Tango Martinez

MN LIB 6 | 165 str.

Mister No stiže u Quito, glavni grad Ekvadora, u društvu mister Tafta. Taft je hotelijer, koji će se pokazati kao falsifikator novčanica. No, nakon što upozna fotografa Briana Longera priča će za Mister Noa poprimiti sasvim drugi smjer.

Priča 4

Scenarij 4

• "Tango" Martinez
    MN LIB 6
  • Zla kob
    MN LMS 536
  • Usijanje
    MN LMS 537
  • Mister No #2
    MN VCBMN 2

• Avventura in Ecuador
    MN SR 11
  • Tango Martinez
    MN SR 12

• Prvo pojavljivanje ˝Tanga˝ Martineza, ponovno će se pojaviti u priči ˝Dobrodošli u Meksiko!˝ (LIB #19).

Nakon avantura po Amazoniji i Gvajani eto nam Mister Noa u Ekvadoru. Quito, glavni grad Ekvadora njegova je postaja. Malo po malo Nolitta piperom vozi Mister Noa u svaki dio Južne Amerike prenoseći na čitatelja svoju fasciniranost tim kontinentom. Priča počinje kadrovima znamenitosti glavnog grada Ekvadora. U serijalu o Mister Nou i jest uobičajeno da nam se detaljnije predstave gradovi u koje dolazi naš junak. U prvom dijelu, a slobodno ovu priču možemo podijeliti na dva dijela, srećemo Mister Noa u društvu s mister Taftom na aerodrom u Quitu. Za razliku od većine Mister Noovih klijenata Taft je neobično ˝široke ruke˝ pa mu tako daje lijepu napojnicu i kreće u uživanje po Quitu. Naravno, ova priča bi bila kraća nego što jeste da je sve tako bajno po pilota. Naime, sve novčanice kojima je mister Taft platio svoje uživanje su lažne. Kako u Mister Noovoj prirodi nije da ostavlja neraščišćene račune tako se u romantičarsko-akcijskom stilu obračunava s navodnim dobričinom.

U drugom dijelu ove priče, kojega bi mogli nazvati gangsterskim akcićem, Mister No biva unajmljen od Briana Longera koji radi za neke američke novine tipa ˝OK˝ kako bi fotografirao izvjesnog ˝Tanga˝ Martineza koji je gost u vili gangstera Johnnya Ricarda. Već po tradiciji Mister No, opet, biva prevaren. Longer uopće nije fotograf već plaćeni ubojica. Da je Longerov plan uspio ova priča bila bi malo duža nego što sam prije spomenuo, ali nije, pa naši akteri bivaju uhvaćeni od strane ljudi Johnnyja Ricarda. U maniri petparačkih krimića dolazi do obrata u radnji, Ricardo nudi Longeru i Mister Nou da za njega obave posao zbog kojega su došli. S obzirom da su moralni standardi našeg pilota nemjerljivi, uz ponešto peripetija, uspijeva pobjeći od Ricarda! Konačno dolazi do ˝Tanga˝ Martineza te se zajedno rješavaju potencijalnih ubojica. Kao što rekoh moralni standardi Mister Noa su nemjerljivi pa tako za kraj ove priče odbija ˝brdo˝ love od ˝Tanga˝ za prijevoz do Quita. Što će opet biti uvod u jednu drugu avanturu omiljenog nam pilota čija će se radnja odvijati u Meksiku.

Priča je plitka i nedinamična te bi više poslužila kao uvod za buduće pojavljivanje ˝Tanga˝ Martineza. Likovi su uobičajeni za svijet Mister Noa, mehaničar na aerodromu, sumnjivi bradonja s tamnim naočalama (ovdje se zove Taft), ubojica podlog osmijeha (ovdje se zove Brian Longer), te ˝Tango˝ Martinez koji je vjerojatno inspiriran Errolom Flynnom. Prvi dio priče vjerojatno vuče inspiraciju iz romantičarskih akcića 60-tih gdje glavni junak učas posla sredi negativce te pri tome razbije pola njihove rezidencije, a u međuvremenu stigne poljubiti zgodnu plavušu. Drugi dio priče čista je gangsterska pričica gdje svi, ili bolje rečeno gotovo svi negativci bivaju ubijeni, a naš junak odleti u slobodu. Radnja je linearna, od ležernog početka preko slabašnog zapleta do poznatog happy enda, koliko se to za Mister Noa kao junaka može reći. Scenaristički priča je prosječna, pisao je Nolitta i bolje scenarije. Crtački, tu moram biti subjektivan, jer volim Bignottijev crtež. Jasno nacrtani likovi, kadrovi sa glavom glavnog junaka ili negativca, kadrovi Quita, lijepo prikazani osjećaji likova ove priče. Crtao Zagora, Martya ili Mister Noa, Bignotti je uvijek odličan, oni koji ga ne vole neka za crtež oduzmu ocjenu do dvije.

