LL STCM 70
  • Fiamme nella notte
    LL STCM 71
  • La citta degli angeli
    LL STCM 72

• Najveća zanimljivost je drastična Caponeova odluka da nekoliko sporednih, ali bitnih likova iz serije izgubi život u ovoj priči
  • U ovoj miniseriji pojavljuju se mnogi likovi iz proteklih epizoda, čak je lakše nabrojiti one koji se nisu pojavili. Ima i likova koji su se prvi puta pojavili, a i kasnije će se još pojavljivati u seriji.
  • Druga epizoda naših izdanja u kojoj se pojavljuje Ron Perelman, jedan od najvećih Lazarusovih neprijatelja (prvi susret SD 53 – Smrt pod visokim naponom). U originalnoj seriji pojavljuje se još nekoliko puta.
  • Između epizode ˝Lov˝ i ˝Plamen u noći˝ izdan je specijalni broj ˝Tisuću svjetala New Yorka˝ u kojem se prikazuje jedna sličica života osoba koje su stradale u Perelmanovim napadima. U originalima taj je specijalac izašao poslije epizode ˝Grad anđela˝
  • Epizoda ˝Smrtonosni napad˝ je prvi Lazarus kojega je izdao Ludens
  • U epizodi ˝Grad anđela˝ Larry se vraća u Los Angeles od kuda je i otišao u New York u prvom broju ˝Dvostruki identitet˝ i sukobljava se sa bandom iz prve epizode
  • I u ovom broju glavni scenarist Ade Capone polako nastavlja otkrivati tajne vezane uz Larryjev život. Iako se doznaje sve više, isto tako sve je više pitanja na koja se odgovori moraju potražiti u kasnijim epizodama.
  • Nažalost, između zadnje priče Slobodne Dalmacije i ˝Smrtonosnog napada˝, Ludens je preskočio 14 epizoda pa doznajemo neke stvari koje uopće nismo znali, a koje su se događale unutar tih brojeva
  • U priči se pojavljuje i kompjuteraš Howard, zanimljiva prezimena – Google.
  • Na 73. strani broja 58 nalazi se reklama za strip Dampyr, dok malim slova ispod imena Dampyr piše directed by Quentin Tarantino. Nije to prva reklama za neki strip u epizodama Lazarusa, ali i Tarantino se spominje u još jednoj epizodi, jedan restoran ima ime po njemu.
  • Osim Boccija svoj obol u izradi naslovnica ima i Mara Damiani
  • Na 50. stranici broja 58 jedna trgovina ima naziv Bocci´s clothes, a Bocci je, naravno, crtač naslovnica
  • Sve četiri epizode crtala su četvorica različitih crtača, Fortunato ˝Smrtonosni napad˝, Lozzi ˝Lov˝, Avogadro je crtao ˝Plamen u noći˝, a Forlini ˝Grad anđela˝.

Vrlo je teško naći riječi kojima bi se jednostavno opisala ova izuzetna epizoda i napisao uvod. Pokušati ću to onda ovako: dođete u grad nakon par tjedana odsutnosti i vaš najbolji prijatelj kaže vam da se ženi za tjedan dana. Sve je super, život je napokon krenuo. I onda na vjenčanju vidno uzemireni mladoženja vadi pištolj i ubija zaručnicu i sebe. U crkvi se nađu i ubojice pa od njihova metka stradavaju i neki drugi vaši prijatelji. Nakon svega toga lažno ste optuženi za ubojstvo policajaca. Tako se u najkraće crte može opisati najtragičniji dan u životu Lazarusa Ledda. A sve se činilo savršeno. Nakon svih životnih nevolja činilo se to najsretnije jutro za Larryja. Najbolji prijatelj mu se ženi, a probudio se u zagrljaju najpoželjnije žene u serijalu – Mačke kradljivice ;-). Ni sam nije mogao zamisliti što će mu se dogoditi. Gore spomenuti mladoženja bio je Smiley, vječni neženja, a ostali prijatelji koji su poginuli u crkvi su privatna detektivka Thess i taksist Deng, a Vivian Mačka kradljivica ostala je oduzeta. Jedan čovjek uništio je Larryjev život – Ron Perelman, čovjek koji je ostavio dojam da nema ni mikometar dobrote i koji je dostojan, ali stvarno dostojan, samog vraga. Nekako je utjecao na Smileya i natjerao ga da se ubije. Perelmanovi postupci, ali i izjave koje nisu primjerene ni da se napišu u ovoj recenziji čovjeku se zgade, kao i njegova ružna albinska faca. Ukratko, pobire sve antipatičnosti. Uključujući i tu da je uvijek na sigurnom i da isključivo svoje ljude šalje da obave prljavi posao. Kada ga se Larry napokon dokopao i dobro ga isprebijao sam je poželio da se nije ni rodio. A nakon teške i tužne priče bilo je to pravo zadovoljstvo gledati. Osim napada na «prave» Larryjeve prijatelje Perelman je napao i najtajniju Garrettovu bazu i cijelu zgradu sravnio sa tlom uključujući Garretta, najvećeg neprijatelja. Ipak, njegovo tijelo nije nađeno. Ubijen je, opet od Perelmana, i pukovnik Dyvanche, a pukovnik Koresh ranjen je. Krvav trag ostavio je Perelman na Larryjev život i rane koje nikad neće zarasti.

