Riječni vukovi

ZG VEC 42/43 | 188 str.

Drvna kompanija “Atlantik Timber” dobila je dozvolu da sječe drveće na velikoj teritoriji pokrivenoj šumom. Ugovorom sklopljenim s indijanskim plemenima kompanija se obavezala da neće prelaziti ustanovljene granice, unutar kojih je sječa dozvoljena. Međutim, Indijanci tvrde da je posječeno drveće na teritoriji van ugovorenih granica i zbog toga često napadaju drvosječe. Rozemberg, jedan od vodećih ljudi kompanije, unajmljuje plaćenike za zaštitu - Riječne vukove.

• Riječni vukovi
    ZG LU 192
  • Cijena izdaje
    ZG LU 193
  • Rečni vukovi
    ZG VEC 42
  • Cena izdaje
    ZG VEC 43

• I lupi del fiume
    ZG SR 510
  • Il prezzo del tradimento
    ZG SR 511

• Drugi Bisijev rad na Zagoru. Prvi je bio almanah “Blago Digging Billa”.
  • Paolo Bisi je rođen 27.09.1964. godine. Za SBE je nacrtao jednu epizodu za serijal Mr.No, takođe je crtao i za Lazarusa Ledda. Objavio je nekoliko radova i za BD produkciju od kojih je najpoznatiji serijal “Manson”.
  • Originalna epizoda izašla je u 2008. godine u Italiji.

Kada uzmu oružje u ruke, neki ljudi dobiju čudne ideje...Oružje u ruci ti ogoli dušu.

Poslije epizode 500 izgleda da je serijal konstantno dobio na kvalitetu, nove i poznate priče su podigle nivo koji prije toga nije bio na zavidnom nivou. Za kratko vrijeme Cajelli je napisao dvije priče, sa prvom je odradio dobar posao, što mu ovdje nije baš najbolje pošlo za rukom. Ovo je scenarijski gledano jedna od slabijih epizoda u periodu od brojeva 500-550.

Zagor i Chico u foteljama

Priča nije neki novitet, imamo poznati tok, likove i dosta je predvidljiva. Ne kažem da je ovo loše, daleko od toga, ali jednostavno je nešto što nam je već poznato. Ideja sa paramilitarnim vojnim jedinicama nije nova, imali smo u nekoliko navrata slične grupacije kao Crni vukovi i Riječna patrola, Riječni vukovi mi djeluju kao neki miks ovih grupa, i to ne samo kada se radi o sličnosti sa imenima. Razlika je u tome što su Riječni vukovi ustvari pozitivni, izuzetak su izdajnici koji se nalaze u njihovim redovima. Mislio sam da će cijela grupacija da se ispostavi kao negativna, međutim to nije bio slučaj. Kako smo doznali sve je bio nesporazum, oni su kao i Indijanci žrtve prevare.

Nisam siguran šta da mislim o autoru Cajelliju. Do sada je napisao nekoliko epizoda koje dosta variraju u kvaliteti. Epizoda “Čovjek koji je došao s kišom” je odlična, “Ratnici noći” dobra, dok je na primjer “Krvavo pismo” jedna od najgorih koje sam pročitao. Ono što mu nedostaje do sada je jedna priča s kojom bi se dokazao da je u stanju da napravi vrhunski scenario, umjesto toga piše priče koje su do sada dosta puta prožvakane, kao da je jedan od autora koji godinama radi na serijalu pa se s vremenom istrošio. Ukoliko u prvih nekoliko epizoda nije još nijednom uspeo da oduševi, na stranu pomenuti almanah, onda je upitno koliko je sposoban da odradi jedan dobar scenario sa novom idejom. Iskreno se nadam da će nas ubuduće uspjeti barem jednom pozitivno da iznenadi i napiše priču s kojom može da nam dokaže da je više od trećerazrednog autora.

