Utrka sa sedam strelica

ZG LUSP 7 | 96 str.

Pleme Hidatsa treba da izabere novog poglavicu, problem je samo što imaju dvojica kandidata. Po starom plemenskom običaju, suparnici treba da se takmiče u igri sa sedam strelica, međutim, jedan od njih biva ranjen, tako da Zagor zauzima njegovo mjesto.

• Utrka sa sedam strelica
    ZG LEX 307
  • Utrka sa sedam strelica
    ZG LUSP 7

• La corsa delle sette frecce
    ZG SR 300

• Hidatse su indijansko pleme koje je u 19. vijeku bilo nastanjeno na različitim tačkama između rijeka Heart i Little Missouri. Hidatse su najbliži srodnici Vranama, plemenu koje se odvojilo od matice Hidatsa i nastanilo u području Yellowstowna. Danas žive sa Arikara i Mandan Indijancima na rezervatu Fort Berthold u Sjevernoj Dakoti. Prema svome staništu pripadaju prerijskom kulturnom krugu, a po tradiciji u područje Noža došli su sa Devil's Lakea. Kada su pristigli na ušće Heart Rivera Hidatse susreću Mandane i od njih se uče agrikulturi, točnije uzgoju kukuruza, prozvanog po Mandanima mandan-corn. U vrijeme Dolaska ekspedicije Lewisa i Clarka Hidatse su već na rijeci Nož ali ih 1837. pogađaju boginje sa katastrofalnim posljedicama, pa je cijelo pleme spalo na nešto preživjelih koji su osnovali jedno selo. Godine 1845. preživjeli Hidatse su sa Mandanima i Arikarama preseljeni na Fort Berthold gdje žive i danas. Središte plemena je gardić New Town. Prema Mooneyu (1928) Hidatse i Awaxawi brojali su 1780., 2,100 duša, a Lewis & Clark procjenju broj njihovih ratnika na 600, ili populacijom 2,100. Mooneyeva procjena je očito prepisana od Lewis i Clarkove ekspedicije. NAHDB procjenjuje da je njih i Crowa (treba napomenuti da su se Vrane pod vodstvom No Vitalsa, odvojili najkasnije do 1500 od Hidatsa; prema lingvistima već do 1000 godine) zajedno brojali 6,500 duša. Broj im je 1780. morao biti dosta viši od 2000, ali nakon epidemija iz 1837. broj im spada na nekoliko stotina, odnosno 500 (1900). Indijanski Ured (Indian Office) 1937. popisuje 731 Hidatsu, i broj im u novije vrijeme polako raste.
  • Ovo je jubilarni originalni broj 300, izašao 1990. godine u Italiji, kompletan u boji.
  • Ovdje možete vidjeti omaž Alessandra Piccinellija ovoj jubilarnoj Ferrijevoj naslovnici. (op.ur.)

Kada govorimo o Zagoru i ograničenom broju stranica, većinom se pojavi sjenka sumnje u kvalitet takve jedne priče. Može biti da je to zbog toga što almanah edicija nije na najbolji način ostavila utisak na strip fanove, upravo zbog 94 stranice, na kojima se većinom jedna priča proteže. Pomalo iritantno kada pogledamo da većina Dylanovih epizoda ima upravo toliko stranica, a većina stripoljubaca se slaže sa time da se radi o jednom kvalitetnom stripu.

Utrka sa strelicama

Da bi mogli da shvatimo zašto je tako, moramo kao prvo da pogledamo suštinu priča koje se pripovjedaju u ova dva stripa. Kod Dylana često ne postoji početak, tj. većinom se ubacimo već na trećoj stranici u sam centar zbivanja. Često ostane nedorečeno kako i zašto je došlo do određene situacije, ili se odgovor ponudi na posljednje dvije stranice jedne priče. Razrada je većinom zapostavljena, tako da je čitaocu prepušteno da sam zamisli kako je došlo do određene situacije. Možda to i za neke nije najbolje rješenje, ali na to smo navikli u ovom stripu još od prvog broja, zato nam to ne izgleda toliko čudno kao kada naiđemo na sličnu stvar u nekom drugom stripu. Kod Zagora je većinom obrnuta situacija, razrada i objašnjenja slijede tokom stripa, bez obzira da li na početku ili kraju priče. S obzirom da sve ima glavu i rep, teško je jednu epizodu razraditi na samo 94 stranice, pogotovo ako se radi o kompleksnoj priči.