Naslovnice su, dobre, a naročito druga gdje Mister No leži ranjen na podu dok se ˝Tango˝ Martinez dijabolično smješka nad njim. Možda bi mogli koju o proporcijama, ali što rekoh za Bignottija vrijedi i za Ferrija. Sve u svemu solidna pričica. Nolitta je imao u svakom rukavu desetke ovakvih priča, no ni približno nekoj vrhunskoj avanturi našeg omiljenog pilota. Pročitaj, spremi, piši pročitano i to je to.

MN LIB 5 Riječni pirati

MN LMS 544/546 Rio Negro

7, 7, 9, 9

Meni vrlo draga priča, možda nisam objektivan, ali eto...

29.03.2012
    18:30:00 sati

7, 8, 9, 9

zlatni počeci serijala koji je još puno brojeva zadržao prepoznatljiv nolittin štih

29.03.2012
    21:00:00 sati

4, 4, 6, 8

jednom procitati i zaboraviti.

29.03.2012
    21:26:00 sati
  • split85

6, 6, 6, 9

Solidno.

29.03.2012
    21:41:00 sati
    split85

8, 9, 9, 9

Pajdo bekrijo, dobar izbor. Tango Martinez mi je ko Tango i Cash. Jako zabavno, lagano, uvik moš čitat/gledat. Otkad sam uzea Tanga u libellus izdanju pročita san ga mislim 3 puta. To je Jerry kojeg volim, lagan i idealista do kraja.

29.03.2012
    22:44:00 sati

7, 7, 8, 9

30.03.2012
    09:23:00 sati

5, 7, 8, 8

Ja ću biti pozitivniji od recenzenta, jer su mi sve ove rane Mister Noove epizode oduvijek ostale u lijepom sjećanju, a ponovno čitanje samo je potvrdilo taj osjećaj. Kad je se usporedi s ostalima iz tog ranijeg razdoblja, nekako jest i kratka, akcijski orijentirana i ne toliko inspirativna (koliko npr. priča koja slijedi "Crna rijeka" i ostale duže avanture). Al je s druge strane i dinamična i sadrži onaj pravi buntovni Mister Noov duh. Kako ga jednom prigodom zlikovac okarakterizira, "nisi ti pametan, ti si prokleti idealista!" I tako i jest, Mister No ne okreće glavu od nepravde, on će se protiv nje boriti šakama i nogama, ne mareći pritom za svoj vlastiti život (do stanovite mjere naravno). Impulzivan jest, ali dovoljno sposoban i prepreden da se izvuče iz opasnih situacija. Nekako čitajući nove epizode, nemam osjećaj da je to isti pilot kao s ovih početaka. Vedar, pun života čak i nakon tragičnih situacija, i uvijek spreman za malo ljubavne i ine akcije... Bignotti vrlo dobar u ovoj fazi, isto kao i Ferri na naslovnicama. Odličan je lik "Tanga" Martineza, negativca-pozitivca, zalizanog Meksikanca gospodskih manira koji je ujedno i kriminalni boss. Šteta što ovaj lik nije dobio nekakvu važniju ulogu u serijalu, ako ništa barem više pojavljivanja...

30.03.2012
    16:49:00 sati
  • vknez

8, 8, 10, 10

preslabo ocijenjen strip...

31.03.2012
    14:02:00 sati
    vknez

9, 9, 10, 10

Bas dobra epizoda ne znam zasto ovako lose ocene i Binjoti je bio odlican

09.05.2012
    14:44:00 sati
  • Ukupna ocjena 56%

5, 4, 7, 8

Tango Martinez je simpatični lik. Vidi se, da je ovo Nolittina priča jer ima puno laganog humora.