U epizodi smo imali da vidimo priliku da Chico ipak nije toliko slabašan kako ga većinom zamišljamo. U jednoj sceni on, Zagor i Zapruder marširaju šumom i ovaj posljednji je na izmaku snage dok ga Chico bodri da nastave dalje. Većinom je simpatični debeljko taj koji se prvi preda, ali izgleda da je to samo slučaj kada maršira pored Zagora, u poređenju sa drugim ljudima može se reći da je izdržljiv. Interesantna je pojava i neke vrste Magnuma, koji koristi jedan od vojnih zapovjednika. Dobili smo objašnjenje u tome tako što je ovaj sam konstruisao oružje koje je danas poznato kao jedan od najsmrtonosnijih revolvera. Možda je taj vojnik jedan od predaka Dirty Harryja, sve je moguće. Crnac Mubaladži mi je djelovao kao interesantan lik, šteta što mu je posvećeno malo pažnje u stripu. Zapalo mi je za oko da se prilikom fizičkog okršaja koristio borilačkim tehnikama profesionalnog rvanja. Protiv svojih protivnika upotrijebio je tehnike chokeslam i clothesline. U stripu ima dosta brutalnih scena, probijanje vrata strelicom i razne vrste ubijanja su prisutne. Crtač je te scene dobro dočarao, tako da epizodi daju djelimično slašerski ukus.

Bisi je naprosto oduševio u ovoj epizodi. Ovo je njegov drugi rad na serijalu, moram priznati da sam se pitao da li će nastaviti toliko dobro da crta ili se možda odluči za neki drugi stil i negativno iznenadi. Srećom, to se nije desilo, ostao je vjeran realističnom stilu crtanja. Po meni je on možda čak i najbolji crtač trenutno u Zagorovoj ekipi i ujedno i u cijelom SBE. Način kadriranja, nacrtani likovi i okolina, sve je apsolutno na najvećem nivou. Iskreno se nadam da će ovaj crtač u budućnosti dobivati nešto bolje i značajnije priče, a ne kao u prva dva puta tek prosječne. Ferri je nacrtao dvije naslovnice prema skoro identičnim slikama iz dotičnih epizoda, a alternativne Bisijeve naslovnice možete da pogledate ispod ovog teksta.

Alternativne Bisijeve naslovnice

ZG VEC 38/41 Kameni div

ZG LU 194/195 Paklena horda

• Ukupna ocjena 48%

3, 3, 8, 6

Jedino što ovde valja je Bisijev crtež. Priča je dno i milion puta ispričana, završetak je vrlo loš. Bio sam prilično razočaran nakon čitanja, a isto to i posle sledeće priče. Loš period.

08.07.2011
    12:40:00 sati
    goksi
  • legaz

5, 5, 8, 7

Ništa naročito, reklo bi se. Ali meni koji se zasitio previše fantastike kod Zagora ovo dođe kao malo osveženje.  Moglo je bolje, ali i sam scenario nije bog zna šta. Bisi odličan, ali svim tim crtačima novim fali suština Zagorovog i Čikovog izgleda. Negde ih izgube usput. Ovde ne govorim o kopiranju Ferija već se stiče dojam d aje to neki drugi Zagor. Ovo ne znači da Bisi nije položio kod mene, naprotiv.

08.07.2011
    13:12:00 sati
    legaz
  • kucak

8, 9, 10, 8

Više nego solidna epizoda.Sviđa mi se Cajelijeva domišljatost u pojedinim trenucima. Crtež vanserijski. Umjetnost na djelu.

08.07.2011
    14:33:00 sati
    kucak
  • Magic Wind

7, 8, 8, 6

Prijatno iznenađenje za mene! Iako su slične priče već puno puta ispričane, ova drži pažnju i nema nekih većih nelogičnosti.

08.07.2011
    17:16:00 sati
    Magic Wind
  • Ukupna ocjena 43%

2, 3, 7, 7

Ubitacna dosada, (ne)zabava zagarantovana.

08.07.2011
    19:16:00 sati
  • Bat Baterton

6, 8, 10, 7

Za mene su i Kajeli i Bisi jako prijatna iznenađenja. Ja sam uživao u ovom stripu, više u crtežu nego u priči, ali iako smo slične teme videli do sada mnogo puta, Kajeli i Bisi su stvarno izvukli maksimum. Ne možemo uvek da dobijamo epohalne epizode, a kad su "obične" kao ova, ja sam i više nego zadovoljan. Pošto nisam čitao "Krvavo pismo", moje mišljenje o Kajeliju je izuzetno pozitivno i voleo bih da vidim da napiše još priča za Zagora.

Šta tek reći za Bisijev crtež, ovo je bilo milina čitati. Čak mi ni ne toliko tipični Zagor i Čiko skoro uopšte nisu smetali.

09.07.2011
    00:02:00 sati
    Bat Baterton
  • Ukupna ocjena 82%

7, 8, 10, 7

09.07.2011
    09:29:00 sati
    zhezhke
  • Galis

7, 7, 6, 9

Priča solidna, standardnog kvaliteta za redovnu epizodu Zagora. Crtež? Ima i gorih crtača Zagora.

