Feniks

NN LIB 5b,c | 192 str.

Mračne vizije eksplicitnog nasilja i naglašene perverzije opsjedaju Nathana u zadnje vrijeme. No, samo je jedan lik koji povezuje sve te vizije, Nathanova nesuđena ljubavnica i tragični nemezis – Susan Connery! I dok dijabolični Mr. Jinx kuje nove zle planove s novom suradnicom Krissy Longfellow i nanovo repariranim Ravenom, Nathan se nađe u mračnoj potrazi za istinom koju ne želi priznati – da li je Susan ipak živa?

• Indija - Feniks - Gospodarica smrti
    NN LIB 26

• Fenice
    NN SR 76
  • La signora della morte
    NN SR 77

• Kronike budućnosti: 2083. – uspostavljanje svemirskog pješaštva, akademija Armstrong, 2092. – Connery i zavjera protiv ukidanja zemaljskih akademija. 2097. – obračun (ne konačni)!
  • Pojava Mr. Jinxa prvi put u serijalu NN. Mada je bio spominjan u više navrata u serijalu, ovo mu prva prava pojava i to u tri verzije! Mr. Jinx poput lorda Wellsa iz DD-a također drži golišave sluškinje i tjelohraniteljice. ;)
  • Susan Connery (2057-2092) glavni je akter više epizoda, pa je možemo fino i staloženo prozvati Nathanovim arch-nemezisom. Slično kao što je to Mr. Jinx Martinu. Naravno, priči ni tu nije kraj, jer je Vietti opet vraća u G5 "Nemo".
  • Str. 110./111. – reference na NN 11/12 "Svemirsko pješaštvo". Naša Susan je u stanju bunila u konačnom okršaju ubila svoju ljubavnicu Lupe Vasquez. Ostatak tima su: Sonia Lockhart, Peter Rey, Edward Bishop, Kobayashi.
  • Stanje kadeta slično je transformaciji glavnog lika iz filma Davida Cronenberga "Muha". Samo što je "Muha" nastala kao posljedica teleportacije materije, a stanje kadeta izazvano je drogama. Metamorfoza i tjelesna deformacija – karakteristika likova iz filma, a i stripa. Dodatno tome, bolničar se preziva Price, što je po meni aluzija na slavnog glumca Vincenta Pricea iz prve verzije "The Fly" iz 1958.
  • Feniks - inače mitsko biće-ptica nastalo iz pepela, za koje se priča da se regenerira kad je se ozlijedi, a i da može izliječiti čovjeka svojom suzom i učiniti je privremeno imunom na smrt. U našoj priči, Feniks je naziv svemirskog broda iz kolonijalnih ratova posljednje je počivalište Susan Connery kojeg je za nju pripremio njezin otac Ezra Connery iz Connery Amalgamated (CON-AM).
  • Str. 135., Raven, nismo ga vidjeli od NN LU #39 "Ravenov povratak" (prije u SD #28 "Gabrielova zagonetka"). Obračun sa Selenom/Ravenom u #99 "La vendettta di Selena" odnosno "Selenina osveta"!
  • Str. 135., vidimo Jinxove malverzacija iz MM prošlosti - "Nulto vrijeme" iz MM #41/42 "Ubistvena vatra" iz 1986., robotska kopija Martina (vidi MM&NN 1 "Zarobljenik budućnosti"), LMS 60/61 "Dani more", snovi – MM LMS 103/105 "Povratak Mister Jinxa", te neobjavljena MM #122 "Ricordo senza fine".
  • Str. 140, uništenje Apokalips Plaze u #39 "<>a href="http://www.stripovi.com/Recension.asp?hero=NN&StoryID=735">Ravenov povratak".
  • Str. 143., malo nekrofilskih snova by Serra/De Angelis.
  • Str. 147., natpis na posteru glasi: "Bauhaus, Bela Lugosi, de…"
  • Str. 152., Ann ima plišanog jednoroga (od NN SD #16/17 "U ponoru pamćenja") i malog genetski manipuliranog jednoroga Chirpa (iz #56 "Priča o Kathy Teller").
  • Str. 154., 1. vinjeta, hologramska reklama filma "Legend of Legends". Jedan od fantasy elemenata kojeg su neverovci vukli od početka.
  • Str. 156., spominje se teleskop "La Forge". Iz Star Treka TNG prezime slijepog inženjera Geordija La Forgea.
  • Sjećamo se starih ljubavi: Janine (status quo), Hadija Hab'Ahmal (tek seksualna interakcija?).
  • Str. 190., junakinja iz bajke? Snjeguljica, dakako! ;)
  • Str. 207-226., priča o Ravenu, Neosu i tehnodroidima.
  • Str. 229. - ono što smo čekali posljednjih 77 brojeva! May i Legs zanešene strašću izmjenjuju poljupce!
  • Tehnologiju "ubrzanog kloniranja" Odaka je prodao Jinxu. (vidi NN SD #21 "Izgubljeni svijet").
  • Susan je napravila duplikat Nevera, no u budućnosti neće samo Nathan ponovno biti kloniran kao Nemo, klonirana će biti i Susan u G5 "Nemo".
  • Str. 282. – Nathan obećava da više neće biti mrgud! Držimo ga za riječ!
  • Imamo i novog predsjednika tvrtke Con-Am – Fedoru Connery, udovicu starog Ezre!
  • Kako Nathan nema sreće sa Susan Connery, tako će i Nemu smrt njegove Susan biti bolna točka.

