Brodolomci

ZG LU 125/126 | 188 str.

Zeb Dowler i njegovi sinovi zarađuju na taj način što navlače brodove da se nasukaju na hridine i tako prvo poubijaju posadu prije nego što opljačkaju brod. Nisu ni znali da su se na posljednjem brodu dočepali opasnog tereta - opijuma. Trgovac Stormy Jack odlučio je da se po svaku cijenu domogne tereta, ali, na tragu su mu Zagor, šerif Abe Kirk i njegova kćerka Norah.

• Brodolomci
    ZG LU 125
  • Kuća na hridinama
    ZG LU 126

• I naufragatori
    ZG SR 442
  • La casa sulla scogliera
    ZG SR 443

• U priči se pominju događaji iz epizoda “Morska strava”, “Kapetan Zmija” i “Morske hijene”.
  • Alessandro Charolla rođen je 11.09.1942. godine. Poslije studija radio je kao karikaturista za razne izdavačke kuće, da bi napokon došao u SBE, gdje je crtao serijale Bella & Bronco i Martin Mystère. Trenutno crta Zagora, gdje je postao jedan od najhiperproduktivnijih crtača.
  • Od broja 443, sveske u Italiji poskupjele su sa 2,07 na 2,20 €
  • Originalna epizoda izašla je u Italiji 2002. godine.

Pomalo autsajderska epizoda, prepoznatljiva po markantnoj naslovnici druge sveske. U zanimljivostima smo pomenuli već epizodu “Morske hijene”, koja ima sličan tok kao i ova priča. Ne može se autorima mnogo zamjeriti na nemaštovitosti, s obzirom da serijal u toku ove epizode ima već 443 sveske iza sebe.

WTF?

Ono što mi je zapalo za oko je to da su naši junaci, Zagor i Chico, bili više puta tokom priče ranjavani, što znači još nekoliko novih ožiljaka. Ponekad mi se čini da autori ne paze kada se radi o povredama, tako bi to na njihovom mjestu ipak ostavio za posebne prilike i za neprijatelje koji su dostojni protivnici. Izgleda pomalo neuvjerljivo ako Zagor prođe bitku sa Kandraxom bez ogrebotine, a neki tamo obični banditi ga skoro ubiju.

Norah

Rauch je u ovoj epizodi napravio cijelu paletu likova, po mom mišljenju možda i malo previše osoba koje su dobile upečatljivu karakterizaciju. To je vjerovatno i najslabija karika priče, previše se svi vrti oko likova i sama radnja pada zbog njih u drugi plan. Jasno je da će na kraju epizode većina kriminalaca biti mrtvi, zato je pomalo nerazumljivo čemu toliko gubljenje vremena zbog njih. S obzirom da je tako i ja ću nastaviti tekst sa likovima iz priče.

Dowleri su tipična “redneck” familija, sa svim klišeima koji idu uz to. Žive usamljeno i odsječeni od ostalih ljudi, izgledaju prljavo i bijedno obučeni, kao da su izašli iz filma “Texas Chainsaw Massacre”. Zeb je glava porodice, otac od ostatka bande. On izgleda najkompletniji od svih, ne samo da je snažan i pametan, već je i čovjek koji je napravio od svoje djece ono što jesu. Mark je barem po izgledu normalniji od ostalih, vjerovatno pravi tatin nasljednik jednog dana. Izgled zna da vara, tako da je i on totalni manijak i uživa u ubijanju poput ostalih. Rufus je fizički najjači, ali i mentalno najzaostaliji. Po običaju takav tip ne zna da priča već proizvodi neke čudne zvukove, a i činjenica da ima ožiljak na licu i da je pomalo “romantičan”, podsjeća na glavnog ubicu iz pomenutog filma. Naravno da ne smije nedostajati i jedan sitni tip koji je skroz lud, to je u ovom slučaju Saul. Castor je tip koji izgleda kao da je nastao ukrštanjem svinje i čovjeka, tako se i ponaša. S obzirom da su svi obdareni posebnim sposobnostima, tako je on nepogrešivi strijelac. S obzirom da je ova epizoda bogata sa likovima, imamo još tri osobe koje se ističu od ostalih: Stormy Jack, Norah i njen otac Abe. Stormy Jack je pomalo iritantan lik, prije svega zato što je Zagor u toku epizode priznao da ga u neku ruku cijeni, što je van pameti s obzirom da se radi o kriminalcu i ubici. Čini mi se da je autor ovdje pomalo nespretno uradio ovaj lik, te da je ostavio nešto drugačiji utisak nego što je bilo zamišljeno. Abe Kirk je izgleda jedini sposoban čovjek u Sandag Bayu, zbog toga je on šerif, doktor i sve što ide uz to. Norah je njegova kćerka, mlada i hrabra djevojka koja sanja o tome da nastavi život u nekoj od američkih metropola.