Zagor pred porazom

Majstor velikih i dugih objašnjenja je svakako Burattini, čovjek koji većinom sve tako objasni da bi i malouman čovjek mogao da shvati, međutim, to je često i kritika u njegovim pričama, pretjeruje sa objašnjenjima. Sve je u redu kada se epizoda proteže na dvjesta i kusur stranica, tu ima dovoljno mjesta za razradu, problem nastaje ako je broj stranica ograničen, kao u ovoj priči. Sasvim je jasno da u epizodama kao što je ova nećemo moći uživati u Chicovim avanturama sa Trampyjem ili nekim drugim poznanikom, prije svega što se te zgode i nezgode nerijetko protežu na tridesetak stranica, tako da bi u ovom slučaju ostalo i previše malo mjesta za samu priču.

Upravo ovdje imamo takav jedan slučaj, priču na 94 stranice. Uobičajeni uvod je preskočen, tako da se odmah prešlo na stvar. Dobra stvar je i sama tema stripa, tako da se u nekoliko oblačića moglo objasniti šta je suština ove priče i kojim tokom će ići. Posljednje što bih poželio u ovakvom stripu je brdo dijaloga, zato treba preći na samu priču, da na kraju ne bi ispalo sve zbrzano. To ova epizoda i radi, natrpana je akcijom i napetosti, od prve do posljednje stranice. Toninelli je čovjek koji je sa vremena na vrijeme znao da nas obraduje nekom dobrom pričom, to je definitivno slučaj i ovdje, što je i trebalo da bude, jer radi se o jubilarnom broju.

U ovoj epizodi je Zagor, kao i mnogo puta do sada, pomogao prijatelju u nevolji. Nije se radilo samo o prijateljskoj pomoći, već i o tome da je važno da Sivi Sokol postane novi poglavica Hidatsa, prije svega zbog očuvanja mira u Darkwoodu. Njegov suparnik, Tri udara, je jedan od tipičnih usijanih glava koji žele da steknu slavu u borbi protiv bijelaca. S obzirom da znamo u kojem pravcu ide indijanska sudbina, teško je reći da bi Sivi Sokol bio bolji poglavica, bez obzira što je Zagor uvijek govorio da se na silu ne može ništa postići, jer kako god da bilo, Indijanci su ti koji će na kraju izgubiti, a ako ćemo biti iskreni, Zagor je prvi taj koji je putem straha i nasilja održavao svoju vladavinu. Sigurno da se radi o jednoj škakljivoj temi, ali, vjerujmo jednostavno Duhu sa sjekirom, prije svega zamislimo to da se njegove avanture ne dešavaju u našem univerzumu, već u paralelnoj dimenziji u kojoj će jednog dana bijelci i Indijanci zajedno živjeti u miru na američkim prostorima.

Crtež je odličan, iako kod nas otisnut na nešto lošijem papiru, ipak se može reći da je ovo onaj dobri stari Ferri. Ja sam mišljenja da stripove u boji treba tiskati na glanc, ili tzv. masnom papiru, tek tada dolaze boje do pravog izražaja. Šteta što to Ludens nije uradio, ali ne treba zaboraviti da bi takav papir mnogo više koštao, tako da i cijena stripa ne bi više bila ista. Ferri nam je dao teatralnu naslovnicu, prava poza za jedan časopis. S obzirom da je većina njegovih naslovnica u akcijskim pozama, dobro je sa vremena na vrijeme da vidimo i ovakvu jednu, pravu pozersku naslovnicu.

Zagi koristi priliku...

ZG ZS 1025/1026 Prorokov sin

ZG ZS 1032/1033 Mrtvačka glava

• Zagor12

8, 9, 10, 8

Najbolji jubilarac uz Dugin most. Toninelli super, Ferri također i naslovnica također.

Dobra recenzija KW :)

31.01.2011
    19:22:00 sati
    Zagor12
  • legaz

8, 8, 9, 8

Počeću od za mene lakšeg dela, naslovnica. Jeste to je Feri ali na mene nije ostavila veliki utisak, crtež odličan Ferijevski, boja kako je King naveo kvalitet papira je u velikom umanjio dojam. Priča kratka, ostvarila je ono zboh čega je namenjena, da opusti i zabavi.

