Pogrešni čovjek

TX SAK 4a | 32 str.

Tex i Carson moraju otkriti tko je od 5 putnika, koji putuju diližansom u Bravemore, atentator kojeg je unajmila grupa zemljoposjednika da eliminira senatora Rolanda i njegove reforme. Vrijeme za rješavanje misterija: 24 sata.

• Pogrešni čovjek i druge priče
    TX KLSP 4
  • Kratke priče
    TX SAK 4

• L'uomo sbagliato - Un covo di belve - L'ultimo della lista - La valle sacra
    TX COLT 4

• U Italiji ova priča je izašla 2013. godine.
  • Na ovim prostorima ova priča je prvi put izašla 2016. godine u izdanju Libellus kolor specijal 4, drugi put izlazi 2019. godine u izdanju Strip-agent kolor Tex 4.
  • Naslovnica je djelo Laure Zuccheri, kao gošća na broju (nje nacrtala niti jednu od 4 kratke priče).
  • Deseti Faracijev rad na serijalu (prije ove priče imao je 6 radova na SR, 2 na maxiju i jedan na almanahu)
  • Premijerni Casertanov rad na Texu. 2021. je nacrtao Texone 37: „Old South“. To su ujedno dva jedina njegova uratka na serijalu.
  • Po prvi puta na ovoj ediciji kolor potpisuje Oscar Celestini.
  • Pogrešni čovjek je naslov i filmova iz 1957., 1997., 2005. odnosno 2010. godine.
  • Nije prvi put da su čitatelji Texa imali zadovoljstvo čitati kraće Texove priče; Nolitta/Ticci (“Jedno toplo poslijepodne”, 1992) i Nizzi/Civitelli (“Dvoboj”, 1998) su to već učinili, ali nikada ne slijedeći bilo koju uredničku opciju, kao što je to slučaj u ovom broju, prvi puta objavljene kratke priče izravno za SBE.
  • Jednu crno/bijelu tablu ove priče možete vidjeti ovdje.

Upozorenje: recenzija sadrži spojlere!

Edicija color Tex, kao svojevrsni eksperiment došla je do četvrtog broja, koji je pak eksperiment na eksperimentu, to jest po prvi puta donosi četiri kratke Texove priče, svaku po 32 stranice, umjesto jedne duge 160 stranica, po formuli s Dylan Dog colora. Rekli bi hrabra odluka uredništva, ako znamo kako je mit o Texu izgrađen zahvaljujući dugim pričama, a opet boja je in, ako gledamo svjetsku produkciju, većina stripova su u boji (Italija nije izuzetak).

Prva tri broja bila su uspješna, četvrti broj je svakako antologijski, kao prvi broj nove godišnje formule, s četiri cjelovite kratke priče. Prve četiri pustolovine, između političkih intriga, nemilosrdnih ubojica, lovaca na glave i dolina svetih Indijancima, napisala su četiri scenarista, koji su već stručnjaci na serijalu i četiri crtača, koji se prvi put okušavaju na Texu. Tex kakvog niste nikad prije vidjeli i opet će Vas iznenaditi! Valja napomenuti i kako je kolor Oscara Celestinija bolji od kolora dosad na ovoj ediciji. Svjetle i pastelne nijanse su vrlo lijepe, Oscar je odlično odradio svoj posao i kolor je realističniji i manje kompjuteriziran i poboljšava crtež!

Što se izdanja tiče, zanimljivo je vidjeti kako će se različiti scenaristi snaći na malom broju stranica, a i kako će se debitanti crtači snaći isto tako. Neke predrasude o izdanju: Texov serijal karakteriziraju prašnjava okruženja, kojima boja ne odgovara. Avanture su pune dijaloga, posebno između Texa i Carsona, dijalozi koji su jedan od zaštitnih znakova serijala; kod kratkih priča su takvi dijalozi nemogući! Kratke priče zahtjevaju stalni intenzitet. Početak serijala imao je priče sa otprilike 32 stranice, a znamo na kakvom su glasu. Kratke priče ne nude mogućnost scenaristu razviti složeniji zaplet. Sve što ja mogu reći je: pročitajte, pa onda procjenite, bez nepotrebnih predrasuda prije čitanja. Nije važno da li je priča kratka ili duga, važno je da je dobra! Mogli bismo bez problema nabrojati mnoge vrhunske Texove kratke priče, dobro sve imaju koju stranicu više od 32, koliko ih je u ovom koloru, ali poanta je da nije bitan broj stranica za dobru priču.

