Omča za Gambit

ZG LU 210-212 | 228 str.

Mlada i dražesna Zagorova intimna prijateljica Gambit čami u zatvoru zbog optužbe za ubojstvo pustolova Clivea Howlanda i čeka svoj red na vješanje. Zagor pod svaku cijenu odlučuje dokazati njezinu nevinost. No, prije nego poduzme neke ozbiljne korake, netko nepoznat vadi Gambit iz zatvora! Na Zagoru je da spere ljagu sa svojeg i Gambitinog imena…

• Omča za Gambit
    ZG LU 210
  • Kauboji
    ZG LU 211
  • Zaustavite krvnika
    ZG LU 212
  • Omča za Gambit
    ZG VEC 60
  • Kauboji
    ZG VEC 61
  • Zaustavite dželata
    ZG VEC 62

• Un capestro per Gambit
    ZG SR 528
  • Cowboys
    ZG SR 529
  • Fermate il boia!
    ZG SR 530

• Prva priča crtača Giuseppea Prisca na Zagoru u redovnoj seriji! Njegov prijašnji rad bio je maxi "Ratnici"!
  • Treće pojavljivanje Gambit, zadnji put vidjeli smo je u epizodi "Strah nad rijekom" (ZG SD 34/35). Tijekom prvog susreta imao romansu s njom u epizodi "Osveta vudu" (SD 30/31).
  • Shadow podsjeća na crtača Giannija Sediolija, a njegovo pravo ime Jack Chairs anglizirana je varijanta imena (očito neka interna fora između crtača-scenarista).
  • Zadnjih par vinjeta u stripu nagoviješta nam potencijalni seksualni akt između Zagora i Gambit!
  • Naslovnica #211 je vinjeta iz istog broja, 72. str. treća vinjeta.
  • Ovu priču objavio je i M-comics: naslovnica 1, naslovnica 2, naslovnica 3. (op.ur.)

U prljavom zatvoru Gambit čami,
Pjeva tužne pjesmice u tami;
I dok galge zlokobno se smiješe,
Suzama se sjajne oči tješe…
(isječak iz Zagorovih anala, Pjesma o Gambitinom utamničenju)

Više-manje svakog dana slijedim isti ritual, opetovano virkanje na nekolicinu kioska u prolazu; da bi u slučaju uspješnog primjećivanja stripa prešao na fazu dva. Ona se sastoji od čina pronalaženja normalno očuvanog primjerka, znači, onog koji nije navlažen od vremenskih utjecaja i nema baš značajnih otisaka od grubog pakiranja. Što je na uskom sesvetskom teretu čak iznimno teško budući da kiosci broje po par (2?) primjeraka stripa. Sve se te nedaće i tegobe istrpe ako si zadovoljan dotičnim stripom. Pa saberimo onda dojmove!

Posebnost ove epizoda je dakako pojavljivanje zgođušne Gambit koje nismo vidjeli već neko vrijeme, a bome se na prvu nisam ni sjetio u kojoj se zadnjoj epizodi pojavljivala. Uglavnom, znam da je Bosellijeva kreacija, da je Zagor proveo noć s njom u močvarama i da je ženska (i lopovska) inačica Jima Gitare. Cijeni i voli slobodu, te je lišavanje iste najteže pogađa. Nekako znam biti skeptičan kad se Burattini pozabavi povratkom starog (ne)prijatelja, no mislim da sam se ovdje odmah od početka navukao na priču. Njihov odnos lako je definirati, isti je kao i kod svake druge Zagorove veze sa ženom. Odnosno, ne-vezom. Ili se boji vezanja, ili se boji za one koji se mogu vezati za njega (budući da vodi opasan život samca zaštitnika); ili bi jednostavno veza bila teret u stripu, što je izbjegavano u samim postavkama serijala. No, nekako mi izgleda ležerniji kad je Gambit u blizini, za razliku od drugih. I sami ste bili svjedokom nježnih scena između nje i Zagora, on zaista izgledaju kao stari prijatelji, slučajni ljubavnici; razdvojeni silom prilika…

Najljepše ljubavne priče ispričane su bez riječi…

Sjetna sjećanja i ništa više...