Nathan:
"Nitko se ne može vratiti iz mrtvih…"

E pa, promislite opet. Možda je to u stvarnom životu uspjelo samo jednom čovjeku, no on je više bio Bog nego čovjek. Kako strip nije stvaran život već samo izmaštana replika potonjeg, u njemu je sve moguće, pa i vratiti se u život. I dakako, više puta umrijeti. I onda se vratiti, ako je u pitanju glavni lik ili nepobjedivi nemezis! Serra se odlučio ne za jednog, već za više povratnika. I to ne iz jednog serijala, već iz dva!

Jel' Nathanu konačno odzvonilo?!

Nathan: "Ili je to možda bilo samo u mojoj glavi…"

Samo se ti nadaj, Nathane. Serra je Susanin povratak zamislio kao mazohističku igru mačke i miša s Nathanom. Njezina osveta je sofisticirana i suptilna, njezina osveta zadire u najdublje i najmračnije razine ljudske svijesti, gdje vlada sirovi užas, deformacija i nekrofilija. Nije to zapravo bilo da ga se izludi, sve je to bilo da ga se uvjeri da je ona još živa, i da ga negdje čeka da mu pruži ljubav koju on, prema svojim skrivenim i nesvjesnim željama, gaji prema njoj. Sve te crne slike zapravo su odraz pomračenog Susaninog uma i kompleksa Boga kojeg je stekla nakon što je uskrsnula. I uvjerena je, da bi se takvo nešto spoznalo, treba umrijeti i ponovno se vratiti u život. Poslije toga ništa više neće biti isto. No, kako je Susan sijala, tako će i žeti. Čudovišta koje je uistinu stvorila (sjećate se ekipe kadeta iz "Zvjezdanog pješaštva"?) uzvratit će joj istom mjerom. Ko da gledate neverovsku verziju "Muhe", plus telepatske sposobnosti! Ipak je to za Nathana bilo pozitivno iskustvo, jer je konačno shvatio da će potonuti u sam bezdan bude li stalno čeprkao po ponoru sjećanja (nešto slično kao što reče Nietzsche). Jel to konačno onaj finalni trenutak samospoznaje koji je neminovan u procesu rehabilitacije od tragedija u prošlosti? Ili ćemo ga opet u budućim epizodama nalaziti namrgođenog i melankoličnog, što bi ovu posljednju tvrdnju anuliralo?