Poslije tih tragedija Larry je doživljavao još tužnih trenutaka. Gospođa Pulitzer, Meg Ryan teško je optuživala Larryja da je on jedino kriv za smrt prijatelja i pribila ga na naslovnicu Buglea kao ubojicu policajaca (naravno, i to mu je smjestio Perelman). To isto napravili su i prijatelji Ben i Mason u Heraldu za koji je i radio Larry. Najbolje prijatelje više nije mogao pogledati u lice. Jedini ljudi koji su mu se postavili kao pravi prijatelji bili su članovi reda sv. Jurja, tajanstvena opasna Alexandra i Lucius. Dojam je da je samo uz njihovu pomoć Larry uspio preživjeti teške trenutke kada je ganjala policija i Perelman. Jedan od važnijih trenutaka u priči je kada je Larry vrlo teško ranjen. I dok su se Alexandra i Lucius borili protiv Perelmanovih ljudi on je više mrtav nego živ bez svijesti ležao na podu. No, drevna moć iz kristala koji je držao u šaci, koji mu je dao Lucius vratila ga je u život i to tako vratila da je trenutak kasnije bio spreman za borbu, a par sati kasnije rane uopće više nije bilo.

Pred kraj priče, u napadu na Perelmanovu bazu upoznali smo, možemo reći, mračnu Larryjevu stranu. Koja ubija bez samilosti, stranu kakvu je Frey želio probuditi u svojim vojnicima. Nad Larryjem je predvladao očaj i to mu je bilo dovoljno da ne razmišlja nego samo da ubija Perelmanove ljude jer bol je bila prevelika da bi Larry izveo klasične napade onesposobljavanja. Trebao je iskaliti bijes i napravio je to hladnokrvno ubijavši. Kao kad se ugrožena lovina brani od lovaca. Morao sam izdvojiti ovu sliku, to je Larry kada se Perelman napokon pojavio, u helikopteru. Što kada nakon puno vremena napokon vidite neprijatelja koji vam je ubio prijatelje. Pokažete mu srednji prst. Stvarno nezaboravna slika. Inače, još moram izdvojiti par vrlo emotivnih trenutaka ove priče. Kada je Larry posjetio Mačku u bolnici. Ili kada je došao pred taksista Boba. Vrlo tužni trenuci. Cijela priča je puna takvih scena, jer ovo što je Larryju ostalo od života zaslužilo je da se kaže da počinje od nule, ali s velikim minusom iza. Zbog toga je odlučio pobjeći, odmoriti se nakratko u Los Angelesu. Ade Capone je ovom pričom otvorio novo poglavlje u serijalu u kojem više ništa neće biti kao prije. Ima li šanse da Larry ikad počne živjeti normalan život nakon svega ovoga? Kako bilo da bilo uvijek će ga progoniti riječi Meg Ryan da je on glavni krivac za sve ovo. Cijela priča prati i zbrku u Larryjevoj glavi i mnoga pitanja koja ga muče, očajnost. U jednim je trenucima izgledao potpuno slomljen, spreman da prije umre nego da nastavi s ovakvim životom.

