Mefisto!

TX VEC 1/4 | 365 str.

Mefisto,najveci Texov neprijatelj, uspeva da se iz sveta duhova vrati u telesno oblicje uz pomoc svoje sestre Lilie Dickart i njenog muza Borisa. Gonjen zeljom za osvetom, izaziva niz cudnih dogadjaja koji imaju za cilj da namame Texa u zamku...

Scenarij 2

• Mefisto
    TX LU 133
  • Zamka za Carsona
    TX LU 134
  • Moć tame
    TX LU 135
  • Jazbina zla
    TX LU 136
  • Mefisto!
    TX VEC 1
  • Zamka za Karsona
    TX VEC 2
  • Moć tame
    TX VEC 3
  • Jazbina zla
    TX VEC 4

• Mefisto!
    TX SR 501
  • Una trappola per Carson
    TX SR 502
  • Il potere delle tenebre
    TX SR 503
  • Il covo del male
    TX SR 504

• Osma prica u kojoj se pojavljuje Mefisto, prva koju nije napisao Gianluigi Bonelli
  • Mefistova sestra Lilie Dickart se pojavljuje prvi put nakon TX 3 “Fuorilegge”
  • Tex se prvi put pojavljuje tek na 28 strani “Mefista!”
  • Na naslovnici #502 se ne pojavljuje Tex, što je tek drugi put u cijelom serijalu, nakon dalekog broja 27 "Assedio al posto n.6"

"Mefisto con il male
ingiustizie e angherie
non ha scampo
in fronte di Tex"

Ovo su neki od stihova cuvene balade o Texu koja je u Italiji dozivela prilicnu popularnost pre par godina; nekako se u isto vreme pogodilo da dugo najavljivani osmi deo sage o Texu Willeru o njegovom najvecem neprijatelju Mefistu ugleda svetlo dana...

Nakon sto se legendarni Gianluigi Bonelli povukao sa strip scene, citaoci su dugo vremena bili u uverenju da je okrsaj Texa i Mefista konacno zavrsen i da je Nocni Orao ipak odneo prevagu. Onda se sredinom 1996 pronela vest da Claudio Nizzi pise pricu o novom povratku Mefista a da je kao crtac angazovan fenomenalni Claudio Villa. Svi sastojci za odlican proizvod su bili tu, samo ih je trebalo adekvatno iskoristiti. Nazalost, u leto 2002 fanovi Texa su uvideli koliko su njihova ocekivanja bila neosnovana, bar sa aspekta scenarija.

Claudio Nizzi je "krivac" za mnoge uspesne epizode Texa tokom 80-tih i prve polovine 90-tih proslog veka. No, nakon kreativne krize koju je doziveo 1993, sve cesce su njegova dela bila kritikovana i proglasavana poluuspesima, neuspesima ili cak debaklima. Ni "Mefisto!" nije izuzetak, moze se reci da je u pitanju tezak podbacaj i fijasko. Pre svega, Nizzi je pogresno pristupio gradnji Mefistovog karaktera : za razliku od Mefista koga je kreirao i nadgradjivao Gianluigi Bonelli, i kog je definisao kao bice velike moci i gotovo nepresusne energije, koju mu mahom daje ogromna mrznja prema Texu, Nizzijev Mefisto je umorni starcic koji se sluzi madjionicarskim trikovima i koji bez svojih pomagaca ne moze da obavi bilo kakav kompleksniji zadatak. Bonellijev Mefisto je inteligentni strateg koji neprekidno kuje planove za unistenje svog neprijatelja dok je Nizzijev "Mefisto" samo slabasni improvizator . Nakon sto je sistematski upropastio Mefista, Nizzi se okrenuo likovima Texovih prijatelja : Karson je prikazan kao potpuni idiot, dok su Kit Willer i Tiger Jack moguci kandidati za pocasno predsednika "Kluba Naivcina Divljeg Zapada". Prakticno se ceo repertoar pomenutih licnosti svodi na bespomocno gundjanje,proklinjanje i cekanje da Tex dodje da ih oslobodi iz Mefistovog zarobljenistva. Uopste, svuda je uocljiva cinjenica da Nizzi ipak preferira pisanje prica sa policijskom pozadinom (uostalom Nick Raider je njegov lik) , Tex veci deo epizode provodi u istrazivanju, skupljanju podataka, intervjuisanju osumnjicenih i sl. pre no sto pred kraj predje na neku konkretnu akciju. A i ta konkretna akcija se svodi na glumatanja ludila kako bi zavarao "velikog" Mefista i dao sebi mogucnost da oslobodi svoje prijatelje. Na nesto vise od 360 strana je ispaljeno "citavih" desetak metaka, sto je mozda prihvatljivo za psiholoski triler ili dramu u logoru za ratne zarobljenike, ali se ipak od vesterna ocekuje mnogo vise dinamike i tenzije. Zanimljiv detalj je pojava Mefistove sestre Lilie Dickart koja je potpuno nestala sa horizonta jos nakon prvog susreta ovih rivala, za pohvalu je sto ju je Nizzi vratio u serijal i dao joj znacajnu ulogu, stavise mozda i znacajniju nego sto je Mefistova. Takodje,ne moze se reci da nema reci dobro odradjenih sekvenci u ovoj prici, delovi u kojima Mefisto projektuje dinosauruse kako bi zastrasio vozaca dilizanse ili kad prevarom ulazi u telo indijskog maga su izvanredno konstruisani. Nazalost, oni ne mogu bitnije da poprave globalno los utisak u pogledu scenarija.

