• Missione compiuta!
    ZG TT 152
  • Fantasmi!
    ZG TT 153

• Originali epizoda su objavljeni u ožujku i travnju 1978.
  • U Zagorovoj prošlosti imamo još jednog kapetana od kojeg je na jednom skrivenom otoku nastalo selo. Za razliku od ove, to je bila izvrsna Nolittina epizoda s kapetanom Zmijom.
  • U povijesti španjolskih istraživanja i osvajanja Amerike uistinu je postojao jedan kapetan Sarmiento, punim imenom Pedro Sarmiento de Gamboa. Osim istražitelja bio je još i astronom, pisac, povjesničar te znanstvenik. Sudjelovao je i u pomorskim bitkama između Engleske i Španjolske koje su se vodile zbog prevlasti nad morskim putovima. Navodno je jednom, ganjajući svog engleskog rivala sir Francis Drakea , uistinu uletio u oluju u kojoj je izgubio nekoliko brodova i velik broj ljudi. 1568. je otkrio Solomonske otoke s ekspedicijom koju je vodio Alvaro de Mendana.
  • "Hispaniola" kapetana Sarmienta u Zagorovoj priči nije jedini brod tog imena o kojem smo mogli čitati kao klinci. Brod iz romana "Otok s blagom" koju je napisao Robert Louis Stevenson se također zove Hispaniola.
  • U izdanju Zlatne Serije nedostaje 5 vinjeta.

Čim su došli u Tampa Town odmah su opazili čudno ponašanje stanovnika. Svi su se pozatvarali u kuće, a na ulicama nije bilo žive duše. Dick Hummer, prijatelj na čiji su poziv stigli, dao je objašnjenje zašto su se stanovnici u strahu zatvorili. Na dan 26. lipnja još od vremena kada je na mjestu Tampa Towna bilo indijansko selo, svakih 30 godina neka čudovišna prikaza otme jedno novorođenče. Ali ne laje pas radi sela. Dick i njegova žena Ann su nedavno dobili sina te su u strahu da bi ovog puta njihov sinčić mogao biti žrtva otmice. Naravno, dok je Dick čavrljao sa Zagorom oteli su upravo njegovu bebu koja je spavala u sobi na katu. Nije maleni kriv što mu otac nije uzeo čitav arsenal oružja te sjeo kraj krevetića i što mu je mama čitav roman samo plakala i rekla 5 riječi.

U originalu je lubanja na mjestu ove Dnevnikove instalacije

Nakon ove otmice Zagor preuzima ulogu istražitelja. Obavlja razgovore s Frankom Nortonom kojemu su kada je imao 12 godina, u istim okolnostima oteli tromjesečnog brata, te s ludim starcem Jeremiahom. Jeremiah je znao koji podatak više ali je bio lud pa nitko nije previše uzimao u obzir njegove teorije. Po njegovim teorijama duhovi dolaze s Maglenog otoka koji se nalazi preko mora nasuprot Tampa Towna. Na tom otoku je u vrijeme Španjolskih osvajanja Amerike nastradala Hispaniola, brod kojim je zapovijedao Arcadio Sarmiento. Kapetan Sarmiento je na samrti bacio prokletstvo i od onda svakih 30 godina duhovi njegove posade otimaju bebe. Uvjeren da se misterij može riješiti samo na Maglenom otoku, Zagor ga odluči posjetiti. Da bi priča bila zanimljivija, Castelli je ubacio dva razbojnika koji naše junake prate još od trenutka kada su krenuli prema Tampa Townu. To su Bodež i Pepe, dva razbojnika koja su krenula za Chicom i Zagorom uvjereni kako njih dvojica imaju nešto veliko na umu. Jednostavno su vidjeli dva stranca i zaključili da sigurno spremaju neku pljačku i kako ih valja pratiti te u pravom trenutku napasti. Uglavnom, non stop su ih pratili i izmišljali razne teorije i razloge zbog čega treba napamet, bez ikakvih čvrstih argumenata, pratiti neka dva čovjeka koje su sasvim slučajno sreli. Tako su za njima krenuli na Magleni otok, uvjereni da traže blago. Dick Hummer nije krenuo sa Zagorom i Chicom, to je detalj s kojim je Castelli potopio kvalitetu njegovog lika. Oteli su mu dijete, a dao se nagovoriti da ostane doma dok netko drugi riskira glavu da mu ga nađe. Nakon ovoga sam žustro navijala da iza svih zavrzlama stoji socijalna služba za brigu o zanemarenoj djeci. E pa on uistinu zaslužuje imati ime Dick, i mogli su mu prevoditelji s ovih prostora slobodno prevesti ime s engleskog!

