Faraonova sjena

ZG LU 289/291 | 246 str.

Profesor Oldbounds, poziva Zagora da mu pomogne oko pronalazka stare piramide, sagrađene od strane Vincenta Krebsa, fanatičnog megalomanijaka. Nakon što stignu do odredišta, pored mučnih sjećanja, zadesit će ih strašna izdaja mladog pomoćnika, Ricka Poundera. Njegov cilj je ponovo sagraditi stare građevine koje su, zajedno sa Krebsom, propale zahvaljujući Zagoru. Da li će se Duh-Sa-Sjekirom izvući od nove prijetnje i spasiti svoje prijatelje?

Priča 4

Scenarij 3

Crtež 5

Ukupna ocjena 43%

P*3

S*3

• Sjena faraona
    ZG LU 289
  • Blago piramide
    ZG LU 290
  • Zarobljenici u pustinji
    ZG LU 291
  • Faraonova senka
    ZG VEC 140
  • Blago piramide
    ZG VEC 141
  • Zarobljeni u pustinji
    ZG VEC 142

• L'ombra del faraone
    ZG SR 608
  • Il tesoro della piramide
    ZG SR 609
  • Prigionieri nel deserto
    ZG SR 610

• Priča je u Italiji izvorno objavljena od marta do maja 2016. godine.
  • Radi se o svojevrsnom nastavku priče "Sjene u noći" (Nollita/Ferri).

"Griješiti je ljudski, ali ustrajati u tome, odlika je ludaka." - Ciceron

Nepobjedivi Duh-Sa-Sjekirom je kroz ovih 58 mukotrpnih godina, primio i pretrpio nezamislive udarce koji su na njemu ostavili duboke tragove. Borio se rame uz rame sa kapetanom Fishlegom i lovcem na čudovišta Andrew Cainom protiv morskih nemani. Glava mu je pucala od snagatorskih udaraca zadanim od strane raznih divova, majmuna i čudovišta. Njegov vrat je bezbroj puta bio na meti krvoločnih vampira, grofa Rakosija, prelijepe Varge i slugu noćnog princa. Njegova sjekira je više puta pucala pred tomahawcima oholih i okrutnih poglavica, pobunjenika i vjerskih fanatika. Njegovo ponosno ime, Duha-Sa-Sjekirom, nekoliko puta je bilo u opasnosti da bude zauvijek okaljano od strane brojnih nadmetača kao što su Zagorov dvojnik, Olaf Botegoski, ludi Crveni Ratnik te hrabri, prkosni i u svemu najbolji, jedan jedini Supermike. Atomi u tijelu su mu se razarali pred paklenim strojevima manijakalnog profesora Gartha Hellingena. Zjenice su mu se širile pred krvavim zločinima paklenog Mortimera, iskvarenog Bimba Sullivana, morbidnim ritualima keltskog druida Kandraxa, te pred stravičnim osvetama nad vojnim časnicima i nedužnim Mohawcima od strane sadističkog alhemičara, Roberta Greya. Više puta je stajao na putu prozdržljivih demona sa drugih svijetova dok se trenuci stajanja na tankoj niti između stvarnosti i ludila više ne broje. Zagor je kroz 58 godina preživio metke ubojitih plaćenika, sjekire zaluđenih Indijanaca, čarolije sotonskih sveštenika, ali Burattinijevi fanatični pokušaji koji se vide u bezbrojnijm povratcima raznih negativaca u posljednjih nekoliko godina, mogli bi postati razlog njegove smrti na posmrtnici. Negativac ove epizode nije ništa opasniji od gore navedenih niti je naročito slab u poređenju sa nekim sitnim kriminalcima, tako da vam slobodno mogu reći da je u pitanju obični mačji kašalj. Ono što želim da kažem jeste, kako je Burattini prava opasnost za našeg junaka, ne stalna, ali dovoljna da ga izbaci iz kolosijeka, što je istina makar sudeći po ovoj epizodi. Mogu razumiti pokušaj vraćanja Thundermana i Velikog Marcusa u priči "Usijana stijena", koja je za razliku od ove brljotine zapravo iznenađujuće odlična. Međutim, ne shvatam koja je bit u vraćanju negativaca iz perioda kada Zagor nije bio popularan junak do te mjere gdje čovjek može reći hej ovo je jako dobra epizoda sa dobrim negativcem. Ova epizoda je upravo slučaj kada naš glavni kreator pokušaje vratiti negativca iz takvog doba, ne direktno ali preko puta jednog drugog, koji kao i predhodni pada u manje-više isti šablon.