Bosellijeva najava: “Odlučili smo Vam ponuditi nešto drugačije. Nešto nikad prije pokušano, čak iako, istina, postoji neki presedan, u određenim pričama koje su bile objavljene za posebna izdanja i izdanja izvan serije. Mislimo na kratke priče kao što je duhovita „Jedno toplo poslijepodne“, s tekstovima Guida Nolitte i crtežima Giovannija Ticcija, objavljena 1992. godine na Comic Art n.96, ili uzbudljivi „Dvoboj“, prema scenariju Claudija Nizzija i s crtežom Fabia Civitellija, objavljen je u „Lo Specchio“, u prilogu novina La Stampa od 2. svibnja 1998. i dr. Sve kratke, ali jednako nezaboravne priče, nedavno prikupljene u najnovijem „Historical Colour Collection“ La Repubblice, pod naslovom „Kratke priče“ izašle na kioscima u jesen 2012. Te su priče upalile. Naravno, Tex Willer nije navikao samo na velike prostore Zapada, već i na produžena vremena pripovijedanja. Duge ili vrlo duge priče čitatelji najviše vole. Smišljanje zbirke kratkih priča bilo je stoga kockanje. No, u konačnici, heroji vesterna poput Texa izvrsni su kockari, kako u pokeru tako i s koltovima, a iznenadni izbori i munjevita akcija dio su njihove prirode. Dakle, zašto ne isprobati novi Color Tex, (imat ćemo dva godišnja izdanja, točnije jedno ljeti i jedno ujesen) bit će dakle jedan Color Tex sa standardnih 160 stranica i jedan sastavljen od kratkih priča. Kratka priča ima veliku tradiciju u žanru književnog westerna, počevši od Marka Twaina i Stephena Cranea (čiju poznatu priču „Plavi hotel“ na ovim stranicama citira naš vrlo književni Gianfranco Manfredi) pa sve do Maxa Branda, Alana LeMaya, Elmorea Leonarda… Žanr kratke priče: ona ima drugačija pravila od duljih i opširnijih narativa: zahtijeva jezgrovitost, žestinu, sposobnost iznenađenja. Pa, u ovom prvom broju, uz pomoć tekstova Tita Faracija, Pasqualea Rujua, Gianfranca Manfredija i mene, te crteža Giampiera Casertana, Sandra Scascitellija, Stefana Biglije i Nicole Genzianelle, počeli smo novi način suočavanja s Texom. Neki od najvjernijih čitatelja primijetit će nova imena na crtežima (a čak i naslovnicu potpisuje autorica koja nije Texovka, velika Laura Zuccheri): ovo je još jedan novitet; novi načini gledanja na Texa, ali i pisanja o njemu, jer ćemo od sljedećeg broja upoznati i scenariste koji se po prvi put bave tim likom. Ali ne brinite. Tex, bio kratak ili dug, uvijek je Tex! Mauro Boselli.“

Kako se ne složiti sa zadnjom rečenicom!

Faraci je sam rekao kako mu je ovo najbolja priča na Texu, a da mu je ovdje pomogao i Boselli. Čitajući Faracija na redovnom Texu lako se primjeti kako voli standardne klišeje i klasične teme, pa mu priče nisu posebno cijenjene. Format kratkih priča, koji omogućuje scenaristu da izbjegne klasične klišeje očito je pogodovao Faraciju, pa bih rekao kako ovdje bolje izgleda i da se sjajno snašao. Iako će neki reći kako je i ovdje pribjegao jednostavnim narativnim rješenjima – prebrzo eliminiranje jednog za drugim osumnjičenika. Praktički je odlazak u prvi saloon sve rješio, ali snaga priče su upravo te male priče 5 osumnjičenika, koje su sjajno predstavljene!

Faracijeva priča je jedina od 4 u ovom broju u kojoj Tex nije sam, partner mu je Kit Carson, ujedno je i to najmanje nasilna priča (samo jedan leš i taj u flashbacku, u sve 4 priče imamo falsback). Detektivska je to priča. Ideja je odlična, scenarij rekao bih također. Dijalozi, te simbioza Texa i Carsona besprijekorna!