21.05.2012
    20:51:00 sati
  • kucak

6, 8, 9, 9

Po meni u stripu ima dovoljno dinamike. Ne spada u vrhove, ali vrlo dobar uradak.

05.06.2012
    00:51:00 sati
    kucak

8, 8, 8, 7

Epizoda za vrlo ugodno čitanje. Nimalo dosadna, čime pruža lijepu zabavu. jedino što je za današnje pojmove pomalo i (pre)smiješno ono izbjegavanje metaka i previše loših strijelaca. Na naslovnici kao da Mno ima rozo lakirane nokte, pa ocijena manje.

16.08.2012
    09:31:00 sati
  • Ukupna ocjena 33%

2, 2, 6, 3

07.09.2012
    10:23:00 sati

9, 9, 9, 10

Definitivno preslabo ocjenjena epizoda.

27.09.2012
    21:59:00 sati
  • zagor fan

8, 8, 8, 8

Ništa posebno... Ali dosta dobra epizoda

14.12.2012
    15:51:00 sati
    zagor fan

5, 6, 6, 8

Ispod prosjecna epizoda.  Ne znam zasto su sve ovdje razvukli na skoro dvije pune sveske, kad je sve lagano moglo u jednu svesku.  Ona citava zajebancija sa laznim dolarima ne nepotrijebna, i Tango se uopste ne pojavljuje u ovoj prici do polovice.  I pun mi je qrc vise Mr. Noa i njegovog idealizma: mislim, ako mu ljudi nude gomilu para sa sitnicu posla, pa iako je to protivzakonito, zasto on uvijek odbija?  Je'l to covjek spava na madracu para ili sta?  Uvijek je bez prebijenog dolara, a medjutim stalno odbija ponude, jer je novack 'prljav', itd.  Dosta mi je vise takve naivnosti, jer vjerujem da bi covjek u njegovoj situaciji bar jednom prihvatio ponudu para, bez obzira kakav posao je u pitanju.  Tako oda je ovo nista narocito; ovo ide i za crtez, i za scenarij, i za pricu.  Jedino su naslovnice malo bolje uradjene.  Sve ostalo je slabo, kao sto neko vec komentira ovdje, 'za jednom procitat, i nikad vise'.

26.12.2012
    16:51:00 sati

6, 6, 8, 7

U ovoj epizodi je Mr. No imao dvojicu "standardnih" klijenata koji su trebali usluge njegovog pilotiranja. Prvi falsifikator,a drugi plaćeni ubojica. Nema što, baš mu se posrećilo. Tango Martinez je baš osebujan lik, koji mafijaški šminkerčić, ekvadorski Bugsy Siegel. Nadala sam se da ipak neće dobiti taj metak u čelo. Osim hrpe likova za takvu jednostavnu radnju i pregršt akcijskih sekvenci, ova epizoda nije puno dala.

31.01.2013
    16:19:00 sati

5, 4, 10, 3

Ova epizoda čini se nije ni bila planirana da bude nešto posebno, što se vidi po dosad rekordnom filleru od nekih 40-ak stranica na početku. Sam način na koji su predstavljeni "Tango" Martinez i njegova skupina mafijoza čini mi se nekako slabašan. Dosta zaboravljiva priča. Druga epizoda zaredom gdje Mister No pokazuje svoje nadnaravne sposobnosti izbjegavanja metaka ispaljenih od pola metra razdaljine. Možda je malo napet konačan obračun s Ricardom & co.

Bignotti odličan kao što i priliči. Nemam nekih posebnih prizora za istaknuti jer su svi sjajno odrađeni. Većina naslovnica koje je Ferri crtao za pilota su ispodprosječne, pa ni ove nisu izuzetak. Ova druga je užasno kolorizirana.

08.02.2013
    11:59:00 sati

6, 6, 8, 8

10.02.2013
    20:47:00 sati

9, 8, 9, 10

"Zrakoplov će biti spreman za sutra ujutro, Mister No."

-"Sutra ujutro? Uh! Ne znam hoću li noćas uspjeti dovršiti kolosalnu pijanku koju namjeravam započeti..."

Isto mi je bila dobra i:

"Zapamti jedno: Riječ "kap" ne postoji u rječniku barmena koji imalo drži do sebe."

