu filmova i likova s kojima se Dylan sukobljava u parku, dakle Alien, Rambo, Hellraiser, Creature from the black Lagoon, no previdio je Invasion of the Body Snatchers (Dylanov dvojnik koji izlazi iz čahure). I još, Hotckissov studio zove se Browning House, po Todu Browningu (autor Dracule iz 1931. i legendarnog Freaks iz 1932).
    11.01.2006
    23:12:00 sati
    stinky

5, 5, 9, 4

Iako je hommage hrpi kultnih, uglavnom horor filmova, ova epizoda mi je oduvek licila na nesto sto ne pripada Dylanovom svetu. Nacin odvijanja radnje je, pogotovo na pocetku, klaustrofobican i nervozan. Sto naravno ne znaci da nije bilo zabavno citati je.
    14.01.2006
    09:10:00 sati
  • SnotMan

8, 8, 7, 9

Strasni sam obozavatelj horor filmova,tako da se u potpunosti sa stinky-em.
    24.01.2006
    21:56:00 sati
    SnotMan
  • SejoSexon

8, 8, 9, 9

Volim horror filmove, volim trash! Zbog toga mi se ova priea tako i dopada. Ovaj strip sam proeitao 5-6 puta i još uvijek mi nije dosadio. Šteta što ga Berni neae moai objaviti u Extra seriji.
    14.02.2006
    07:11:00 sati
    SejoSexon
  • alen

8, 8, 8, 7

Svi su razlozi kvalitete ove epizode vec navedeni u recenziji i komentarima. Dylan Dog, strip koji je toliko toga ukrao filmu (ne kazem da je to lose) pod izlikom autenticnih dogadjaja, sada je napravio je ommage tom mediju. Mislim da je bio bolji izbor ubaciti Aliena u ovom obliku nego napraviti epizodu gdje neki reptil iz svemira s velikim zubima terorizira London.
    26.07.2006
    13:37:00 sati
    alen
  • vang0gh24

9, 10, 10, 9

Akcija, Akcija, Akcija!!!!
    wow! ovaj dilan sam procitao u rekordnom roku. mislim da sam mozda 3 puta udahnuo zraka.
    Castelini je kralj!!! meda i serra carevi!
    10.09.2006
    18:57:00 sati
    vang0gh24
  • npetros2@htnet-dsl

7, 7, 8, 9

Napeta akcijska epizoda, ali ipak mislim da su malo pretjerali sa svim tim. Castellini vrlo dobar!
    24.06.2007
    21:21:00 sati
    npetros2@htnet-dsl

5, 5, 7, 5

Castellini mi je dobar crtač, ali crtež mu je prezasičen, prenaporan za čitanje. Vjerovatno je to zbog lošeg Dnevnikova tiska, ali stvarno mi je bilo teško pratit ove puste akcijske scene u stilu Nathan Nevera. Dylan sportski razvijen, jako dobar u bliskoj borbi (čista suprotnost stvarnom liku) protiv robota iz Nathanova svijeta. Očito je da je ovo bio predložak za Nathana. Nathan mi je drag, ali o Dylan Doga očekujem da bude Dylan, a ne Nathan. Sama priča strahovito pada pri kraju, sa potpuno neuvjerljivim završetkom. Zbog svega navedenog ova epizoda mi nije dobra. To nije Dylan kakvog ja volim.
    04.08.2007
    19:52:00 sati

8, 8, 9, 5

još jedna dobra priča, odlično nacrtana, jedini minus mi je rambo, što on radi unutra, to nije horor, a prvi dio čak nije ni horor od filma, kao što i dilan natukne
    26.08.2007
    10:41:00 sati

6, 6, 9, 4

Solidna epizoda, očekivao sam više od ovog. Sviđa mi se što su flashbackovi izmješani sa stvarnošću. Jedino mi nije jasno kakve veze rambo ima sa hororom. Crtže odličan, Stano podbacio nakon nekoliko dobrih nalovnica..
    31.08.2007
    02:24:00 sati
    Akul

8, 7, 8, 5

Solidna epizoda  puna akcije, ali mislim da je priča mogla biti malo bolje razrađena.A  ni način na koji je Dylan preživio mi baš nije najbolji. Što se crteža tiče Castllini je zbilja dobar. ali baš kao što je Spock rekao on je crtač za Nathana,ne Dylana pa je i meni taj crtež povremeno bio naporan....naslovnica je zbilja mogla puno bolja biti
    11.12.2007
    20:38:00 sati

