Sin Vjetra

TX MX 7 | 336 str.

Dva zla čovjeka, bojnik Duncan i Jefferson, žele uhvatiti Sina Vjetra, predivnog crnog pastuha. Ali pleme Arapaha Crnog Vjetra smatra simbolom slobode. Sve dok on bude jurio slobodan prerijom oni će živjeti u miru i sreći, a bude li uhvaćen krenut će ratnom stazom...

Ukupna ocjena 40%

Priča 1

Scenarij 1

• Sin vjetra
    TX MX 7

• Figlio del Vento
    TX MAXI 7

• Prvi rad Roberta Disa na Texu.
  • Radnja se odvija na području Clearwaters.

Siguran sam da će se mnogi Tex fanovi složiti da je maxi edicija bila najbolja edicija Texa sve dok Nizzi nije počeo pisati maxije. Njegov debi je bio katastrofalan Rio Hondo nakon kojeg sam pomislio da gore ne može, ali sam se nažalost, prevario.

Sin Vjetra nije samo katastrofalan, on je dno dna. Dno dna kojeg rijetki mogu dotaknuti, a jedan od tih rijetkih je Claudio Nizzi. Na početku je Nizzi imao sjajnih priča ( TX ZS 937/939 Ratni požar, TX Lib 15/16 Čovjek s bičem…), ali je kasnije počeo pisati priče koje nemaju veze s mozgom. Nizzi se najbolje snalazi u krimiću te me začudilo da se radnja odvija na nekom prostranom, divljem području. Što je tema dosad rijetko korištena. Jedno pleme svoju sudbinu temelji na konju, a uopće nije objašnjeno zašto je on svet.

Nizzi je radnju maksimalno rastegnuo, a ponovo je radnju pokretao prisluškivanjima, slučajnostima koje su već postale njegov zaštitni znak. Spomenuo bih recimo dolazak vojske u zadnji čas što smo već mogli vidjeti ili nevjerojatno izbjegavanje metaka od strane Sina Vjetra u stilu Maxa Paynea, ali ima toga još. Sistem se raspao prije 100. stranice kada dolazi do preokreta koji mijenjaju tijek radnje, a čovjek bi pomislio da su svi likovi superiorni koliko daleko vide i čuju. Bojnik Duncan mi nije jasan lik. On bi trebao biti častan čovjek kojem je ispod časti mučiti starca, želi otvoren dvoboj s Texom bez 'niskih udaraca', a zašto je onda otjerao Jeffersona. Ne želi konkurenciju, to mi je jasno, ali nije li to njemu ispod časti??? Gdje je tu logika? Ali kada govorimo o novim Nizzijevim radovima, bolje da logiku ostavimo daleko po strani.

Zbog ovog iživljavanja na Nizziju, zaboravio sam spomenuti crtača ovog broja, Roberta Disa. Diso je ovdje dobar, čak odličan, a drago mi je zbog njega što je crtao konje koji su mu očito posebno dragi. Jedina šteta je što ga troše na ovakve scenarije koji ruku na srce, kao da su napisani od strane konja. Villa je nažalost, nama podario vrhunsku naslovnicu koju strip unutar korica ne zaslužuje.

Kupiti zbog kolekcije, a mišljenja sam da ovo mogu progutati jedino tvrdokorni fanovi.

TX MX 6 Rio Hondo

TX MX 8 Blindirani vlak

• bacho

8, 7, 9, 9

Jasno da svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali ovo je po meni potpuno potcjenjeni strip. Meni je strašno dobro legao. Priča je malo drugačija od klasičnih TX-ovih, ali nije loša. Naprotiv. Simbolizam, dakako stripovski naivan, kod indijanaca uvijek mi je interesantan. Scenaristički ovo nije vrhunsko djelo, ali je solidno odrađeno. Od stripa tražim samo da me drži u napetosti do kraja. Diso je odličan. Možda sam subjektivan.Naime, vidim ga prvi put izvan MNO-a, što mi je genijalno. Naslovnica je dosta dobra. Prava vestern.
    27.05.2009
    17:17:00 sati
    bacho