Tema je klasična: Tex i Carson na tragu ubojici, unajmljenom da ubije senatora Rolanda. Tex (lažno ime Tommy Warren) starim trikom ulazi u diližansu, rezultat je nepoznanica, jer prema Texovom dojmu baš svih 5 putnika nešto kriju, pa čitatelj stječe dojam kako može biti i više negativnih likova, te se pita tko je potencijalni atentator? A društvo u diližansi je sljedeće: pijanist, kauboj, liječnik, svećenik i učiteljica. Okarakterizirani su odlično, njihove priče su dojmljive i svidjele su mi se. Možda je najnevjerojatnija i najpatetičnija ona pijanista. Pijanistima u Texovom serijalu nije nikad bilo lako, podsjećam kako je čest slučaj u Bonellijevom scenariju bio kako strada klavir, kao svojevrsna Bonellijeva osveta supruzi, koja ga je tjerala da s njom pohodi milansku La Scalu, očito nije bio ljubitelj opernih arija. Zanimljiva je uloga koju je Faraci rezervirao za jedinu ženu u kvintetu, u svakom slučaju dobra fora, a mogli bismo si zamisliti i alternativni kraj. Iako jedino njenu tajnu nisu otkrili Tex i Carson, kraj ipak donosi i njezinu tajnu. Krivca se brzo otkrilo, a za mene i nije bio iznenađenje.

Početak priče eksplicitni je homage čuvenog western filma Johna Forda iz 1939. godine, “Poštanska kočija”, filma koji je proslavio Johna Waynea. Tex ulazi u kočiju poput Ringa (Johna Waynea) iz spomenutog filma. Casertano doktora Michaela Glasera crta identično Docu Booneu (glumcu Thomasu Mitchellu iz “Poštanske kočije”); obojica ljubomorno čuvaju svoju torbu, razlika je što je u ovoj priči torba puna kvazi lijekova, kojima doktor šarlatan želi prevariti naivne građane, a doktor iz filma u torbi nosi boce whiskeya, kao alkoholičar.

Kinematografski utjecaj vidljiv je na serijalu Tex Willer od samog starta, prvog broja iliti druge priče “Crvena ruka”, u njoj Bonelli i Galep također “posuđuju” detalje, geste, pokrete i lica iz filma “Poštanska kočija”. Kraj “Crvene ruke” praktički je replika napada na diližansu u spomenutom filmu.

Dakle, diližansa se pojavljuje na Texu od početka serijala, meni nije naročito drag scenaristički detalj, jer napad na diližansu nudi uvijek izvjesnost, uvijek je sporija od konja i metaka razbojnika. U ovoj priči je golobradi mladić Bill, koji je prvi put kao pratnja diližanse, zapravo jedini lik koji po meni nije dobro okarakteriziran, moglo je i bez toga.

Kao što rekoh Faraci se odlučio na klasičnu priču, tako donosi rado viđene klišeje poput portage za nepoznatim zlikovcem/atentatorom, Carsona kako mjerka lijepu ženu, šarlatana, odbjeglog bandita željnog osvete, Texovo ispitivanje… U svakom slučaju dobru ideju je Faraci lijepo sproveo u djelo i rezultat je vrlo dobra priča! Dobro osmišljen, zanimljiv scenarij, ritam priče je pogođen, kao i karakterizacija likova, priča koja nije dosadna niti u jednom trenutku, ne samo zato što čitetelj želi shvatiti tko je tražena osoba, već upravo zbog likova i njihovih priča, koje su sjajno predstavljene!

Priča je puna ironije i satire, do te mjere da se veselo nasmijemo čitajući je, u pozitivnom smislu svakako! Priča je svakako dobro napravljena, sa učinkovitim i uzbudljivim scenarijem.

Faraci isprobava vestern s elementima komedije (po uzoru na Nizzija) i savršeno uspjeva. Lijepe i smiješne male slike, s lijepim obratama. Casertano to dobro podupire, čistim crtežima. Boje Oscara Celestinija se dobro prilagođavaju laganom tonu priče. Faraci je jako dobro uhvatio duh kojim bi ova vrsta kratke priče trebala biti napisana. Casertanov rad je također bio vrlo dobar. Sve definitivno na visini. Autori su uspjeli napisati nešto stvarno ugodno. Pohvale Faraciju i Casertanu!

Zaplet podsjeća na Nizzijevu priču “Intriga u Santa Feu”. No, u Nizzijevoj priči prisutna je atmosfera pritajene drame, dok u ovoj priči imamo ironičnog Texa i puno laganiji ton priče. Zaplet i scenarij, iako ništa posebno, po mom su mišljenju lijepi i fluidni, nekad je malo puno, što često napišem u recenzijama.