5, 6, 10, 4

Ovo je epizoda koja mi je kao klincu, i kao ljubitelju kultnih (ali i onih ne baš kultnih;)) horrora, bila vrh vrhova. Danas to, gledano sa distance, izgleda dosta slabo. Početak stripa je odličan, ali onda kvaliteta pomalo opada, i na kraju onaj debilni rasplet totalno pokvari čitanje. Mada priznajem da mi nikad nije bilo dosadno čitajući ovu epizodu. Castellinijev crtež je ponekad stvarno 'pregust', ali vjerojatno i Dnevnikov tisak/papir tu igra veliku ulogu. Nevertheless, impresivan crtež. Dakle, bez onakvog raspleta bi možda i prošlo sa jednom sedmicom za scenarij, ali ovako neće ići. Naslovnica je stvarno jadna.
    08.02.2008
    19:33:00 sati

7, 6, 7, 7

Ocekivao sam puno puno vise, bar sudeci po naslovnici- na kojoj su poznati likovi iz horror filmova. Vise ocijene, samo zbog njihovog pojavljivanja, te neocekivanog kraja.
    15.04.2008
    14:37:00 sati

8, 8, 10, 7

Castellini je napravio jako dobar posao, crtež mu je ravan Villinom! Što se tiče priče, nije ostavila velik dojam na mene, ali je ipak ispala dobro.
    23.12.2008
    19:09:00 sati
  • Ukupna ocjena 59%

8, 4, 6, 5

castellini ne paše DD-u
    05.01.2009
    14:06:00 sati
    Misko iz Darwooda
  • Klukas

9, 8, 9, 8

Malo drugačiji Dilan nego što smo navikli, ne samo priča nego i doslovno: nekoliko kg mišića više i spretniji.
    Priča je odlična, i scenarij ima malo drukčiji pristup - sve skupa zajedno sa crtežom prilično osvježavajuća epizoda.
    No kraj mi je malo bezveze, počevši od Vanessine smrti nadalje.
    Crtež je najbolji dio, pravi užitak. Jedina zamjerka je sam Dilan: malo prenabildan, a i lice mu nije ispalo svugdje jednako. Negdje ne liči na sebe a negdje je baš onakav kakvim ga zamišljam.
    Naslovnica prosječna kao i uvijek kad je crta Stano, ocjena više zbog sentimentalnih razloga.
    09.04.2009
    22:15:00 sati
    Klukas

8, 8, 9, 10

Kada sam bio klinac ovo mi je bio jedan od omiljenih brojeva.

23.02.2010
    23:23:00 sati
  • Andrey

8, 6, 10, 7

Zanimljivo koncipirana epizoda,vrhunac je na sredini stripa a onda kako odmiče je sve lošija,nažalost.Castellinijev crtež možda ne paše za Dylana općenito ali za ovaj je broj izvrstan,još je više napredovao od Šestog Čula i ovdje je jednostavno savršeno nacrtao.Strip je zabavan sve do Dylanovog susreta sa Alfredom.Zašto ga je Alfred poštedio,nikome nije jasno ali sviđa mi se njegova zadnja poruka u kojem kaže da će negativci opet umrijeti kao i u hororcima,to donekle spašava stvar.Ali ništa ne može spasiti kraj na zadnjoj stranici koji je stvarno gori od Chiaverottija.Strip sadrži i neka zanimljiva gledanja scenarista na horror publiku,zabavu,industriju pa stoga ocjena više.Epizoda se također čini prenatrpana.Naslovnica je stvarno jadna.

13.03.2010
    16:14:00 sati
    Andrey

5, 6, 8, 8

Vec sam rekao da Castelinijev crtez puno vise pase Nathan Neveru (a bogami ocito i Marvelu), jer uopste nije dobar za Dylana.  Covjek inace crta likove koji su bas previse razvijeni, sto u slucaju Nathan Nevera i Agencije Alfe ima nekakvog smisla: ti su ljudi profesionalni policajci, i treniraju, pa je nekako normalno i shvatljivo da budu u dobroj fizickoj formi.  Kad je to Dylan ikad dizao tegove?  Pa zasto je onda onako razvijen?  Od rada na svojoj galiji?  Hmm... ali vratimo se prici i scenariju...

Iako je crtez pogresan za ovaj serijal, ipak nije grozan, zato sto je Castelini ocito veoma talentovan crtac.  Prica i scenario mi se u ovom slucaju najmanje svidjaju.  Sve je nekako glupo, previse glasno, i prebrzo.  Stavise, mislim da je ovo Dylanova epizoda sa najvise teksta; svaka stranica ima gomilu dijaloga, pa zato treba malo duze da se procita nego velicina epizoda ovog junaka.  Ono sranje na 'svemirskom brodu' je stvarno glupo izgledalo i zvucilo, jer ako je neko na filmskom setu/studiju, to bi se puno brze i lakse moglo primjetit nego sto je Dylan to ovdje primjetio.  Scenario malo slab, ali eto... crtez dobar, a naslovnica isto tako zanimljiva.  I puno vise mi se svidja originalni naslov, "Horror Paradise", nego onaj usrani koji nam je Dnevnik pogresno preveo, "Direktan Prenos".  Zvuci kako neka losa utakmica sa losim timovima koju niko razuman ne bi htjeo da gleda.