Chiarolla je izgleda napokon našao ambijent koji mu najbolje odgovara. Mrak, kiša, more i magla, ove stvari crta mnogo bolje nego tipičnu darkwoodsku okolinu, tako da se može reći da je ovo njegov najbolji crtež do sada. Još uvijek ima probleme sa likovima, pogotovo Zagor i Chico odudaraju od nama poznatih likova na koje smo već godinama navikli. Po nekad mi se čini da Chiarolla zaboravlja da više ne radi kao karikaturista.

Jedna od epizoda koja se proteže na cijele dvije sveske, priča koja se može jednom pročitati i zaboraviti.

Karikatura ili realizam?

ZG LU 123/124 Sjeme nasilja

ZG LU 127/129 Thugsi!

6, 7, 7, 8

Solidna pričica u slobodno vrijeme. Od ovog broja Chiarolla se počinje lagano popravljati. Naslovnice su dobre.

09.03.2011
    00:51:00 sati

7, 7, 7, 8

odlicna epizoda...sve mi se svidja..i prica i crtez i naslovnice..

09.03.2011
    07:35:00 sati
    dzoni
  • PAJDO

5, 5, 7, 10

Jako loša epizoda, od koje sam očekivao malo više. Jedino vrijedno spomena su dvije vrhunske naslovnice.
    09.03.2011
    09:59:00 sati
    PAJDO
  • split85

6, 6, 6, 8

Dosta površna priča,
    Crtež prosječan.

09.03.2011
    10:03:00 sati
    split85

6, 5, 5, 8

09.03.2011
    11:29:00 sati

6, 5, 8, 10

Kada bi gledali školski priča bi ispala dobar 3. Nije sranje ali da je nešto posebno - nije. Naslovnice su stvarno super, pogotovo prva i brod na njoj. Spadam u ljubitelje Chiarolle ali je fušao na momente.

09.03.2011
    11:29:00 sati

6, 7, 6, 9

U dvije riječi - ništa posebno...

Naslovnice odlične.

09.03.2011
    12:32:00 sati
  • jasa

6, 6, 8, 9

Solidna epizoda, ništa više od toga no ostaje u lijepom sjećanju, za nekoliko klasa ispred današnjeg smeća kao što je "Traperi iz utvrde Erou". Imamo tu jednu solidnu, ne pretjerano originalnu priču savim korektno scenaristički izvedenu, ni previše duboko ni previše plitko uz, meni jako drag, Kjarolin crtež i odlične atmosferične Ferijeve naslovnice...

09.03.2011
    16:13:00 sati
    jasa

8, 4, 3, 9

Priča OK, ali pomalo dosadno...

10.03.2011
    10:55:00 sati
  • Ukupna ocjena 76%

8, 8, 7, 7

Solidan strip !

10.03.2011
    15:09:00 sati
    ringo
  • Ukupna ocjena 59%

6, 7, 4, 8

10.03.2011
    19:16:00 sati
    dabraka
  • Bruce Springsteen

7, 7, 3, 8

Solidna priča za period i ne tako dobar...

13.03.2011
    20:55:00 sati
    Bruce Springsteen
  • Archy

6, 9, 8, 9

Po meni je ovo svakako priča koja se pamti. Treba uzeti u obzir nevjerojatno dobro profilirane likove i ambijent koji je kao stvoren za Chiarollu, te likovi koje je fantastično, ali stvarno fantastično prikazao. Npr., sam pogled na Saula govori da je lud ko šiba :)

Rauch mi je jako zanimljiv scenarist i dobro je izbalansirao tijek radnje i jako zanimljive likove. Od ludih Dowlera, preko doktora i njegove kćeri, pa do Stormy Jacka. Po mojoj skromnoj ocjeni, Dowlerovi su kao negativci imali više potencijala nego već prožvakani  i dosadni Mortimer.

Priča sama po sebi i nije najmaštovitija, ali dobro vođenje scenarija od strane Raucha je nadoknadilo sve to.