Osim interakcije na relaciji Nathan-Susan, Serra je poklonio djelić stripa i ostalim Nathanovim ljubavima. Glede Janine; nakon vrućih avantura s Hadijom Hab'Ahmal, Janine definitivno ispada iz igre. Kako mu ljubavnica ne može biti, tako će mu intimna prijateljica biti još i teže. Pokušava naći utjehu u Hadiji te tako testira sam sebe, da li je ona prema kojoj osjeća ljubav, ili je to nedajBože, ipak Susan. Sad mi je i jasno ko je taj od scenarista koji je gurao Legsinu lezbijsku karakteristiku – Serra, da! Broj sadrži dosad najviše prikaza golotinje, deformiteta, nekrofilije, transvestita, lezbijske ljubavi od svih brojeva zajedno. De Angelis se vjerojatno lijepo podsjetio na stare dane crtanja porno romana i horror splattera. Lik Krissy Longfellow savršeno se uklopio u atmosferu nabijenu erotikom. Od početka je tretirana kao pomoćni statista, posrednik između Nathana, Susan i Jinxa (s time što se čak Jinx i Nathan uopće ne sreću). A nit joj je sudbina namijenila dostojan kraj. Ovaj lik usko je povezan sa budućom Selenom odnosno bivšim Ravenom koji je ovdje bio tek pričajući hologram.

Nagoviještena je i nova potencijalna tema za buduće brojeve. Naime, obitelj Connery basnoslovno su bogati i beskrupulozni industrijalci, a multinacionalna tvrtka koju posjeduju je Con-Am odnosno Connery Amalgamated. Glava obitelji je Ezra Connery kojega na kraju zamjenjuje njegova nimalo slađa druga ženica Fedora. Tvrtka sada ima novo vodstvo, a vidjevši način na koji se obratila drugim članovima odbora; nije slutilo na ništa dobro. Ezra Connery očajnički je želio sina, što se očito i odrazilo na Susaninu seksualnu orijentaciju. Naime, ima sve karakteristike lezbijke, no kad upoznaje Nathana, postaje biseksualac! ;)

Kako se De Angelis bavio važnijim elementima Serrine štorije - Svemirsko pješaštvo, Susan Connery, Raven, Tehnodroidi, bilo je za očekivati da je sljedeći stupanj konačna sinteza tih elemenata. Barem sam ja tako očekivao. Očito je De Angelis razriješio sa starim izgledom Nathana (onim Castellinijevim) prvo na naslovnicama, a malo kasnije i u ovoj epizodi, pa on postaje zabrinutiji, melankoličniji, ali i sa šminkerskom bradicom i pravilnim zulufima. Za razliku od neuređene brade koji je nosio dosad. Uz to, mračnija atmosfere priča fino je dodatno "omračena" vinjetama tamnih i turobnih prostora i deformiranih bića i ljudi plus obilje golotinje. Da nisam skromniji, rekao bi da je ovo vrhunac serijala u smislu De Angelisovog crtačkog umijeća gdje se susreću prošlost, sadašnjost i budućnost cijelog opusa ovog autora. Mnoštvo erotskih scena koje popraćuju sve aktere epizode, koje su zato opet prošarane morbidnim i mračnim scenama unakaženih ljudi i stvorenja iz noćnih mora.

May & Legs - Love is in the air!

Krissy Longfellow & Susan Connery - parna kupelj

Siguran sam da su i oni koji su pažljivo pročitali sve epizode kako su izlazile u Hrvatskoj pomalo zbunjeni redanjem događaja. Zbunjuje kad pročitaš prvo sve gigante pa se onda vraćaš na neke događaje. Pa, budući da su Tehnodroidi stvorili sami sebe, nije niti ništa manje čudna činjenica kako je Raven nastao iz Selene. Interesantno je čak i to da Serra prvo priča priču kako su nastali Tehnodroidi u G1 "Dvostruka budućnost", nastavlja s pričom u G2 (znamo samo da je 1 rog otišao u prošlost) pa tek onda u #76/77 priča o nastanku Tehnodroida još detaljnije i daje nam činjenicu da je ostatak tijela otišao u sadašnjost gdje ga nalazi Skotos i "pretvara" u Ravena. Mislim da će July Frayn Ravena/Selenu genetički oploditi u #99, a rođenje Neosa i događaji pripovijedani u G2 će se konačno desiti u #108. Uz dodatnu zbrku, još smo prvo dobili G5 "Nemo" sa drugim povratkom Susan Connery, a tek nedavno #76/77, prvi njezin povratak.