Gambit: "Ti nikad ne bi mogao stajati u kockarnicama kicoški odjeven. A ja nikad ne bi mogla živjeti u kolibi u močvari. "

Dakle, Gambit, stara i nesuđena Zagorova ljubav(nica) draga, čami u zatvoru i čeka na izvršenje smrtne kazne vješanjem. Optužena je bez trunke sumnje, s opravdanim motivom i dokazima koji je neopozivo terete za ubojstvo pustolova Clivea Howlanda. Poznatijeg i kao Jack "Shadow" Chairs (nazvan tako jer nestane poput sjene nakon pljačke). Samo je tjedan dana dijeli do čina izvršenja, a optužba je neprobojna, ko da je već mrtva. Naravno, kako je Zagor odličan procjenitelj ljudske duše (odmah to pročita u očima, kao i drugim tjelesnih pokazateljima), ni na trenutak ne posumnja da slatkoj Gambit nije namješteno. Pod svaku cijenu odlučuje dokazati njezinu nevinost, a šerif Atkinson pokazuje se kao čvrsta stijena čiji se stavovi teško poljuljaju kad ih jednom postavi. No, prije nego poduzme neke ozbiljne korake, netko nepoznat vadi Gambit iz zatvora; a naravno, tko bi drugi osim Zagora mogao biti zaslužan za to. Od te točke pa nadalje Zagor se nalazi u još jednoj ulozi bjegunca. I kao i uvijek, mora napraviti dvije stvari, pronaći krivca prije nego ga izbuše šerif i njegovi nerazumni pomoćnici. I druga je – preživjeti! Ono što slijedi uglavnom je akcijske prirode, makljaže, pucnjave, šaketarenja iz zablude, i slične stvari; tako da strip uglavnom pročitate u trenu, ili jednostavnije rečeno, prolistate ga u trenu. Osim dakako, u trenucima kad Burattini krene sa svojim monolozima.

Gambit, njene posljednje riječi: "Želim reći da… Iako je bio kratak, sviđao mi se moj život. Umirem kao zatočenica, ali živjela sam slobodno."

Da ne bi bili u zabludi, ovo je ipak u osnovi akcijom začinjeni strip, s natruhama detektivskog western žanra. Burattini voli postaviti Zagora u situaciju nazovidetektiva, Poirota iz darkwoodske šume. Tako da ćemo ga sretati u trenucima kad analizira situacije, izvodi dedukcijom činjenice, istražuje sumnjivce i planira svoj sljedeći korak. Potencijalnih ubojica ima gomila, primjerice bahati predradnik Rourke s Jaws ranča neugodnog gosp. Leona Wallardyja. Tijekom Zagorovog posjeta ranču ima zanimljivih scena. Možete fino vidjeti kako se Burattini snalazi s tučnjavom, s iznuđivanjem informacija, i to na način da se uvijek vidi Zagorova hladnokrvnost i nadmoć. Tu je i Fosbury, Chairsov partner u zločinu i jedan od ključnih likova u raspletu ove zagonetke.

Radnja se gradi polagano od samog početka, unutar malog gradića atmosfere onih klasičnih westerna s kaubojima i šerifima. Malo tuge, sjete, nagovještaja vješanja, pjesme osuđenika na smrt. Odmah na početku Chico mi je izmamio osmijeh spikom nakon što Zagor isprovociran izmlati pomoćnika… ;)

Chico: "Sjajno. Odalamiti pomoćnika šerifa u gradu gdje se vješanje odvija svakog tjedna baš je ono što je trebalo da se malo oživi dan. "

