Obračun

Lazarus Ledd

LL SD 38/39 | 190 str.

Lazarus stiže u Manaus, posljednje odredište svog lova na krijumčare ljudskim organima iza kojeg stoji nitko drugi do njegov bivši zapovjednik specijalnog odreda Cobra Dick Frey. Odmah po dolasku unajmljuje vodiča pod imenom Pato koji zbog kockarskih dugova pristaje na tako opasan put prašumama Amazonije u čamcu, no slijede ih i pokvareni pustolovi kojima je Pato dužan. No, među mračnim sjenama prašume kriju se čudovišna bića nadljudskih sposobnosti koji predstavljaju novu opasnost za našeg junaka, a misterij o tim bićima nije jedini. Da li doista postoji blago Boga jaguara Kugana i je li legenda o njegovim sinovima Spavačima istinita? Pripremite se za najuzbudljiviju Larryjevu pustolovinu, vrijeme je za suočavanje s prošlošću, vrijeme je za obračun...

• Tajanstvena šuma
    LL SD 38
  • Obračun
    LL SD 39

• La foresta dei misteri
    LL STCM 38
  • Scontro finale
    LL STCM 39

• ovo je prva Lazarusova epizoda u više nastavaka
  • ova epizoda označava kraj male sage o razračunavanju sa duhovima prošlosti koji su zaslužni za sve nevolje u Lazarusovom životu, a počela je u broju 35 (Jeka prošlosti) te se nastavila u broju 36 (Prljavi posao), a broj 37 (Sjena zla) je bio van kontinuiteta, nešto poput predaha iako se tako ne bi mogao nazvati s obzirom na događaje u njemu
  • četvrta epizoda koju crta Bocci (nakon Časti i mača, Licem u lice i Energije Alfa) koja je ujedno i pretposljednja, jer je iza ove crtao još samo dva od tri broja u sagi Buđenje Cobre (Buđenje Cobre i Nemoguću misiju)
  • konačno se otkriva što je dovelo do raspada Cobre kao i sudbina Lazarusove najveće ljubavi Joelle
  • u Tajanstvenoj šumi 8. stranica 4. vinjeta vidi se ostarjeli Mister No i iako Pato u razgovoru ne spominje njegovo ime nije teško prepoznati da je to on ne samo po činjenici da živi u Manausu i da se obogatio piperom u turističke svrhe već i njegovom najkarizmatičnijem obilježju, naravno govorim o onim famoznim sjedinama
  • cafe bar u kojem se nalaze Lazarus i Pato usred pregovora o putu ( također na strani 8, 1. vinjeta) zove se Boselli što me odmah asocira na Maura Bosellija, što može biti posveta tom autoru poznatom po svom radu na Zagoru, Texu te na vlastitoj kreaciji, Dampyru iako nužno ne treba biti riječ baš o njemu, ali moramo znati da je Ade prije prelaska u Star Comics radio u Bonelli Comicsu i to najviše na Zagoru ( kojem se uskoro vraća) pa nas ne bi trebala čuditi njegova prijateljstva s mnogim autorima iz te konkurentske kuće i ovakve posvete istima (kao uostalom i samim junacima, kao što je slučaj i ovdje s gore navedenim Mister No-om)
  • spominje se i legendarni zlatni grad El Dorado