23.06.2013
    17:17:00 sati

8, 8, 8, 9

Zanimljiv mafijaški obračunčić...inače standardna epizoda sa uobičajenim uvodom u kojem Mister No ponovno biva prevaren za izvršeni prijevoz piperom...
    07.11.2013
    23:59:00 sati
  • caramba

7, 7, 10, 10

Nije ovo uopće loša epizoda, podcijenjena je prije rekao bih. Bignotti u elementu.

13.11.2013
    18:46:00 sati
    caramba

7, 7, 9, 9

Dobra pričica, simpatična s puno akcije i humorističkim početkom. Druga naslovnica je odlična.

17.11.2013
    09:12:00 sati

7, 7, 9, 9

Meni je ova epizoda jako dobra.

04.10.2014
    16:26:00 sati
  • igor 12

9, 7, 7, 9

15.05.2015
    17:12:00 sati
    igor 12
  • mohas

9, 9, 10, 9

20.11.2015
    09:37:00 sati
    mohas

6, 6, 8, 7

Valjda bi već svima trebalo biti jasno da su filleri, subplotovi ili priča unutar priče tipična stvar za ovaj serijal, što je u biti jedna od njegovih dobrih karakteristika.

Solidna i zabavna epizodica, s par naivnosti poput mister noovg nevjerojatnog talenta za  izbjegavanje metaka, ali i s dobrim prikazom njegove osobnosti i odbojnosti prema nepravdi.

Bignotti je stvarno izvrstan na pilotu. odličan prikaz Jerryjevih emocija i eksterijera neke su od značajki ove epizode.

08.08.2016
    23:28:00 sati

6, 5, 6, 8

Prvi deo sa falsifikatorom mi se ne sviđa nimalo. Onaj deo sa lažnim novcem u baru je zabavan, ali kasnije... No izbegao bujicu metaka, još i stigao da poljubi mladu, pa i torta u lice + ''''duhoviti'''' komentar. Ne smeta meni ta priča unutar priče, ali mi smeta kad je jadno odrađena.

Deo sa mafijašima mi je relativno ok. Psovke u stripovima ovog tipa su dozlaboga dosadne - te prokleti ovaj, te prokleti onaj, te demonske mu krvi, te stotinu mi šuteva Pajpera, te kugo i kolero, te sido i herpesu... Ma dosta više! U ovom stripu su dijalozi jako slabi, kao što recenzent reče: kao u petparačkim krimićima. Najbolje rečenice su na početku, u onom delux baru, ovo posle sa mafijozama je slabašno. Ima humora i tako to, ali sve je to moglo bolje.
    Martinez i fotograf-plaćeni ubica su kul. Prvi jer je ni dobar ni loš a drugi jer se stiče utisak kao da Mr Noa zna već jako jako dugo. Njih dvojica i njihov odnos sa Mr Noom je pravi dokaz (ne)potpunog ali naglog zbližavanja ljudi u nevolji. Nijedan od njih se nije zbližio sasvim sa Noom, ali su obojica prešli granicu od prijatelja do neprijatelja i obrnuto.
    A da ne pominjem to da ljudi ne uspevaju da se upucaju sa nekih 4,5 metara udaljenosti. Mister No razoružava ljude kako mu volja, pogađa sve kad i kako stigne a njega i Martineza svi maše i iz najveće blizine. Razumem kad su kauboji, pa su pijani i pucaju gde stignu, ali ovde je prevršilo svaku granicu.
    Mafijaške spletke su mi sasvim zamiljive i čitavo to menjanje ''tabora'', ali vidi se da je ovo nekakva filler epizoda ili šta već, što iskreno nisam očekivao od ove epizode. Onakva naslovna i još naziv Tango Martinez, zvuči kao neki epski okršaj, a ono lakrdija.

Kad smo kod crteža, i on je filler. Koliko vidim Bignotti je crtao i prethodnu priču - Srebrnog kajmana/Rečne priate, i to MNOGO bolje nego ovu. Tamo je crtao džunglu, i sve je izgledalo tako živo i dobro nacrtano, a ovde je crtež vidno lošiji nego u Rečnim piratima, imao je crtač da nacrta ogromnu količinu strana, dve ne-male priče zaredom, i ovde je baš zbrzao. Bukvalno sam preletao preko crteža, a u Rečnim piratima sam se zadržavao mnogo duže na svakoj strani. Zato je tamo čak 9 a ovde jedna solidna 6.