5, 5, 9, 10

Rekao Markos da neću preživjeti ovaj maxi. A ja jesam i baš sam se dobro zabavljao. Disney Tex! :))))
    27.05.2009
    18:31:00 sati

7, 6, 9, 10

Meni je ovaj Tex bio sasvim solidna priča. Dobro, nije na visini prijašnjih Maxija i nije toliko spektakularan, ali nije baš za 1. Malo je glupavo što se radnja vrti oko nekakvog pastuha, ali je priča skroz za opuštanje i razbibrigu. Diso je dobar i na Texu, bravo!
    27.05.2009
    18:53:00 sati
  • Ukupna ocjena 20%

1, 1, 2, 8

Čisti užas, vjerojatno najgori teks uopće (ne sjećam se lošije epizode). Samo naslovnica drži vodu, crtež u skladu s ostatkom (užas).
    27.05.2009
    20:14:00 sati
    mars1

10, 10, 10, 10

ODLIČAN TEX, TAKO SJETAN I ROMANTIČAN.JA SAM ZADIVLJEN.
    27.05.2009
    21:14:00 sati
  • PAJDO

5, 5, 9, 10

Plitko i predvidljivo. Odlični Diso i još bolja naslovnica...
    28.05.2009
    11:24:00 sati
    PAJDO
  • Prodigy

6, 5, 8, 10

Toliko je pljuvan ovaj maxi od strane pojedinaca da ce svaki "normalan" netvrdnokorni stovalac omiljenog nam rendjera odmahnut rukom na "Sina Vjetra" i pomislit - bio bi to uludo bacen novac!No ja sam  onaj tvrdokorni koji i najdosadniju Texovu epizodu procita od pocetka do kraja,pa reko ako je Bernard mogao izdat - mogu i ja kupit,nedam se tudjim zlim jezicima!I ostaje cinjenica da nije to toliko lose(citao sam i dosadnije epizode),naravno da je moglo bolje-je!Al budimo realni,vec je i vrijeme da se Nizzi pomalo istrosio u ovim poznim godinama,ima previse scenarija na grbaci da bi svi mogli biti idealni.Disov crtez je vise od solidnog ali ipak mi je nekako drazi u Amazonskim djunglama nego na prerijama.Mada konji mu idu od ruke - mora se priznat.I imam neki osjecaj da je na pojedinim vinjetama pokusao i Texu podariti svoje lice kao sto je to uredno uradio s Mr. No-om!"Ogledalce,ogledalce moje, najljepsi na svijetu tko je?"O Villinoj naslovnici nema smisla trosit rijeci.Svi vec znamo sve o toj temi.Tesko je naci neku i reci - ova nije savrsena!
    29.05.2009
    14:28:00 sati
    Prodigy

5, 2, 7, 10

Sama priča i nije loša (mada ostaej upitno koliko je Tex dobar krotitelj konja)ali scenarij spada u najveće Nizzijeve promašaje svih vremena (a konkurencija u toj rubrici je stvarno oštra) . Tamo negdje do polovice još ide,a nakon toga je očaj..evidentno je da je na silu razvučeno na 300-ak stranica, a trebalo je maksimalno 150. Indijanac 3 puta kaže ajmo jesti meso i to se provlači na 3 stranice.Pa zatim famozno prisluškivanje.Jebote,ispada ko da svako svakog prisluškuje i da svi imaju super-sluh.Prvo na livadi,pa ispred šatora,pa u tvrđavi itd..onda odmah ide javiti onom drugom što je čuo i ovaj promjeni plan,ali ga odmah neko drugi prisluškuje i javi ovim prvima.I tako 10-ak puta.Crtež nije loš,ima par lijepih kadrova ali pretjerao je Diso sa svim tim životinjama.To pali u MIster No-u i tamo stvarno dobro izgleda, ali ovdje je suvišno.Sve u svemu - očajno loš maxi sa korektnim crtežom i genijalnom naslovnicom.
    29.05.2009
    15:51:00 sati
  • Andrey