Faca od Chica na ovoj slici mi je popravila dan

Na Maglenom otoku se susrećemo s još jednim skrivenim narodom koji stotine godina žive u tajnosti, to su potomci kapetana Sarmienta i njegovih ljudi. Tematika izgubljenih naroda, civilizacija, gradova je mnogo puta korištena u Zagorovim pričama. Tim luđacima koji se množe na malom brodu nekih 300 godina je neophodan kapetan Sarmiento da bi postojali. U tu se svrhu otima muška beba te ga se odgoji i od njega učini budući kapetan Sarmiento. Mozak operacije je Čuvar Običaja. On je glavni zločinac i ima najveću potrebu za tim da ih vodi netko `ko 300 godina ima 30 godina.

Ovo je trash jednako kao i Male ubojice, ali za razliku od njih ova mi je draga. Možda zbog nostalgije i toga što mi je bila odlična kad sam bila mala. (svejedno ću je pokušati objektivno ocijeniti.) Castelli je napisao dosta trash Zagora, ali se ne može reći da je loš pisac. Stvorio je Martina Mysterea koji je po meni najdublji i najkvalitetniji Bonellijev lik. Uz to, pisao je i stripove Dylan Dog, skupa sa Sclavijem, Mr. No, čak i Kena Parkera u suradnji s Berardijem. Hodnik za pakao je jedna od najboljih epizoda Mr. Noa koja je izašla na ovim prostorima. Radio je i scenarije za serije koje su se vrtjele na talijanskoj televizijskoj kući RAI.

Još jedna Dnevnikova brljavina. U originalu je Zagor okrenut prema nama

Kod mene je uvijek postojala dilema - Tko je gori Segna ili Gamba? Segna je atmosferu koja vlada na obali Maglenog otoka još nekako dočarao, ali crta bebasta lica s ogromnim očima i zbog toga mu više od 6 ne mogu dati. Izgledaju kao Pokemoni! Naslovnica je čista desetka. Mislim da ne moram objašnjavati zašto.

ZG LEX 157/159 Zagonetna formula

ZG LEX 161/164 Tropical Corp

8, 6, 1, 7

Prica je imala potencijala, medjutim, Segna je covjek koji je u stanju upropastiti i  Alan Moorov scenarijo. Na kraju nije vazno sta i kako, njegov crtez je jednostavno dno dna i to je dovoljno da spusti jedan strip u najnizu kategoriju.

30.04.2010
    16:10:00 sati
  • legaz

Ukupna ocjena 36%

3, 6, 1, 6

Saglasan sam sa prethodnim komentarom. Crtež živi užas. Priča je mogla bit 8 ovako joj. Druga naslovnica više za ovu priču ali mi Zagor nekako čudan.

30.04.2010
    16:47:00 sati
    legaz
  • split85

6, 6, 1, 5

30.04.2010
    16:59:00 sati
    split85

Ukupna ocjena 43%

5, 6, 1, 7

Pini Segna...Poznavateljima Zagora dovoljno...Upropastit će svaki scenarij,bez iznimke...

30.04.2010
    18:06:00 sati
  • Ukupna ocjena 18%

1, 2, 2, 3

Jedan od najlosijih Zagora svih vremena.

30.04.2010
    20:14:00 sati
    zagorovac
  • Ferri

Ukupna ocjena 43%

3, 3, 5, 10

30.04.2010
    21:01:00 sati
    Ferri
  • jaki

Ukupna ocjena 16%

1, 1, 1, 7

Ova mi je epizoda bila glupa i kad sam obožavao zagora sa 10 godina a tek sada.

01.05.2010
    02:52:00 sati
    jaki
  • Magic Wind

Ukupna ocjena 38%

5, 3, 2, 8

Zbrkan, nerazrađen nedovoljno ubedljiv scenario. Velikim delom epizoda je ruinirana i karikaturalnim crtežom... a bilo je tu potencijala

01.05.2010
    08:13:00 sati
    Magic Wind
  • Ukupna ocjena 53%

6, 6, 4, 5

osrednja epizodica..recezentu,pogresio si,nije to dnevnkova brljotina na onoj vinjeti gde je zagor okrenut ledjima nego je to ispravljeno u samom italijanskom zagoru u tutto seriji...italijani su sami ispravili u novijem reizdanju

01.05.2010
    11:43:00 sati
    dzoni
  • feka82

9, 9, 6, 9

prica je za to vrijeme bila odlicna za film koji nikada nismo pogledali fenomenalno ... naravno iz ove perspektive poslije filmova koji je na tu temu bilo mali milion ostavlja los dojam .... ja samo mogu reci zagor je meni naj.....................................segna je stvarno jedan od losijih crtaca iz ovog vremena ali ipak vece ocjene radi zagora..........................