18.03.2011
    16:46:00 sati
    Archy

7, 10, 10, 8

Najbolji Rauch dosad i najbolji Chiarolla dosad, tako se ovo može opisati. Priča nije orignalna, ali zato scenarij rastura. Sve je odlično posloženo, nema suvišnih stvari i nebuloza a dijalozi su na nekim mjestima stvarno prejaki. Likovi su fantastični i brojni, Rauch je našao prostora da svaki bude pobliže okarakteriziran i stvarno ne znan koji mi je najbolji od njih, otac Zeb, mala Norah ili možda Saul? Prvi put kad san čita jedini nedostatak mi je bio promašivanje od strane Castora, ali sad više nije. Zagor je dobro zaključio razlog (bijes), a i poslije ga je promašio dvaput jer se Castor jednostavno ne snalazi iz blizine, teže je pogoditi pokretnu metu. Norah i stari Abe su se vjerojatno na kraju iselili iz Sandag Baya u neki veliki grad i stvarno bi bilo lipo da Rauch napiše neku gradsku epizodu s njima gdje bi Norah bila starija što otvara mogućnost razvijanja romanse između nje i Zagora. Sa Archyjem se slažem da su Dowlerovi (iako puni klišeja) imali dosta potencijala, a sa Kingom se ovaj put ne slažem da je epizoda za zaborav jer sam se i 60 brojeva poslije točno sića što je u njoj bilo što je za svaku pohvalu. Što reći o Chiarolli, ovo je prvi put da ću mu dati desetku! Kišnu i maglovitu atmosferu je dočarao izvrsno, a likovi su mu još bolji. Koje zlokobne face taj zna nacrtati hehe.

06.04.2011
    13:13:00 sati

6, 5, 7, 9

Zanimljiva priča za jedno čitanje a ne vjerujem da ću joj se vratiti uskoro. Sve je solidno priča, crtež ali ništa dalje od toga!

25.04.2011
    15:34:00 sati

7, 7, 7, 7

Zanimljiv strip,ništa više.

04.05.2011
    22:21:00 sati
    Patrix

8, 8, 9, 10

Zagor: Vi ste slavni Stormy Jack?

Stormy Jack: Mislim da vam negdje fali kapetan Stormy Jack.

03.06.2011
    18:15:00 sati

8, 7, 9, 5

MEni je ova epizoda bila zanimljiva za procitati. Druga naslovnica je katastrofa

12.07.2011
    03:20:00 sati
    Srdjan999
  • Charlito de la Vega

9, 10, 10, 9

Odlična epizoda!Meni je za razliku od drugih baš ostala u sjećanju, pročitao sam je barem tri puta do sada, najviše zbog Dowlera koji su u Chiarollinom crtežu stvarno upečatljivi i jezivi. U biti sam ga počeo više cijeniti nakon ove epizode.U Bonelliju bi stvarno trebali pomno odabirati svakog crtača prema scenariju jer ne leže svima iste teme.Rauch odličan, a i naslovnice.

28.07.2011
    20:01:00 sati
    Charlito de la Vega

9, 5, 7, 8

04.10.2011
    15:07:00 sati
    maddox031
  • Zagor12

8, 5, 10, 7

Cool negativci. Prvi dio je ok, drugi je dosadan. Predobri Chiarolla.

05.02.2012
    18:29:00 sati
    Zagor12
  • Boston Jack

7, 7, 10, 8

Još jedna atmosferična epizoda proizašla iz pera Chiarolle koji mi je praktički najdraži crtač u zagorovoj ekipi. Epizoda koja ne ulazi na nikakve ljestvice najboljih i sl. ali je po mom mišljenju jedna od kvalitetnijih ako bi se gledale epizode horor i triler ugođaja. Zagor je prije svega miks kojekakvih žanrova i normalno je za očekivati da svi neće jednako reagirati na pojedine žanrove. Naslovnice OK, scenarij i priča također.

17.08.2012
    12:54:00 sati
    Boston Jack
  • Maki_Mostar

8, 8, 8, 9

Danas sam uzeo ponovno ovo pročitati i utisak je da je vrlo dobra epizoda. Slažem se s Archyjem i mpavinom- priča je iznadprosječna, Chiarolla je baš za ovu tematiku (brodovi- sjetimo se Tajne jednoroga, magla, hridine, likovi ludi do daske poput ovih iz obitelji Dowler) a bome je mala Norah ljepša i od Fride i Gambit i ostalih koje su se pojavljivale. Baš ju je odlično nacrtao. Mala zamjerka scenariju je što je Zeb ostao živ ali eto valjda je trebalo za vrhunac, olako bi bilo da je poginuo od Zagorova metka. Što se tiče Stormyja, očekivao sam da će biti u posljednjim stranicama, po meni bolje da se nije izravno obračunao sa Zagorom. Ima i humora, kad je Chico na početku, čuvši da je Abe prije svega veterinar, rekao nešto u smislu "Ima li itko protiv da se onesvijestim?".