Dijabolični Mr. Jinx, once again and again...

I, za kraj, poslastica za mystereovce je dakako povratak Mister Jinxa i njegove tehnologije i stare navike "mijenjanja tijela". Što reći o njemu? Dijaboličniji i smrtonosniji nego ikad do sad (i to u tri inkarnacije – Kaplan, Krissy i Jinx!). Jinx i Wells iz Dylana dijele maniju za golim služavkama i tjelohraniteljicama. Konačno čitatelji mogu ispovezati dijelove priče koja je prepričavana u gigantima, odnosno veza Raven-Selena-Nemo-Tehnodroidi. U sequelu slijedi: Povratak Selene! Samo je šteta što je scenaristu trebalo još 2 godine da bi napisao taj nastavak. Jeste li sad sretniji, što ste pametniji? ;)

"… u nekoj dalekoj budućnosti."

NN LIB 26a Indija

NN LIB 27a Crveni anđeo

10, 9, 10, 7

Dugo, već nekoliko godina, me jedna regularna epizoda Nn nije toliko oduševila kao ova. Toliko emocija i melanholije nije bilo sve od "U ponoru pamćenja", s tim da je ovdje Serra dodao još nekoliko elemenata koji podižu ukupni dojam, poput ubacivanje MIster Jinxa sa kojim nikad nije dosadno, te vrlo izražene seksualnosti koja se rijetko viđa; Legs i May, Susan itd.. Nathana izluđuju sumnje, u procijepu je ,ne može se odlučiti, teško mu je..dakle ima sve karakteristike običnog čovjeka, i možda mi je zbog toga toliko drag. Posebnu pozornost svakako zaslužuje i crtež. Ovako tamnog DeAngelisa još nisam vidio, neke scene je uradio baš u "Marijevom" stilu, sa puno tjeskobe, straha i isčekivanja. što u kombinaciji sa golotinjom i strašnim izgledom bivših Susaninih boraca predstavlja možda njegov najbolji rad, možda čak i bolji od Giganta1 jer je ovdje puno emotivniji. Jedva čekam da mu sutra u Makarskoj čestitam na tome;-))
    20.05.2009
    12:26:00 sati

8, 7, 9, 8

Jako je dobra ova epizoda, ali nije ostavila toliki utisak na mene. Nathan se ovdje opet susreće sa svojim duhovima prošlosti, što epizodi daje tu crtu tjeskobe i očaja. Nije loše ni stupanje na scenu Mr. Jinxa, čija je ''magija'' u 20. stoljeću, u Nathanovom svijetu praktički ostvariva znanost. naravno, to je i omogućilo  povratak na scenu Susan Connery, čiji su mi se golišavi prikazi posebno svidjeli . De Angelis je stvarno odlično nacrtao epizodu, a budući da je ona na neki način jedna od krucijalnih u NN serijalu, drago mi je što je baš on uradio posao crtača.
    21.05.2009
    13:07:00 sati
  • I like girlz

9, 8, 10, 9

serra@de angelis isto kao nekad jordan&pippen ili shaq&kobe... sasvim dovoljno da prosječan čitatelj shvati o čemu ovdje govorimo.
    21.05.2009
    13:48:00 sati
    I like girlz
  • ismolc34

