Jimmy i djevojka iz susjedstva

Nick Raider

NR GOLCS 3d | 32 str.

Jimmy, poznat po svojoj sramežljivosti, naročito kad su žene u pitanju, nalazi se u neugodnoj situaciji kada se pojavi nova, mlada susjeda Jasmine. Tijekom cijele priče, vješto se isprepleću elementi stvarnosti i snova, stvarajući intrigantnu dinamiku koja nas vodi kroz Jimmyjev svijet, a tek na kraju ćemo otkriti je li naš Jimmy uspio prebroditi svoju sramežljivost i postići svoj cilj!

• Košmar - Velika prevara
    NR GOLCS 3

• Jimmy e la ragazza della porta accanto
    NR SBEP 6

• Izvorno je epizoda objavljena u srpnju 1994. kao popratna knjižica originalnog specijala 6: Il grande inganno („Velika prijevara“), a Golconda je objavljuje u travnju 2023. u svom Specijalu 3 kao jedan od dodataka.
  • Kratko pojavljivanje Nicka, Marvina i poručnika Arta.
  • Pojavljuje se ponovno Jimmyjev kućni ljubimac, a radi se o kanarincu imena Gipsy kojeg smo prvi put vidjeli u SR 9: Lov na čovjeka kad je Jimmy bio otet. U originalnoj epizodi #4 Novih istraga „Kao da je bilo nekad“, ime kanarinca izmijenjeno je u Hercule.
  • Prije čitanja ove kratke priče, preporučio bih vam da prije pročitate epizodu redovne serije, SR 22: Jimmy i Juanita.

Uredski detektiv Jimmy Garnett, najmlađi član Odjela za umorstva, ističe se svojom plavokosom pojavom, naočalama i stidljivim karakterom. Specijaliziran je kao računalni stručnjak, a i njegova vještina istraživanja arhive često omogućuje da pruži Nicku i Marvinu brze i precizne informacije te tragove koji usmjeravaju njihova istraživanja. Iako je ponekad i predmet interne šale u uredu, Jimmy pokazuje da zna i on uzvratiti kada je potrebno.

Nakon što smo u epizodi redovne serije, SR 22: Jimmy i Juanita, vidjeli glavnog geeka postaje u središtu zbivanja, sada ponovno uživamo u epizodi koja je u potpunosti posvećena njemu. Za razliku od spomenute priče sa Juanitom, tonovi ovaj put su manje dramatični, dapače, ovdje se susrećemo s pričom punom humora, a unatoč tom komičnom tonu, sramežljivost se ovdje prikazuje kao ozbiljna prepreka koja nosi svoju težinu.

Zaljubiti se u osobu koja živi blizu tebe može biti poprilično izazovno, pogotovo ako ste kao Jimmy Garnett, naš sramežljivi junak, koji se suočava s čarima zaljubljivanja u svoju susjedu, Jasmine McCoy. Usprkos želji da se otvori i prizna joj svoje osjećaje, Jimmy stalno nalazi načine da izgleda pomalo nespretno, a i strah od mogućeg odbijanja ga često obuzima. Čini se da uvijek nešto stoji na putu kad odluči izraziti svoje zanimanje ili, ako se odluči, unaprijed stvara scenarije u glavi o tome što bi moglo uslijediti ako Jasmine pristane ili odbije njegove osjećaje. Kad i napokon smogne ono jedno malo zrnce hrabrosti, uvijek odnekud iskrsne susjed Johnson koji ga na neki način blokira, što izaziva šaljive situacije za čitatelja. Svakako, razgovor sa slatkom susjedom neće biti lak za nekoga tako sramežljivog kao što je Jimmy!

Scenarist Nizzi konstruira kratku priču, ali takvu da je puna atmosfere iz snova, smiješnih situacija, šala i nesporazuma. Za našeg Jimmyja možemo kazati da je on „najljudskiji“ od svih članova Odjela za umorstvo, nije onaj klasični heroj i upravo zbog toga se lako možemo poistovjetiti s njim. Kroz njegove nespretnosti i pokušaje udvaranja, Nizzi nam prikazuje stvarnost ljubavnog traganja na način koji će nas nasmijati i razveseliti.

Za crtež je ovaj put bio zadužen onaj drugi Bruno i to Brindisi, kojeg smo najviše upamtili po njegovim radovima na pričama sa privatnim istražiteljem Bogeyjem („Privatni istražitelj“ i „Velika prijevara“). Brindisi je uspješno prenio na papir sve što je scenarist Nizzi zamislio, sugerirajući da mu ovakve opuštene i humoristične scene odlično leže. Onaj drugi Bruno, Bruno Ramella, opet je kreirao privlačnu naslovnicu koja prikazuje Jimmyja u romantičnom okruženju večere sa svojom simpatijom Jasmine. No pitanje je, koje naslovnica postavlja - je li to zaista stvarnost ili samo još jedan u nizu Jimmyjevih snova? Da biste otkrili odgovor, preporučujem čitanje ove simpatične priče!

Novi san ili java?

NR GOLCS 3c Marvinova mladost

10, 10, 10, 9

Meni se baš svidjela ova kratka priča. Fora je san ili java scenaristički detalj i muke našeg Jimmyja. Crtež odlično dočarao Jimmyjevo stanje. Jedino mi na naslovnici Jimmy ima čudnu frizuru, ali je poanta pogođena skroz! Sve u svemu jako dobra kratka pričica!

09.06.2024
    07:22:00 sati

9, 9, 9, 8