10.07.2011
    18:29:00 sati
    Galis
  • Ukupna ocjena 81%

7, 7, 10, 9

12.07.2011
    04:30:00 sati
    Srdjan999
  • writer

8, 8, 10, 9

priča je sasvim solidna i uz Bisijev crtež pravi je užitak. Zaista ovde najveću pažnju privlači prelep i sa dosta detalja Bisije crtež. Niko još nije tako detaljno crtao lijane, te sam krajolik itd. jedino mu zameram što je Zagorovo lice u krupnijem kadru lošije nacrtao, nekako mi Zagor podseća na Lazarusa Leda, ima široko lice i previše razmaknute oči. Ali verujem da će se Paolo vremenom još više usavršiti te da će dobiti da crta naslovnice za Zagora kad Feri prestane. Dve Bisijeve naslovnice su mnogo bolje od Ferijevih.

Scenario je solidan, jedino je glupo kad oni trupci padnu na Zagora i ne zgnječe ga. Ma dajte, i da su od topole, onoliko velika  bi smrvila svakog čoveka. Osim Arnolda Švarcenegera.

14.09.2011
    18:22:00 sati
    writer

6, 5, 10, 8

Scenarij teški prosjek, na trenutke mi je čak bilo i dosadno čitati ovaj strip. O crtežu ne treba trošiti riječi, jako mi je drago da je Bisi "s nama", da crta Zagora jer radi se o fantastičnom crtaču, po meni bez ijedne mane, može biti samo bolji. Naslovnice - prva odlična, druga osrednja, ipak sve skupa po meni za 8.

02.10.2011
    21:26:00 sati
  • nest

9, 9, 9, 7

Vrlo dobra epizoda, posle onog napornog diva ovo je pravo olaksanje.

05.12.2011
    19:38:00 sati
    nest
  • comic.maniac123

7, 9, 9, 8

10.12.2011
    20:39:00 sati
    comic.maniac123

6, 8, 8, 7

Jest da smo imali već slične teme, ali scenarij je bitno drugačiji, i baš zbog toga je ova epizoda vrijedna čitanja. Bisijev crtež je vrlo dobar mada mi se čini da je malo zapustio u drugome dijelu.

11.12.2011
    00:47:00 sati
  • Charlito de la Vega

6, 6, 9, 8

Epizoda ni vrit ni mimo! Zanatski odrađena, da se ispune rokovi. Ništa specijalno, a opet nije ni loše.Bisi mi je iz početka bio fenomenalan, ali onda sam shvatio da čovjek crta sve indentične likove. Crte lica su svima iste (trokutasta), samo im negdje doda bradu, brkove ili malo poveća nos. Dao bih mu bio 10, ali ovako...

Ferri nema inspiracije, precrtava...iako mi se nekako sviđa ova za "Cijenu izdaje".Ima nešto u njoj.

12.12.2011
    17:39:00 sati
    Charlito de la Vega

7, 8, 9, 8

Nikakav spektakl od epizode,ali ipak je iznad prosjeka.Bisijev crtež je ovdje puno bolji nego u almanahu.Naslovnice prosječne.

13.12.2011
    12:54:00 sati
    Patrix

8, 7, 8, 8

18.12.2011
    13:34:00 sati
    Nedo

9, 9, 9, 8

16.01.2012
    13:31:00 sati
  • feka82

8, 9, 10, 8

Poslije kamenog diva jedna lagana i opuštena prica u kojoj sam veoma uzivao , bisija je stvarno ljepota gledati , u svakoj sceni odradi vrhunski posao , svaki kadar je kao scena iz filma i pun pogodak za radnju stripa . Po meni on je jedan koji bi trebao naslijediti majstora ferrija kada legenda ode u legende .

16.01.2012
    14:13:00 sati
    feka82
  • zagor_22

7, 7, 10, 9

cita se u jednom dahu, nista vise

a crtez je melem za oci :D

18.01.2012
    19:57:00 sati
    zagor_22
  • Zagor12

6, 6, 10, 7

Priča natrpana detaljima. Crtež je fantastičan.

21.01.2012
    13:44:00 sati
    Zagor12

5, 4, 9, 9

Niti smrdi, niti mirise.  Kao sto je neko vec rekao, ovu pricu smo vidjeli vec gomilu puta, tako da scenario je tanak.  Ali crtez, mora se reci, je veoma dobar.  Bisi je talentovan covjek, tu nema sta.  Zanimljiva stvar o naslovnicama: ovo je mozda jedna jedina Zagorova prica gdje obe Ferrijeve naslovnice se nalazue unutar stripa od drugog crtaca, mozda nisu potpuno iste, ali su dovoljno slicne da se moze reci da su prakticno iste.  Ferri na vrhunskom nivou sa naslovnicama, steta samo sto prica i scenario nisu na istom levelu kao crtez i prica.  Steta.