10, 10, 10, 10

odlično!u svakom pogledu :) svaki i najmanji fan Nevera ovo mora pročitatizanimljivosti:na 284-toj stranici knjige,druga vinjeta-krissy pripaljuje cigaru palcem desne rukeda bih ne slijedećoj vinjeti otpuhnula dim u palac lijeve ruke :)
    29.05.2009
    16:01:00 sati
    ismolc34

9, 8, 10, 8

Najbolja priča još tamo od one nezaboravne epizode Bratstvo sjene/Egzodus. Iako je sve to pomiješano: i tehnodroidi, Selena, Susan, Raven (i tko zna što još), moram reći da ništa manje nisam ni očekivao. :D Izuzetno je teško ovo čitati ako nisi pročita prijašnje epizode koje čine taj kontinuitet, a tu su još i giganti koje smo pročitali prije vrimena pa samo prave još veću zbrku u glavi. No, eto.. Atmosfera je ovdje prejaka, ima nezaboravnih scena i akcije i šteta što nema više ovakvih epizoda. O crtežu bi se moglo puno toga reći, smatram da je ovo De Angelisovo najbolje izdanje dosad. Rasturio je totalno. Jedina stvar koja mi se ne sviđa je druga naslovnica.
    01.06.2009
    16:44:00 sati
  • provodina

10, 10, 10, 10

Iskreno sam kupio ovu knjigu na mafestu zbog razloga što se u ovoj priči pojavljuje Mr.Jinx.Ali kako sam se ugodno iznenadio što mi je ovaj strip podario.Jinx je totalo pao u drugi plan i u prvi plan su došle izvrsno dočarane patnje i more NN koji je u samom stipu cili izgubljen i luta.Taj dio kad on prolazi onim  ulicama iz LA Blade Runnera su me oduševile.Koji kadrovi kao da je film u pitanju.Nevjerojatno je kako je De Angelis sve to dočarao jer bez njega strip nebi bio isti.Strip ima toliko tuge i melankolije šta ko onih čudovišta šta kod samog Nevera jer se sjeća jedne osobe koja je mrtva i koja ga cilo vrime proganja i izluđuje.Drugi dio stripa ima malo više i samoga Mr.Jinxa koji mi u stripu uopće nije falija iako sam ga prvenstveno kupija radi njega.Slijedi zanimljiva priča o tehnodroidma koja nije originalana ali eto važno je da se ideje uzimaju iz kvalitetnih filmova i serija.Selena i ostali tehnodroidi su nacrtani famozno.Taj dio crteža je poseban melem za oči.Kraj stripa je opet genijalan jer otvara razna nova pitanja.Što će se događati u bliskoj,a i u onoj daljoj budućnosti,ali važno je reći da je za sve te peripetije kriv niko drugi nego neponovljivi Mr.jinxI što reći na kraju neznam ali čist pogodak u sridu s ovom knjigom jer je ovo top bonelli štiva kojeg sam pročita uopće.
    07.06.2009
    19:25:00 sati
    provodina
  • Gaston

10, 10, 10, 9

Ako kazem da je ova dvodijelna epizoda u rangu s onom "U ponoru pamcenja / Jedanaesta zapovijed" onda sam rekao sve.;-) De Angelis perfektno mracan (bravo Aco za usporedbu s Marijem!), a Serra briljira... Savrsenstvo!
    20.06.2009
    23:01:00 sati
    Gaston

10, 10, 10, 9

Maestralna priča, po atmosferi, po crtežu, po priči, scenariju i sveukupnom dojmu. Vjerojatno i jedna od najeksplicitnijih epizoda uopće u Bonelliju, sjećam se da me je prilično impresioniriala kao klinca od 15 godina.

12.02.2010
    16:22:00 sati
  • Jerry Krause

10, 10, 10, 10

Veličanstveno!! Nakon ovog remek-djela čovjek ostaje bez riječi. Nevjerojatna količina energije protkane kroz emotivnu i napetu atmosferu, vrhunski crtež i šta još dodati. Naravno i Serrino revolucionarno ubacivanje eksplicitnih scena kakvog još nije bilo u Bonellija. P.S. Srećom namjerno nisam još čitao G5 tako da će biti i zanimljivije čitati po kontinuitetu.