Naslovnice su mi kul, na ovoj prvoj No ima facu namrštenu kao Klint Istvud, a poza je super, kao da sam je negde već video. A druga je takođe super, prepoznatljiva, dobar ugao, ok faca Mr.Noa...  Kod Mr.Noa ima mnogo gorih naslovnih od ove dve, naročito gledajući one koje je crtao Ferri.

10.06.2017
    03:04:00 sati

8, 8, 8, 8

Sve u svemu dobra priča, bez obzira što je ovakva tematika toliko često prisutna u u filmskom i stripovskom svijetu. Opet su tu dva klijenta koji su na neki način nasamarili pilota, a koji nemaju međusobne povezanosti. U prijašnjim slučajevima smo imali jednog koji uopće nije imao novca za plaćanje, jednog koji je platio samo mali dio od dogovorenog iznosa, a sada imamo lika koji plaća lažnim novcem. Mister Taft je debelo najgori od tih prevaranata, riječ je o čovjeku koji ima novca a svejedno pribjegava nezakonitim metodama, čovjeku koji nema ni malo obraza dok radi takve stvari. Zato mi je drago da je na kraju onako osramoćen pred gostima svog hotela. Skrenuo bih pozornost na taj slučaj sa lažnim novcem; kada je Mister No plaćao njime odmah je bio otkriven, a kada je to isto Taft radio među gostima nitko ga nije mogao skužiti. Sam Taft je rekao da lažni novac vrijedi kao i onaj pravi ako si dovoljno sposoban da ga zamijeniš. Je li to stvarno tako? Mislim da je ovdje Nolitta htio pokazati nešto drugo i da nije riječ o sposobnosti već o ljudskim predrasudama. Ljudi su navikli procjenjivati druge na temelju materijalnog statusa, izgleda i sličnih stvari, pa se onda različito postave u identičnim situacijama. To je pokazao i jedan uvaženi gost hotela kada je rekao "ha, ha, možeš misliti kako bi nas prevarili u hotelu koji preporučuju najveće američke putničke agencije".

Drugi klijent Loger je drugačija vrsta prevaranata, on bi vjerojatno platio Mister Nou njegove usluge samo da je ovaj htio zatvoriti oči pred zločinom kojeg je planirao napraviti. A dobro je poznato da pilota ne zanima novac koji na sebi ima imalo prljavštine, pa zbog toga često dospije u neugodan položaj. S druge strane, Loger je toliko zaslijepljen novcem da nije primjetio kakva se varka krije u ponudi Johnnyja Ricarda da smakne Tanga Martineza. To je bilo samo mazanje očiju da lakše dođe do svojih ciljeva, sigurno da takva vrsta ljudi ne želi svjedoke, isto kao ni konkurente u poslu kojim se bave. Malo je iznenađujuće što Mister No na kraju nije htio povesti Martineza jer se ipak ne radi o pravom negativcu. Možda je jednostavno procijenio da bi mu daljnja suradnja sa nekim iz mafijaških krugova donijela nove nevolje. Ali, on ih ionako ne može izbjeći gdje god se nalazio i što god radio, pa bi poneka novčana naknada dobro došla za pretrpljeni strah.

Crtež Bignottija je dobar, iako ne toliko kao u prethodnoj priči o riječnim piratima, ovdje nema onakvog bogatstva prirode što se ipak malo osjeti u samoj izvedbi.

17.08.2017
    18:37:00 sati

8, 8, 8, 8

''Tango Martinez'' predstavlja, može se reći omaž noir i krimi žanru, a pogotovo filmovima u kojima se pojavljivao Humphrey Bogart. ''Tokyo Joe'', ''High Sierra'', ''The Big Shoot''... su neki od naslova koji se mogu prepoznati u ovoj dvodelnoj Mister Noovoj epizodi.