Ako je scenario bio ispod ocekivanja, crtez ih je umnogome premasio. Ovo jednostavno treba videti. Detalji,senke,perspektive , pokreti likova,fizionomije itd su odradjeni perfektno i mnogo puta sam uhvatio sebe da posezem za ovom pricom samo da bih uzivao u Villinim vanserijskim kreacijama. Moze se slobodno reci da je ovo najbolji crtez koji je ikad izasao iz izdavacke kuce Sergio Bonelli Editore, stavise mnogo poznatiji strip autori bi mogli da pozavide Villi na njegovom umecu. Svi navedeni epiteti mozda ne cude ako se uzme u obzir da je Villa na ovoj prici radio punih sedam godina, i da je imao puno vremena da se posveti i najsitnijim detaljima.

Sta reci za kraj...stihovi sa pocetka definitivno ne vaze u ovom slucaju. Propustena je izvanredna prilika da se napravi remek-delo, svi oni koji budu citali epizodu ce joj se sigurno vracati ali iskljucivo da bi uzivali u crtezu. Nadajmo se da ce se sledeci put u ulozi scenariste oprobati Mauro Boselli....

TX SR 500 Bjegunci

TX VEC 4/5 Rat u pustinji

8, 6, 10, 10

Ovo je moj prvi susret sa Mefistom.Sviđa mi se početak u Parizu(vrlo neobično za Texa!) i spiritistička seansa na kojoj se prvi put pojavi Mefisto,zatim događanje na Floridi i činjenica da je Tex u tom početnom razdoblju nekako u sjeni(što uopće nije loše,nagledali smo se njegove bahatosti).U biti,sve do povratka Mefista u "fizički" svijet,priča uopće nije loša.Nakon što u grobnici Mefisto zezne svećenika i vrati se u igru,očekivao sam nastavak vatrometa ali ništa,od tod momenta počinje pad.Kao da Nizzi nije znao što bi dalje.Ako zarobljavanje Carsona,Tigera i Kita te nevjerojatne Texove sposobnosti da izbjegne zamku još nekako mogu progutati ,kraj ne mogu.Tex i ostali puste Mefista da pobjegne kao da je to nešto najnormalnije i u stilu "boli nas za njega,nije on bitan".Moglo i moralo je bolje.Pohvalio bih scene gdje Mefisto rastura svojim iluzijama što je velika zasluga i samog crtača.Crtež je nešto neviđeno,Villa je pokazao kako se to radi i baš zato sam ove stripove nosio u Milano njemu na potpis.Svaka,ali baš svaka vinjeta je jednostavno odlična i kandidat za poster.Uopće nije bitno što je Villi trebalo 7 godina,ukupni dojam je fantastičan i zato ovaj strip vrijedi imati a uz malu pomoć riječnika i dugogodišnjeg gledanja "90. minuto"sportske emisije na RAI 1,bez problema se može i čitati i skoro sve razumijeti(nije ovo DD ili MM).
    15.01.2005
    21:58:00 sati
  • choco