Uz Zagora, Lazarus Ledd je meni uvjerljivo najbolji junak i smatram da je općenito nepravedno zapostavljen za što je poglavito zaslužno to što pripada eri novih junaka koji se među stripoljupcima već naviklim na dobrog starog Zagora, Texa, Kapetana Mikija, Malog rendžera, Marka, Bleka, Kena Parkera, Mister No-a pa i Martina Mysterea i Dylana Doga nije uspio dovoljno probiti pa je to razlog i njegovog teškog opstanka na tržištu, bolje reći nikakvog. Slijedeći logiku, nije teško razumjeti njegovu zapostavljenost i među recenzijama koje pišu oni najtvrdokorniji fanovi no opet ne u dovoljnim količinama, a razlog toga možda je i njihova svjesnost da taj junak nije toliko popularan i da se ne isplati pisati te recenzije. I zato nakon malog zagrijavanja sa Zagorima odlučio sam vratiti Larryja u velikom stilu, baš kako on zaslužuje. Odlučio sam početi baš s ovom epizodom jer ju smatram najpogodnijom za taj veliki povratak na scenu i svakome kome se Larry nije svidio jer je pročitao neku lošiju i za kontinuitet ( koji je u Lazarusu s vremenom postao jako kompliciran) nebitnu epizodu koju, ruku na srce, u Larryja ima prilično (iako upravo one daju dušu ovom serijalu, naizgled nebitne a opet su jako važne za karakterizaciju Lazarusa kao jednog jako kompliciranog lika), preporučam da pročita upravo ovu epizodu jer ako mu se nakon nje Larry ne svidi, onda im doista nije suđeno:). No opet, lako je moguće da im se i ne svidi ukoliko ne znaju baš ništa o Larryju jer dosta toga neće razumjeti, bar neka počnu sa početkom ove mini-sage, dakle s Jekom prošlosti. Nakon malo duljeg uvoda, da konačno i krenemo.

Epizoda počinje baš kako bi jedna ovako važna i spektakularna epizoda i trebala, uvodom starog amazonskog vrača iz plemena u kojem je Larry bio i koji nas odmah na prvoj stranici uživi u priču tjerajući nas da doznamo cjelokupnu radnju.

Od samog početka ovog stripa ističe se Larryjeva prošlost i u svim važnijim brojevima otkrivaju se segmenti te prošlosti kroz koje doznajemo da je Larry bio pripadnik specijalnog odreda Cobra pod vodstvom zapovjednika Dicka Freya no isto tako doznajemo i da je nešto pošlo ukrivo, nešto jako loše što je zauvijek zapečatilo život Ronalda Gordona (kako mu je bilo ime prije te životne prekretnice) i natjeralo ga da prestane biti ono što je bio dotad, bar u tjelesnom smislu, prisiljen je mijenjati svoj identitet i početi ispočetka. No, od prošlosti se ne može pobjeći i u ovoj epizodi konačno doznajemo što se to dogodilo u Cobri i u Ronaldovom životu.

I tako dok Larry shvaća da mu je jednostavno suđeno upadati u razne nevolje i sukobe sa zlom svjestan da mira nikada neće imati javljaju se nemirni duhovi prošlosti i nakon što raskrinka sve veze s vanjskim svijetom Freyeve organizacije (Jeka prošlosti i Prljavi posao) dolazi u njeno središte za koje je Capone odabrao Brazil i amazonsku prašumu zbog njene tajnovitosti koja savršeno paše tajnom skloništu jednog zapovjednika sa mutnom prošlošću kao što je Dick Frey a onda kad je već odabrao Brazil savršeno mu se poklopilo i za koju posvetu, a to je naravno posveta Mister Nou, te stoga odabire Manaus. Larry tako stiže u to mjesto i nakon malih poteškoća sa kockarima koji napadaju njegovog budućeg vodiča Pato ulazi u srce prašume, no cijena toga je i to što ih prate upravo navedeni kockari i utjerivači dugova. Nakon razilaženja s vodičem Larry nastavlja put i tada se javljaju likovi koji dodatno začinjavaju ovu epizodu - napuštena koliba sa stranicom iz dnevnika nestalog arheologa, misteriozni Šumski duh s ljudskim tijelom ali i maskom jaguara na licu koji zajedno sa svojim jaguarom spašava Larryja, čovjekolika bića s čudovišnim licem i nadljudskim moćima te miroljubivi domoroci među kojima je već spomenuti vrač s početka koji pojašnjava Larryju neke stvari kao i koncentracijski logor kao posljednja karika u lancu trgovine ljudskim organima Dicka Freya u kojem se nalazi mladi robovi i ropkinje. Nakon što biva uhvaćen od strane čudovišnih bića konačno se nakon toliko godina susreće sa svojim zapovjednikom. I tada počinje onaj dio kojega su fanovi toliko željno iščekivali i koji je je u predgovoru Tajanstvene šume najavljen kao nešto jako šokantno za što čak ni šef Star Comicsa Sergio Cavallerini nije mogao vjerovati da je tako dobro napravljeno.