U toku rada na ovoj epizodi, Nolitta je inspiraciju za priču našao isključivo u filmova s kraja tridesetih i dekade četrdesetih prošlog veka. I, premda je priča jednostavna, ona sasvim fino drži čitaočevu pažnju. Uzimajući u obzir činjenicu da se priča bazira, kako će se ispostaviti, na ujdurmama oko falisfikovanja novca između dve frakcije kriminalaca, među kojima se obrne i Mister No, i kako takve situacije vode u samo jednom pravcu tj. nemilosrdnom prangijanju dok jedni drugima ne vide beonjače, Nolllita se odlučio da u priču ubaci i dosta komičnih i opuštenijih momenata, koji spuštaju nivo ozbiljnosti nasilja u granice crno-humorne komedije, i čine da priča ne upadne u onu ''vožnja je bila dobra, dok nam točkovi nisu otpali''. Sve u svemu, Nolitta je to sve lepo uklopio, i postignut je lep balans na relaciji - akcija, krimi ton, humor. I, iako nije ni u top 20 Mister Noova svih vremena,ova epizoda je ipak jedna fina razbibriga, koja ne iziskuje aktiviranje moždanih vijuga.

Bignotti je solidan, likovi u određenoj meri naginju ka karikaturalnom, i primetno je da je Bignotti još uvek za sobom vukao uticaje stečene na radu i na junacima poput: Keptan Miki, Blek Stena... Zanimljivo je reći da se stilska nota koju je primenjivao na Zagoru, oseća samo u oslikavanju flore i eksterijera, dok je što se likova tiče, malo istraživao i eksperimentisao, te ne treba da čudi da je primenjivao i karikaturalni prikaz kroz stilizovanu formu, koja donkle podseća i na stil prisutan u Hanna-Barbera crtaćima, prvenstveno ''Scooby Doo-a''. Na posletku, da li mu je crtež bolji nego recimo u ''Rečnim Piratima''? - da jeste. Pročišćeniji je, i oseća se jači volumen poteza. Senke su mu izraženije što likovima daje osećaj masivnijeg, a na likovima karaktera se može videti i oslobađanje nekih detalja, koji su ranije bili izraženiji, tipa, količina crtica na licu karatkera itd.

Na kraju, ''Tango Martinez'' je ok epizoda, a lik iz naslova epizode se pokazao kao jedan vrlo solidan negativac, pa čak šta više, da su bili bolje inspirisani Noltta i Co., mogli su od Tanga načiniti jednog jako interesantnog neprijatelja, pa čak i na raleaciji, sličnoj Marti - Orli/ Zagor/Helingen... No, nažalost, nije bilo puno težnji da se lik Tanga Martineza razvije, te se još jednom, ali u znatno manjoj meri  pojavio u epizodi ''Akapulko'', a njegov ''cameo'' se takođe može primetiti i u trećoj svesci epizode ''Plavi Đavo''.

15.10.2018
    12:38:00 sati
    Vlladimir

8, 6, 5, 7

Moram se prvo dodirnuti crteža jer se, izuzev Jockovog, nikako ne slažem s ostalim komentarima. Bignotti mi je drag crtač. Pročitao sam gomilu njegovih stripova, ali usudio bih se kazati da mu je ovo najgori uradak od onog što sam pročitao. U prošloj epizodi: "Riječni pirati" je bio puno, puno bolji, a i prašumski krajolik mu bolje odgovara. Očigledno se žurio, a to se vidi po:

1. Nepreciznim i neprirodnim facijalnim ekspresijama likova. Određene vinjete su bile još lošije u originalu, a prepravljane su u tutto seriji. U Libellusovom izdanju je prepravljena verzija iz tutto izdanja.

2. Statičnim i nedinamičnim akcijskim dijelovima s podosta krivih pokreta, koji su odgovorni za većinu nelogičnosti. Dosta članova u kometarima spominje te nelogičnosti pri nemogućim izbjegavanjem metaka iz blizine. Ja sam izbrojio 26 metaka koji su prozujali oko našeg junaka, a po svakoj logici velika većina ga je sigurno trebala pogoditi. Smatram prestatičan crtež s pomanjkanjem dinamike, pogrešnim proporcijama i perspektivama glavnim krivcem za to.

3. Nije nacrtao niti jednu životinju u pozadini, pa čak ni svoj potpis - sovu.

4. Početak u gradu je još i solidan, ali kako se priča razvija, crtež je lošiji.

Epizoda u kojoj nas Nolitta vodi u Ekvador je podijeljena u dva međusobno neovisna dijela. Prvi, u glavnom gradu Quitu je kraći i opuštajući, a u njemu je Mister No prevaren na način da mu je klijent platio lažnim dolarima. Normalno, slijedi osveta i traženje pravde. Zabavno!