01.05.2010
    21:19:00 sati
    feka82

6, 3, 6, 10

Nikad nisam previše volio ovu epizodu, i oduvijek smatrao da ju je jako teško ocijeniti s obzirom na vrijeme kada je priča nastala, i, uhh... Tko ju je pisao. Castelli je stvarno zasrao. Prvi dio je jako intrigirajuć, usudio bih se reći i pomalo jeziv (naravno, i tu imamo jednog od onih seoskih bušibaba koji se okolo smiju kao luđaci i nagovještavaju propast). Drugi dio sve uništava, baš kad sam se bio nadao da su u pitanju duhovi, a ono ljubavna sapunica. Ludi Dnevnik i dalje izbacuje stranice i mijenja kostura na naslovnici u nekog debeljka, ma krasno. Ali najgluplji dio bez ikakva premca je kada Zagor onom svojom tupom sjekirom rasječe čvrsto zavezani čvor, haha.

Crtež toliko groteskan da je zapravo smiješan. Naslovnica predobra.

02.05.2010
    09:13:00 sati

6, 4, 3, 5

Sjećam se kao klinac čitajući Specijal 5 kako sam sa nestpljenjem očekivao kako će završiti ova priča. Tko i kako je ukrao bebu i kako će Zagor to riješiti..Iako je epizoda naravno jako loša, mislim da je imala potencija,l ali da svakih 30 godina na isti dan ubace novog, potpuno identičnog, Sarmienta je stvarno komedija (očito su imali i plastičnog kirurga tamo jer drugog objašnjenja nemam), baš kao i način da konkvistadori napune vreće parom iz gejzira i onda skaču uokolo te na taj način bez problema savladavaju Zagora.. Segna je crtač kojemu se treba diviti , nemože svako ovako loše crtati;-) . Uglavnom, kao dijete ovo mi je bio jedan od prvih Zagora, i volio sam tu priču, ali realno gledano, epizoda je promašaj.

02.05.2010
    12:56:00 sati

5, 4, 5, 9

Zasto je Dnevnik objavio ovu epizodu dva put, prvo u ZS i onda kao Specijalni broj 5...?  Ova pricu je toliko lako zaboravit posel prvog citanja da je nevjerovatno da neko moze mislit da se moze prodati ne jednom, nego dva put.  Crtez Segna je veoma los: nisam ni znao da je moguce ovako lose crtati Zagora, a i prica je dobra samo u prvom djelu.  Drugi dio je katastrofalan: glup, besmislen, nevjerovatan i stvarno nepotreban.  Ovu slicnu pricu vidjeli smo u jednom od raniji Zagora, i iako se ne sjecam koji broj tacno, bila je jedna Zagorova pustolovina o starom gradu, skriven u planinama, gdje neki konkvisdatori zive sami, tajno, stotinama godina.  Bila je i ta prica losa, a i ova izgleda jos gora, zato sto u ovo doba Zagora ocekujemo bolji kvalitet scenaria i crteza, a ne nesto sto izgleda i zvuci kad da su ga mala djeca napisala i nacrtala.

Kraj price mi stvarno ne ide u glavu, i ne razumijem zasto se onaj 'kapetan' - kojeg su pronasli na ostrvu i o kojem se saznalo da je on u stvari ono djete koje je bilo oteto prije 30 godina - moro da umre?  Zasto se zrtvovao, i kakvog smisla to ima?  Umjesto da se vrati kuci sa Zagorom i Chicom, umjesto da se vrati svojo porodici, on odluci da umre...?  Tsk, tsk, tsk.  Naslovnica za "Duhovi" je fantasticna, i to je jedini dobar dio ove epizode.  Sve ostalo je tako slabo da vrijedja Zagorov status.

03.05.2010
    16:05:00 sati
  • marcho

Ukupna ocjena 28%

3, 1, 2, 10

Zanimljivo i maštovito ako imate 13 god... barem je bilo meni u vrijeme izlaženja specijalca ZS. Što se crteža tiče, Segna srećom nije nacrtao i upropastio previše zagorovih epizoda.