Sve četiri epizode crtala su četvorica različitih crtača, Fortunato ˝Smrtonosni napad˝, Lozzi ˝Lov˝, Avogadro je crtao ˝Plamen u noći˝, a Forlini ˝Grad anđela˝. Lozzi i Avogadro su sjajni crtači, među najboljima u seriji, a i meni najdraži. Stvarno, skoro pa savršen crtež, bez previše detalja. Forlini je meni u zlatnoj sredini crtača, ali zaslužio je crtati dio ove miniserije. Jedino malo odskače Fortunato. Prvi sam puta vidio njegov crtež i dojam je više nego loš. Lica nekih likova bila su neprepoznatljiva, ostalo može proći. Sve četiri naslovnice spadaju u vrh, nema smisla izdvajati neku jer su sve podjednako odlične.

Tada je i mržnja nestala jer sam shvatio da moram nastaviti živjeti i za one kojih nema više. Tako bi oni htjeli... Jer nas njihova smrt nije rastavila... nego povezala... zauvijek.

LL SD 53 Smrt pod visokim naponom

• Ukupna ocjena 82%

8, 9, 7, 10

Vrlo dobra epizoda,možda i najbolja,a svakako najambiciozniji Larry objavljen kod nas.Recenzenta pohvaljujem na izboru epizode za recenziranje i zanimljivostima dok sam mišljenja da se previše koncetrirao na sadržaj,ali to je samo moje mišljenje.Četvrta naslovnica je posveta Scorseseovom Taksistu,LL u pozi De Nira iz poznate scene iz tog filma, a čini mi se i plakata.
    14.07.2005
    16:44:00 sati
    fantom
  • Ukupna ocjena 97%

10, 10, 9, 10

Prije svega pohvale recenzistu.Ovo mi je definitivno dosad najbolji larry.Sićan se tog litnog dana prošle godine kad san na kioscima ugleda "smrtonosni napad".Čim san ga pročita bija san impresioniran i nisan moga dočekat nastavak.Ajme kako san gušta dok je larry ubija boga(ili bolje reći vraga) u Perelmanu.Čak san se boja na kraju sage šta će sad bit s larryjen-doista više ništa neće bit isto.Slažen se sa recenziston šta se tiče crteža.Avogadro i Lozzi su odlični a i Forlini nije loš-Fortunato jest malo lošiji ali nije opet ništa strašno.Bocci izvrstan kao i uvijek.A sad je na redu "Ono što me ne ubije".
    14.07.2005
    17:16:00 sati
    vice
  • Žiga

10, 10, 8, 10

Odlična priča, jedan od najboljih Larry ikad izdanih.Tok događaja je vrlo umiren i pruža čitatelju, da mu nesmetano slijedi i svaki detajl, koji polako uništava Lazarusov život, ima neko posebno mesto u ovoj priči.Kao da stvarno gledamo Larryev kraj!Perelman je još jednom dokazao, da je stvarno Nr. 1 od svih Larryevih negativaca, jer kako kaže recenzent, u njemu nema ništa dobro, a i ono što je bilo, je nestalo.Kraj priče najavljuje da če se Perelman još vratiti, jer Koresh čini veliku grešku da ga ne ubije odmah kad ga uhvati.Sa crtežom sam zadovoljan, osim sa Fortunatom, oni mi je između najlošijih LL crtača kao i Pezzin(Brača po oružju).Najbolja naslovnica je Plamen u noči, jer predstavlja Larrya u punoj snazi sa znakom Kobre(vojnik opet u akciji).Pohvale recenzentu, nije lako napraviti recenziju za ovako kompleksnu priču!
    14.07.2005
    19:45:00 sati
    Žiga
  • dcopic

10, 10, 9, 8

Fenomenalna priča, što više dodati! A podatak da sam je tri puta pročitao u zadnjih osam mjeseci, što nisam nikada napravio do sada, govori više od svega.
    14.07.2005
    22:50:00 sati
    dcopic
  • SejoSexon