Kraj je svakako iznenađujuć, neočekivan i neobičan! Prisutno potrebno iznenađenje, kakvo zahtjeva format kratke priče.

Početna stranica stripa

Crtež: po prvi put na Texu okušao se Giampiero Casertano. Likovi su fizički dobro okarakterizirani i primjereno ekspresivni. Odlično je prikazao interijer, otvorene prostore, te Texa i Carsona. Efektan rad bez većih mana, čist i oku ugodan crtež. Casertanov Tex je svakako osebujan. Lijep crtež, ne za najvišu ocjenu, ali lijep!

Naslovnica: Laura Zuccheri, ušla je u povijest kao prva žena koja je nacrtala lik Texa. Profesionalna je slikarica, na tom tragu treba promatrati i naslovnicu. Naslovnica je jednostavna i lijepa kao slika. Tople boje, napete crte Texova lica, ozbiljan i dubok pogled Texa, samog usred pustinje. Laurino viđenje Texa jest Tex sa licem mučenika. Boselli se s tim ne slaže, jer misli da takvog Texa čitatelji ne bi razumjeli, ali Laura se ipak usudila napraviti naslovnicu po svom guštu. Vrlo evokativna western naslovnica, laka za pamćenje, pogođena perspektiva, dobro odmjerene boje, svjetlo i sjena. Podsjeća na velikog Galepa. Prazna pozadina ne čini naslovnicu zagušenom. Svakako je za najlošiju ocjenu gigantski Tex logo, raznobojan i postavljen točno u centar, ali to nema veze sa Laurom! Zato pohvala Libellusu, čija je naslovnica jedina bez gigantskog loga! Iako odmah uočimo malo detalja na naslovnici, unatoč tome savršeno je prenijet/dočaran osjećaj otvorenog i vrućeg prostora. Pogoditi jednu naslovnicu za 4 priče nije jednostavno, ali Laura je uspjela napraviti jednu klasičnu western naslovnicu, koja odgovara pričama, iako se pustinja javlja samo u pričama b i d.

Rezime: jako dobra, uzbudljiva, osebujna, efektna, duhovita, krimi priča, zanimljiva, zabavna i lijepo nacrtana. Nimalo dosadna! Kolor također lijep. Tex više detektiv, nego killer. U svakom slučaju eksperiment je u potpunosti uspio! Čestitke autorima za inicijativu, lijep proizvod i ideju! Antologijska priča. Tko voli malo drugačijeg Texa (kratke priče, boja, gosti crtači i naslovnica koja nije Villina), zasigurno će uživati! Po meni vrijedi pročitati, čak štoviše velika preporuka! Pogrešno je uspoređivati kratke priče sa dužim pričama, jer su to dva različita pojma ili štono se kaže dva različita svijeta, a ova priča pobija teoriju kako Tex na malo stranica ne može biti dobar! Ove priče, iako kratke ostaju u čitateljevu pamćenju kao nešto dobro! Što se mene tiče ne trebam govoriti kako mi se svidjela priča i ne samo ova nego sve 4 u ovom broju! Svaki autor je dao svoju viziju Texa, a fora su neobičnosti kratkoće priče, te crtači koje dosad nismo vidjeli. Svidjela mi se ideja kratkih priča u boji! Tex prolazi kroz trenutak revolucije/inovacije zbog važne promjene generacija, prijedlozi ove vrste su dobrodošli.
P.S: Ja jedino nisam shvatio zašto je naslov „Pogrešni čovjek“? Čak štoviše naslov može na kraju zavarati i čitatelj može pomisliti da je krivac pogrešni čovjek, sve dok ga posljednja stranica dodatno ne iznenadi.

TX SAK 3 Bijeli vrač

TX SAK 5 Delta Queen

7, 6, 7, 7

Ne znam, vjerovatno je do mene - Texova snaga gubi intenzitet ako tu nema dovoljno prostora/stranica za razradu priče, prvenstveno da vidimo kakve probisvjete Tex ganja i kako će tačno smisliti da im zapapri. Ova je edicija vrlo diskutabilna iz pozicije nekog ko Texa prije svega vidi kako ga je predstavila ZS/LMS u dugoprugaškim avanturama. Čak su i kratke priče (80-120 str) iz tog perioda nedovoljno duge. Ali, pošto ovo jeste smio eksperiment, ima prolaz, jer se ipak radi o moćnom junaku koji zaslužuje i da malo odmori u drugom formatu. Casertano majstor, svakako, mada ova prva tabla pokazuje prilično ružno Texovo lice. Ona jedina crna u linku zanimljivosti je stvarno lijepa.