Da, to je priča koja zaokružuje Larryjevu prošlost i zaključuje jedno poglavlje u njegovom životu nakon čega je bio prisiljen okrenuti novu stranicu. Iako je ovo mogući spoiler smatram ovo srcem cijele epizode i nužnim za ispričati.

Moramo znati da je Larry i kao Ronald, dakle u svom prijašnjem identitetu bio ipak ista osoba, ljudsku narav ne možeš promijeniti, pa je tako i kao pripadnik specijalnog odreda bio dobričina i čovjek meka srca što su znali i ostali pripadnici. Tako Larry nije ni slutio što se krije iza paravana specijalnog odreda, a to je bila trgovina drogom koja je nakon duljeg vremena i otkrivena od strane NSA, i tako nastaje panika u cijelom odredu jer je svaka sekunda važna za bijeg i u tom kratkom vremenu Frey otkriva Larryju istinu. Larry, prestravljen i još uvijek u nevjerici da je to moguće ipak munjevito reagira i uspije pobjeći. No, tu nije kraj jer mu je u glavi ostao mikročip kojeg je imao svaki pripadnik Cobre a kojega je pod Freyevim zapovjedništvom ugradio Isaac Ronson (pod kodnim imenom Iron), koji se pojavljuje kasnije u stripu i trodijelna epizoda u kojoj se konačno Larry obračunava i s njim izlazi tenutno i u izdanju Ludensa, ali jako loše, mislim da je ta situacija već općepoznata pa nema smisla o njoj pisati, samo stvara muku nama fanovima koji su uskraćeni za takav fenomenalan strip.

No, vratimo se mi priči, dakle kako je već poznato, taj mikročip izaziva ludilo ukoliko se ne popiju tablete koje ublažavaju bolove a kako je sada bio u bijegu, larry nije imao te tablete, i tu nevolje počinju. U bijegu sa svojom najvećom i jedinom ljubavi Joelle Larry dobije napad tog ludila i nesvjestan počini ono što će ga pratiti do kraja života i što ga tjera na osvetu Dicku Freyu, zaslužnim za sve to: UBIJE JOELLE!!! Da, to je ta šokantna istina koja doista čitatelja ne ostavlja ravnodušnim, jer nije tek tako ovoliko trebalo da se ta istina otkrije. Ade je želio postići da čitatelji koji su čitali Lazarusa od početka i koji su prodrli u dušu tog stripa i razumjeli Larryja koji je kroz sve te brojeve savršeno okarakteriziran kao sjetan čovjek, sa tmurnom prošlošću i mnogim problemima, kako sa raznim ženama za jednu noć što ga je učinilo i ženskarom ali i onima ozbiljnijima ( Meg Ryan), jednako tako i budu šokirani ovom pričom. Za one koji ipak nisu čitali Larryja od početka dati ću malu analizu. Zamislite da ste na mjestu jednog specijalnog vojnika, savršeno obučenog za borbu ali koji isto tako još uvijek nije izgubio čovječnost i koji još uvijek naivno vjeruje da je sve onako kako izgleda. No, odjednom naglo doznaje da je sve upravo suprtno i jedina podrška, jedino zbog čega još ima razloga živjeti je njegova ljubav Joelle koja i njega voli toliko da je s njim u svim teškim trenucima unatoč riziku kojem se izlaže. Još niste ni sve posložili u glavi a i odjednom se nađete na cesti a ispred vas mrtvo tijelo vaše voljene. Ne možete doćo k sebi, previše škova u tako kratkom vremenu, sve u što ste vjerovali više ne postoji a posebnu težinu nosi i spoznaja da ste vi ubojica vaše najveće i jedine ljubavi. I kada sve izgleda gotovo, nešto u vama pukne i umjesto da se pod tolikim očajem predate odlučujete uskrsnuti kao novi čovjek i zaboraviti tako strašnu i potresnu prošlost. No, nije sve tako jednostavmo kao što izgleda jer ne samo da ne možete pronaći mir i stalno doživljavate strašne pustolovine već i doznajete da su i ostali članovi Cobre živi i tada konačno shvatite da vas prošlost nikada neće ostaviti na miru i da je potrebno podmiriti sve dugove. Prvo osvećujete već dugo mrtvog prijatelja i borite se sa desnom rukom zapovjednika (Toshirom) i nakon toga proživljavate još strašnih pustolovina da bi konačno dobili priliku za konačnu osvetu, a to je ova epizoda.