Prisco odličan, ovaj put ubacili su dobrog autora u staff; samo moram priznati da je Priscov ideal lijepe žene očito malo drugačiji od nekih drugih autora, poput Della Monice ili Laurentija. Priscova Gambit manje je zamamna, manje feminizirana (nosi hlače, hej!) Njezine crte lica su nekako izdužene, kao i mali nos. Iz profila malo jest izobličena, nema onu zamamnu punoću lica i usana. Nekako sam je zamišljao okruglija, punija lica. ;) Crtež dovoljno ferrijevski, no s vlastitim stilom i istančanom dozom dinamičnosti i razigranosti. Kako crtež ide kraju, Prisco kao da malo posustaje; no zaista je crtački jedan od izrazito dobrih pridošlica u Zagorov staff. Nestrpljivo iščekujem njegove sljedeće radove!Za naslovnice dajem malo višu ocjenu jer se Ferri čak potrudio napraviti prave naslovnice, umjesto da kopira određene vinjete iz dotičnih epizoda što mu je praksa u zadnje vrijeme. Ovaj put posuđuje samo naslovnicu "Kauboja".

Razlog zašto njihova veza ne bi uspjela

Gambit, šta ti bi s licem?

Ne možemo reći da Burattini nije sročio inteligentnu radnju koja uključuje logičke zapetljancije i koliko-toliko inventivne twistove, a s druge strane uključuje i dobivanje odgovora šakama. Da nije tako to opet ne bi bio Zagor, jer Zagor kao nije detektiv, i ne može deducirati. No, twist se nalazi u vanjskim faktorima, dok se možda puno zanimljiviji kriju u bližim elementima. Ipak je Gambit ovdje središnja gošća, pa bi bilo red da ona bude pravi sudionik radnje. Moglo se fino postaviti situacija gdje bi Zagor nailazio na proturječne dokaze, gdje bi svatko mogao biti potencijalni ubojica pa čak i Gambit sama. No to bi vjerojatno bilo prekomplicirano za strip o Zagoru i uključivalo bi stvaranje dodatne karakterne dimenzije Zagora i Gambit same. Uz onakav start, nekako mi je izgledalo da će priča završiti već u drugom broju, no ona je razvučena na još jedan, treći broj... Priča je poprilično dovoljno dinamična da se ispriča u tri broja, samo što na kraju ipak imam osjećaj da je radnja usprkos twistovima ipak malo prejednostavna i stereotipna. No to me nije spriječilo da uživam u stripu, a bome nisam ni štedio na ocjenama! ;)

Ono što me iznenadilo je to da je Burattini ipak poklonio više trenutaka pažnje našim nesuđenim ljubavnicima. Pogledajmo samo ovaj zadnji kadar, gdje vidi kako Zagor obrađuje zanosnu Gambit... Isprve, on se kao pravi nezainteresiran, nedostižan, da ima prečeg posla, no sve je to samo strategija! U sljedećem kadru može pasti samo ono neminovno! Čitatelj se može zapitati, nisu li žene malo prezahtjevne žene u Zagorovom svijetu, moraš se potući s desetak ljudi, pretrčati par gradića i cijelu preriju i još ih spasiti od vješala, da bi omastio brk (a i to je upitno)... ;)

Mmmm, da…

Da, Chico je na večeri, a imaju osjećaj da će ta večer malo poduže potrajati, kao i obično. Taman dovoljno vremena za... ;)

P.S. Malo statistike, jelda…
Prilično "pacifistička" epizoda sa samo 3 mrtve osobe (1 brutalno ubojstvo u flashbacku, slučajno samoubojstvo pištoljem i vješanje konjokradice); dok se akcija uglavnom usmjeravala na nevinu pucnjavu (u zrak), i s puno tučnjave. Zagor osobno preferira udarce šakama (16), a zatim nogama (10). Ono što nisam očekivao je učestalost bacanja (8)! Ostalih udaraca, puškom, pikom ili ostalim predmetima je oko 5-8. Ukupno se sukobio s 13 ljudi. Više je udaraca podijelio nego dobio (31 naprama 8). Udarci jesu precizni, no samo 1 nokaut, što je po meni dosta loše. Mučenje (1) kvari postotak pacifizma. Tako vam je to u Zagoru.