Naime, ono što imamo pred sobom predstavlja svojevrsni nastavak jedne jako stare epizode. A pošto je u pitanju burattinijevska epizoda, onda je stvarno suvišno objašnjavati događaje od predhodne epizode. Jedino trebam napomenuti da nam se jedan lik vraća, profesor Oldbounds, koji je imao značajnu ulogu u predhodnom pojavljivanju kada je sa Zagorom morao zaustaviti svog izopačenog kolegu od svojih megalomanijačkih nauma. U ovom primjeru imamo mladog Poundera, pomoćnika te fanatičnog sljedbenika manijakalanih ideja Krebsa. To je čitava poenta ove Buretove karakterizacije. Nije učinio ništa pohvalno, ništa originalno jer je jednostavno uzeo starog lika, kojeg je stari kreator fino ucmekao, vratio ono što je ostalo (a to je njegova ideja) i sve to ubacio u novog lika koji će naše junake a i nas čitatelje provući kroz još jednu agoniju od epizode. Razumijem donekle Buretovu fanatičnost u pokušajima da vrati atmosferu Nollitinog doba u serijal, što jednostavno ne funkcioniše. Makar ovo predstavlja fin primjer mojoj tvrdnji. Buretovo nastojeće ludilo, naročito ako je slučaj gdje brzinskim pisanjem vraća stare negativce, samo pravi štetu redovnoj seriji dosađivajući čitatelje nepotrebnim stvarima. Bure kao Bure, da bi epizodu učinio još gorom, dosadne dijelove gdje likovi međusobno razgovaraju začinjaje dosadnim flashbackovima. Ali ne kroz usta Zagora ili Chica, već kroz Paunderovo sjećanje, kroz čije riječi možemo viditi manje znakove divljenja prema Krebsu. Da situacija postane još gora, naš dragi scenarista se odlučio da čitavu epizodu proširi na dvije ipo sveske. Tako da, umjesto da smo mogli dobiti nešta solidno za dva mjeseca, gdje bi manje-više mogli uživati u ma šta god da je, dobili smo ovaj totalno nezanimljiv promašaj od priče. Ne mogu je usvrstati među najgore, ali definitivno joj pripada mjesto među epizodama gdje čitatelj najmanje može uživati. Jedan dio priče se čak odvija u dalekom vremenu antičkog Egipta, što je u neku ruku manji bonus, da nije Bure puno dosađivao ovdje. Inače, Egipat kao mjesto je previše prežvakana tema u filmovima, tako da se ne može ništa posebno očekivati ni u stripovima i knjigama, jer većina se vrti oko prokletih piramida i smrdljivih mumija. Da je u pitanju malo ozbiljnija priča, onda bi mjesto vjerovatnije bilo zanimljivije. Ovako je jako suvo.

Crtež sa druge strane nije ništa bolji. Torricelli spada u one crtače koji posjeduju jedan izvjestan stil kameleona, s kojim su u stanju da mijenjaju svoj crtež iz epizode u epizodu. Torricelli daje dobar primjer, ali zato predstavlja loše izvršenje. Ovdje mu je crtež, u najmanjoj riječi siromašan, suhoparan i dosadan. Majku mu, ne mogu da vjerujem da se ista osoba koja je nacrtala "Dvorac na nebu" krije iza ovog užasa, kako od priče tako i od crteža. Likovi, predmeti i okolina su previše dvodimenzionalni, nedostaje sjenčenja i detalja, čitav crtež je previše bijel te nepopunjen davajući dojam o jednom groznom crtaču, koji to u realnosti nije. Ne mogu sa sigurnošću tvrditi koji zec u ovom grmu leži - da li je to crtačeva nezainteresovanost ili jednostavno Buretovo požurivanje da se epizoda što brže završi. Nije na kraju ni važno, jer sam ostao bez riječi kojima bih opisao ovaj rad. Tjah, makar se možemo nadati da će sljedeća Torricellijeva epizoda na nešta da liči. Eh da! Da li sam spomenuo kako je u pitanju ne samo epizoda o žvakanju starog protivnika već i epizoda sa magičnim elementima koji će našeg junaka odvesti u drugo vrijeme? Kako sam samo mogao zaboraviti ovoliko jak, zanimljiv i nadasve originalan zahvat, odnosno preokret koji je samo učinio priču sočnijom? Izgleda da nije bilo dovoljno vratiti pedeset godina zatrpanu ideju već je bilo neophodno da to bude učinjeno sa primjesom egipatske magije. Krebs, pored svog fanatizma da izgradi novi Egipat, u svome arsenalu je držao staru džini lampu koja priziva nekakvog stvora, koji posjeduje moć da naše likove prenese u drugo vrijeme. Od ovog trenutka se agonija udvostručila jer smo dobili priliku da vidimo stari Egipat. Ali iz usrane perspektive radnika, odnosno robova koji posljednjim snagam pokreću svoje ruke i noge kako bi izgradili proklete piramide, primajući pri tome dobre udarce bičevima. Da stavim ruku na srce, trenuci u kojima sam ostao manje iznenađen je bilo sa Chicom i Paunderom. Chico se u ovoj epizodi pokazao malo odvažnijim i smelijim, pa je tako kroz nekoliko vinjeta pridavao manje patnje omraženom protivniku. Mada, ni mali spotlight za Chica nije uspio izvući ovu priču iz smeća. Imam li još riječi hvale? Teško, jer me samo pisanje ove recke za ovu epizodu umorilo. Pozitivna strana mi je pak Ferri. Pokojni maestro, manje-više obavio je zadovoljavajući posao sa naslovnicama. Meni lični favorit je ona druga, atmosferična sa zanimljivom okolinom. I to je sve što se pozitivno može kazati za ovu priču.