04.05.2010
    17:49:00 sati
    marcho

6, 6, 6, 10

Segna nije ni meni nešto posebno dobar crtač ali nije mi ni nešto lošiji od polovice novih crtača, srednja žalost rekao bih. Slažem se da je epizoda imala potencijala za puno bolju priču ali šta je tu je. Naslovnica je do jaja!

08.05.2010
    16:44:00 sati
  • Ukupna ocjena 17%

1, 1, 1, 8

Uzas!

08.05.2010
    19:48:00 sati
  • Ukupna ocjena 55%

5, 5, 5, 10

15.05.2010
    15:50:00 sati
    Brdar

Ukupna ocjena 34%

3, 1, 5, 7

Lošiji prosjek.

16.05.2010
    17:19:00 sati
  • Ukupna ocjena 62%

7, 7, 4, 8

Ništa posebno.

17.09.2010
    13:35:00 sati
  • Ukupna ocjena 55%

6, 5, 4, 10

Ove epizode pokazuju kako dobra naslovna strana i sam naslov mogu da u najmanju ruku popularizuju neko izdanje. Kad sam došao do ova dva stripa izdata od strane Dnevnika jedva sam čekao da ih pročitam. Pričom nijesam bio nešto oduševljen a crtež me je dodatno razočarao. Sve u svemu prosječno!

25.12.2010
    17:43:00 sati
    malek

4, 5, 8, 7

I tko bi ovako nešto očekivao od Castellija? Jedino što je iznad prosjeka jest crtež.

26.04.2011
    16:28:00 sati
  • Ukupna ocjena 82%

8, 7, 9, 10

Jako lepa epizoda koja seca na bezbrizne dane detinjstva..Segna mi je dobar i znam da ga svi pljuju ali meni jednostavno nekako taj njegov stil odgovara za Zagora

Ferrijeve naslovnice su odlicne i lepo prezentuju pricu...scenario je bajkovit i misterioznost price je ocaravajuca

03.06.2011
    01:13:00 sati
    draskomisterno

8, 7, 7, 10

E, grofice, grofice! Svaki put mi recenzijom izmamite osmjeh. Ipak želim napomenuti da je Ku..va žena prozborila 8 riječi.

03.06.2011
    16:36:00 sati

Ukupna ocjena 37%

2, 2, 6, 7

Ne bi čovjek nikada povjerovao da je to onaj isti Castelli koji će kasnije u karijeri napisati fenomenalne priče... doduše za druge junake. Crtež prolazi, ali ne može spasiti katastrofalnu priču.

31.10.2011
    00:51:00 sati

6, 7, 6, 9

06.01.2012
    23:58:00 sati
  • Zagor12

8, 5, 3, 7

Užasni Segna i loš scenarij.

28.01.2012
    14:50:00 sati
    Zagor12

9, 8, 9, 10

recezent me je dobro nasmejao

04.05.2012
    12:02:00 sati
  • Ukupna ocjena 62%

7, 3, 8, 8

21.05.2012
    10:13:00 sati

8, 9, 8, 7

na prvi pogled slaba epizoda, ali kada se bolje razmisli zabavna je, a to je i smisao stripova, da budu zabavni za čitanje, dostupni svima, i zato dobre ocjene za super priču. pini segna u najboljem izdanju, pravo iznenađenje

28.05.2012
    18:13:00 sati
  • Charlito de la Vega

7, 7, 9, 10

Prvi dio mi je odličan, ali u drugom pada kvaliteta pa sve izgleda blesavo i malo tupavo. Segna je meni iz nekog razloga jako drag crtač i volim njegov crtež.

28.05.2012
    22:44:00 sati
    Charlito de la Vega
  • Zagooor

7, 8, 9, 9

25.07.2012
    11:57:00 sati
    Zagooor
  • sergej773

8, 7, 3, 10

16.03.2013
    22:05:00 sati
    sergej773

7, 6, 6, 10

Ovo je moglo,da nezaboravan strip postane.Al nazalost scenario je vrlo ogranicen a crtez nije nicemu dobro pridonio. Naslovnica ZG.EX 160 cista 10tka!!!

26.03.2013
    11:46:00 sati
  • Maki_Mostar

Ukupna ocjena 29%

3, 2, 2, 8

Kakva dvojba Gamba ili Segna, prije Chiarolla ili Segna ali za mene Pini Segna je uvjerljivo najgori crtač Zagora svih vremena. Dajem mu prolaznu ocjenu samo što je taj njegov crtež u skladu s jezovitom atmosferom kakva dolikuje napisanom scenariju. A scenarij i priča- blesavo, glupo, užas... Naslovnica (druga, naravno) odlična ali neću da previše poveća prosjek jer Castelli je zaslužio kaznu.