31.01.2012
    15:38:00 sati

6, 7, 8, 7

Solidna epizoda uz poneku zanimljivost, npr. kad Indijanci zarobe Chica i računovođu pa poglavica kad ih ugleda kaže da su svi bijelci slični, ali ova dvojica su baš čudni :-)

01.02.2012
    12:09:00 sati
    Matt Nurdoo

6, 7, 10, 7

Već viđeno milijun puta ali gomila dobre akcije i dinamičnosti, i fenomenalan crtež spašavaju epizodu. Ferri se ovaj put nije potrudio, samo je prekopirao dvije sličice iz stripa.

20.02.2012
    11:43:00 sati

7, 8, 8, 7

Veoma zanimljiva priča. Malo mi je čudan Bisiev Zagor, pogotovo kako autor crta likovima noseve i glave. Ali Bisiev crtež je svejedno veoma dobar.

04.03.2012
    18:30:00 sati

6, 7, 10, 7

Cijelo vrijeme sam očekivao da će kapetan Riječnih vukova biti "bad guy" zbog njegove prošlosti s Indijancima. Na moje iznenađanje Cajelli je izbjegao taj klišej. Inače, scenarij je solidan, ima par interesantnih momenata, nema nekih rupa u njemu itd. Ipak, priča ne može dobiti previsoke ocjene zbog motiva koju su previše puta do sada bili upotrijebljeni.

Akcijske scene su posebno impresivne ponajviše zahvaljujući Bisiju, čiji je crtež nevjerovatno realan, a vinjete su mu puno "dublje" od većine Zagorovih crtača.

21.04.2012
    00:33:00 sati

7, 7, 10, 10

treba jos da nam se dokaze Cajeli ali mislim da ce uspeti

bisi odlican trebalo bi vise da crta zagora

ferri standaran

01.05.2012
    13:49:00 sati

8, 7, 9, 10

Nakon Ratnika noći, Diego je malo podbacio. Crtež ne znam nekako mi je Zagorova glava čudna.

06.06.2012
    14:18:00 sati
  • zagor fan

8, 7, 10, 8

Bisi fenomenalan,priča ok

13.08.2012
    15:26:00 sati
    zagor fan
  • Maki_Mostar

7, 8, 9, 8

Ovih dana vršim rekonstrukcije epizoda i slažem se s jednim komentarom da je ovaj dvobroj pravo osvježenje nakon one epizode u 4 dijela kad ujak ide s nećacima u pustolovinu. Jednostavno, ima akcije i napetosti, ja sam cijelo vrijeme smatrao da je gazda "Riječnih vukova" vođa ili bar produžena ruka glavnom mozgu, ali eto na kraju nije tako, što je odmah + jer nisam pogodio završetak pošto se dobro sjećam da sam vidjevši drugu naslovnicu na kraju očekivao neki obračun Zagora sa gazdom Riječnih vukova. Možda je malo na kraju zbrzano, ali epizoda mi je vrlo dobra. Naslovnice su mogle bolje

30.03.2013
    16:08:00 sati
    Maki_Mostar

10, 10, 10, 4

Da mogu odmah bi dao sve desetke epizodi; fantastičan crtež, svježi pristup priči i likovima; mislim da bi neke stvari Burattini mogao naučiti od Cajellija. Npr. balansirati broj stranica i znati stati još kad je odlično, zašto nepotrebno rastezati radnju. Priča je više onak, više puta viđena, sukob Indijanaca i kompanije drvosječa koje se bore oko svojih prava za teritorij, zatim mutikaša i oportunista koji kuju zavjere i podmeću zadjevice kako bi prisvojili zemlju, i za kraj Cajelli ubacuje i paramilitarne skupine (ili plaćenike). Svi odreda inteligentni likovi, izgrađene ličnosti koje savršeno obavljaju svoju funkciju.