I tako, nakon mukotrpnog čitanja i još zamornijeg pisanja, napokon sam skinuo muke i sebi i vama. Iz iskustva sam naučio da mnoge stvari ne trebam subjektivno ocjenjivati, ali u ovom slučaju ta lekcija otpada. "Faraonova sjena" nije ništa no siromašan pokušaj sa malom dozom mašte, da se vrati priča koja je kao i njezin prvi negativac, trebala ostati zatrpana među ruševinama vremena. Ne kažem da je prvi dio bio loš, ali realno gledano, da je neka priča onda bi vjerovatno dobila veću ocjenu. Ako ima išta niže od nje, onda je to ova epizoda. Bure nam je predstavio totalno dosadnu epizodu koja se po ocjenama komotno može mjeriti sa epizodama kao što je "Krvavo pismo." Ova priča odaje dojam kako ju je autor iskoristio samo u svrhu popunjavanja prostora. Nakon onog povratka Crnih vukova, ovo dođe kao hladan tuš. "Faraonova sjena"? Bolje rečeno "Burattinijeva sjena." Jednom pročitati, te eventualno, ako imate srca ostaviti ovo među kolekcijom.

LU ZG 288/289 Povratak Crnih vukova

ZG SR 613/614 Neljudi

Ukupna ocjena 31%

1, 1, 6, 7

Jedna od glupljih epizoda u zadnje vrijeme, sa drvenim likovima, i idiotskim negativcima. Neki djelovi podsjecaju na Mr. No pricu Zaboravljeni Faraon/Lavirint Opsena, ali ova epizoda je puno gora, jer je ono putovanje u proslost, kad su Chico, Zagor i onaj supak Paunder premjestni u davno doba kad se Egiptske piramide dizu je dno dna. Takodje, profesor Old Bones je lik bez ikakve karizme ili zanimljivosti, i kad se ovdje doda ovaj djetinjasti crtez Toricelija, rezultat je epizoda koju niko ne bi trebao da procita vise nego jednom u citavom zivotu. Jedino su naslovnice zanimljive i upecatljive, scenarij i crtez su slabi, ali scenarij uglavnom, jer je ovo prica ne samo za klince, nego za bebe koje jos nisu ni pocele da hodaju. Veoma razocarajuce.
    26.08.2019
    06:59:00 sati

Ukupna ocjena 34%

2, 2, 5, 7

26.08.2019
    07:19:00 sati

Ukupna ocjena 30%

2, 2, 4, 6

26.08.2019
    08:11:00 sati

5, 4, 7, 8

Nakon dugog niza dobrih i odličnih epizoda, ovo je tako reći kvalitetni pad. Pretpostavljam da je ovo neki pokušaj oživljavanja Zlatnog doba sa poveznicama iz početnog perioda i epizodom sa Krebsom. Mislim da je to autoru slabo pošlo za rukom, cijela ideja i scenarij su slabašno izvedeni. Kao da se i Torriccelli prilagodio toj lošoj kvaliteti epizode, pa je nacrtao do sada njegov najlošiji vizuelni strip. Epizoda za zaborav.