6, 1, 10, 9

Očito da je Nizzi htio osvježiti serijal jednom orginalnijom idejom,ali izvedba je opet katastrofalna,nažalost.Zašto je uopće išao ubacivati lik bojnika Duncana,potpuno nepotrebno,baš će ga cijela vojska slijediti jer je on naumio da će uloviti i pripitomit konja.I mustangeri su potpuno nepotrebni,kao unatoč svemu će loviti tamo nekog konja.I uopće nije objašnjeno zašto je Sin Vjetra za njih sveti konj,kaj samo tako bezveze?,jer je lijep?vodi krdo? koja glupostMislio sam da se lakše čita od prethodnog,do 180 stranice,a onda počinje užas,dijalozi u kojem likovi rekonstruiraju prošlost,sadašnjost i budućnost do najsitnijih detalja,užas.Taj konj bi kao trebao predstavljati neslomljivi duh indijanaca,nikad nitko neće moći u potpunosti istrebjeti Indijance,njihov duh će zauvijek ostati u prerijama??? Ako je tako,ne bih reko da je Nizziju baš uspjelo to prikazati.Diso me jako iznenadio,u pozitivnom smislu,nisu bili baš pozitivne kritike prije izlaska ali on je ovdje još bolji nego u kasnoj fazi na Mr.Nou ,potrudio se.A u uvodniku je objašnjeno zašto baš on crta ovaj broj,Diso voli crtati konje,a i ostale životinje,što se i vidi iz priloženog.Repetto je u prošlim radovima crtao životinje u pozadini(npr.pse koji se bore za komadićem mesa,razne ptice,itd.)Volim kada nas crtač "počasti" time,pa sam to i od Disa očekivao,i oduševio me jer je nacrtao preko 30 životinja,uljepšavajući dosadne Nizzijeve dijaloge,PREKRASNO.A lijepo crta i pejsaže i izraze lica.Ovako bi to trebalo biti:Luđak koji se u prošlosti bavio krijumčarem viskija bježi iz ludnice i unajmljuje 50 kauboja sa ciljem da ube Sina Vjetra jer smatra da je on zapravo reinkarnacija Zagora,koji ga je strpao u zatvor zbog dilanja alkohola indijancima:)A maxiji su bili baš dobra edicija dok nije Nizzi na njih došao.Ali nako godinu dana Nizzi maxija slijedeće maxi-godine nas očekuju Segurai Manfredi!tj. Ortiz i Repetto! Jedva čekamI da dodam da je lijepo bilo vidjeti uvodnik(S.Bonellija) nakon Lovca na fosile,a ima i crteži kratki sadržaj na stražnjim koricama.
    30.05.2009
    10:39:00 sati
    Andrey
  • ismolc34

6, 5, 8, 10

...netko je jednom rekao da nema lošeg Tex-a...
    30.05.2009
    13:22:00 sati
    ismolc34
  • Inferno

Ukupna ocjena 37%

1, 1, 7, 10

Nizzi pokušava biti dubokouman i ubacuje te neke metafizičke fore na koje se redovito uhvati pozamašan broj ptičica. Gomila budalaša po šumama i gorama ganja jadnog konja!? Prisluškivanja, naivnosti, plitki likovi, suvišna objašnjavanja, nelogičnosti, vrludanje amo-tamo, predvidljivosti? Je li u redu uspoređivati ovu gadost s "Paklenim Indijancem", "Crnim tigrom" i "Ratnim požarom"??? Naravno da nije; i zato ovih 336 stranica može poslužiti jedino kao guz-papir za obrisati izmeljano dupe. Definitivno najgori bonelli ikad.
    31.05.2009
    13:07:00 sati
    Inferno