ZG VEC 57/59 Vampirica Ylenia

ZG LU 212-214 Divlja zemlja

8, 7, 8, 7

Priča ima jednostavnu strukturu, brzo se čita i dovoljno je zanimljiva. Oni koji su čitali "Osvetu vudu" odmah vide razliku u scenarističkom pristupu, nema one bosellijevske raskoši sporednih uloga, kompleksnih zapleta i produbljivanja odnosa među glavnim likovima.

Burattini je svjestan da nema smisla kopirati druge tako da se odlučio za njemu dragi podžanr detektivskog vesterna u kojem se jako dobro snalazi. Jedini bitni likovi su Gambit i Zagor, sve ostale brzo ćete zaboraviti. Pitak scenarij u kojem se Zagor bori sa vremenom ne bi li pronašao pravog krivca i spasio svoju dragu.

Burattini je dosta maštovito uredio situaciju tako da je jako teško predvidjeti glavnog krivca.

Ukupni dojam je više nego solidan.

Prisco je jedan od najboljih mladih crtača, izvanredan je u prikazivanju pokreta, a posebno su dobre scene tučnjava gdje njegov talenat najviše dolazi do izražaja. Također je uspio dobro prikazati i onih par emotivnih kadrova gdje Gambit u zatvoru čeka vješanje.

Evo i jedne zanimljivosti - Boselli je na talijanskom forumu, u odgovoru na pitanje hoće li poslije južnoameričke odiseje napisati još koju priču za Zagora, rekao da postoji mogućnost ali samo ukoliko mu Burattini da Prisca za crtača.

13.07.2013
    08:35:00 sati
  • kucak

9, 10, 10, 8

Izrazito dobro

13.07.2013
    09:57:00 sati
    kucak

8, 8, 9, 9

13.07.2013
    10:20:00 sati
    zagor2805

8, 9, 9, 9

13.07.2013
    15:05:00 sati

7, 7, 7, 9

Ne mogu dati veće ocjene :(

Prisco mi  ovdje nije sjajan kao u ranijim (i budućim) radovima... Bure ipak malo iznad prosjeka.

Ferri odličan!

13.07.2013
    15:54:00 sati
  • Ukupna ocjena 45%

3, 3, 7, 6

na ivici da bude smece

13.07.2013
    16:23:00 sati

8, 8, 8, 9

Stvarno dobra epizoda, i iznenadjujuce zanimljiva.  Crtez dobar, a scenario veoma originalan, nesto sto sasvim nisam ocekivao.  Ova whodunit radnja je veoma familiarna u ovom serijalu, ali ovakav nacin izvodjenja nije: moram priznati, do samog kraja nisam skuzio ko je kriv i sta se u stvari desilo, tako da je scenarista Burratini (mozda i po prvi put u svom zivotu) ostao ispred svojih citalaca, a ne obrnuto, kada oni znaju puno vise nego on.  Meni je ovo najbolja do sada epizoda sa Gambit, prve dvije su mi bile veoma lose.  Svi likovi su ovdje zanimljivi, pocevsi od onog Cliva Howlanda, do serifa koji hapsi Gambit, pa i onaj gazda ranca Jaws... sve izgleda upereno da je zlocinac onaj Cliveov bivsi ortak, Fosbury, ali ispade da Burratini ima vise nego jedno iznenadjenje za nas.  Veoma dobra prica, jedna od boljih u zadnju godinu dana.  Prava uzivancija.  Naslovnice su odlicine, pogotovo ona prva, gdje Zagor stoji na krovu u pozadini, dok je omca ispred njega.  Maestralno.