23.05.2013
    16:26:00 sati
    Maki_Mostar

6, 5, 7, 10

Naslovnica je fenomenalna, to moram prvo reći. Opet je Chico u nekom svom điru, a tako je uvik kad je Castelli u pitanju. Ovaj put je došao na red ulazak u neku sektu dok je u prošloj bio mađioničar, a zapravo je to i simpatično jer u ovim novijim epizodama Chico služi samo da prigovara i da obavezno na zadnjoj stranici spomene i pita ima li što za poisti i onda svi prasnu u nekakav bezvezan smijeh. Kratko rečeno, nema skoro nikakvu ulogu osim kad se pojavi Trampy, a i to je rijetko. Priča obiluje svakakvim naivnostima i scenarističkim rješenjima koja su jednostavno smiješna. Izgubljeni ljudi koji žive na polu-potopljenom brodu, leteći jastuci, tristo godina mijenjanja vladara koji svi sliče jedan drugome haha... Crtež je smiješan pa mu ne mogu dati nisku ocjenu a Segna ovaj put nije toliko kopira Ferrijeve naslovnice. Naša san jedan primjer na stranici 27 kad je kopira naslovnu Vatrenog krštenja (LEX 155).

04.09.2013
    19:27:00 sati
  • Galis

7, 7, 6, 8

Ovde se opasno nazire drastičan pad kvalitete Zagorovih priča. I ovaj crtač mi je bio kao klincu odbojan (a i sada je). Priča ništa posebno.

21.11.2013
    16:28:00 sati
    Galis

Ukupna ocjena 32%

4, 2, 3, 5

Ovo mi je jedna od njagorih stripova koje sam pročitao uopšte.

21.09.2014
    17:33:00 sati
  • Ukupna ocjena 57%

6, 5, 5, 9

Ispodprosječna priča koja je po mom mišljenju malo previše zapetljana. Imamo otmicu djeteta koje će za 30 godina postati Sarmiento. To je detalj koji nije ni loš u ovoj priči. Mislim da je bilo krajnje nepotrebno uvesti onu dvojicu lopova, jer je to učinjeno da bi se popunilo i ovih 150ak strana. Čak i da ne piše ko je scenarist priče, jasno je kao dan da se radi o Castelliju, koji je opet pisao priču svojim stilom: Chicov uvod o nekakvoj katastrofi i zemljotresu na nekih 30 strana, zatim nestvarna bića na otoku magle i sl. Castelli se zaista posvećivao fantastičnim elementima u Zagoru. Ovdje je uveo leteće ljude. Razlog zbog kojeg mi se ova priča nije svidjela je da je svaka pojava koja je bila misterija, popunjena pukom fantastikom. Što se tiče crteža, Segna je slabo odradio posao. On ne crta loše Zagora, ali Chico je stvarno loš i u par kadrova se pitam je li Chico čovjek ili... Naslovnica je odlična, napeta i misteriozna, i totalni kontrast u odnosu na samu priču

09.01.2015
    09:10:00 sati
    AmW1
  • igor 12

Ukupna ocjena 31%

3, 3, 1, 10

au braćo moja mila,koja glupost,koja retardiranost od epizode.

definitivno najgluplji i najgori Zagor do sada pročitan.

jedino ju naslovnica izvlači,čista desetka

30.01.2015
    08:49:00 sati
    igor 12

Ukupna ocjena 36%

3, 2, 4, 9

Pini Segna kvalitetom crteža nije ni ovdje zaslužio više od dvice ali zanimljivo da taj crtež i leži donekle ovoj priči a ona počinje ok, mistično a onda sve ode u... (da, upravo tamo). Dakle, kako su neka rješenja u priči neozbiljna (mislim, koliko samo fantastike) tako joj leži i Segna. Zato mu dajem četvrticu. Priča u tragovima možda i ima potencijala ali su je brzo dokrajčila jadna scenaristička rješenja

30.06.2015
    12:35:00 sati
  • Ukupna ocjena 52%

6, 4, 4, 10

04.10.2015
    18:55:00 sati
    Jim Gitara
  • Gru

Ukupna ocjena 19%

1, 1, 1, 10

Ovo je definitivno najgori Zagor svih vremena, čak ni Burattini ne može napisati ovako nešto loše. Tu je svega udrobljeno, tajanstveni otok, duhovi, španjolski konkvistadori, letenje balonima, otmice djece. I kao šlag na tortu je Segnin crtež. Neznam kako sam ovo provario...