6, 2, 9, 10

Uvjerljivo najgori maxi dosad. Priča je imala potencijala iz prvenstvenog razloga što se razlikuje od većine ostalih u kojima se pojavljuju kradljivci stoke, lokalni banditi itd... Međutim, Nizzi je ovo pretvorio u brdo nebuloza. Negdje do 170-te strane radnja je bila probavljiva i bez nekih grešaka iako se nije dogodilo ama baš ništa specijalno te su samo govorili di će s konjem, kako će ga uvatiti i napraviti gulaš od njega. Zatim do izražaja dolazi to umjetno rastezanje kako bi broj stranica opravdao riječ "maxi". Nizzi onda samo niže prisluškivanja i takve stvari uobičajene za njega. Još dvije stvari koje nikako ne prolaze kod mene su dolaženje vojske u pravom trenutku (i to "pukom srećom", kako piše u stripu) i 6 promašaja onog konja Jeffersona na kraju (za cibaliu - proša san Max Payne 2 prije 2 tjedna :D ;)). Takvih gluposti mi je više dosta. Za likove bi se moglo reći mnogo toga, to su tipični Nizzijevi likovi koje viđamo u svakom njegovom novijem stripu. Bojnik Duncan je tvrdoglavi nadmeni zapovjednik utvrde koji ne sluša nikoga i ništa. Razlika između njega i ostalih takvih već viđenih zapovjednika je ta što Duncan odma sve kaže u facu, ne bavi se podmuklim spletkama. Najnepotrebniji i najgluplji lik mi je već uobičajeni odmetnuti indijanac bez kojeg ne može - Vuk bez repa. On štiti konja i sve to, ali poslije ga nije briga ni za slobodu, ni za pleme i vjerovanja nego samo misli na osvetu i prisluškivanja. Besmisleno. Također je nepotrebno pojavljivanje Bakera. Sad da nabrojim pluseve epizode. Ugođaj je fantastičan, baš se osjeti ta divljina i prostranost, a tome je u dobroj mjeri pridonio Diso sa dobrim crtežima krajolika i puno lipih kadrova životinja. Lipo me iznenadio ovaj put. Od ostalih stvari najjača mi je scena kad Tiger dolazi poslati brzojav. Villina naslovnica neponovljiva. Dakle, slab maxi ali ipak mislim da će ga stripaši zapamtiti. Nekima će razlog biti dobar ugođaj, nekima debljina stripa. Pa možda i zbog odličnog izdanja Disa, zbog toga što su dobili dobrog materijala za upaliti špaher ili za par rola guzpapira (kako piše gori :D). Sad nam slijedi Segurin maxi od kojeg puno očekujem jer dosad još nije zakazao, a nakon toga je i Manfredi (biti će zanimljivo viditi kako se snašao).
    31.05.2009
    16:10:00 sati
  • Ukupna ocjena 48%

2, 2, 9, 9

Najgori Maxi dosad,ali to ne znaci da je ta epizoda losa,nego samo dosadna.Crtez je odlican,samo je Tex gadno nacrtan,ko neki obicni kravar.Kao sto rekoh,nije losa epizoda,samo mi je tema malo glupa i predosadna.
    11.06.2009
    20:10:00 sati
    zagorovac
  • bitola

7, 7, 5, 10

Mada je strip ispljuvan u vezi price , meni se dopao , ali mi se nikako ne dopada Dissov ctrez.Ne mogu svariti one njegove face, A i opce i sume su mi kao da je prica u Amazoniji i kao da svakog trena treba da se pojavi mister no.
    15.06.2009
    10:49:00 sati
    bitola
  • Bruce Springsteen