13.07.2013
    17:53:00 sati

7, 7, 10, 8

Tipična solidna i jednostavna Burattinieva western priča. Nekako mi je Bure ovdje ukomponirao premalo ljubavno-emocionalnih odnosa između Zagora i Gambit.                           Vjerujem da bi Boselli to bolje napravio. Not bad at all!

Prisco fenomenalan i mnogo je napredovao od svog prvog rada u "Ratnicima"!

Majstor Ferri je napravio jednostavne, ali primamljive naslovnice.

13.07.2013
    18:16:00 sati

4, 2, 8, 7

Tipičan nemaštoviti Burre koji kopira što kopirati stigne, pa i sebe samog i na kraju se izvlači kako stigne s mišlju da je ispao cool, a zapravo je, eto, bezveze dodao 20 stranica u treću svesku, bespotrebno. I dvi bi jedva ispunio svojim pričicama. Link rančera i pomoćnika služi tu samo da popuni stranice i doda sumnjivca, ali nakon tri kratke rečenice jasno je da su svoje dali i da više korisni nisu. Da se razumimo, ne tražim "Rat i mir" od Zagora, ali ove Burretove priče jednostavno su dosadne, njegovi likovi nezanimljivi i svaki put kad kupim Zagora prvo se nadam kako napokon čitam nešto što nije napisao on. Spasio bi se da napiše novi "Tajanstveni samostan" jednom. Uglavnom, u rangu druge priče s Gambit, sve više joj prijeti sudbina Virginie, usputna i dosadna stanica Zagorova svijeta.

Crtež dobar osim Gambit, potpuno neženstvena, najgore nacrtana do danas. Naslovnice čisto solidne.

13.07.2013
    21:02:00 sati
  • Charlito de la Vega

9, 7, 9, 7

Vrlo dobar western krimić. Burattiniju najviše leži takav žanr jer za sve ostalo je očajan. Pogotovo za epizode koje zahtjevaju jači tempo i akciju. S obzirom koliko je on napisao priča za Zagora, a koje su zaista pamtljive, svrstavam ga među najgore scenariste u Zagorovom staffu. Ovdje ipak dobro vodi radnju. Nisam imao dojam da je potrošio stranice uzalud jer je ovo krimić i bilo mu je potrebno sve to nadrobiti da nam odvuče pažnju. Kraj je odličan, nisam to očekivao. Nažalost, Gambit je tu samo posredno, valjda da privuče čitatelje. Burattini se uopće nije potrudio još malo razraditi odnos između nje i Zagora, uopće:(

14.07.2013
    16:55:00 sati
    Charlito de la Vega

9, 8, 10, 10

14.07.2013
    20:34:00 sati
    kareszka37
  • Ukupna ocjena 30%

3, 3, 3, 3

Četvrtko pojavljivanje gospodične Gambit u serijalu! Prije ovoga oteta je od strane Kandraxova stocka i namijenjena za žrtvovanje u noći punog mjeseca bla bla bla. Zagora je tada vidjela kao astralnu projekciju pa ništa od razmjene nježnosti. Zar je njihov zaborav te zgode uvjetovan okončanjem Vječnog rata kada se sve vratilo na početak pa nikom ništa? Prije bih rekao da je riječ o neusklađenosti i površnosti među scenaristima koji se malo pogubiše u poslu. Priča prosječna,kraj ima zanimljiv preokret, crtež pregledan i to je to. Lako zaboravljivo. A gdje tek nestade Gambit nakon početka naredne epizode?

15.07.2013
    10:30:00 sati
    aristotel skotos
  • herzegovina.boy

7, 7, 8, 8

15.07.2013
    21:14:00 sati
    herzegovina.boy

8, 6, 9, 8

Ne moze prica u kojoj se Gambit pojavljuje biti losa!

Prisco odlican, bice jos bolji u JA odiseji.

Bane Kerac je dobio odlomak iz ovog scenarija od Baurattinija za probni rad. Neke od tabli mozete pogledati OVDJE.

