Vukovi

Druuna

LUK PHPR 7 | 96 str.

Lukas se pridružuje Bjankinoj obitelji na izletu u Mirror Lake. Ipak, mir u tom planinskom gradiću naglo biva prekinut ubojstvom mlade djevojke za čiju smrt stanovnici sumnjiče motorističku skupinu koja se privremeno ulogorila u šumi nedaleko od Mirror Lakea. Lukas je jedina osoba koja je svjesna prave prirode motorista, ali i jedini koji se pita da li je ubojica netko tko nosi vučju ili janjeću kožu.

Ukupna ocjena %

P*

S*

C*

N*

• Vukovi
    LUK PHPR 7

• Lupi
    LUK SR 7

• Priča je u Italiji izašla u rujan 2014. godine.

"Prijedlog ga je začudio. Da svi zajedno odu na odmor. "Poput prave porodice", pomislio je. I potom sebi rekao da Bjanka, Džesika i Brajan nisu njegova porodica. Ipak, prihvatio je poziv. Još uvijek se pitao zašto je to učinio… i nadao se da neće zažaliti."

Navedeni citat je postavka zahvaljujući kojoj je Medda nakratko maknuo Lukasa iz Deathropolisa i poslao ga u Mirror Lake, mirni i šumoviti planinski gradić Bogu iza nogu. Kao mjestašce u kojem kiša gotovo neprestano pada, Mirror Lake je po lokaciji i atmosferi idealno mjesto za priču o vukodlacima. Naravno, Medda nam je ponovno ponudio jednu suvremeniju verziju vukodlaka na istom principu kao što je to nekoliko brojeva ranije napravio sa zombijima, vampirima i ostalim klasičnim čudovištima horror žanra.

"To je pravo vučje vrijeme."

S obzirom kako je prošli broj gotovo u cijelosti bio posvećen glavnoj priči na temelju koje smo dobili nekoliko povećih saznanja i preokreta, ovaj broj blago usporava tempo te u potpunosti stavlja naglasak na sporednu priču. Takoreći, ovo je jedna od onih "filler" epizoda koje služe kako bi čitatelji nakratko predahnuli od glavne priče i dobili vremena da im se u glavi posloži velika količina novih saznanja o Lukasovoj prošlosti. Ova epizoda ujedno nastavlja i s detaljnijim predstavljanjem sporednih likova koje je prošli broj nakratko prekinuo. Sukladno tome, nakon Bjanke u četvrtom i Džesike u petom broju, došla je na red i sporedna priča u kojoj malo veću ulogu ima Bjankin sin Brajan.

Upravo Brajan na početku priče na benzinskoj crpki upoznaje Lajzu, djevojku njegovih godina koju mladi Bjankin sin uz Lukasovu pomoć spašava od napasnih motociklista koji su tamo nakratko zastali. U narednim danima dobivamo uvid kako bi se između Brajana i Lajze mogao razviti neki odnos romantične prirode, no sve to pada u vodu kada Lajza postane žrtva okrutnog ubojstva. Naravno, sumnja istog trena pada na dvojicu motociklista koji su je prije nekoliko dana pokušali napastovati.

U stvarnosti, pod krinkom skupine motociklista koja se ulogorila u šumi nedaleko od Mirror Lakea krije se čopor vukodlaka koji pokušava preživjeti u suvremenom svijetu. Kako to njihov vođa kasnije objašnjava Lukasu, oni su jedini slobodni klan koji se odrekao lova kako bi njihovo postojanje što duže ostalo skriveno od ljudske vrste. Ipak, baš kao što i Lukas ponekad osjeća glad za ljudskim mesom, tako i vukodlaci ponekad osjećaju zov krvi čime se povlači paralela između Lukasa i vukodlaka: koliko god su po izgledu slični ljudskoj vrsti, toliko su i različiti od njih po svojoj pravoj prirodi koju je ponekad jako teško sakriti.

SPOILERI!

Iako se veći dio stripa vrti oko sporedne priče ovog broja, u priču su ubačeni i manji djelići glavne priče. Jedan od njih je Lukasovo razmišljanje o događajima iz prošlog broja. Spomenuo je kako se jasno sjećao Zarinog imena, ali ne i lica. Ipak, na kraju je ustvrdio da se jednostavno sjeća kako se nečega sjećao.

Puno zanimljiviji dio povezan s glavnom pričom zbio se tijekom Lukasove potrage za Lajzinim ubojicom. Tijekom odlaska u pećinu gdje je pronađeno njegovo tijelo, jedan trag izazvao mu je novi flashback iz prošlosti, ovog puta iz doba kad je zajedno s Magnusom došao u doticaj s nemilosrdnim plaćenicima u nekom afričkom selu. Spomenuti plaćenički odred "Bijeli jaguari" pred njima je izmasakrirao cijelo jedno selo. Iako su čitatelji ostali uskraćeni za objašnjenja kako su se Lukas i Magnus izvukli iz spomenute situacije, Medda je "Bijele jaguare" vješto povezao i sa sporednom pričom ovog broja na način da se Lukas ponovno susreo s jednim pripadnikom "Bijelih jaguara". Štoviše, natuknuto je kako se taj pripadnik također sjećao Lukasa, no Probuđeni se tog detalja, naravno, nije sjećao. Samo je stekao dojam kako su se njih dvojica već jednom davno sreli.

KRAJ SPOILERA!

Nakon prvog broja, za crtež je ponovno zadužen Lukasov grafički tvorac, Michele Benevento. Posao je obavio u rangu prvog broja, što ponovno znači da je crtež na visokoj razini. Također, baš kao i u prvom broju, crtež mu zbog formata ponovno ne uspijeva u potpunosti doći do izražaja, no to je mizerna zamjerka koju se gotovo i ne bi trebalo smatrati zamjerkom. Što se tiče naslovnice, Benevento je i tu na razini zadatka s jednom donekle pozerskom, ali i primamljivom naslovnicom.

Teško je očekivati da ćemo nakon sjajnog prošlog broja ponovno dobiti nešto u tom rangu. Sama priča ne nudi ništa inovativno u pogledu postavke priče (koja je u ovom slučaju takoreći običan čistokrvni krimić), no valja pohvaliti Meddu što se trudi već ranije viđene elemente poput vukodlaka i nevinih krivaca prikazati u što svježijem i inovativnijem pogledu. Scenaristički i dalje vodi priču u svom prepoznatljivom stilu (osobito je pohvalno što odlično barata raspoloživim brojem stranica i na odličan način izbjegava/preskače nepotrebne dijelove kao npr. Lukasovu potragu za motociklistima), a posebno je zanimljivo kako neovisno o tematici priče uvijek uspijeva povući nekoliko paralela i konstatacija koja zatim izvrće za potrebe dokazivanja originalne poante. Isti je slučaj bio i s ovom pričom u kojoj je starije i već izlizano vjerovanje kako su ljudi puno veće zvijeri od vukova dodatno naglasio na način da je vukodlake u ovom broju, unatoč njihovoj prirodi i karakteru, učinio uljudnijim i moralnijim od pripadnika ljudske vrste. Sveukupno gledajući, ovo je jedna dobra filler priča sa već viđenom postavkom i sjajnom scenarističkom izvedbom.

LUK PHPR 6 Flashback