8, 7, 7, 10

Ovu Texu priču sam počeo da čitam sa ubeđenjem da jedna od lošijih, sudeći po komentarima ostalih koji su je pročitali. Ali na kraju je ispalo da je sasvim Ok priča. Dobro možda jeste to najslabiji Maxi do sada, ali bar meni ni približno toliko loš kao nekima. Diso je fantastični crtač, ali jednostavno nije za Texa. Dok sam čitao imao sam utisak da se radnja dešava u dvadesetom veku i pored toga što su ovde indijanci i te kako predstavljni kakvi su bili u devetnaestom veku. Možda je sve to zbog navike da Disa gledam i čitam u M.Nou.
    16.06.2009
    23:55:00 sati
    Bruce Springsteen

8, 7, 8, 9

Strip mi je odlično seo.Kićo je rekao da je ovo Dizni Tex, a ja bih rekao Blek Tex.Ali svejedno, ovo je strip koji mi je podario dva sata lepog čitanja.Crtež mi se svideo, nije me oduševio ( nije to više onaj stari Diso iz prvih Mr. Noovih priča ), naslovnica korektna.Priča naivnija nego obično, ali mi nije zasmetalo; jedino što mi je bilo smešno je kada na kraju stripa ,Tex naređuje Buču , računajući na njegovo pokajanje, da se sam preda vojnicima - zaista debilno.
    28.06.2009
    11:18:00 sati
  • Ukupna ocjena 17%

1, 1, 1, 8

sve potpisujem što je rekao mars 1. koliko se nešto može unakaziti, dokle
    se može ići pa da i ne bi bilo toliko loše.
    10.07.2009
    13:21:00 sati
    darkwoodaxe

7, 6, 5, 10

Prica i nije losa, mada moglo je ovo i dosta bolje. Najveca zamerka mi je za Duncana, mogao je i mnogo bolje biti predsatvljen. Naslovnica odlicna, crtez los.
    11.07.2009
    14:01:00 sati
  • soulfly tribe

4, 5, 8, 8

definitivno ispod razine ostalih maxi izdanja
    02.08.2009
    00:14:00 sati
    soulfly tribe
  • jasa

2, 3, 10, 9

Uprkos lošoj ideji i sličnoj realizaciji, kao zagriženi Texov fan pronašao sam dostojnu dozu zabave ( uglavnom zbog crteža ) u ovom debelom ljetnom izdanju! Strip je dobio toliko negativnih kritika da sam mislio da nikad neću doć' do kraja, ali suprotno tome ovo je jedna probavljiva epka s nekoliko veoma naivnih detalja! Ali ideja je za 15, čoječe, neki konj je svet za Indijance i gubitak njegove slobode predstavlja propast za neko tamo indijansko pleme, aman gluposti, i Tex bez razmišljanja staje na stranu crvenokožaca i ubija tamo neke razbojnike, koji su došli da love konje, bez imalo griže savjesti, a samo da bi spasio konja od pohlepnih ruku :S, ovo nije Tex! Onda, koje debilne transformacije likova, od nekog tamo konjolovca nastaje hladni ubica, od razmaženog Engleza lafo neki lik s mnogo časti i dostojanstva :S i koji bez ikakve pratnje polazi na put za drugu utvrdu po indijanskom i vjerovatno razbojničkom teritoriju :S I ko na kraju vrši pravdu nad zliim ljudima? Konj! I to biva promašen s nekoliko uzastopnih hitaca, eee, i Tex, koji u ovom stripu definitivno nije onaj kojeg poznajemo, nudi tamo nekom ljigavcu da se sam preda vojsci, e takvu glupost nisam odavno divio u stripovima. Suprotno hadaljskoj priči, crtež je vrh vrhova! Koja je legenda ovaj Diso, maestro, najbolji crtač Pilota i definitivno u samom vrhu Bonelijeve crtačke ekipe. Posao je odradio više nego zadovoljavajuće, koje perspektive, krajolici i prizori životinja, posebno konja, kapu dolje, 10ka! Naslovnica na nivou, Villa standardan, dakle gori!  Al' lafo Sin vjetra je k'o planinski vjetar, a vjetar niko ne može uhvatiti, wow
    16.08.2009
    23:52:00 sati
    jasa