Inace, ova prica sa Gambit se nastavlja u narednoj epizodi koja dijeli zadnju svesku price "Zaustavite krvnika". Tu samo na kratko vidimo Gambit kako odlazi.

17.07.2013
    18:21:00 sati

6, 6, 9, 8

Još jedan polu-promašaj kad je Buretovo vraćanje starih likova u pitanju. Ideja za samu priču o osudi za Gambit nije uopće loša ali Bure nas lišava bilo kakvih napetosti i dramatičnosti i sve to pretvara u jednu lošu detektivsku priču u kojoj nam na kraju dade lagano iznenađenje u vidu ubojice frizera kako bi ispao pametan. Čak ni borba s vrimenom nije toliko napeta jer se radnja glupo prebacuje na nevažne stvari i sve ispadne predvidljivo. S Gambit se moglo i tribalo više, tribalo je biti više romanse i zajedničkih trenutaka sa Zagorom i možda nekih drugačijih dijaloga jer sve ono što su izgovorili ovdi izgovorili su i u prethodna dva pojavljivanja. I onda Gambit pobigne. Priča je dakako mogla stati i u dva dijela da nije Bure ubacivao nevažne likove lokalnog farmera moćnika koji i nemaju neku svrhu, samo da produži radnju. Dakako, nisu izostala ni glupa objašnjavanja. Apsolutni vrhunac mi je kraj drugog dijela kad Zagor ide sjesti ispred logorske vatre i sam sebi prepričava i izjašnjava kako se sve odigralo i kako će se sve odigrati. I to sve na više od 15 stranica! Čemu sve to davljenje priče i nas čitatelja? Jaka mi je i scena kad se Zagor oslobodi u onom podrumu i kaže: "računa san na to da će izvući nož". Ma daj, zašto takve gluposti? Zagor vidi budućnost, kladim se da je on čak i prije tog Kevina znao da će izvući nož haha. Crtež je odličan, dinamičan. Likovi izgledaju odlično osim same Gambit koju je u par navrata nacrta bezvezno pa zato ocjena manje. Treća naslovnica kvari prosjek, ove prve dvi su odlične.

21.08.2013
    14:21:00 sati
  • Floyd98

6, 6, 8, 7

Nije loše, a nije ni previše dobro, solidna lagana priča, Prisco mi se sviđa, Gambit mi u njegovoj izvedbi leži.

31.08.2013
    22:56:00 sati
    Floyd98
  • Ukupna ocjena 72%

9, 5, 8, 6

12.09.2013
    12:23:00 sati
    Srdjan999

8, 8, 7, 8

22.09.2013
    13:59:00 sati
    Nedo
  • Villain

7, 8, 9, 10

06.10.2013
    00:07:00 sati
    Villain
  • Wayto

7, 5, 8, 7

19.03.2014
    12:38:00 sati
    Wayto
  • sergej773

10, 10, 10, 10

11.04.2014
    14:43:00 sati
    sergej773

6, 7, 8, 7

Ajde, priča prolazi. Jednostavno ispričano, otpočetka je jasno da će ovo biti tek nekakva solidna epizoda, a Gambit je ovdje samo da privuče pozornost. Burattini opet malo pretjerava sa svojim monolozima, ali oni su ipak, barem donekle opravdani. Ono što fali jest ona prava napetost kojoj je ova priča pružila mjesta, previše je radnja svedena na udri, raspali i onda deduciraj. Crtež svakom stranicom sve bolji, iako mi je nešto falilo da mu dam veću ocjenu. Dosta su me ti novi crtači naviknuli na prelijepe prikaze krajolika, vinjete koje bih znao promatrati i po par minuta, a ovdje ih nekako nema. Ispočetka je Prisco imao malo problema s crtanjem Zagora, ali srećom, ubrzo se popravio. Ferri s ovim naslovnicama utjelovljuje sve svoje karakteristike: prva prilično dobra, efektno nacrtana, druga pomalo bezidejna, a treća, premda nije loša, nema pretjerane veze s radnjom. Zapravo, ova treća bi radnjom bolje odgovarala da je na mjestu prve, a ova prva bi istovremeno dobro zamijenila treću.