31.01.2011
    20:12:00 sati
    legaz
  • split85

8, 8, 9, 10

Dinamična i interesantna priča.

31.01.2011
    20:30:00 sati
    split85

10, 10, 10, 10

Eto, čisto da se malo razbacam s desetkama. Ukratko, najuzbudljiviji jubilarac i općenito jedan od Zg-a s najnapetijom radnjom.

31.01.2011
    20:35:00 sati
  • kenan92

10, 10, 10, 10

Vrlo interesantno stivo! Sjajna recenzija King Warrior -e !

31.01.2011
    21:00:00 sati
    kenan92
  • PAJDO

6, 6, 10, 7

Klasični jubilarac, ali nikad neće biti kao prva dva (barem šta se ovih prostora tiče).

Priča je zanimljiva, ali ništa više od toga kao ni sama naslovnica. Za mene je ovo prosječan strip.

Šta se tiče crteža....Ferri je uvijek maestralan:))

31.01.2011
    21:32:00 sati
    PAJDO
  • poison

10, 10, 10, 10

Odlican strip

31.01.2011
    22:19:00 sati
    poison

10, 10, 10, 10

Nemam riječi...

01.02.2011
    07:43:00 sati

8, 5, 6, 6

Bilo je dobro sve dok Zagor nije odapeo strelicu i pogodio debeljkovu. To baš nikako nisam mogao progutati.

01.02.2011
    09:08:00 sati
  • Ukupna ocjena 41%

1, 1, 9, 8

Mnogo losa epizode. Nije problem ovde vec mnogo puta vidjeni motiv, razdrada, zakljucak, nego je sam strip doveden do neverovatne banalnosti da je to jednostavno strasno. Glavni namcor u savezu sa bledolikom odpadnicima koji zive pokraj sela pokusava da smesti jednoj dobrici tako sto baca kamen i cini slicne smicalice, a sve to da bi postao sef. Epizodu sam skoro i zaboravio, te ocene dajem na osnovu samog osecaja posle citanja stripa.

01.02.2011
    10:10:00 sati

9, 9, 9, 8

01.02.2011
    16:58:00 sati

9, 9, 9, 9

01.02.2011
    18:29:00 sati
    dabraka
  • konj87

7, 6, 5, 8

Po mom mišljenju, jedna obična i zaboravljiva epizoda. Ne vidim u njoj ništa jubilarno osim obojenih vinjeta.

01.02.2011
    19:00:00 sati
    konj87

7, 6, 8, 7

...jedan običan lošije obojen Zagor... ne volim Zagora s točno određenim brojem strana...

03.02.2011
    14:14:00 sati
    tomassi
  • kandraks

8, 8, 10, 10

Obzirom koliko je imao stranica na raspolaganju, Toninelli je napisao jednu vrlo dobru pricu! Iako ima dosta klisea, prica je prepuna akcije i moje je misljenje da definitivno moze zadovoljiti prosjecnog citaoca! Malo je losije obojena ali i ovakva boja meni daje dodatni draz ovoj prici! Crtez je odlican kao i naslovnica...

04.02.2011
    23:39:00 sati
    kandraks
  • Tonka24

10, 10, 10, 7

Odlična prica i specijalac.Iznenadio sam se kvalitetom crteža i pričom,jedino slabu stranu ovog stripa cini naslovnica koja je ista kao i ona iz zagor extra broj 44.šumski demoni.Sviđaju mi se zadaci zagora puni su akcije.

10.02.2011
    22:49:00 sati
    Tonka24

8, 6, 9, 10

Nije ovo toliko loše, ali kako da dam visoke ocjene kad on meni na kraju stripa procijeni brzinu strelica i točno sa svojom pogodi njegovu strelicu u letu.. Neda se to progutati.. Smatram ovo sasvim prosječnim stripom u boji.. Ferrijev crtež je super, a naslovnica maestralna..