26.08.2019
    09:06:00 sati

Ukupna ocjena 36%

3, 2, 5, 6

Zagor kao da je upao u priču Mikija Mausa koji sreće Aladina! Smiješno. Onaj profesor recituje na staroegipatskom dok ga demon davi, Zagor i Čiko upadaju u dimenziju koju je kao san osmislio pokojni Krebs, a u tom snu u stvari njega nema! Tamo Čiko sređuje stvar obarajući neke ćupove iz kojih curi uspavljujuće sredstvo... Smiješno. Crtež skroz bezidejan, sterilan. Na kraju klasični pohlepni lik koji strada. Naslovne nisu loše.

26.08.2019
    12:16:00 sati
  • Ukupna ocjena 26%

1, 1, 5, 5

Posle dugog pokušaja čitanja ,,modernog,, Zagora, hladan tuš.

Priča loša da joj nema kraja. Crtež u negde srednjem nivou- neki kadrovi loši, a neku odlični.

26.08.2019
    14:33:00 sati
    Nobody
  • Ukupna ocjena 42%

4, 4, 4, 6

26.08.2019
    17:02:00 sati
    zhezhke
  • Ukupna ocjena 10%

1, 1, 1, 1

A TKO OVAKO NEŠTO MOŽE ČITATI ??? AJME MAJKO !!!! Imam hrpu Zagora u raznim izdanjima ali među novim epizodama rijetko da se može pronaći nešto vrijedno pažnje, nešto što NE SRAMOTI staru slavu jednog teškog BRENDA ( ŽIVJELO ZLATNO DOBA ZAGORA ! ). Luta novi Zagor, luta, pa luta.... STRAVA, ljudi, STRAVA !!! Nego, hoće li me opet napasti onaj lik koji se navodi filozofijom "SIJENO, SLAMA, SIR, SALAMA..." ??? Za pojedince je važno samo da štivo ima slike i slova...a još ako je ZAGOR...to je onda seosko veselje. Dragi naši izdavači, dajte već jednom na kioske MISTER NOA i ZAGORA KRONOLOŠKI... Bilo bi super kad bi priče završavale u svakom broju a ne da se nastavljaju...i kad ne bi bile u boji...jer Zagor ( ali i Tex u boji ) je blagi očaj i tiha jeza )...