9, 8, 10, 10

25.11.2008
    15:10:00 sati
    choco

6, 3, 10, 10

Pročitao konačno i ovo!!! Ali koliko samo rupa ima ovde,ajme i kuku...Mefisto se vraća,Lili je tu,Tex jebe zrak i sve na kraju bude kao i na početku. Mefista ćemo gledati za iho-ho epizoda još jednom....a rendžeri ga puštaju kao jadnog konjokradicu a ne kao najvećeg neprijatelja.Ma molim te.... Villa jeben,naslovnice sam navikao gledati da su vrhunske,ali unutar korica predobar,apsolutno predobar!
    02.01.2009
    12:42:00 sati

5, 2, 10, 10

Odličan uvod i zaplet, a nakon toga slijedi scenaristička katastrofa. Villa briljantan u oba slučaja.
    07.01.2009
    19:25:00 sati

6, 3, 10, 10

Iako malo predug, svejedno skroz solidan zaplet. Ali onda se sve svodi na prisluškivanja, motrenja i slično. Zapravo je Nizzi sam sebe kopirao jer je ovo skoro isto kao i Povratak crnog tigra. Opet je radnja u gradu,opet se sve svodi na prisluškivanja i praćenja,zarobljavanje i spašavanje u zadnji čas i opet imamo kraj lišen akcije u kojem je Mefisto pobjegao (isto kao i crni tigar). I isto kao i u Povratku crnog tigra crtež čini sve to boljim nego što uistinu jest. Villa je zbilja majstor.
    08.01.2009
    00:14:00 sati
  • jaki

1, 1, 9, 9

Ajme koje uzaludno bacanje talenta i truda Claudija Ville!Nizzi je nadmašija sebe u lošosti.Savjet- ne čitati,samo gledati slike!
    08.01.2009
    22:10:00 sati
    jaki
  • jasa

8, 7, 10, 10

Prica odlicno tece do cetvrte cetvrtine njene cjeline, nakon toga slijedi pad. Mefisto vrlo naivno upada u zamku, Lili se prelahko odrice svoga muza, Mefista pustaju kao da je obicni dzeparos, a poznavajuci Texa zna se da on to ne bi ucinio, ocigledan Nizzijev propust. Kraj poprilicno zbrzan,zao mi je Borisa, kvalitetan lik. Moze li bolje od ovog crteza, Villa je maestro i u oblasti naslovnica, a unutar stripa je jos bolji, sve pohvale. Bez obzira na bedast zavrsetak, jako mi se svidjela ova Mefistova projekcija, kvalitetan strip.
    14.01.2009
    15:03:00 sati
    jasa
  • Wicked

6, 4, 10, 10

Steta. Ocekivao sam mnogo vise od Mefistovog povratka, i na kraju doziveo pravo razocarenje. Prve dve sveske vrlo dobre, u trecoj se polako gube konci dok kraj unistava svaku pozitivnu misao koju ste imali o ovoj prici (bravo Nizzi). Villa, kao i obicno, na vrhuncu zadatka.
    31.01.2009
    23:11:00 sati
    Wicked

6, 4, 10, 10

Da, moram se složiti s prethodnicima. Tanka priča, ali izvrstan crtež i naslovnice. Šteta, moglo je ovo biti epohalna epizoda s fenomenalnim crtežom.
    04.02.2009
    08:28:00 sati
    mars1

9, 6, 10, 10

Za broj 501 i nije loše  Scenarij mi nije nešto, prelagano upadanje u zamku naših junaka, a i Mefisto kao genijalni zločinac sa nimalo genijalnom taktikom za Texa(pa ovaj je znao gdje je otpočetka!?!?!?), i na kraju opet nas očekuje novi susret dvojice neprijatelja, nadam se da će taj biti genijalan!!! Možda sam bio previše kritičan . Sve u svemu ok je priča!!!
    11.02.2009
    22:26:00 sati

6, 3, 10, 9

Slažem se da priča teče dosta dobro do Mefistovog povratka iz mrtvih. Onda postaje previše naivna. Nizi je htio da Karsona, Kita i Tigera napravi budalama. A i ostalo je ispalo previše smiješno. Pojavio se neko ko predviđa Teksove poteze? Zanimljiv dio, ali i to je bilo pretjerano. Vilja je dobro odradio crtež, iako se meni mnogo više sviđao crtež u starim pričama o Mefistu.
    15.02.2009
    08:49:00 sati
  • jova