07.03.2011
    19:32:00 sati

5, 2, 7, 10

Toninelli nastavlja s trgovcima alkohola i nepoštivanjem bilo kakvog kontinuiteta, povijesnih ili zemljopisnih činjenica. Njegove priče su većinom napisane da zadovolje formu, bez ikakve vrijednosti - napisane za malu djecu. On nema dar kvalitetnog scenarista i ispucao se već na samom početku, slično kao Burratini ili Mignacco. I meni su njegove priče iz ovog razdoblja bile dobre kad sam bio dijete. U biti, s njima sam ušao u svijet stripa, ali govoreći realno - to je smeće. Hvala Bogu pa su došli Boselli i Burratini koji su donijeli toliko potrebnu svježinu i spasili ovaj serijal od gašenja, a nama podarili antologijske epizode.

Ova priča i nije toliko loše zamišljena, ali realizacija je druga pjesma. Toninelli je odnekle iščupao pleme Hidatse, koje se ranije nije pojavljivalo u serijalu (istina - pojavilo se pleme tog imena u ZG SR 78/79: "Snježni sokolovi", ali radnja ni nije bila u Darkwoodu) i koje u stvarnosti živi na drugom kraju kontinenta. Način biranja novog poglavice je originalan i zanimljiv, ali sve ostalo je (blago rečeno) loše. Nema potrebe pokušavati objašnjavati što sve ovdje ne štima. Mislim, ovo je ipak jubilarac u kojem se očekuje malo više truda, unatoč limitu broja stranica! Čak se ne može poreći ni zanimljivost, ali kad dođeš do kraja osjetiš prazninu i želju da rasprodaš sve Zagore koje imaš. :-(

Ferri standardno odličan, ali džabe. Katastrofalan kolor je uništio svu draž i atmosferičnost njegovog crteža. Za naslovnicu me veže posebna nostagija jer sam (u nekim davnim vremenima) imao ovu naslovnicu kao poster u sobi.

EDIT: 26.03.2020.

16.03.2011
    17:04:00 sati
  • Archy

Ukupna ocjena 38%

1, 1, 8, 8

Ovako glupa epizoda je u rangu sa Indijanskom magijom. Toliko iseravanja na jednom mjestu da to nije normalno.

18.03.2011
    16:59:00 sati
    Archy

7, 7, 10, 10

Znam da su trgovci oružjem i alkoholom Toninellijeva najdraža tema ali ja san pročita jako malo njegovih epizoda pa to kod mene zasad prolazi (od 7-8 njegovih priča samo mi je specijal Grad na krovu svijeta očajan, dok su Riječni duh i Željezni narednik odlične epizode). Možda ovdje nije triba ubacivati prodavače nego staviti neki drugačiji motiv, no kako bi ishod bio isti to nije ni bitno. Epizoda je generalno gledajući jako zabavna i dinamična i ako su sve njegove epizode ispod broja 300 ovakve ja ću biti zadovoljan. Zagor ionako rijetko pokazuje sve svoje vještine. Ferri opet odličan, ali boja je loša.

30.03.2011
    17:41:00 sati

6, 5, 7, 8

OK za pročitat, s obzirom da je jubilarac, ali to je sve. Ništa bitno.

04.04.2011
    15:35:00 sati

6, 7, 9, 7

Ne sviđa mi se boja, mislim da malo kvari Ferrijev crtež. Priča je zanimljiva i ništa više od toga.

18.05.2011
    23:23:00 sati
  • alanford

8, 7, 9, 10

Jako zabavna i dinamicna epizoda kada se uzme u obzir ogranicenost na samo 94 stranice. Kolor mi je bio puno kvalitetniji u Indijanskoj Magiji ali je to najvjerovatnije zbog razlike u papiru.

02.06.2011
    16:52:00 sati
    alanford

10, 10, 10, 10

Odlično pogođena tema jubileja.

09.06.2011
    09:05:00 sati

10, 10, 10, 10

24.06.2011
    13:38:00 sati
  • writer

6, 4, 8, 8

Beda, ispod proseka.

01.09.2011
    18:03:00 sati
    writer
  • Charlito de la Vega

6, 6, 6, 10

Razočaravajuća epizoda. Glupost...zrcala i kao neka pravila, koja na kraju uopće nemaju veze sa pričom, a ona scena ala Indiana Jones mi je stvarno bila previše. Boju nikad nisam volio u Bonelliju.