15.02.2010
    08:32:00 sati
    Jerry Krause
  • split85

9, 9, 10, 10

Odlična priča, crtež fenomenalan , De Angelis je odlično odradija ovu epizodu i istaknuo ono što najviše volimo - grudi .

16.03.2011
    14:47:00 sati
    split85

8, 8, 10, 8

Ovo sam procitao samo zato sto sam primjetio visoke ocjene ove price od recenzata: 100%?  Ok, ako DeeCay kaze da je tako, mora da bude makar veoma dobro.  Prica mi se svidja, ali puno vise nego prica primjetio sam da je crtez fenomenalan.  De Angelis je sigurno najbolji crtac Nathan Nevera.  To je dokazao u "Dvostrukoj Buducnosti", pa bogami i ovdje.  Sto se tice scenarija, neki momenti su dobri i emotivni, a neki su predugi, i pomalo dosadni.  Stvarno vjerujem da bi ova epizoda bila malo bolja da se sve moglo stavit u jednu svesku umjesto u dvije.  Ova Susan Connery je u neku ruku privlacna osoba, ali uopste ne znam zasto Nathan smatra da je tolika bomba: zena je ocito lezbejka, u smislu prave 'butch-dyke', i frizura joj je cista katastrofa.  Puno bolji izbor za njega je ona Hadija, koja je ocito zgodnija i bolja osoba od Susan.  Dijelovi price se fino poklapaju sa Trilogijom o buducnosti, gdje vidimo dijelove sa Technodroidima, sa Dakkar, Nemo, Selenom, itd.  Specificno onaj dio sa Ravenom je bio konfuzan; je'l to on stvarno jednom bio technodroid Selena, i sad izgleda ne samo drugacije, nego je i musko?  Mozda je to sto ne citam previse Nathan epizoda, ali taj dio mi je dosta sjebao mozak.  Sve ostalo je vrlo dobro.

15.08.2011
    04:25:00 sati

7, 7, 7, 7

De Angelisov crtež je ono što se dugo pamti nakon čitanja, to stoji... Upečatljiv, preteran, nabijen emocijama svakakve vrste... Što verno prati na momente perverznu Serrinu priču i ona dobija odgovarajući komplement u takvom crtežu. No, da li je to moralo tako? Iskreno, meni se to sve uopšte nije preterano dopalo... A nije ni famozni drugi gigant...

Jednostavno, NN više volim zbog nekih "malih" epizoda, koje me mnogo više teraju na razmišljanje... Feniks je bitan deo kontinuiteta, ali ima mnogo boljih priča važnih za taj kontinuitet... Dalji pad u priči, ali i njen kraj/novi početak sledi u Seleninoj osveti - dugo očekivanoj, ali razočaravajućoj. Srećom, genijalni gigant Nova budućnost sve to anulira.

16.10.2011
    23:20:00 sati
  • chris.tower

10, 10, 10, 10

Ovo mi je definitivno najbolja epizoda do sada!! Ma to je remek dijelo! DeAngelisov crtez je ovdje najbolji dosada, pun mracnih scena, prepun detalja i emocija! A tek naslovnica Feniks!!
    Prica je napeta, uzbudljiva, strasna i vrlo zanimljiva! A lik mr.Jinxa iz MM je odlicna ideja!!

19.04.2012
    18:50:00 sati
    chris.tower

10, 9, 10, 9

Unatoč nekim scenarističkim nelogičnostima, vrhunski, a De Angelis briljira!

P.S.: Str. 156: Nije samo spominjanje La Forgea posveta Star Treku nego i čitava scena na stranici koja je posveta prvom filmu TNG: "Generations" iz 1994.. Riječ je o vrpci (Nexus) oko koje se vrti cijeli film. Obavezno pogedati tko nije!