4, 4, 7, 10

Nitko nije stavio u zanimljivosti da je konj zapravo Keanu Reeves. Bullet dodge profesionalac.
    17.08.2009
    10:25:00 sati
  • Ukupna ocjena 41%

2, 3, 6, 8

Nisam mogao da odolim, a da ne kupim. Beskrajna budalastina. Naslovnjaca je mozda za vecu ocenu, al mi je potpuno besmislena kao i sam strip. Stoga 8.
    15.10.2009
    16:22:00 sati
  • selanne

Ukupna ocjena 36%

4, 4, 1, 9

Sve se nekako može progutati, i loša priča i scenarij, ali Disov crtež nikako. Čisti užas!
    25.10.2009
    10:32:00 sati
    selanne

7, 7, 7, 8

Daleko od toga da je strip uzas... Meni je ok legao, valjda zato sto sam citao zagora pre njega. Posle onog djubreta od stripa "Moj prijatelj Dzimi Gitara" sve deluje dobro...Salu na stranu, procitao sam ovaj strip opet posle nekog vremena i nisam pokvario misljenje o njemu... Nije na nivou proslih maxi-a ali vredi procitati...
    02.11.2009
    23:16:00 sati
    corado

8, 8, 8, 7

26.12.2009
    19:19:00 sati

10, 10, 10, 10

Iz inata.

31.12.2009
    11:42:00 sati
  • Ukupna ocjena 58%

5, 5, 7, 7

06.01.2010
    12:43:00 sati
    Brdar
  • Rock.Bob Rock

Ukupna ocjena 37%

1, 1, 7, 10

Bljak. A što svi Disa u ovoj epizodi kuju u nebesa?

Pa pogledajte samo:

Tex - Mister No, samo nema sjedina

Carson - Mister No sa sjedim brčićima i kosom

Kit Willer - Mladi Mister No

Tiger Jack - Mister No s perom na glavi.

Strava...

23.01.2010
    16:15:00 sati
    Rock.Bob Rock

7, 5, 6, 9

Priča nije loša. Istina je da se radi samo o nekakvom konju, ali taj konj simbolizira principe i činjenicu da ne mora bijeli čovijek u svaki kutak prirode gurati svoj nos i unakazivati ga svojim djelovanjem. U to vrijeme su lovili konje jer su vidili potencijal da zarade na njemu, danas bijeli čovijek ode u Nigeriju i naštanca 150 naftnih bušotina nekoj sirotinji ispred sela. Tako da sva ova argumentacija oko toga kako izvode sve i svasta samo zbog konja pada u vodu, jer se ponajviše radi o tome da nitko nema pravo doći nekome u dvorište i uništavati ga bez iti malo respekta prema onome čije je to dvorište. A ako su već došli, onda neka trpe "primitivce" što im neki konj, stablo ili brdo toliko znači.

Strip bi bio puno bolji da nije razvučen na 300 strana. Tada bi se izbjegli suvišni dijalozi i razvlačenje radnje. Na Disa se nikako nisam mogla naviknuti, Tex previše baca na Mr. Noa. Naslovnica je super.

21.04.2010
    08:55:00 sati
  • Ukupna ocjena 62%

5, 5, 8, 8

17.05.2010
    01:21:00 sati
    jojboli

7, 7, 7, 8

07.07.2010
    18:41:00 sati

6, 4, 7, 10

Gotovo dosadno

19.07.2010
    16:24:00 sati

Ukupna ocjena 41%

3, 2, 6, 8

Teks nacrtan skoro kao Mister No. U stvari, mnogi drugi likovi previše podsjećaju na Mister Noa. Ne valja, tanka priča, crtež ne leži kako treba. Mogli su da mu daju da crta konje u onom Magnusovom gigantu, svakako je tu morao neki drugi da uradi taj dio posla. Slabo, besmisleno.

23.07.2010
    22:42:00 sati
  • legaz

8, 7, 7, 8

Onako, osrednje. Ni Vila se nije ovde bog zna kako naprezao. Može da se pročita i to je to.