07.05.2013
    19:58:00 sati
    Maki_Mostar
  • Ukupna ocjena 48%

5, 3, 6, 6

26.08.2013
    20:31:00 sati

6, 7, 6, 7

Rauch u svojoj drugoj priči opet pokazuje da iz neoriginalne ideje (brodolom, pljačkaši, pokvareni trgovci) može napisati solidnu i čitljivu avanturu. Za razliku od Burattinija njegovi scenariji imaju bolji ritam, kvalitetniju naraciju, dobro se nosi s paralelnim radnjama (odnosno podzapletima), velikim brojem likova i izbjegava suvišno racionaliziranje. Kao i u debitantskoj priči i ovdje je, ipak manje uspješno, ubacio elemente tajanstveno/mističnog (Dowlerov san o orlu).

Uglavnom, Rauch je dobar u razradi, konstrukciji, ali nije pokazao "onu nešto", iskru, ideju koja je uvijek krasila najbolje Nolittine i Bosellijeve priče.

Evo i jedne zanimljivosti, na talijanskom forumu posvećenom Zagoru, Rauchov nick je baš - Zeb Dowler.

01.12.2013
    10:33:00 sati

Ukupna ocjena 41%

5, 4, 2, 8

Prmestite ovu familiju u Teksas i dajte im motornu testeru,mislim da bi to mogao biti odličan scenario za slasher horor.

23.09.2014
    17:00:00 sati

9, 8, 7, 7

Sasvim sam zadovoljan pricom. Mjesto,likovi,radnja,sve ok. Crtez je najveci izazov. Chiarolla je ovdje crtao, od kao savrseni majstor do najveceg amatera. Likovi su mu ispali bas fora. Zagor i Chico su pohvaljujuci, vrlo dobro crtani. Kao i svi ostali likovi, ukljucujisi i okolinu. Obitelj Dowler ima posebni smek. Svidja mi se. Problemi su ponegdje nastali u propocijama i pogotovo u pozama razlicitih likova u akcijskim trenucima. Naslovnice,ok.

Norah, Andjeo Boziji.

03.11.2014
    11:09:00 sati
  • igor 12

9, 8, 8, 10

Rauch nas efektno uvodi u priču.U maglovitoj, olujnoj noći brod plovi uz obalu i vodi se prema svjetlu spasa.Posada i kapetan nisu zabrinuti,stari su to morski vukovi,iskusni,sa stotinama oluja iza sebe.Pričaju o sladostrastima koje ih čekaju u luci,netko će naći toplo i podatno žensko tijelo,netko će pak burnu noć saprati iz misli sa bocom dobrog ruma.
    Ali odjednom se ispred njih pojavljuju oštre hridine koje svojim vrhovima nemilosrdno razbijaju brod.Kapetan zaziva Boga u pomoć ali i bog se sakrio jer u ovoj olujnoj noći vlada sotonin okot,Zeb Dowler i njegovi sinovi.Lešinari u ljudskom obliku koji nasukavaju brodove lažnim svjetionikom te potom kolju preživjele u potrazi za plijenom.
    Početak priče neodoljivo podsjeća na Nolittinu Morske hijene,osim par bitnih razlika.Ovdje se priča vrti oko strvinarstva nad brodskim olupinama,tamo je tek mali segment priče u potrazi za Digging Billom.Nolitina priča ima sretan ishod po pomorce i brod,ovdje ih Dowlerovi masakriraju jednog po jednog i pri tom čitatelju pokazuju preferaciju i efikasnost baratanja oružjem,svaki lik ima svoje omiljeno hladno ili vatreno oružje.
    Dowlerovi su odlično profilirani kao tipična redneck familija i sve što ide uz to.Teksaški masakr motornom pilom,Pogrešno skretanje,Brda imaju oči,čitatelju će proći kroz glavu.Svi elementi su tu.Ali uz nešto netipičnosti u karakteristikama. Zed,pater familias je inteligentan i proračunat,kao i najstariji sin mu,njegov nasljednik.Brzi su na okidaču,stari sačmaricom a sin revolverima ubija preživjele.Ostala trojica sinova komotno se mogu nazvati nusproduktom redneckstva.I izgledom i ponašanjem i inteligencijom.Ne znaš koji je gori i odvratniji sa tim da Saul ipak nosi titulu najodvratnijeg,najiritantnijeg i najgoreg koljača,odlično barata noževima i trančira ljudsko meso.
    Brat mu Rufus,komotno se može prijaviti na audiciju za Pogrešno skretanje ,sjekirom voli pomilovati protivnika i zadnji,oko sokolovo,snajperist Castor.A baš je Rufusu Rauch dodao dimenziju zaljubljenosti,kao da je na neki perverzni način rekao da jedini od njih ima dušu.
    Zanimljivo je da je Rauch vješto izbjegao ubaciti majku obitelji,nisam siguran da li se spominje kao preminula,ali bilo bi zanimljivo vidjeti koju bi joj ulogu namijenio,nijemog statiste ili pak suučesnika u toj disfunkcionalnoj obitelji.
    Još jedan lik je zaokupio našu pažnju,Stormy Jack.Razbojnik,krijumčar i ubojica,ali ga Zagor i Rauch iz samo sebi znanih razloga gotive toliko da ga čak i ljudinom oslovljavaju.
    Zanimljiva i pamtljiva priča baš zbog te debilne familije koja ostaje čitatelju u sjećanju.Chiarolla mi je ovdje odličan,za razliku recimo od Gospodara oluja.Njegove morske epizode pune debilnih likova i koljačine su najbolje.Tajna jednoroga i Tajanstveni otok