Drugi je ozbiljniji, ali i lošiji. Naš junak, nakon slatke osvete, dok kažeš "keks" nađe novog klijenta. U biti, ovaj nađe njega i gle čuda - opet prevarant! Ovaj put se plaćeni ubojica pretvara da je fotograf i umiješa ga u gangsterski obračun negdje u ekvadorskim planinama.

U oba dijela imamo zanimljive likove. Nolitta nam detaljno pokazuje zašto naš junak zaslužuje nadimak koji nosi. Sveukupno, sviđa mi se ova filler epizoda, više nego to ocjene pokazuju.

Prva naslovnica nema nikakve veze s pričom, a druga, upotrebljena kao glavna u Libellusovom izdanju, je odlična s efektnim bojama. Dapače, Libellus knjiga broj 6 prekrasno izgleda. Još je tu i dodatak "Zeleni pakao": tekstovi o ljudima i životinjama Amazonije napisanih od strane velikog Nolitte (potpisani njegovim pravim imenom) i ukrašeni Disovim ilustracijama. Ovdje nam Sergio Bonelli opisuje anakonde, ratnike Jivaro i troprstog ljenivca, koji obilježavaju ekvadorski dio Amazonije. Nema što, izdanje vrijedno svake kune!

19.10.2018
    04:50:00 sati

7, 8, 9, 10

Vidio sam da je sljedeća priča nešto kraća (176 str.), ali i sama naslovnica me odmah privukla pošto sam se odmah sjetio da sam to prije čitao. Zapravo, ja sam imao ovu ep u kojoj je kraj ove priče, a sad sam si napokon pročitao i uvod te priče.

Kako kod Zagora priča zna početi sa Čikom koji luta gradom bez novčića jer je Zagor morao nešto obaviti, a Čiko je gladan, tako nekako slično kod Mister Noa imamo tradiciju-početak i ove priče gdje nakon kraja vožnje pajperom svoje mušterije, dolaze problemi kad Mister No treba naplatit svoju uslugu. Ali ovdje je to totalno suprotno, Mister No je dobio čak dodatni bonus! Iako ta sreća kratko traje jer se radi o lažnim dolarima. Kako bi ispravio tu nepravdu na njemu svojstven način, upada u malu avanturu, ali ona prava počinje tek kad ga angažira jedan fotograf, iz čega se ispostavlja da je taj lik sve, samo ne fotograf...

19.12.2018
    16:57:00 sati
  • Barney

7, 6, 8, 8

Solidna epizoda ali ništa spektakularno.

23.12.2018
    23:29:00 sati
    Barney

5, 5, 6, 8

12.02.2019
    09:04:00 sati

5, 6, 10, 9

Priča bez velike dramaturgija i neočekivanih iznenađenja, značajna samo po premijernom pojavljivanju Tanga Martineza, iako scenaristički nije bilo kolosalnih propusta. Jednostavno, sama priča nije ni nudila više.

14.05.2019
    21:16:00 sati
  • Ernie Pike

8, 7, 7, 6

Solidna epizoda čiji je glavni problem da je izišla u vrijeme izvrsnih priča s kojima se ne može mjeriti. Ne smetaju me naivnosti u scenariju, mislim da daju dodatni šarm priči.

23.07.2019
    15:49:00 sati
    Ernie Pike

8, 8, 7, 7

LOL! Mister No je valjda jedini strip junak koji, u plemenitom pokušaju da spriječi nevolju, upadne u još veću. Ovoga puta u sukobu sa čak dvije prijetvorne mušterije. Prvu maestralnim performansom raskrinkava kao raspačavaća lažnih novčanica. S drugom se nešto više i jače navlači te upada u opako mafijaško gnijezdo, prepuno iznenađenja i zakulisnih igara. Napretek akcije, konstantno dinamično, žestoko, ponešto naivno (Mister No izrazito okretan u izbjegavanju gomile metaka), ali zabavno i nadasve cool. Mister No sjajan; da je samo malo zažmurio na akcije pojedinaca u epizodi, okrenuo glavu i uzeo gomilu dolara, vjerovatno bi prošao puno bolje i bezbolnije u cijeloj ovoj priči. Ali ostavši dosljedan svojim čvrstim principima, Mister No je opet izabrao teži i gadniji put. Iz cijele priče izlazi bez prebijene pare, nasamaren, isprebijan, ali neporažen i čista obraza.

26.04.2020
    17:59:00 sati