Iako Larry nikada nije prebolio Joelle shvatio je da život mora ići dalje i da mu je sudbina namijenila i druge pratiteljice u životu koje Larry također voli, a koje su svaka priča za sebe.

No, uz sve te muke ova epizoda se dodatno zakomplicira i onim kockarima-pustolovima koji slijede Larryja do hrama koji je sjedište Freyove organizacije u potrazi za blagom boga jaguara Kugana koje doista postoji, zatim Spavači (djeca Kugana koji ih je tu smjestio i dao im moći preobrazivši ih u čudovišna bića poput onih koji su Larryja doveli Dicku i koji su u njegovoj službi, a sve to im je učinio kako bi ih zaštitio od konkvistadora) te Huanda. Huanda je jedna od domorotkinja u koju se Dick zaljubio i tu se povlači jedna paralela s Larryjem koji je Joelle izgubio zbog Dicka i njegovog mikročipa a sada je i jedan tako iskvaerni, zli i surovi bivši zapovjednik također pronašao svoju ljubav no i on će nju izgubiti i to je u konačnici prava osveta i kazna, to je ono što čovjeka probode u srce, lako za udarce koje je primio od Larryja.

Smatram da sveukupno detaljno razrješenje nije potrebno pisati, treba samo reći da je Larry svoju osvetu dobio a Dick kaznu te su svi oni u ovoj epizodi došli na svoje, kako to uvijek i biva. Ali treba istaknuti i posljednje Freyeve trenutke po kojima se vidi prava slika njegove duše, jer ništa na ovom svijetu nije crno-bijelo, pa tako ni Frey nije bio tipični zlikovac, jer ipak je on naučio Larryja svemu što zna i bio mu poput oca, te unatoč brojnim zalima koje je počinio umire dostojanstveno i iskazuje svoje posljednje osjećaje i žali što u nekim stvarima nije postupio drukčije jer sad ne bi bilo ovako, životi bi im bili normalniji i do ovog ne bi nikada došlo, a i Larry unatoč svoj boli koju je proživio zbog njega ispraćuje ga kao svog zapovjednika:

« Daj mi da se osjetim... takvim... barem na umoru. Razumiješ li me?»
« Da, razumijem...zapovjedniče!»

Da kažemo koju i o crtežu. Ja mogu reći samo: « SAVRŠENO!» jer takav Boccijev crtež jednostavno jest, siguran sam da mirne duše mogu reći da je on među najboljim talijanskim crtačima i šteta što nije crtao više Larryjevih epizoda. Pogledajte samo ta sjenčanja, te savršene oblike, ma odlično, svaka mu čast!

Kao i crtež, i naslovnice istog crtača su za desetku jer su mi doista sve , ali baš sve Boccijeve naslovnice za deset, i inače smatram da Lazarus uz Villinog Texa ima najbolje naslovnice među Bonellijevim junacima (naravno, zajedno s Larryjem jer je on doista poput Bonellijevog junaka i da ne znam da pripada drugoj kući rekao bih da je tako).

I tako privodim ovu recenziju kraju i nadam se da sam vam prenio bar malo strasti za ovog junaka i da će čitatelja biti više jer riječima ne mogu opisati kolika je šteta što gotovo i ne izlazi na našem tržištu. Još nije kasno, sve te preskočene epizode još se mogu objaviti i iskreno se nadam da će čitatelja biti više.