26.08.2019
    20:52:00 sati
  • PAJDO

Ukupna ocjena 15%

1, 1, 1, 6

Napisati nešto o ovoj priči,osim zaobilaziti u širokom luku, bilo bi uvredljivo i neugodno za čitanje. Recenzent je napravio fini uvod u recenziju gdje je detektirao najveći problem današnjega Zagora a to je njegov glavni urednik i scenarista stanoviti M.B. M.B.-u se ne može osporiti da je nekada davno spasio Zagorov serijal od gašenja, ne mogu mu se osporiti i neke sjajne epizode (Sindrom Belzebul, Čovjek sa puškom, prvi Mortimer), ali sve ostalo je, bit ću blag, upitne kvalitete. Davno sam znao da ovi bezbrojni povratci starih neprijatelja ne vode ničemu dobrome. Pogledajmo samo današnjega Alana Forda. U najvećem broju slučajeva to je dokaz neinventivnosti i neorginalnosti. Što za pisce nije ni čudno, ne može se uvijek imati inspiracija i volja za pisanjem. Ali zato se okružiš dobrim kolegama i osloniš na njih kad ne ide pa čak im prepustiš kormilo kad vidiš da nisi više dobar osim za društvene mreže i strip festivala. M.B.-ova nesposobnost se vidi i u sljedećim stvarima: 1. Crtač naslovnica, nakon velikoga maestra Ferrija, je čovjek koji uopće nije u Zagorovom staffu. Piccinelli je cool lik i vjerovatno dobra osoba, ali stari moj ako je to upalilo na Texu kada je Villa zamjenio Galepa ne znači da je to dobra odluka. I još uz sve to u velikome broju slučajeva mu odaberete lošiju naslovnicu za sami strip. Ono na šta je Ferri naročito pazio kod naslovnica, koje nisu uvijek bile idealne, je emocija na Zagorovom licu. Kod Piccinelija je toga malo i nikako i naravno će to izgledati nikako. Uostalom, šta očekivati od crtača koji uopće ne crta junaka kojega prezentira na kiosku? 2. Jedan prijatelj je pitao M.B.-a zašto je toliko flashbackova u njegovim pričama na što je ovaj, pomalo uvrijeđenim izrazom lica, odgovorio da mu je to savjetovano od samoga Bonellija. Kao da djeca bolje shvate o čemu se tu rade. Naravno, mali odani vojnik M.B. je to prihvatio kao Sveto pismo. Valjda ne shvaća da će ta ista djeca sa par klikova po mobitelu skužit o čemu se radi, ako je to uopće neki misterij. Iz vlastitoga iskustva kao čitatelja i kolekcionara znam da mi je najveći gušt bio vidit u stripu ono “vidi broj xyz” pa bi se potrudio nabaviti ga i još više guštati u stripovima. Ovako sa tim flashbackovima nema potrebe za nabavljanjem starih brojeva i usput smo uštedili dodatno prčkanje po mobitelu. A možda je prisutan i strah da nove generacije ne vide kakav lik je glavni urednik Zagora danas. 3. Još jedan dokaz uredničke nesposobnosti ili ne imanja khm “cojones” našega M.B.-a je crtački staff Zagora. Nekada smo uz Ferrija imali Donatelija i Bignotija i manje više to je bilo to. Nije uvijek sve bilo savršeno ali barem zadovoljavajuće jeste. Danas imamo sljedeću situaciju; “E di si šta ima?? Ugasilo ti serijal?? Nemaš frke dodji crtat Zagora!!” “Ej ti mali!! Da, ti vidio sam tvojih par radova u fanzinu. Ajd dodji crtat Zagora” “E prijo ti si veliki fan Zagora je da samo precrtavaš Ferrija ali nije važno jer si fan. Ajd dodji crtat Zagora.” I tako do besvijesti. Ne kažem da nema dobrih i talentiranih crtača, ali generalno ajme majko. Da je naš M.B. faca, na primjeru ove epizode rekao bi “Fala na trudu moj Torri ali imaš one dječije slikovnice malo se pozabavi time nije ovo više za tebe.” Znam da sve najbolje ide Texu, ali volio netko Zagora ili ne pričamo o serijalu koji traje skoro 60 godina!!!! I da ne možeš naći kvalitetne crtače za sljedećih barem 5 godina (prije nego odu na Texa) znači sve ono iz prve rečenice ove stavle. I za kraj samo mala opaska recenzentu; Naime, ocjene su od 1 do 10. Kako se da iščitati iz recenzije i priča i crtež su po tebi jako loši. Ok, možda nije samo dno po tebi (iako generalno jeste) zašto onda ne dati još niže ocjene. Ovako ova 4ka za priču i 5ica za crtež mi malo bodu oči. Vidiš moje ocjene nije teško;)
    27.08.2019
    02:00:00 sati
    PAJDO

2, 3, 7, 6

28.08.2019
    10:57:00 sati

4, 4, 7, 10

Naslovnice vrhunske. Sve drugo za zaborav.

28.08.2019
    16:11:00 sati
  • Ukupna ocjena 25%

1, 1, 3, 10

Jedino naslovnice su dobre.

29.08.2019
    12:00:00 sati
    zagorovac

7, 7, 7, 7

30.08.2019
    22:24:00 sati
  • Ukupna ocjena 63%

5, 6, 7, 9

05.09.2019
    11:02:00 sati
    Dalibor.V
  • Ukupna ocjena 49%

4, 4, 5, 10

17.10.2019
    07:08:00 sati

7, 6, 8, 7

31.10.2019
    22:04:00 sati
    Nedo

7, 6, 8, 9

Osobno nemam ništa protiv da scenaristi vraćaju stare negativce i neke stare (zaboravljene) epizode.. Puno puta je to ispalo zanimljivo i napeto i meni se generalno sviđa.. Da, slažem se da ova epizoda i nije ispala baš nešto, kao ni njezina prethodnica, ali ipak.. Nije baš toliko loša.. Načitao sam se i gorih Zagora.. Ajde barem nisu vratili samog Krebsa  :)  Pozitivne stvari epizode bi bile povratak profesora Odlbonesa, povratak u pustinju među ruševine Krebsovih piramida, te djinn iz lampe koji vodi naše junake u drevni Egipat.. Kao negativne stvari izdvojiti ću određenu dozu naivnosti u epizodi, površan opis likova, te poneka banalna scenaristička rješenja..