24.06.2014
    19:12:00 sati
  • Ukupna ocjena 63%

7, 6, 6, 6

Pravi primjer prosječne epizode.

24.06.2014
    21:50:00 sati
    Tintilinic
  • nagor

7, 8, 8, 8

Da nema Gambit ovo bi bio dobar whodunit krimić. Paradoksalno, Gambit spušta dojam priče jer ja ovdje ne vidim dobar krimić koliko propušten potencijal. Gambit je zaslužila više od svog pojavljivanja. Ovdje je skoru cijelu priču odsjedila u zatvoru bez neke ozbiljnije interakcije sa Zagorom - na to mjesto su mogli staviti bilo koju žensku ili tipa (Howland bi u tom slučaju najvjerojatnije postao Howlandica :) ) i opet bi sve bilo isto. Pri pojavljivanju starih Zagorovih ljubavi, bi uvijek morao biti naglasak na interakciji i (za)jebanciji između Zagora i "prijateljice". To želim vidjet. Ah Bure... sram ga je pisati o tome kako Zagor voli cure. Prisco je genijalan i pedantan crtač. Tamo gdje bi Ferri ili Donatelli nacrtali par likova istih Zagoru ali sa brkovima, tamo će Prisco nacrtati 30ak različitih likova (vidi prvu vinjetu na 29 str. Omče za Gambit). To se zove biti moderan crtač. Stvarno je dobro odradio posao u svim segmentima osim u onom gdje je trebao brilijirati, a to je crtanje Zagorova lica i Gambit. Daleko je to od Laurentijeve i Della Monicine Gambit. Ako pokušamo zanemariti propušteni potencijal sa Gambit, ovo je sasvim solidan "CSI Zagor" sa pravim crtežem.

07.07.2014
    14:59:00 sati
    nagor

9, 8, 7, 8

Iznenađujuće dobra epizoda.

24.09.2014
    10:06:00 sati
  • raic1922

7, 8, 8, 8

02.11.2014
    18:17:00 sati
    raic1922

3, 1, 8, 6

Vidim Gambit je u prici, lijepe naslovnice, ovo bi moglo nesto bit. Al onda kad je krenulo. Bogte, ovo bi se trebalo na index staviti, radi ponizavanja ljudskog razuma. Zagorovi zakljucci, njegove misli, akcijski partovi, jednostavno katastrofa. Crtez solidan, mada u akcijskim pasazama, nicemu nije pridonio. Naslovnice, samo Lu 210 / VC 60 valja.

19.02.2015
    18:03:00 sati
  • igor 12

9, 9, 10, 8

odlično,Zagor je nezaustavljiv.

da mu sam Manitu stane na put,isprašio bi ga po turu,samo da Gambit spasi

Prisco odličan

27.03.2015
    17:57:00 sati
    igor 12
  • caramba

9, 9, 9, 8

Jako dobar Burattini koji još jednom pokazuje da se dobro snalazi sa ovakvim "tko je ubojica" scenarijem. Sve epizode u kojima se pojavila Gambit (osim one Bosellijeve druidske splačine) su odlične. Ako Zagor ikada okonča svoju karijeru Duha sa sjekirom i upusti se u bračne vode, htio bih da to bude s Gambit :)  Crtež me ugodno iznenadio i veselim se novim epizodama s Priscom. Od naslovnica, prva je definitivno upečatljiva, ostale tek ok.

30.05.2015
    17:43:00 sati
    caramba
  • WOLF-HUNTER

8, 8, 10, 9

Ovo je ispalo mnogo bolje nego sto sam ocekivao. Bure zakon, Prisco sve bolji i bolji, a Ferri maestro kao i uvijek. Sve u svemu, odlicna epizoda za razbijanje vremena.