26.07.2012
    06:22:00 sati

10, 10, 10, 10

Ne mogu vjerovati da sam doživio dan kada je Dee dao 100% u recenziji!

21.09.2012
    21:03:00 sati
  • Ukupna ocjena 82%

8, 8, 9, 7

Priča je sjajna. Ubacivanje Mr. jInxa u budučnost je pun pogodak. Crtež je fenomenalan. Ovde stvarno ima svega. Minus mi je drugi dio ove priče gdje radnja ipak malo pada. Na početku Raven Jinxu priča svoju životno priču i na kraju se sve svodi samo na osvetu a kada je Nathan praktično več poražen iznenada se pojavljuju prijatelji koji ga spašavaju. Kao u westrenima kada u posljedni čas stiže konjanica. Najslabijia karika su naslovnice. Evo to su i minusi ali najbitnije je to, da je ovo jedna od boljih novijih priča koju svakako vrijedi pročitati.

01.11.2012
    11:51:00 sati

10, 10, 10, 10

Mislim da je ova epizoda jedan ponovni vrhunac NN serijala.. Ponajviše zbog toliko elemenata koji nikad do sad nisu viđeni u nekom Bonelli serijalu, zbog odlične radnje, zbog odličnog crteža i naslovnica, te zbog uvođenja u radnju likova iz drugih serijala.. Puno elemenata čini ovu epizodu odličnom, sve je već rečeno, i prema tome i zaslužuje odlične ocjene..

07.01.2013
    17:51:00 sati

8, 9, 9, 6

Zanimljivo je to kako Serra može plesti i petljati jednu "sapunicu" u beskonačnost,upotrebljavajući pri tome sastojke (likove) koji mu god padnu na pamet,a da ništa ne napravi krivo. U ovoj epizodi je jedina glupost to što Legs i May upadaju na otok u onim borbenimn odijelima,te padaju na prvoj prepreci,al' vidi vraga...sa par trakica preko bradavica i "mufa",takoreć gole, bivaju nezaustavljive i ruše sve pred sobom??? Crtež je vrhunski,ali ne i savršen pa zaslužuje tvrdu 9-ku. Naslovnice slabe.
    22.09.2013
    14:08:00 sati
  • Ukupna ocjena 65%

5, 6, 8, 8

11.11.2013
    14:06:00 sati
  • thekide

10, 10, 10, 10

Recenzija zbog koje sam počeo čitati Nathana. Pre 6 meseci šarajući recenzije da vidim šta bih novo mogao probati, naletim na ovu i ugledam sliku gole ribe kako ubija glavnog junaka. Uau, odmah sam znao da je to za mene. Recenziju nisam tad pročitao detaljno da ne bih spoilovo priču, ali i ono malo što sam pročitao je bilo dovoljno da me zainteresuje za serijal. Od tog momenta kreće jurenje, skupljanje i hronološko čitanje NNa.

Vredelo je čekati, uz prvog giganta ovo je vrhunac serijala, a i Bonellija uopšte.

Hvala DeeCay.

22.04.2014
    00:06:00 sati
    thekide
  • Wayto

9, 8, 10, 8

Samo mogu reč da san uživa u povratku Susan.

29.04.2014
    10:19:00 sati
    Wayto

8, 8, 9, 8

Maštovita i dinamična priča, u kojoj se prepliću zapravo dva pravca radnje (Nathan i Mr Jinx), no pri čitanju se uočava banalnost kojom prikazuju Nathanove osjećaje (opsjednutost) spram Susan, odnosno nedostaje težine pa ispada skicozno, u inače dobro postavljenom mozaiku.

19.08.2014
    16:09:00 sati
    dylan_dog12
  • Space Marine

10, 10, 10, 9

Zbog ovakvih epizoda ljudi vole čitati Nathana Nevera. Ta sposobnost da se toliko radnji i događaja poveže u kontinitet.... De Angelis rasturio i u melankoličnim i u akcijskim scenama, skoro pa savršenstvo.

29.06.2015
    21:19:00 sati
    Space Marine