Torricelli je pomalo neprepoznatljiv u usporedbi sa njegovim fenomenalnim gigantom, no nije nimalo loš.. Jako dobar crtež se lijepim prikazom eksterijera.. Lica likova mu jesu pomalo djetinjasta, ali se čovjek privikne već nakon desetak stranica.. Naslovnice su lijepe i mistične.. Prije nego sam krenuo u čitanje su me baš privlačile, a to je i bit naslovnica..

10.12.2019
    18:29:00 sati

9, 1, 8, 8

Veliki plus za povratak i nekih sporednih junaka. Tako se cjelokupna Darkwoodska ideja zaokružuje. No razrada ove priče je za nulu.

26.05.2020
    09:52:00 sati

Ukupna ocjena 41%

1, 4, 6, 8

Ja ne znam da li sam ikad na Zagoru procitao ovoliko trash epizodu! Ovo je toliko neverovatni trash da je zabavno za citanje koliko je trash. Potpuno suludo. Burattini je u potpunosti podetinjio ili je bio pod uticajem neke nedozvoljene supstance dok je pisao ovu smejuriju. Dobro je sto ni na jedan trenutak ovoj prici nisam prisao ocekivajuci nesto dobro ili barem pristojno, vec sam znao da me ceka jako losa epizoda te sam na taj nacin bio u nekom stanju svesti da uzivam citajuci gluposti. Ima dosta akcije i stranica bez dijaloga pa se barem brzo cita i nije Burattini preterano zamorio s tekstom, cak je ubacio par zanimljivih podataka npr. o eseju i prvom tumacenju egipatskih hijeroglifa i o okultnoj magijskoj zbirci Corpus Hermeticum.

Ali to nije dovoljno da izvuce kolika je glupost sve ostalo, ne mogu da se zamaram navodeci bas sve gluposti koje sam ovde procitao ali evo nekih najupadljivijih: Zagor propadne kroz zamku i padne na siljke medjutim ne ubode se jer je ispod njega vec bio probodeni kostur?!!?! kako je ovo uopste moguce?, upadanje Zagora i Cika u drugu dimenziju koja je valjda stari Egipat ili Krebsov san o starom Egiptu, Zagor i Ciko razumeju i govore staroegipatski, Zagor se presvuce i obuce kao Egipcanin medjutim kada ga zarobe i izvedu da radi kao rob opet nosi svoju cuvenu crvenu kosulju, Zagor pobegne sa lancima na rukama i onda ih najedanput neobjasnjivo vise nema na rukama, Zagor pobije preko 20 Egipcana i dva puta im pobegne a oni idalje ne zele da ga ubiju nego ga zarobljavaju, Ciko spase Zagora tako sto uspe da dotrci u halu gde je onaj svestenik hteo da zakolje Zagora i tu krene da obara posude koje u sebi sadrze prah koji uspavljuje strazare ali Ciko na neki nacin ne udahne taj prah i ne biva uspavan, profesor Oldbons recituje pesmu od 30 strofa na staroegipatskom dok ga demon Djini davi po treci put a pre toga ga je dvaput bacio preko cele sobe, uopste prisustvo, uloga i postojanje Djinija... Ima tu sigurno jos stvari ali ovo je ostavilo najjaci utisak.

Torriceli kao da imitira Ferrija iz najboljih dana i u Zagorovom i Cikovom licu mu donekle uspeva, ali ceo crtez sveukupno ne funkcionise, ne mogu da objasnim zasto, ali se to oseca.

Jedina svetla strana ove price su Ferrijeve naslovne strane i prisustvo Cika na dve uzastopne naslovne strane, to se jako retko desava.

Suma sumarum, ova prica je toliki trash da ako krenete da je citate pripremljeni i imajuci to u vidu mozda vam bude smesna i donekle zabavna, a o samoj kvaliteti price ne treba razgovarati, ovo da je objavljeno u doba kada je Nolitta napisao Senke u noći, strip na koji se Burattini nadovezuje u svojoj prici, opet bi se smatrala gluposcu i nebulozom. Ovo je jednostavno los strip. I Senke u noci i ostali Nolitini cudniji/neobicniji/losiji radovi s pocetka serijala su remek dela prema ovom Burattinijevom nedelu (ili vrhunskom remek-delu trasha?).

04.07.2020
    06:35:00 sati

• Otmica