23.10.2011
    17:46:00 sati
    Charlito de la Vega

5, 4, 10, 10

Sto se tice Ferrijevog crteza i naslovnice, sve je ovdje perfektno.  Medjutim, scenario i prica su druga stvar, koji previse pate od kliseja i losih protivnika.  Prica fino pocinje, ali onda kad Zagor zauzima mjesto Sivog Sokola u Utrci sa sedam strelica, prica je nevjerovatno naivna i tupava.  Zasto bi bilo koji zakon indijanskih predaka dopustio bijelom covjeku da zauzme mjesto indijanca u takmicenju za buduceg poglavicu, pa ioako se njih dvojica mjesali krv, i iaoko je Zagor sada jedan clan tog plemena?  Ideja je stvarno naivna, a jos onda kad se oni protivnici pojavise (prvo nekoliko indijanaca, koje Zagor sve ubi bez puno napora, a onda ona dva bijelca koja pljuju klisejske recenice i slicno) onda prica pada dole.  Zagor je nevjerovatno spretan s onim strelicama, mozda malo i previse, pogotovo za osobu koja i ne upotrebljiva luk tako cesto.  Mislim da nije ni jednu metu u ovoj epizodi profulao, stavise sve ih je pogodio u sam centar.  I onda ono na kraju, kad njegova strelica sprijeci strelicu onog drugog indijanca da udari u metu... ah, give me a break, Zagor.  Osrednji specijal/jubilarac; da nije u boji, ovo bi bilo vrlo lose.

24.12.2011
    18:57:00 sati
  • zagor_22

10, 9, 10, 10

dinamično i puno akcije

18.01.2012
    21:51:00 sati
    zagor_22

7, 8, 9, 10

Simpatičan jubilarac. Naslovnica fenomenalna.

20.01.2012
    01:02:00 sati

8, 8, 7, 7

Vrlo dobra prica i tjek ima sve svoje. Zadovoljan sam sa svim,jedino naslovnica malo "kaci".

02.03.2012
    15:32:00 sati
  • Duje Belak

9, 9, 7, 8

Naivno, ona scena gdje Zagor pogađa strijlu je gotovo nemoguće.Ferri nije baš u formi ode

15.04.2012
    14:04:00 sati
    Duje Belak
  • Ukupna ocjena 62%

5, 5, 8, 8

20.05.2012
    22:41:00 sati
  • Maki_Mostar

5, 5, 8, 8

Malo precijenjeno, ali dobro, svatko ima svoje mišljenje. Ništa posebno.                                       Bilo je dobro sve dok Zagor nije odapeo strelicu i pogodio debeljkovu- potpisujem.

01.03.2013
    22:35:00 sati
    Maki_Mostar
  • sergej773

10, 10, 10, 10

20.03.2013
    16:38:00 sati
    sergej773

7, 6, 10, 10

Priča koja je već viđena 100 puta u Zagoru.

23.09.2014
    10:56:00 sati
  • igor 12

8, 7, 7, 7

već sam kod Povratak Jima Gitare naglasio da je boja "ugušila" radnju.tako i za ovaj specijalac

01.04.2015
    18:13:00 sati
    igor 12
  • RadioClash

7, 6, 8, 8

Ja samo želim znati kako Zagoru ni jedna strijela nije ispala iz tobolca?

22.09.2016
    14:09:00 sati
    RadioClash
  • morski

10, 10, 10, 10

18.02.2017
    12:31:00 sati
    morski

8, 7, 9, 7

Dobra priča u kojoj nisam osjetio nedostatak stranica jer se sve odvija brzo. Malo mi je bilo smiješno na samom početku kada sam pročitao da se poglavica Hidatsa zvao Medvjed na Nogama, Toninelli stvarno smišlja maštovita imena. Dosta mudar potez Sivog Sokola je da postane krvni brat sa Zagorom, a nije ni mogao ništa drugo smisliti jer je bio ozlijeđen i nesposoban za utrku. 2 pokvarena trgovca ne spadaju u tako veliki klišej jer ovdje nisu prodavali ništa već su htjeli sebi očistiti put kako bi u budućnosti nesmetano mogli trgovati. Zamku sa zmijama Zagor je mogao izbjeći na drugi način bez bespotrebnog skoka u ponor, to nije bilo baš najbolje rješenje. Iako se pojavila u ranijoj fazi priče ipak se nije moglo lako pretpostaviti da će Zagoru pomoći žena Sivog Sokola. Najveći nedostatak je svakako ona situacija kada strijela pogodi drugu strijelu u letu, ne sjećam se da sam nešto takvo vidio i kod Bleka. Epizoda koja nema neku inovativnu tematiku, ali je dovoljno dobra da ostaje u sjećanju duže vrijeme.