10, 10, 7, 9

Sjajna prica! Steta sto LL kod nas nema publiku mada je to zasluzio. Jedina mana kod LL je kvalitet crteza koji je za mene nekada sjajan a jos cesce je ocajan.
    15.07.2005
    06:33:00 sati
    SejoSexon
  • Ukupna ocjena 96%

10, 10, 9, 9

Hvala Bogu na odabranoj(im) epizodi(ama) za recenziju. Ono što svaku priču u bilo kojoj umjetnosti čini dobrom jesu kvalitetni obrati, a ovakav obrat u priči nisam još susreo niti u jednom stripu. Posebno mi se sviđa crtež iz epizode 'Lov'. Svaka pohvala recenzentu.
    16.07.2005
    14:23:00 sati
    Hari
  • alen

10, 9, 7, 9

Zasigurno najbolji Ledd objavljen kod nas. Nisam fan tog junaka ali ova prica je odlicna.
    19.07.2005
    13:38:00 sati
    alen

10, 8, 9, 9

Zasigurno jedan od najboljih LL!
    24.07.2005
    19:40:00 sati
    Arak
  • SnotMan

8, 8, 8, 7

Haos dobra priča
    19.08.2005
    16:29:00 sati
    SnotMan

8, 8, 8, 10

Solidno, u stilu velikih holivudskih akcijskih-triler blokbastera. Capone, iako me se nije baš dojmio kao vrstan scenarist, na trenutke ipak uspijeva jako dobro psihički prikazati lik Lazarusa kao čovjeka u bijegu, čovjeka kojemu se život još jednom okrenuo naopačke. Četiri nastavka koja se bez muke pročitaju, pristojno te zabave, ali nije da te baš obore s nogu...
    23.08.2005
    19:49:00 sati
  • TORQUE

10, 10, 9, 9

Ma epizode su super kao i ostaka detalja u njima!
    05.09.2005
    00:54:00 sati
    TORQUE
  • Ukupna ocjena 94%

9, 10, 9, 10

zaista dobra saga jedna od meni najdražih
    05.09.2005
    19:32:00 sati
    apokalips
  • Ukupna ocjena 79%

9, 6, 8, 10

Falabogu da su se i ove epizode konačno pojavile među recenzijama.Grad anđela mi je daleko najdosadniji među njima.Što se tiče akcije i striptiza je Smrtonosni napad.Najbolji od sve četvorice mi je Smrtonosni napad.
    17.09.2005
    20:17:00 sati
    zerovnik

10, 9, 8, 7

Strip je dobar, pun akcije i napetosti, ali ipak mi se ne sviđa odluka da neki likovi (simpatični Smiley pogotovo) koje smo već svi navikli gledati u Lazarusu budu pobijeni. I totalno mi je glupo što je Ludens napravio ovo sranje s preskakanjem epizoda. Nisu to Zagor ili Tex pa da se olako mogu preskakati epizode, sad nemamo pojma što se dogodilo u međuvremenu u tih četrnaest brojeva. Crtači dobri osim onog jednog. Naslovnice nisu kao što su nekad bile ali ipak mogu proći, druga je najbolja.
    26.10.2005
    21:54:00 sati
  • lwood

8, 8, 8, 8

akcijski triler i polaganje računa.sve u svemu -solidno
    25.08.2007
    17:49:00 sati
    lwood

9, 8, 8, 8

Odlična priča, vrh Lazarusa, nabijena emocijama i akcijom. Jedina mala zamjerka ide na crtež(uvijek mi se više svidio boccijev ili bartolinijev stil,ali nije ni ovo tako loše).
    OCJENE: 10, 10, 8, 10