11.12.2023
    08:56:00 sati

10, 10, 8, 9

U svemu se slazem s tex2om! :) Kratke price ne gledam kroz istu prizmu kao i duze jer su one pisane na posve drugaciji nacin, pa zbog veoma malog broja stranica, prica se mora puno brze razvijati, tako da smatram da tko god (a vjerujem da ce biti takvih u komentarima nakon mene) usporeduje ovakvu kratku pricu s nekom dugom, radi ogromnu gresku. Rijec je o neusporedivim stvarima. Ova prica je, ako je usporedujem s drugim kratkim Texovim pricama, uistinu top prica! 5 sumnjivaca od kojih svatko skriva neku svoju tajnu je odlicno zamisljeno. Citao sam pricu i pocetkom ove godine i tada sam u word zapisao kako me nije iznenadilo tko je na kraju ispao krivac, samo da ne znam je li to zbog toga sto sam se sjecao krivca od prije par godina kad sam je prvi put citao, ili je do toga sto je meni osobno takva osoba uvijek najsumnjivija. Ali nema veze, bilo je gust procitati! Iznenadenje na kraju epizode je odlicno! Taman mislis, to je to, gotova prica, a ono upadne jos jedan mini obrat. Ni meni nije jasno zbog cega takav naziv price.

Takoder se slazem i s tim da su sve 4 price u ovom broju veoma dobre, ali ova mi je uvjerljivo najbolja pa idu i takve ocjene. A i sam sam u recenzijama b i d prica plus u recenzijama 6. kolora (koje jos uvijek cekaju na objavu zbog gustog rasporeda mojih Texovih prica :D) napominjao kako je flashback glavno oruzje scenarista u ovim kratkim pricama. Meni osobno ne smeta, ali znam da ce se naci citatelji kojima ne odgovara retrospektiva.

Crtez je solidan, iako citatelji Dylana znaju da Casertano moze i bolje. Kolor je takoder jako lijep. Kako sam i u svojim recenzijama ove edicije (vidjet cete u blizoj buducnosti :D) navodio, vise prefeiram ovakav svijetli kolor od onog tamnijeg kakav je recimo u b i d pricama. Oscar je odlicno odradio posao, od njega mi je bolja jedino Romina Denti koja je odradila fantastican posao na koloru u 6c prici (jos jedna top kratka prica ove edicije).

Ocjena naslovnice ide za ukupni dojam. Iako sam u recenziji kolor sestice, svugdje stavljao ocjenu naslovnice, ipak nakon razmisljanja shvatio sam da ove naslovnice opcenito gledajuci ne odgovaraju pricama koje se nalaze unutar korica, pa ih zbog toga ne treba ni ocjenjivati vec dati ocjenu za ukupni dojam. Ova naslovnica je po tome mali izuzetak, buduci da ona odgovara, tocno kako je tex2 rekao, pricama 4b i 4d. Onda sam u tim dvjema pricama naslovnici dao ocjenu koju je po meni zasluzila (dao sam osmicu), a u a i c pricama kod mene ce ici ocjena za ukupni dojam price. Ovdje bi to bila devetka. Ali svakako pohvale Lauri na tome sto se odlucila na naslovnicu koja bi pogodila cak dvije od 4 price unutar broja! Kasniji naslovnicari bi izbacili neku random koja ne odgovara niti jednoj prici, a posebno nakaradna je naslovnica za osmicu cijeg naslovnicara bi u zatvor trebalo poslati zbog tog uratka. Ukratko, bravo Laura, zadovoljan sam s naslovnicom! :)

Zanimljivosti:

- Cetvrta avantura kolor edicije.

- Prvi Casertanov rad na Texu

- Prvi put u ediciji naslovnicu nije izradio Villa. Cast je dobila Laura Zuccheroni.

- Likovi: Tex (4), Kit Carson(3)

- Mjesto radnje: Bravemore

11.12.2023
    08:56:00 sati

8, 8, 8, 9

11.12.2023
    09:22:00 sati

8, 9, 10, 9

Nedavno sam pročitao kratke priče na temu Nicka Raidera (također na 32 stranice), pa sam odlučio dati priliku i Texu s obzirom na već napisanu recenziju. Privukli su me autori ove priče, prvenstveno Casertano kojeg sam dosad poznavao samo po naslovnicama na Nicku Raideru (pa me zanimalo kako će se snaći u crtanju Texa, s obzirom da je ovdje predstavljen kao debitant), ali i Faracijem, od kojeg još nisam imao priliku pročitati ništa, iako znam da je napisao pozamašan broj priča za Nicka, uglavnom u periodu između brojeva #150 i #200.