31.01.2016
    21:21:00 sati
    Gru
  • Rahazlam

8, 4, 5, 9

Ovo je moglo ispast dobro,ispalo je jako loše,crtez užasan jedino je naslovnica briljantna!
    12.02.2016
    22:16:00 sati
    Rahazlam

5, 3, 6, 7

Više sam očekivao. Nažalosta nisam nikad prije čitao, iako sam imao ZS specijae, ali valjda mi je crtež bio odbojan.

01.03.2016
    13:48:00 sati

Ukupna ocjena 30%

3, 1, 3, 9

Kako je ovo glupa priča da čovjek ne povjeruje, a tako je krenulo odmah od samog početka da stvar bude gora. Chicu je opet netko napunio glavu kao najvećem mogućem naivčini, sada su u pitanju nekakvi sljedbenici Are Karme koji su ga na neku čudnu foru uspjeli nagovoriti da se počne izgladnjivati. Njega, najvećeg izjelicu u Darkwoodu... ma daj, takvu bedastoću je teško progutati. Nakon toga je došao zaplet sa otmicom djeteta koji kao ideja može zazvučati zanimljivo, ali sve ono što se izrodilo iz toga je debeli podbačaj. Sam motiv za takve otmice je potpuno bezvezan, a da ne govorim o tome kako je svaki puta otet dječak koji će 30 godina kasnije biti potpuno isti kao kapetan Sarmiento. Ma kako su samo otmičari uvijek potrefili na pravu adresu, mora da su bili istovremeno vidovnjaci i stručnjaci za genetiku. Ta situacija sa letećim ljudima je baš loše izvedena, možeš misliti kako bi ih plin mogao podići onako visoko. Teško je reći koja je bila svrha ona dva lika koja su pratila Zagora i Chica na otok, od kuda im uopće ideja da ovi idu u potragu za nekakvim zlatom. Onaj divovski rak još nekako ali zmija nikako ne drži vodu, ako je u pitanju bila otrovnica ne bi se sigurno ponašala poput pitona sa omotavanjem oko tijela žrtve. Ne razumijem zbog čega se kapetan Sarmiento žrtvovao na kraju i ostao u pećini gdje ga je čekala sigurna smrt, to mi nema nikakve logike. A najveća bljuvotina od svega je scena kada je kćer onog luđaka izjavila da se zaljubila u Chica jer nikad nije vidjela tako neodoljivog čovjeka.

Segna je loše obavio posao, njegovi likovi imaju oči koje je teško svrstati pod normalne (pogotovo Chico) a onaj Jeremiah je čista karikatura. Naslovnica je ovdje jedina stvar koja vrijedi i to dovoljno govori o svemu.

08.03.2016
    01:50:00 sati
  • RadioClash

5, 5, 5, 10

Kako su neki popljuvali mislio sam da nikad neću doći do kraja.

Ovo mi je skroz ok.

27.06.2016
    18:48:00 sati
    RadioClash

8, 7, 5, 10

20.10.2017
    22:20:00 sati

Ukupna ocjena 40%

3, 3, 4, 10

LUX 159: Zadatak obavljen (od 40 str.)
    LUX 160: Duhovi

Nakon pročitanog, pomislio sam, pa što sam ja to pobogu pročitao? Jako loše, meni osobno ovo najgori Zagor koji sam ikada čitao. Jako loš uvod sa onim Čikovim pričama o sektama (crtež i Segnu da ni ne spominjem), a onaj otac Dick kad mu je dijete nestalo, nije mogao i on otići potražiti svoje dijete? Iako je strašno to kad se dogodi, išao bi čovjek na kraj svijeta da treba, ali oni čekali doma i nisu prstom makli.

Čak se taj Dick više zabrinuo kad je požar izbio na kući onog "luđaka". Jedino pozitivno u ovoj epizodi je to što je kratko trajala, na nekih strip i pol. Baš razočaravajuće, možda moj prvi komentar sa negativnim naglaskom.

Inače, naslovnica kao i naziv epizode "Duhovi" fenomenalni, ono jedva čekaš da otvoriš strip, kad ono unutra teško sr..., hm. Razočarenje.

28.03.2018
    17:10:00 sati