22.03.2015
    11:13:00 sati
    igor 12

9, 10, 9, 8

Nepravedno niska ukupna ocjena za ovu iznenađujuće dobru epizodu. Scenaristički je Rauch ovo odlično odradio, kao i Chiarolla crtački. Ovdje Chiarolla, kojeg inače ne volim, čak i briljira. Njegov crtež je savršeno dočarao ambijent i atmosferu, ali očito je da mu ova tema i ambijent savršeno odgovaraju. Također bih istaknuo odličnu dinamiku crteža koja te uvuče u priču. Prva naslovnica vrhunska, dok je druga malo groteskna. Palac gore za ovu epizodu. Za razliku od recenzenta, ja ovu priču neću tako lako zaboraviti, a vjerojatno ću joj se koji put i vratiti.

26.04.2015
    15:34:00 sati
  • Duke Zill

8, 8, 8, 8

Ovaj Rauchov prvijenac mi se toliko svidio, unatoč jednostavnoj priči sa već viđenim elementima, da je priča postala jedna od mojih najomiljenijih i najčitanijih. Fanatični Dowleri i karizmatični Stormy Jack snažni su likovi za običnu dvodjelnu priču, koja je mogla bez problema biti trodjelna i koja je dobila svoj indirektni nastavak u "Krijumčarima iz lagune".

Chiarollin crtež mi se standarno sviđa, tako da sam uživao u ovom malom crtačkom i scenarističkim dragulju.

05.07.2015
    17:11:00 sati
    Duke Zill

8, 8, 10, 8

Davno sam ovo (kao srednjoškolac) ovo čitao. Dojam je isti. Sasvi ok. Dobra je epizoda. Malo ima patetike, ali zadovoljan sam. Laurenti nije baš nešto ctao pokrete Zagora, ali sve ostalo je na razini! Gusari, magla, luđaci iz obitelji (kao iz Wrong turn serijala).

21.07.2015
    10:05:00 sati

8, 7, 8, 10

Prilicno zabavna i napeta prica, sa dobrim negativcima, lijepom atmosferom, i iznad prosjecnim Chiarrolom, ciji je stil najbolji u ovakvim epizodama u kojim ima brodova i mora (kao u Maxiju "Tajanstveno Ostrvo").  Stormy Jack mi je simptatican negativac, jedan od zabavnijih u posljednje vrijeme, pogotovo kad Zagoru na samrti kaze, "steta sto se nismo mogli ravno potuci".  Zeb Dowler je takodje opak protivnik: izgleda kao neki patriarch porodice manijaka; da je covjek lik u Americkoj strip sceni, sin bi mu sigurno bio Leatherface iz "Texas Chainsaw Massacre" fransize.  Rauch prijatno iznenadjuje s ovim scenarijom, Chiarrola nadmasuje samog sebe, dok Ferri rastura sa naslovnicama.  Pogotovo ona prva "Brodolomci" je klasika od naslovne.  Veoma dobra epizoda.