A priča je donijela baš dobar detektivski zaplet, koji je jasno, zbog ograničenog broja stranica, morao brzo doći do raspleta. No, rekao bih da su Faraci/Casertano to uspješno postigli, a osobito mi je bilo zanimljivo zaustaviti se na trenutak i razmišljati tko bi mogao biti glavni negativac. Gotovo uvijek je to onaj na koga najmanje sumnjamo, a osobno sam svoje sumnje sveo na dvoje likova, učiteljicu i svećenika, i iako sam na kraju očekivao da će učiteljica biti ona klasična femme fatale, na kraju smo otkrili da je imala ipak nešto drugačije rezerviranu ulogu, isto vezano za senatora „zloćka“ 😊. Casertanov crtež je zaista prekrasan, bilo da prikazuje unutarnje ili vanjske prostore, a likovi su mu dosljedni od prve do zadnje stranice, nema uopće nekakvog variranja ili prevelikog odstupanja. Posebno su mi se svidjele scene s laganim zastojima gdje uopće nema dijaloga i gdje se točno vidi da je Casertano sposoban sam pričati svojim crtežom jer čitatelj je svjestan u bilo kojem trenutku što se točno događa.

11.12.2023
    10:21:00 sati

7, 6, 7, 4

Ova priča je i ponajbolja u ovom broju. Nije baš bilo lako otkriti jednog negativca iz prostog razloga što ih je bilo više. Ne znam samo čemu na kraju još ona pojava učiteljice-švalerke, valjda da još malo zakomplikuju priču kad je već bila završena. Crtački osrednje. Naslovna loša.

11.12.2023
    14:12:00 sati

5, 6, 7, 8

Tipična osrednja Bonellijevska priča, samo u kračem formatu. Da prođe vrijeme je OK pročitati jednom. Casertano je korektno odradio crtež. Meni osobno najslabija od 4 priče u ovom broju.

11.12.2023
    18:46:00 sati

5, 6, 7, 7

Priče su klasične u uvom cijelom broju, koliko im forma i dužina dopušta pa se ni scenaristi nisu posebno  potrudili.

Crtež je solidan.
    Casertano je stari majstor i mislim da se dobro snašao. Možda mu malo Texovo lice previše varira. na nakim akdrovima vidim da je škiljio starim Texovim majstorima. Boja plošna ali ok. Moglo je i bez nje.

12.12.2023
    07:17:00 sati

5, 6, 7, 7

Nedovoljno jako. Mali broj stranica. Ni kolor nije pomogao.

12.12.2023
    14:42:00 sati

7, 7, 8, 8

12.12.2023
    19:51:00 sati

7, 8, 8, 7

Čim sam vidio da je ljeva sisa veća od desne, odmah sam znao da je tu negdje i (po)grešni čovjek:) Čudno je vidjeti Casertana na Texu…imam dojam da su svi glumci i statisti iz Dylana.
    23.12.2023
    14:25:00 sati

8, 7, 7, 7

Iako mi je na početku, kao novitet/eksperiment, bio zanimljiv i smislen, ovaj format kratkih priča na Texu i Zagoru mi je vremenom baš dosadio jer nema prostora za razvijanje prave radnje i lišeni smo scena koje daju posebnu draž serijalima.

Ova priča ima zanimljivu tematiku i podloga za misiju našeg dvojca je pametno osmišljena. Također, dovoljno je osumnjičenih. Međutim, tada nastupa prokletstvo 32 stranice i nemogućnost istinske razrade scenarija. Faraci je bio toga svjestan i pametno se zaštitio stavljajući radnju u malo mjesto (svi su u i oko saluna) uz ograničen vremenski okvir za počinjenje kaznenog djela (senator ima javni nastup sutradan). Uspio se i dotaknuti svakog osumnjičenika, otkriti njegov "prljavi motiv" dolaska u mjesto, ali pogriješio je s izborom krivca. Sumnjam da nekom nije bio među dva favorita. Onaj mini obrat na kraju mi se svidio, prava pikanterija.

25.12.2023
    09:45:00 sati

• Oscar 2023