Lazarusa inače volim jer ima nevjerojatnu karizmu koja se ne očituje kroz kostim, titulu i krik kao što je slučaj kod Zagora već svojim karakterom i produbljivanjem radnje kako strip odmiče bilo uvođenjem novih likova (prijatelja i nerpijatelja), šokantnim događajima ili razotkrivanjem Larryjevog podrijetla kojeg čitatelji s ovih prostora ne mogu razumjeti najbolje zbog strašno mnogo preskočenih epizoda. Upravo po tome je sličnost između Zagora i Lazarusa jer oba stripa su mješavina svih žanrova i oba junaka imaju drevno podrijetlo koje se u Zagoru tek daje naslutiti dok se u Larryju intenzivno objašnjava i prati kroz radnju. I tako Larryjev život ide dalje i ova epizoda je ništa prema onome što tek slijedi već u Buđenju Cobre s kojom počinje potpuno nova saga u Larryju u kojoj je najkarizmatičniji pukovnik Koresh kao osnivač nove Cobre iako je osnivač i general Dyvanche no on biva brzo pogubljen pa ne ostaje toliko u pamćenju. Radnja se sve više komplicira i sve je bolje od boljeg i zato jednostavno ne mogu odoljeti a da ne prozovem sve mrzitelje Larryja i prekorim zbog toga, siguran sam da nisam jedini kojega jako muči to neobjavljivanje. No, nećemo više o tome, jer ovo nije mjesto za jadikovke, što je, tu je, treba se snaći kako znaš a to je u ovom slučaju naučiti talijanski i naručiti originale:).

Odlučio sam recenziju završiti Larryjevim citatom u kojem još jednom izriče ljubav prema Joelle i u kojem se se nagovješatava da još nije kraj, jer on već zna da su ostali članovi Cobre živi i da mu sudbina ne dopušta predah, borba protiv zla se nastavlja:

«I osjećam da će se jednom naši putevi sastati, a tada ću opet kušati mržnju... kao što sada još uvijek kušam ljubav za Joelle.»

LL SD 32 Mračni Gyjex

LL SD 40 Junaci

• sonor

9, 9, 8, 9

Meni jedna od najomiljenijih epizoda!
    04.05.2006
    13:36:00 sati
    sonor

8, 7, 8, 8

Vrlo dobra priča, ali meni ima dosta dražih od nje. Npr. Grad igre, priče sa Ron Perelmanom, Mračni Gyjex, Junaci, Buđenje Kobre. Inače mi izgleda da je Freyev povratak plitko, nekako površinski napravljen, da je to trebalo još malo doradit. Isto tako možda je moglo biti izmišljeno bolje mjesto Freyeva skloništa, ne Amazona, već neki, možda sniježni dio Zemlje, npr. Kanada ili Sibir gdje bi nadam se bilo malo manje SF elemenata koji meni smetaju u bilo kojem stripu koji može i bez njih. Zanimljivo je pojavljivanje Mister Noa i uopće pojava Dicka Freya, dok mislim da je trgovina ljudima tu nepotrebna, odnosno da je moglo i bez nje. Ali mi čitatelji se moramo zadovoljiti napisanim, a to je bez obzira na sve manje nedostatke, ni manje ni više nego solidno. Boccijev crtež je na razini, ako se meni ne sviđaju ti slični stilovi njega i Ville (usput, Villa je malo bolji). Prva naslovnica nije nešto posebno, druga popravlja dojam.
    04.05.2006
    15:29:00 sati

10, 10, 10, 10

Ovo mi je jedna od najdražih epizoda Lazarusa. Sve je odlično: ima puno akcije, znanstvene fantastike, a završni obračun na kraju je fenomenalan! Bocci je odličan crtač i jako mi se sviđa njegov stil. Naslovnice također odlične!
    14.09.2006
    00:56:00 sati
  • supermark

8, 8, 10, 10

Caponeova jedna od najboljih priča! Šteta što je ludens odustao od ovoga stripa... Bocci je najbolji crtač u lazarus staffu, te njegov crtež/naslovnice zaslužuju čistu desetku
    21.07.2007
    10:00:00 sati
    supermark
  • lwood

8, 8, 8, 7

nije loše,ali je moglo i daleko bolje
    25.08.2007
    17:47:00 sati
    lwood

9, 9, 10, 10

Odlična, napeta priča. Jedan od vrhunaca Larryeva serijala, ni sam ne znam koliko puta sam ju pročitao.
    03.11.2007
    14:14:00 sati
  • Poncho