5, 1, 10, 9

Priča je dobro zamišljena, barem na samom početku, ali scenario je loše urađen. Radnja je previše spora, često nezanimljiva i naivna. Na više mesta, na po nekoliko stranica zaredom, likovi raspravljaju o glupostima, odnosno prisećaju se prošlosti, s tim da bi to prisećanje trebalo da bude razgovor likova, ali sve deluje potpuno izveštačeno, jer je prava svrha tih naklapanja da se neupućeni čitaoci obaveste o ranijim sukobima Mefista i Teksa. To je jednostavno glupo i zamorno za praćenje. Sam završetak priče je ispod svake kritike. Šteta što je zaista sjajan crtež potrošen na veoma lošu epizodu.
    27.02.2009
    16:03:00 sati
    jova

6, 2, 10, 10

Prelep crtez i prelepe naslovnice. Ostalo - katastrofa. Prica je u pocetku jos i ok, ali kasnija razrada je ocajno odradjena. Nacin na koji je pohvatao Karsona, Kita i Tigera, covek bi pomislio da se Tex druzi sa naivcinama. Steta.
    03.03.2009
    10:17:00 sati

7, 3, 10, 10

Ha! Iako dosad nisan pročita nijednu epizodu s Mefistom nego samo one dvije s Yamom mogu reći da je nakon toliko brojeva ovo opet na isti kalup kao upravo spomenute epizode. Yamine epizode su mi bile slabe i s previše natezanja, a ovo je dosta slično ali ipak bilo malo bolje. Po mom mišljenju, ispada kako taj takozvani Texov neprijatelj broj 1 nije napravio ništa posebno i ja ga svakako ne bi stavio na prvo misto. Starkelja je prvi samo po broju pojavljivanja. Priča još i može proći ali scenarij izgleda poput nekakvog švicarskog sira, previše ili bolje reći premalo događaja, a pogotovo napetosti. A još su i Kit, Carson i Tger Jack ispali budaletine - jadno. Uglavnom od toliko kovanog plana Mefisto nije napravio bog zna što. Ne triban ni reći da je ponovo pobiga i da je reka već sad slavne riječi u Bonelliju: "Platit ćeš mi, vratit ću se, vidjet ćemo se opet jednoga dana, zgazit ću te traktorom blablabla..." Villin crtež je nešto neopisivo, svaka vinjeta je savršena i možeš provesti sate gledajući u crtež i diveći se najmanjim pojedinostima. Ne znan kako mu netko može dati manju ocjenu od 10.
    04.03.2009
    13:31:00 sati

8, 7, 10, 10

Prvo pojavljivanje Teksa posle propasti edicije maverick. Pa strip je zaista super. Ponovo se vraca Mefisto i ponovo ce se vracati jer na kraju prezivi na spektakularan nacin. I ovo je moj prvi susret sa Mefistom i mogu reci da je odlican. Ima malo preterivanja kada Teks odoli Mefistovom pokusaju da ga hipnotizira. To je malo...
    21.05.2009
    17:03:00 sati
    misa
  • Ukupna ocjena 62%

5, 5, 8, 8

Ok, razumem zasto je ovaj strip proklet kod istinskih Tex funova. Licno, ne gotivim te ranije sukobe sa Mefistom. Mefistov sin mi je primer pogubljenog stripa (treci nastavak). Ovde pak imam skroz zanimljivu pricicu oko toga kako se zlica vraca iz sveta tame, i to je mozda je nesto i najbolje sto je Nizzi smislio za zivota. Naravno, kako je to guzica Nizzi, dobar kvalitet stripa je neodrziv, tako da imamo glupe, tupave scene gde junaci Kit i Tiger padaju u sake okrutnog neprijatelja ko da su nesposobni dupe da obrisu, a bogami sam kraj je esencija gluposti... gore je vec dosta pisano o tome. Al opet dopada mi se ta neka atmosfera tokom celog stripa, ludorije koje izvodi M. (jeste da ih ima malo, al eto). Sta znam, mozda sam mu malo nategao ocene, al sta me briga... moze mi se.
    Crtez dobar, al hladan. Nadam se da Cvilla vise nece raditi sa guzicom od scenarsite (trebalo bi se postaviti pitanje zasto je i ovo radio).
    08.11.2009
    10:15:00 sati
  • Ukupna ocjena 76%

6, 6, 10, 10

06.01.2010
    12:47:00 sati
    Brdar
  • ViKing

6, 6, 10, 10

Razbijački crtež, odlične naslovne, sasvim dobar uvod i zaplet..... ali na žalost sve sjebano traljavim raspletom. Prava šteta zbog ovakvog crteža.