Riječni vukovi kao paramilitarna skupina u službi kompanije pod vodstvom je markantnog zapovjednika, inteligentnog, discipliranog i izvrsne vojničke obuke. Prvi put da je Zagor naletio na normalnog, skuliranog zapovjednika koji nije manijak i ne puca prije nego pita (više-manje). Da, ne zaboravimo spomenuti i njegov opak gun. Vjerojatno je tu na umu Cajelli imao Prljavog Harryja i njegov Magnum .44, ama baš svaki od likova ne zaboravi spomenuti "Čime to ovaj puca, topom?!" ;)

Paolo Bisi! Genijalac! Iznimno detaljan, estetski lijep, no ne i sterilan crtež, prekrasni krajolici, šume, mijenjanje rakursa, novi svježi dinamični likovi – Osim almanaha, tko će ga dočekati do #573! Dobar i u almanahu, ali ovdje, vau! Favoriti su mi definitivno sad Picinelli i Bisi! Ne znam jel to do scenarista, no kao da ima mnogo spektakularnih scena i kadrova gdje se veliča Zagorova snaga i nadmoć, a ni ostali likovi nisu ništa manje vrijedni. Osjećam da sam sve samo nahvalio... Eh da, i jedna i druga naslovnica koriste kao temelj već nacrtane kadrove iz stripa. Nije se Ferri baš pretrgao do smišljanja motiva naslovnica. Da, tu je jedina slaba točka epizoda.

14.06.2013
    17:10:00 sati
  • nagor

7, 8, 9, 8

Priča jest reciklaža i nema tu ništa previše revolucionarnog, ali Cajeli se potrudio izvući maximum iz priče o drvosječama i indijancima i pritom je izbjegao dosta potencijalnih klišeja. Zbog toga Cajeliju  plus. Ipak mi je žao što nije završio priču okršajem Zagora sa onim crncem i pustio identitet glavnog masterminda u tajnosti za neki nastavak. Moglo se to razvući (sa nekom drugom temom – npr. trgovina krznom ), odnosno mogao se stvoriti neki »ekonomski« mini story arc, ali u bonelliju još uvijek ne razmišljaju na taj naćin. Največi adut ove priče, složit ćemo se, je Bisi. Stvarno je odličan i pravi majstor. Nacrtao je par kadrova, koji bi vrlo lako mogli ući u top 20 serijala, ali od mene će dobiti devetku jer Zagorovo lice crta skroz pogrešno i na tome bi stvarno morao poraditi. Ferrijeve naslovnice su korektne, ako zanemarimo činjenicu da ih je precrtao iz stripa. Druga mi je baš efektna i puno bolja od prve.

14.09.2013
    22:10:00 sati
    nagor

8, 8, 10, 8

Solidna epizoda, više puta ispričana, ali ipak vrijedna čitanja.. Imam par malih zamjerki na scenarij.. U prvom redu, očekivao sam okršaj Zagora sa crncem na kraju, pa da se mastermind ostavi za neku drugu epizodu, da se to malo razvuče, kao nekad, ali ništa od toga.. Kraj je malo previše zbrzani.. Zatim, dok onaj balvan padne na Zagora i on se skoro utopi, pa ga spase indijancu.. Yeah, jedva su uspjeli pomaknuti balvana koji je pao na Zagora, a njemu baš ništa?? U najmanju ruku bi imal obje noge strgane, ali dobro.. Ostatak se čini sasvim u redu, sviđa mi se uvođenje "magnuma" u sve to..

Crtež je super, jedan od boljih.. Nemam nikakvih zamjerki na Bisijev crtež.. A naslovnice su prosječne.. Druga je puno ljepša od prve..

"Ratnici noći" su mi se jako svidjeli, ova epizoda malo manje, ali svejedno vjerujem da Cajelli ima taj kvalitet da bude odličan scenarist..

06.02.2014
    18:19:00 sati
  • sergej773

3, 9, 10, 6

11.04.2014
    21:04:00 sati
    sergej773
  • Ukupna ocjena 61%

6, 6, 6, 7

Bla bla bla sve predvidljivo.

13.07.2014
    17:24:00 sati
    Tintilinic

8, 7, 6, 8

Već viđeno.Ali dosta dobro izvedeno.

24.09.2014
    09:38:00 sati

6, 6, 8, 6

Simpa kratka prica. Nista posebno. Crtez ok, naslovnice bezveze.

02.02.2015
    22:41:00 sati
  • igor 12

7, 8, 9, 8

da nema Prljavog Harryja bilo bi dosadno

26.03.2015
    18:11:00 sati
    igor 12
  • caramba

8, 7, 9, 9

Kao remake neke nikad objavljene epizode koja je trebala davno izaći u doba Toninellija :) Sve ovdje štima, osim kraja koji je standardno zbrzan, a crtež bio bio čista perfekcija samo da Zagorova faca ne izgleda pomalo sirovo. U svakom slučaju palac gore!