21.08.2011
    16:25:00 sati

8, 9, 10, 8

Kao dijete sam odrastao uz likove aliena, Fredyja Krugera, Ramba, Pinheada i ostalih iz filmova u 80-tim i nakon svega je izašao ovaj Dilan Dog koji ih je sve povezao u jednom stripu...e koje je to oduševljenje bilo za klinca poput mene te 1991.godine... Tada bih ovom stripu bez razmišljanja dao sve 10-ke,a evo sada nakon 20 godina,isti strip me nije razočarao. Radi se o vješto iskorištenim filmskim likovima u jednom stripu, vješto složena priča izvrsnog crteža. Naravno,današnjim klincima se ovaj strip vjerovatno neće svidjeti jer se danas gledaju neki drugi filmovi a i ne postoje masovni odlasci u kino kao u 80-tima(sjećam se da je Ramba u mojoj maloj Duga Resi u kinu u dva,tri dana znalo pogledati po par tisuća ljudi a recimo danas kino u Duga Resi niti ne radi),pa recimo da je taj efekt film-strip u današnje vrijeme nemoguće postignuti. Castellini ovdje mnogo bolji nego u šestom čulu...
    04.10.2011
    12:59:00 sati

9, 8, 10, 7

"Kad se samo sjetim da mi se prvi film o Rambou prilično svidio." ... Hahaha nedavno sam ponovo pogledao Ramba 1 i primjetio koliko je različit i bolji od ostalih nastavaka koji su čiste koljačine bez smisla. Kraj mi je malo slabiji, ponajviše način na koji se Dilan spasi. Ako je Hočkis bio robot, kako je natuknuto na kraju, otkud mu emocije i kako li je i zašto upleo Vanesu u to (ili je možda i ona bila robot?).

Pitanje koje mi se najviše vrzma po glavi, i na koje ne mogu pronači odgovor je otkud i zašto je Dilan dobio tu privilegiju da bude odabran za glavnog glumca horor filma? Kvragu, upravo sam shvatio odgovor na svoje pitanje dok sam ga tipkao ;)

Crtež odličan!!!

18.03.2012
    03:30:00 sati

9, 9, 9, 10

17.05.2012
    12:51:00 sati
    Mirko1

10, 10, 9, 8

Jedina zamjerka je naslovnica koja je mogla biti efektivnija.

01.08.2012
    23:10:00 sati
  • Peci

4, 4, 6, 2

02.08.2014
    12:25:00 sati
    Peci

9, 9, 10, 10

Odlična epizoda sa mnogim mojim omiljenim filmskim likovima.

28.09.2014
    17:17:00 sati
  • caramba

8, 8, 10, 10

Iako se u ovoj epizodi pojavljuje mnoštvo filmskih likova, najviše ću je pamtiti po seksipilnoj Vanessi koja ima nekoliko fantastičnih kadrova u stripu. Castellini je perfektan, što je već i pokazao u opsjednutoj kući.

25.03.2015
    21:18:00 sati
    caramba
  • Wayto

7, 6, 10, 5

03.04.2017
    05:30:00 sati
    Wayto

7, 6, 9, 8

Pročitah ovo pre par meseci...

Ovde mi je crtež malo bolji nego u Šestom čulu... Ali opet mi ovo nije crtež za Dilana, više je za neki superherojski ili SF strip; za Dilana su Piccatto, Casertano, Roi... Ide visoka ocena na kvalitetan crtež, ali nije to to...

Priča je dobra, u stilu japanskih mindfuck psiholoških igara poput mangi/animea/serija/filmova ''Liar game'', ''Incite mill'', ''Kaiji'', ''Death Note'', ''Battle royale''...
    Priča je sastavljena iz dva dela koja se preklapaju, od kojih je jedan tok zapravo prošlost, da bi na kraju kulminirala u bombastičnoj završnici.
    Ovde mi se da budem iskren najviše svidela aluzija na Ružičastog zeca, akcija, i trilerska neizvesnost. Pojavljivanje previše poznatih likova mi je minus, naročito Rambo. Dobra stvar je što se pojavljuje onaj nakazni dekica iz američkog magazina Eerie, a možda i Creepy, pomešao sam.
    Ne znam, vrlo čudna epizoda za oceniti. Mislim da ipak scenario više škripi nego priča, jer postavka je dobra ali mi je realizacija sve ukupno slabija. Tome doprinosi i Castellinijev crtež koji je preterano akcioni, čak i kada ne treba. Imao sam osećaj kao da čitam superherojski strip ili mangu - svaki je trenutak kao poslednji, sve pršti, nema one melanholije kao kod drugih Dilanovih epizoda.
    Ružičasti zec mi je na primer dosta bolji od ovoga, u pogledu priče i scenarija. Uostalom, nije ovo ni prvi ni jedini put da je tema epizode televizija, gledanost, nasilje, horor filmovi i slično... A ni najbolji.