10, 10, 10, 10

savršenstvo. Konačni obračun sa Freyom. I bez obzira na sve neprijateljstvo ispraća ga kao zapovjednika. Fantastičan pbračun u amazonskoj prašumi ( možda hommage Mr. Nou). Crtež kod lazarusa je inače katasrofalan, no ovdje je perfektan, čak i naslovnice su perfektne, što reći jedna od najboljih epizoda zapostavljenog junaka.
    27.03.2008
    11:14:00 sati
    Poncho
  • Žiga

10, 10, 10, 10

Danas sam nakon nekoliko godina opet pročitao ovaj strip i iznova sam oduševljen, ovo je jedan od najboljih LL ikad napravljenih, stoji uz bok Sve dok nas smrt ne rastavi.Crtež je odličan, na vrhuncu, Bocci mi je jedan od najboljih crtača, ne samo kod LL, nego i ako ga usporedimo sa ostalim crtaćima.Priča je sjajna, dinamična i dovoljno jasna, da zainteresira čitatelje.Karakter Dicka Freya je izvanredan, najviše mi se sviđa kraj, kada kaže, da je on mogao postupiti drukčije i onda zamoli Lazarusa nek se barem na umoru osječa kao vojnik.Kao i uvijek kod LL, sve se ne razjašnjava, poput onog misterija s arheologom.100% za sve.
    26.04.2008
    20:10:00 sati
    Žiga
  • Ukupna ocjena 66%

7, 6, 7, 6

15.01.2009
    16:29:00 sati
    Misko iz Darwooda
  • Disko

10, 10, 10, 10

Sjajna prica. Nemam rijeci.
    05.09.2009
    18:25:00 sati
    Disko
  • Andrey

10, 10, 10, 10

Ovaj dvodijelni strip jedan je od mojih najdražih,za njega me čvrsto veže nostalgija.Tajanstvena šuma je prvi strip bonelli formata koje sam dobio i pročitao prije nekih desetak godina,Obračun sam također dobio odmah kada je izašao i od tada sam ove brojeve bezbroj puta pročitao,uvijek sa guštom.

Priča je izvrsna i jedna od objektivno najboljih(ako ne i najbolja).Fenomenalan spoj južnoameričke mističnosti,mitologije (tu me podsjetla prije na Alvar Mayora nego na Mr.No.a),akcije,potrage za osvetom,mrtvim ljubavima,idealima itd.Sve to ne bi bilo toliko dobro bez izvrsnog dinamičnog crteža Alessandra Boccija čiji je crtež po meni na rubu hiperrealizma(čiji nisam nikako fan,ali ovdje paše).

Najdojmljivije je nacrtao scene buđenja "Spavača" i borbe "Spavača" i mutanata,a zapamtio sam i tuču u ulici na početku stripa.Akcijske scene su možda i najslabiji dio stripa jer Lazarus sam pobije skoro sve stražare u logoru! Ali dobro.od ovakve forme stripa ne treba ni očekivati neku veliku realističnost.Ali ona je svakako prisutnija nego kod drugih komercijalnih junaka i to volim isticati kada hvalim Lazarusa pa ovo mogu slobodno okarakterizirati kao dobru dramu.Evo nekih trnutaka kada me Capone oduševio,iznenadio,dirnuo,ugl. pokazao da je bolji od mnogih drugih bolje plaćenih scenarista: Garrett kaže Lazarusu kako Larry voli gledati na sebe kao usamljenoga junaka i u istim razgovoru prekine Larrya i dovrši njegovu rečenicu kako je on već bio i u opasnijim situacijama (time se Capone vješto poigrava sa klišejima (super)junaka tipa Bonelli kakav i LL na prvi pogled je).Druga scena je kada zatočenice brutalno zakolju stražara koji ih je silovao.Treće je naravno činjenica da je glavni junak ubio svoju ljubav(nesvjestan doduše,ali opet šokantno).Zadnje bi bilo Freyeva smrt,em ga nije ubio LL-glavni junak koji je žudio za osvetom,em je Frey istukao Larrya u borbi prsa na prsa premda ga je mogao ubiti odmah puškom,em je Lazarus koristio bodež u borbi kada je shvatio da nema šanse.