EDIT: 13.07.2014.
    Nakon nekoliko godina ponovo pročitano ovih 5 epizoda. Kažem 5 jer je i specijal "Tisuću svjetala New Yorka" dio priče, u njemu je ipak svojevrstan Larryev oproštaj s ubijenim mu prijateljima prije konačnog okršaja s Perelmanom. Malo smanjujem ocjene jer me ovaj put ipak zasmetalo što nije rečeno na koji je način Perelman natjerao sve one ljude na ubojstva koja su završavala samoubojstvima. Naravno, možemo pretpostaviti, ali ipak mislim da je tome trebala biti posvećena neka veća pažnja, ipak su to događaji koji su uzdrmali Larryev i Garretov svijet ( pa i Koreshov). Od crtača mi je najveće razočaranje ipak Avogadro. Nije njegov crtež loš, ali je inferorniji od fenomenalnog mu debija u "Lovu na lisicu".
    Eh da, pročitao sam konačno i onih 15-ak preskočenih epizoda i mogu reći da je za mene ovo Larryev kraj serijala i dalje ne želim čitati. Vidljiv je pad u kvaliteti, osobito u prethodnih nekoliko brojeva. I crtački i scenaristički. Sjećam se da i ona priča koju je Ludens (opet, naravno, preskačući brojeve) izdao poslije ove nije bila nešto.
    Ovo mi je najdraži Bonnelijev strip iz djetinjstva (možda i općenito najdraži iz tog ranog stripofilskog razdoblja) i mogu reći da nakon ponovnog čitanja starih i novijih epizoda, oni koji toliko žale zbog ukidanja serijala, nemaju za čime previše žaliti. Najbolje epizode smo dobili, a čitajući ove nove, vjerujem da je gašenje Larrya opravdano. "Sve do kraja svijeta", "Heroji", "Krvavi Milano", "Obračun", "Axis", "Podzemna željeznica", Buđenje Kobre", "Grad igre", "Lov na lisicu"... to su epizode po kojima želima pamtiti Larrya, a ne po onome u što se kasnije počeo pretvarati.
    03.11.2007
    14:29:00 sati
  • IceZG

10, 9, 9, 8

Da stvarno odlična priča iznenadila me ,drugačija je od dotadašnjih epizoda.
    11.02.2009
    23:21:00 sati
    IceZG
  • writer

9, 9, 9, 7

Prava epizoda, pravi triler, ko da sam odgledao dobar film.

08.06.2011
    08:20:00 sati
    writer

10, 10, 10, 10

Baš zbog ovih epizoda sam odlučio ne voljeti Ludens jer su preskočili desetak epizoda a stripovi su bili užasne kvalitete i raspadali se. Ako ništa, barem su popravili kvalitetu uveza kroz godine. Lazarus je jedini junak kojeg ne možeš čitati ako preskačeš epizode i nadam se da će ga vratiti. Priča i crtež su mi odlični, nemam zamjerki jer sam fan.

31.05.2012
    00:13:00 sati
    Mirko1
  • Charlito de la Vega

10, 10, 10, 10

Kakav strip, kakva epizoda, kao nakon nekog upečatljivog filma, trebalo mi je pet minuta da se vratim u stvaran svijet. Capone se zaista iskazao ovim remek-djelom akcijskog stripa. Nema sekunde slabosti u radnji ili patetike. Scenarij je savršenstvo, a crtež odličan, zaista. Još jednom...feeenomenaaalnooo!!!

05.03.2013
    18:59:00 sati
    Charlito de la Vega
  • Ukupna ocjena 55%

5, 5, 6, 7

Žao mi je ali ovo mi stvarno nije nešto ekstra. Priča je patetična sa svim tim ljubavnima sranjima. A niti inače mi se Lazarus ne sviđa.

21.07.2013
    00:23:00 sati
  • Wayto

10, 10, 10, 10

Odlican strip,jedan od najboljih :)

07.11.2013
    00:14:00 sati
    Wayto

10, 10, 10, 10

Ne da su ovo najbolje epizode Lazarusa ikad izdane, nego ovo spada u najbolje epizode samog Bonellija ikada.. Stvarno me Lazarus iznenadio i oduševio.. Bio je to ok serijal, ali ono, nikad iznad prosjeka.. Dok nije došla saga "Sve dok nas smrt ne rastavi".. Odličan je način kako je priča odrađena, crtači su više nego dobri, a naslovnice su vrh vrhova.. Pogotovo naslovnice epizoda "Lov" i "Grad anđela".. Ako je ovo svojevrstan oproštaj od Lazarusa na našim prostorima, stvarno je fenomenalan..

16.10.2014
    18:25:00 sati

10, 10, 8, 10