Boja mi nije dobro sjela i zato crtežu neću dati maksimalnu ocjenu, naslovnica nije loša samo što mi ne dočarava ovu priču.

01.06.2017
    00:15:00 sati

8, 9, 8, 8

Zagor izbjegava kišu metaka, isprebija goloruk pet naoružanih likova, prebacuje se s lijane na lijanu satima, penje se po glatkim stijenama, roni kao riba, pliva kroz brzace dok ga valovi bacaju o stijene, gologuz ide po snijegu i ledu, brzinom munje sašije nekom metak u čelo... Isto tako, on može strijelom pogoditi drugu strijelu u letu. Ali čitajući komentare čitatelja izgleda da je to previše. To je kao glupo. Razumijem da svatko ima neku svoju razinu tolerancije, ali ako nam ne smeta sve gore navedeno, ne bi trebao ni smetati taj super precizan nenadjebiv pogodak. To je također u okvirima njegovih karakteristika i nije se s tim otišlo predaleko.

Jedina nejasna stvar su mi ova dva trgovca. Po svemu sudeći Zagor ih je jednom već sreo i potjerao ih iz Darkwooda. Ne mogu se sjetiti kada su se oni pojavili, ako uopće jesu. Bilo je stvarno puno takvih likova, beskarakternih i nikakvih, koji su trgovali i koje je Zagor protjerao. Tko bi ih se svih sjetio. Nadala sam se da će se to možda spomenuti u recenziji, ali kako nema nikakvih podataka valjda se nisu prije pojavljivali.

Ovaj jubilarac je sasvim zadovoljavajuć. On je slika Toninellija i njegovog rada. Krijumčari alkohola i oružja, plus demonstracija Zagorove snage i vještine. S njime su zaokružene 80-te.

28.09.2017
    12:00:00 sati

6, 7, 10, 8

07.01.2019
    12:33:00 sati

9, 9, 10, 9

Dinamično i zanimljivo.

02.06.2019
    14:20:00 sati

8, 8, 10, 10

07.11.2019
    15:34:00 sati
  • Altairfan

9, 9, 10, 9

Odlična priča i scenarij .

Obilato akcije , bez suvišnih objašnjenja .

Otpočetka znaš kamo ide radnje , bez da se iznenadiš .

Crtež i naslovnica odlična , mada je naslovnica mogla biti sa Zagorom koji drži luk i strijelu .

15.12.2019
    18:06:00 sati
    Altairfan
  • Ukupna ocjena 79%

8, 7, 9, 7

04.01.2020
    22:26:00 sati
    Nedo

3, 2, 8, 7

Meni je ovo na razini kapetana Mikija.

11.02.2020
    16:11:00 sati

8, 9, 10, 10

Volim natjecateljski duh u Zagoru, tako da mi je ova epizoda fino sjela. Nije naravno ovo na razini prvog SuperMikea i onog njihovog natjecanja, ali nije ni toliko loše bilo. Ovo su, rekao bih, one avanture koje Zagoru kao junaku najviše pašu. On ovdje može pokazati svima svoj raskoš spretnosti, inteligencije i sposobnosti koju je stekao tijekom svog dugogodišnjeg staža. Ovdje je bio nepogrešiv, dok to i nije bio slučaj, čini mi se, kod "Crvenog strijelca". Ona nemoguća situacija kad je svojom strelicom oborio strelicu svojeg protivnika, meni je to bila baš moćna scena i zanimljivo scenarističko rješenje.

Da dodam za kraj, ovaj lik imena Sivi Sokol, isto takvo ime imamo i u Malom Rendžeru gdje se i naš junak Kit sa Sivim Sokolom "pobratio", postala su braća po krvi. Tako i ovdje imamo slično. Od sva 3 jubilarca koja sam imao priliku dosad pročitati, ovaj mi je definitvno najbolji. Ne znam zašto sam toliko prije želio da Zagora vidim u boji, čak sam tijekom čitanja više priželjkivao da je strip crnobijeli. Sad pomalo shvaćam ljude kad pričaju da im je boja odbojna kod ovakvih stripova.

04.04.2020
    18:02:00 sati

7, 7, 9, 9