Neobična je i tzv.uokvirena kompozicija djela-strip započinje i završava pričom poglavice koja bi trabala biti smještena u budućnost i više-manje njome završava.Bitno je i naglasiti izvrsnu karakterizaciju likova.Frey podsjeća na lika kojeg Marlon Brando tumačio u filmu "Apokalipsa Danas":ćelav,gospodar neciviliziranog plemena u srcu šume,govori o pojmovima dobra i zla.Također je i on prikazan kao američki nacionalist.Na poslijetku,riječ je o izvrsnom stripu u svakom pogledu,fenomenalne atmosfere,i vrhuncu serijala!

06.07.2010
    19:59:00 sati
    Andrey
  • writer

9, 8, 10, 8

Solidno. Naslovnice nisu baš za 10.

08.06.2011
    08:10:00 sati
    writer

10, 10, 10, 10

Moj prvi Lazarus. Odličan strip.

08.09.2011
    16:32:00 sati
  • Charlito de la Vega

10, 10, 10, 10

Lazaruse uskrsni ponovo kod nas, plizz!!!

16.09.2011
    12:02:00 sati
    Charlito de la Vega

10, 10, 10, 10

Možda najbolja priča LL serijala izdanih kod nas. Manju ocjenu za priču i crtež mogu dati samo oni koji nisu upoznati sa likom Lazarus Ledda.

30.05.2012
    23:50:00 sati
    Mirko1
  • Ukupna ocjena 51%

5, 4, 6, 6

Ne sviđa mi se ni priča ni crtež. Jedino što mi se sviđa je Mister No na poćetku i rečenica, da je obogatio i ima avionsku tvrdku. Bravo Mister No!

17.08.2013
    23:38:00 sati
  • Dudley Smith

10, 9, 10, 10

Jedna od top epizoda Lazarusa objavljenih kod nas. Kulminacija manje-više svih prethodnih brojeva, napravljena odlično i iz crtačke i iz scenarističke perspektive. Epizoda natopljena atmosferom džungle i južnoameričke mitologije, Larryev obračun s prošlošču (iako ne konačni), cameo pojavljivanje Mistera Noa... dođu mi suze na oči kada pomislim da ovoga stripa više nema na kioscima, a kakvi se stripovi dobro prodaju.

13.07.2014
    01:30:00 sati
    Dudley Smith

10, 10, 10, 10

Nema se što prigovoriti na ovu epizodu, priča, scenario, crtež, naslovnice, sve je vrhunski odrađeno.. Same riječi hvale..

01.09.2014
    17:30:00 sati

10, 10, 10, 10

Epizoda bez ikakve mane.

30.09.2014
    12:21:00 sati

10, 10, 10, 10

10.11.2014
    18:09:00 sati
    Access Virus
  • luxi68

10, 10, 10, 10

« Daj mi da se osjetim... takvim... barem na umoru. Razumiješ li me?» « Da, razumijem...zapovjedniče!» I osmijeh Freyja na licu trenutak prije smrti.

Kakav trenutak, kakva plemenitost Larryja, kakvo dostojanstvo Dicka Freyja, kojeg je teško mrziti unatoč svemu. Šteta što je tako brzo potrošen, sjajan lik. Impresivne muskulature! :D Scena koja me svaki put naježi.

28.11.2016
    17:55:00 sati
    luxi68

10, 10, 9, 9

Vrhunski! Priča koja daje toliko odgovora i nudi neke nove poglede na staru retrospektivu.

27.05.2020
    18:05:00 sati
  • karuro

9, 8, 9, 8

Zadnja epizoda mini sage od  4 epizode. Naj bolja epizoda iz ove mini sage mi je nekako epizoda 36 prljavi posao dok lazarus povezuje slagalicu oko cijele te trgovine organima.  Nije niti ova zadnja obracun losa. Sve u svemu kao cijelina saga je odlicna i objasnjava jos detaljnije lazarusovu proslost.

20.07.2020
    12:39:00 sati
    karuro