21.08.2010
    10:23:00 sati
    legaz
  • marcho

7, 7, 10, 8

Pa i nije baš sve tako loše. Uglavnom nisam se dosađivao čitajući ovo. A Disov crtež je odličan...

21.08.2010
    15:35:00 sati
    marcho
  • Bob Rok

8, 3, 8, 5

Ja sam jedva pokontao ko, kako, gde i sta... I svi mi Indijanci lice (nije do rasizma, nego tako nacrtani). Dobra, ali stvarno dobra, ideja, ali i losa, ali stvarno, losa realizacija. Mozda i nije losa, dosadna. I donekle nelogicna (mrzelo me da citam vise isprazne dijaloge, dovoljno mi bilo da gledam slike :)). Sta znam, klasican Boneli na 330 strane :D

01.09.2010
    21:55:00 sati
    Bob Rok

9, 10, 9, 7

Odlična priča...pravi western za ubit popodne...ni u jednom trenutku dosadan i nije mi jasno toliko pljuvanje po ovom stripu? Po meni jedini promašaj je naslovnica koja i nije toliko loša ali nema blage veze sa radnjom ovog stripa a recimo naslovnica na kojoj crni pastuh katapultira Texa sa sebe bi bila čista 10-ka....
    18.05.2011
    18:33:00 sati

6, 5, 7, 9

Strip defininitivno nije zaslužio ovakve posprdne kritike od strane recenzenta jer se ovdje radi o solidnoj pričici. I Nizzi i Diso su Bonellijevi veterani i sigurno zaslužuju bolji tretman. U središtu nisu klasične western teme (iako su tu Indijanci i kauboji), nego je Nizzi za promjenu stavio figuru konja, Sina vjetra, u fokus priče. Na momente scenarij zna zaškripiti, i kao da se neke scene ponavljaju, no sve u svemu scenarij je izveden uspješno do kraja. Priča možda jeste onako na pola puta između Lassie se vraća kući i nestandadnog Texa (tematski govoreći), pa zato texoljupcima teže leži. Lijepa je ova uvodna priča o Disou i njegovog želji da crta konje da ih obožava (kad već nije imao prilike to raditi često u Mister Nou), i pogledamo li pažljivije, velika je pažnja posvećena crtanju konja. Bio sam malo skeptičan prije čitanja kad sam vidio da jedan misternoovac poput Disa radi Texa, no brzo me razuvjerio. Pejsaž i jest malo neuobičajen, no preko toga lako možemo prijeći. Ni najbolji ni najgori Tex maxi, i puno bolji od većine Zagorovih maxija...

22.02.2012
    14:47:00 sati
  • dicmanjac

4, 4, 8, 10

Ideja je zanimljiva,ali je loše izvedena, moglo je to puno,puno bolje.

Kad sam pročitao onaj uvod o Disu,kako voli crtati konje, cijeli sam strip gledao samo konje, i stvarno je odlično to odradio. Svidjeli su mi se i njegovi crteži indijanaca, dok npr.Tex i sin mu,čak i Tiger su mi katastrofalno izgledali.

04.07.2012
    13:25:00 sati
    dicmanjac

6, 5, 6, 5

Daleko ispod prosjeka,steta toliko stranica. Predugacak,samo radi jednog konja. U sto su Indijanci vjerovali prije nego su dobili konje? Crtez, sta se tu more reci,ponekad Texa nisam prepoznao.Akcija je potonula u dugackim dialozima.

07.08.2012
    11:26:00 sati
  • writer

6, 5, 4, 8

U principu priča i nije tako loša, više je za opuštanje, iako ima 336 strana nije me toliko smorila. Ipak mogla je stati i na nekih 200 strana maksimalno. Disov rad ne volim, ali ovde i nije bio tako loš kao u Mister Nou.

10.01.2013
    03:54:00 sati
    writer