08.05.2010
    11:57:00 sati
    ViKing
  • legaz

9, 9, 10, 10

Danas mi je stigao komplet od 1-21 VC Teks. Što se tiče samog Teksa on mi je novi strip junak kojeg sam dodao u moju zbirku. E što se tiče ove priče naslovnice su ostavile prvi utisak na mene(odnosno odradile su svoj posa). Priča mi delije ok kao i crtež. Za sada toliko od mene dok ne slegnu utisci.

Crtež odličan kao i priča. frhunski odrađen povratak Mefista.

15.05.2010
    18:30:00 sati
    legaz

8, 8, 10, 10

Crtez fenomenalan,scenario solidan

05.06.2010
    18:54:00 sati
    Kandrax

8, 6, 10, 10

A ne znam, meni nije ovdje smetao nedostatak epike, a svo to prisluškivanje i splet sretnih okolnosti je ionalo prisutno u 80% texovih epizoda, pa ne vidim čemu bunjenje zakletih texovaca. Zabavno i nezahtjevno štivo. Na Villu je stvarno uzaludno trošiti riječi.

19.07.2010
    16:18:00 sati
  • Ukupna ocjena 76%

7, 7, 8, 10

28.04.2011
    22:29:00 sati
    jojboli
  • general war

4, 4, 10, 10

crtez vredan pohvale,ali mi je radnja poprilicno naivna

28.07.2011
    11:56:00 sati
    general war
  • coask

6, 4, 10, 10

Prva sveska odlicna, sa dosta potencijala, posle se skroz srozala prica.

Crtez vrhunski!

13.09.2011
    23:00:00 sati
    coask

9, 8, 9, 5

po mom viđenju dobra i napeta priča uz manje nedostatke u radnji, ali kažem manje nedostatke jer je ipak riječ o 350 stranica stripa. imam osjećaj da su nizzi i villa u priči odali malo počasti g.l. bonelliju i galepiniju, jer dijelovi stripa sliče na neke prijašnje susrete sa mefistom, a pritom nije riječ o kopiranju. naslovnice potpuno nemaštovite, nije problem što teksa nema na drugoj naslovnici, jednostavno pre pre malo mašte i vrlo prosječne naslovnice

15.12.2011
    17:44:00 sati

9, 5, 10, 8

Privi put da vidim Mefista. Sve ok. Odlican crtez, dobre naslovnice. Citajuci strip,covjek se malo izgubi u vremenu,koliko dana je Carson lezao nako svezan? Sve u svemu, Mefisto i njegova sestra su ostavili nezaboravn dojam. Veselim se nastavku.

Edit: Nakon pet godina, ponovo pročitao.  Nije mi više ostavilo dojam kao prije pet godina. Priča,crtež, ok, ali scenario spuštam dole. Šteta, bolje da nisam ponovo čitao.

01.05.2012
    11:23:00 sati

10, 10, 10, 10

Moj prvi susret s ovim negativcem.

29.07.2012
    23:12:00 sati

5, 3, 10, 10

Moram priznati da nisam vjerovao Coltovoj recenziji sve dok nisam i sam pročitao strip, ipak je to u pitanju Texov archenemesis i rijetko kad me iznevjerio. No, iako je start bio sasvim solidan, Mefistov povratak s one strane, nagovještaj zle kobi koja visi nad rendžerima i brojne vinjete koje su nas podsjećale na sve slavne Mefistove dane (i njegova sineka Blackyja-Yame) - scenarij kao i priča tonu i vrte se u krugu beznačajnih zapleta. Mefistovo busanja u prsa "I hava a very, very cunning plan", pa "mrzim Texa najviše nas svijetu" dosade vrlo brzo, a ostatak je razbacivanje halucinacijama (od koje pojedincu nestanu u ambisu ludila, brrr) i gledanje kroz magle vremena što nam rade neprijatelji. I kao šlag na tortu, mlaki finale bez pravog kraj. Odlično, sad još da čekamo sljedećih dvjesto epizode dok se netko ne smiluje... Nizzi kao da je zaboravio da piše priču o Texu, opakom rendžeru koji lomi čeljusti da bi došao do istine, a ne da maše bijelom maramicom. Eh da, Nizzi je priču navodno pisao 6-7 godina! Villin atmosferičan crtež odlično se prilagodio temi, zaista je izvrstan crtač kao i ilustrator.