08.08.2015
    13:50:00 sati
    WOLF-HUNTER
  • Rahazlam

8, 7, 9, 7

Solidan krimić!!
    24.10.2016
    02:20:00 sati
    Rahazlam
  • Leonid

8, 8, 9, 8

Čim je Gambit u priči, meni je odmah priča "prodana". Zanimljiv koncept. Ima tu napetosti, a i kemije između Zagora i plavuše.

Priču pojačava Priscov crtež. Nadam se da će još jako dugo ostati u staffu.

19.11.2016
    11:48:00 sati
    Leonid

9, 9, 8, 10

07.02.2017
    18:10:00 sati

6, 6, 7, 7

Čitao sam i gore...

25.08.2017
    08:28:00 sati

7, 4, 8, 7

Gambit kao lik se mi sviđa. Ona vadi priču. Detektivska radnja je zaboravljiva. Nakoj pročitanog nema nikakvog razloga za još jedno čitanje. Crtež mi je vrlo dobar

27.05.2018
    13:53:00 sati

8, 8, 9, 8

Vrlo vrlo dobar krimić!

28.05.2018
    10:10:00 sati

8, 9, 8, 7

Zanimljiva statistika Zagorovih udaraca u recenziji. Priča solidna, scenario dosta dobar, čak neočekivano, nisam navikao da od Buratinija dobijemo ovako neočekivano otkriće ko je ubica. Sama priča je postavljena na klasičnim temeljima žanra, ali sve je izvedeno na moderniji način. Ne znam šta neki očekuju, ne možeš sad od klasičnog vesterna da napraviš remek-djelo. Što se tiče nekih scena između Zagora i Gambit, ovdje nam Buratini ostavlja na volju da li da Zagora zamišljamo kao staru švalerčinu, ili ipak kao nekog ko nije baš vješt sa ženama... Crtež dobar, naslovne pomalo siromašne, posebno prve dvije, treća izvlači ocjenu.

23.01.2019
    16:28:00 sati
  • Ukupna ocjena 78%

8, 7, 8, 9

Previše objašnjavanja, previše bespotrebnih dijaloga. U ovoj epizodi počelo je da me smara čak i preskakanje teksta, toliko je bilo suvišnih naklapanja.

No, u osnovi, ideja nije loša, zaplet je detektivsko-buratinijevsko-zagorovski, tj. pristup kakav nismo imali u vreme "Zlatne serije" iz pera Nolite. Kada bi se Buratini urazumio i prestao da objašnjava očigledne stvari, svi bi smo bili na dobitku.

18.02.2019
    16:42:00 sati
    Batacele

7, 7, 8, 7

Napokon je Gambit prikazana kao okorjela kockarica na zapadu, kojoj nije strano ponašanje na rubu zakona ili odvlačenje u krevet nekoga od potencijalnih koristi.

24.06.2019
    12:00:00 sati
  • Qwertz

8, 8, 9, 9

Kako je ovo dobro. Mogao bi se otvoriti neki topic u kojem se analizira statistika nasilja u stripovima. Baš bi bilo zabavno da imamo po jedan ovakav odlomak za svaku Zagorovu epizodu.

Uglavnom, ovdje se vraća lijepa Gambit, najljepša banditkinja u Zagorovom svijetu, a i šire. Ovdje ona čeka vješanje zvog zločina koji nije počinila. Zagor ju planira osloboditi i dokazati njenu nedužnost.

Sama priča je prepuna akcije i pravog western nasilja, ali Burattini je lijepo ubacio i povremene ljubavne kontakte između Zagora i Gambit. Jako dobro.

Priscov crtež je pretežno sjajan. Iako povremeno malo zabrlja lice nekog lika, sve to nadoknađuje pojedinim maestralnim kadrovima i prilično dobrim prikazom lijepe Gambit.

Naslovnice su gotovo genijalne, jedino je šteta što je Zagor prikazan previše zamućeno na prvoj.