12.05.2016
    20:27:00 sati
  • Rahazlam

9, 9, 8, 8

Da je ovo crtao Della Monica ili Anderucci i da je epizoda izašla u neko drugo vrijeme postala bi kultna,posebno mi se svidjela druga sveska,makljaza na sve strane,volim takve Zagorove price koje su skroz nabijene akcijom!!

06.11.2016
    23:04:00 sati
    Rahazlam

8, 9, 4, 9

Ovo sam prvi puta čitao 2008. i gotovo sve zaboravio, valjda sam u ono vrijeme bio toliko šokiran crtežom da nisam mogao normalno pratiti radnju. Danas ponovo uzeo bez ikakvih očekivanja i ugodno se iznenadio samom pričom. Možda malo brutalnije nego što smo navikli na serijalu kao što je Zagor, ali to je upravo ono što mi ovdje najviše odgovara. Stari Zeb Dowler i njegovi sinovi su likovi koje nitko ne bi želio sresti ni usred bijela dana, Rauch im je od samog početka dao krvoločnu notu koja se ni jednog trenutka nije stišavala. Tu su još krijumčari opijuma, Stormy Jack i njegov pištolj sa bodežom da još više pojačaju dojam. Možda su Dowlerima date malo veće sposobnosti nego što je to realno s obzirom na mentalnu i fizičku situaciju kod nekih članova, ali ovako njihovi zločini izgledaju još gnjusnije. Završni dvoboj 3 suprotstavljene strane je odlično određen, borba na život ili smrt u kojoj nema mjesta za milost. To se vidjelo u situaciji kada je Zeb hladnokrvno ustrijelio trgovca Hobbesa, bez obzira što je s njime dugo surađivao. Iako je šerifova kćer Norah je hrabrija nego što bi trebala biti, ono junačenje kada pokušava zaustaviti krijumčara u bijegu je bio promašaj koji se unaprijed nazirao. Kraj sa Zebom koji završava u vlastitoj lomači je baš paklenski i izvrsno spuštanje zastora na zlo koje je našlo utočište u kući na hridinama.

Crtež mi se nikako ne sviđa, iako treba priznati da je Chiarolla u drugoj svesci bolji nego u prvoj u kojoj se previše žurio i radio nakaze od likova. U nastavku kao da je nešto smirio ruku, a kada se tome pridoda ovakva tematika koja mu bolje paše nego neke druge, dajem mu ocjenu više nego što zaslužuje.

03.07.2017
    00:40:00 sati

2, 3, 6, 9

24.08.2018
    12:47:00 sati
  • Ukupna ocjena 87%

9, 10, 7, 9

Odlicna avantura. Od prosecne ideje scenarista je napravio vrhunsko delo. Porodica Dowler ide medju top 5 negativnih grupa u Zagoru. Kjariola ih je tako dobro nacrtao da zasluzuje aplauz. Aplauz sledi i za atmosferu magle i horora. Pored toga, sve negativce covek crta odlicno, ali pozitivci, po pravilu, slabo lice na ljudska bica. Jbg, niko nije savrsen...

Druga naslovnica odlicna. Prva naslovnica dobro zamisljena, ali nesto slabije nacrtana. Na njoj Zagorove ruke deluju neprirodno, a izraz lica nekako tup. Povrh svega, u prvoj svesci Zagor nije nasao niti jednog utopljenika, niti je video nasukani brod svojim ocima.

16.01.2019
    22:20:00 sati
    Batacele

Ukupna ocjena 21%

2, 3, 1, 3

Koja serija loših epizoda u ovom razdoblju...

21.06.2019
    10:10:00 sati
  • Ukupna ocjena 93%

8, 10, 10, 9

rauh zna izmisliti stvarno svakakve likove i ovdje mu je to uspijelo na najbolji mogući način sa familijom koljača. scenarij napet do kraja za što su uz radnju zaslužni i likovi za koje želite da umiru polako i sa velikim mukama. Do sada sam ju dvaput pročitao ali morat ću uskoro pročitat još jednom. neki likovi i scenariji baš pašu kjaroli nao npr. tajanstveni otok ili ova epizoda

17.12.2019
    12:03:00 sati
    adriano