18.10.2012
    23:32:00 sati

8, 1, 10, 10

16.05.2014
    12:12:00 sati
    Srdjan999

4, 3, 9, 9

Ovo je zaista losa prica, vise je razloga za to.

Kao prvo, Mefista su trebali ostaviti da pociva u miru, on jednostavno nije lik za Texov serijal. Funkcionisao bi u Zagorovom svijetu, ali ne i kod Texa, i to jos kao najveci njegov neprijatelj. Sarlatan koji se sluzi trikovima, kao takva verzija je jos bio ok, ali ne i kao neka vrsta svemoguceg demona.

To bi se i moglo progutati, medjutim scenario je totalni promasaj. Jeste li primijetili Texov osmijeh na licu kada mu se Mefisto prvi put ukazao? Mislim, WTF??? To je bio momenat kada se cak i Texu trebala da zaledi krv u zilama. Nevidjena glupost!

Dalje, scenario rastegnut, kao sto je recezent napisao, nista se u sustini ne desava, dok nepotrebni tekstovi radnju jos vise smaraju.

Crtez je u vecini price odlican, tu i tamo Villa je omanuo sa slabo nacrtanim proporcijama, posebno se primjeti kada likovima nacrta premale glave, sto je kod njega cest slucaj i na naslovnicama. Ne kontam bas zasto mu je trebalo sedam godina da nacrta ovu pricu, pozadinu je vecinom popunjavao velikom kolicinom crnila.

25.03.2015
    23:23:00 sati

8, 7, 8, 8

03.06.2015
    22:48:00 sati
    Eddie Monsoon
  • Ukupna ocjena 87%

8, 8, 10, 9

Pa ovo i nije tako loše...na početku moram reći da i nisam baš mislio ne priču nego sam odmah krenuo plaziti za Villinim crtežom. Ali idemo po redu, sama ideja priče je ok, 1/4 stripa je potrošena oko samog povratka Mefista u život, uglavnom radnja ide vrlo dobro i stalno sam mislio što li će se dogoditi na sljedećoj stranici. Kad se malo bolje pogleda, u dosta stranica se zapravo ništa ne događa i radnja djeluje nekako prazno. Scenarij je razvučen, što i nije nekakvo čudo za ovu epizodu od Nizzija, ali uglavnom se sve može pratiti u jednom dahu, najviše zahvaljujući crtaču (da je ovo crtao Fernandez ili netko njegovog kalibra, ovo bi bio fijasko). Carsonovo upadanje u zamku se još i može progutat (ha što reći, zavela ga cura :)), ali hvatanje Kita i Tigera je stvarno traljavo izvedeno. Dobro su iskorišteni likovi Mefistove sestre i njezinog muža, čija je ustvari, jedina mana to što je jednostavno imao tu nesreću da se nađe s druge strane barikade. Ima tu još nekih rupa u scenariju, tipa Mefistovo ukazanje Texu, nekakvi prečudni Mefistovi bučkuriši i trikovi itd., kraj pomalo bezvezan, cijela četvrta sveska je ustvari greška...ne razumijem Mefitova zadnja dva pojavljivanja pred Texom i ekipom, ali sve drugo je uglavnom dobro do odlično. Villa mi je sigurno odvratio pažnju od svih greškica u scenariju. Dati 8 za crtež je uvreda. Ovo je savršenstvo od crteža i kao što je recenzent rekao; mnogi daleko poznatiji crtači bi mogli da pozavide Villi na njegovom umijeću. Jedan od najboljih crteža ikad.

23.08.2015
    14:43:00 sati
    Tintilinic

6, 5, 10, 10

29.03.2016
    22:02:00 sati

10, 10, 10, 10

SUPER ! Villina izvedba Mefista savršena. Po mom sudu najbolja priča s Mefistom do sada.

09.05.2016
    00:43:00 sati

7, 7, 10, 10

Vuše - manje je sve o ovoj epizodi već napisano u komentarima prije mojeg.. Crtež i naslovnice su fenomenalne, ali scenarij i priča su dosta slabi.. Ili bolje reći naivni.. Nisam baš oduševljen, šteta je najviše zbog loše iskorištenog Mefistovog (a i Lillyinog) povratka..

18.05.2016
    17:07:00 sati
  • Wayto