17.05.2017
    14:33:00 sati

7, 6, 6, 7

Razumijem da čitava galerija kultnih horor likova budi u nama simpatije al ovo je poprilično loše.

Kao da se Dylan nalazi u video igrici i kako jednog sredi tako dolazi na red novi level. Crtež nikako ne ide u DD stil, prenabildani likovi, ne vidiš ko je tu Dylan a ko Rambo. U pola vinjeta u biti ni ne kužim što se događa. Ko je koga udario i gdje je ko skočio...

Kraj je užasan. Vanessa pogiba i nesta čarolije. Odjednom Hočkisov robot dobio emocije.

Naslovnica je isto loša, smatram da bi je Villa bolje nacrtao. Neka se Stano drži vragova sa telefononima i žaruljama umjesto glave. Akcione sekvence koje prevladavaju u čitavom stripu Villa bi bolje prezentirao na naslovnici.

Dobre strane u ovome čudu je stil pripovjedanja u kojem se radnja svako malo vrati u prošlost. U kojoj Dylan pokušava zadržati pribranost i pohvatati konce.

Također mi se svidila kritika na Reality Show i čak vjerujem da bi takvo nešto moglo postojati u ovom ludom svijetu. U kojem krvoločni bogatuni gledaju neku vrstu modernih gladijatora koji pokušavaju preživjeti sve levele horor scenarija. Što je žalosno, čak i ne moraju biti krvoločni bogatuni, takvo nešto bi moglo postati prihvatljivo i običnim ljudima. Već ih čujem 'A sam se prijavio znao je što ga čeka.' 'Ja to gledam samo da se opustim i smijem budalama.' 'Gledam to jer nema ništa na programu'. Bila bi ista stvar kao big brother. Svi to osuđuju, a opet svi gledaju. Doduše u Big Brotheru nema mrtvih, ali masa odjednom može kolektivno poglupiti do krajnjih granica. Tako da moja usporedba i nije čisti promašaj.

Što se samog Horror Paradisea tiče, u verziji gdje nema žrtava, to i nebi bila loša ideja. U smislu neke kuće straha koje su u lunaparku. Našlo bi se puno ovisnika o adrenalinu koji bi uživali u takvom zabavnom parku. Netko voli skakati padobranom, a netko se voli ići negdje strašiti. I to je i redu.

25.05.2017
    13:36:00 sati

9, 5, 8, 6

Naravno da mi se dopala ideja ove price, pogotovo jer sam veliki fan horror filmova i pogotovo Aliena. Iako mi je i sada ova epizoda fino sjela, kao deckic sasm bio odusevljen ovom pricom, prvenstveno zbog poznatih likova iz svijeta filma. Ukoliko izuzmemo te likove, epizoda nam ne nudi nista novo, tek jos jedan triler sa zapletom i raspletom kakvog smo cesto vidili u Dylanovim epizodama.

Castellini na momente odlican, ali ovakva vrsta crteza ne pase bas najbolje Dylanu, vise odgovara superherojskim stripovima.

09.06.2017
    14:29:00 sati
  • Space Marine

7, 5, 7, 7

Vrlo zanimljiva ideja u solidnoj izvedbi. Lako se cita, ali je pomalo predvidljiva i negativcu nedostaje vise dubine.

24.07.2019
    22:04:00 sati
    Space Marine

5, 5, 7, 3

Neinventivno.

13.09.2019
    12:21:00 sati
  • karuro

8, 6, 7, 7

Dobra epizoda, mada moram priznati da me malo umorilo toliko teksta. Epizoda zaista ima po mome misljenju previse nepotrebnog teksta i filozofiranja

12.10.2019
    00:53:00 sati
    karuro
  • Beren

7, 6, 9, 6

Pomalo netipična priča. Sav taj kumbulj likova iz horor/SF/akcionih filmova je na prvu zanimljiv, ali posle postane sve to pomalo zamorno. Epilog Hočkisa starijeg mi je djelovao kao još jedna referenca, i to na Blade Runner, a epilog priče je klasično povlađivanje tadašnjim standardima serijala koje je postavio Sclavi.

10.07.2020
    09:38:00 sati
    Beren