31.03.2015
    16:11:00 sati
    caramba
  • Leonid

8, 7, 8, 7

Solidna priča i vrlo dobar crtež.

Ova priča nije smišljena da bi bila nešto grandiozno, ima nizak "plafon" ali je zato ispunila sav raspoloživi potencijal. Bisi nije Prisco ili Espositovci, ali radi se o crtaču u gornjem razredu po kvaliteti.

Zanimljivi vođa plaćenika je dao dinamiku, nadopunio Zagora. Mali misterij s tajanstvenim gazdom je isto dobra zamisao.

Ferri se baš i nije iskazao.

16.11.2016
    13:26:00 sati
    Leonid

7, 9, 8, 8

Tematika je prilično izlizana, ali unatoč tome Cajelli je izvukao gotovo najviše što se moglo iz ovoga. Na početku sam pomislio da će to biti klasična priča kakvih ima hrpetine o pobunjenim indijancima koje netko huška. Ipak, brzo je postalo jasno da neće biti tako i da nas čeka zaokret u drugačijem smjeru. Neke stvari se nisu mogle predvidjeti, kao npr. tko iz pozadine povlači konce u cijeloj toj igri između indijanaca i drvosječa. Najveći sumnjivci su mi bili satnik Ford i vlasnik tvrtke Atlantic Timber mister Rosemberg. Na kraju je ispalo da je u pitanju netko tko se uopće nije ni spominjao u prijašnjim dijelovima priče, a sigurno da je i taj lik radio za nekoga kome je bilo u interesu izbaciti Atlantic Timber iz konkurencije. Iznenadilo me to što je satnik Ford ispao pozitivac, s obzirom koliko je Zagor u prošlosti imao problema sa raznim časnicima očekivao sam da će tako biti i ovaj put. Srećom, valjda je i Cajelliju bilo jasno da je tako nešto već previše puta upotrijebljeno pa je odlučio stati na loptu. Nisam očekivao ni međusobnu solidarnost onih razbojnika, najprije se Cody žrtvuje za bandu pa dopušta da mu njegovi smjeste metak u nogu, pa zatim ozlijeđeni Warrick pristaje ostati sam usred šume kako bi štitio leđa svojima u bijegu. Nismo navikli na nešto takvo kod negativaca na ovom serijalu, ali to dokazuje kako je scenarist mislio o tome i htio ubaciti malo netipičnih stvari. U cijeloj priči mogu navesti samo dvije sitne zamjerke; već opisanu situaciju kada ogromno stablo padne Zagoru na noge a njemu ništa,  te onu kada satnik Ford kroz slično takvo stablo ubije razbojnika koji se sakrio iza njega. Jest da je ono moćan pištolj, ali baš da bi probio onakvu zaštitu...

Crtež je dosta dobar, samo što me u pojedinim dijelovima smeta kako Bisi crta Zagoru lice, trebao je voditi više računa o tome. Od naslovnica mi je bolja druga jer nemamo često prilike vidjeti Zagora u takvoj situaciji.

21.06.2017
    09:41:00 sati

8, 9, 10, 8

Zanimljiva epizoda. Crtež odličan - detaljan! Ferri mi je u MA nacrtao Zagora u čamcu kao što je i na drugoj naslovnici.

01.08.2017
    10:53:00 sati
  • Ukupna ocjena 82%

8, 9, 7, 10

01.08.2017
    20:13:00 sati

6, 6, 9, 7

Crtež je zaista odličan. Priča sasvim solidna.

02.06.2018
    20:04:00 sati
  • Ukupna ocjena 86%

9, 8, 9, 8

Volim ovaj period kada je svaki scenario inspirisan nekom zanimljivom grupom ljudi. Prošli put alpinisti, ovaj put drvoseče. Drvoseče kao jednostavni, krupni i vredni ljudi mi mnogo bolje "leže" nego primitivne kavgadžije koje okružuju Timber Bila. Dobra je ideja o jedinici "Rečni vukovi", a lik kapetana Forda kao da vapi da se ponovo pojavi u nekoj avanturi sa svojom "artiljerijom". Crtež veoma dobar, naslovnice solidne.

05.07.2018
    14:40:00 sati
    Batacele

10, 10, 10, 10

meni najbolji Zagor u ovom periodu prije 7,8 godina. Ova tema na ovaj način još nije ispričana. Nije samo čitatelj u zabludi u svezi rozemberga i forda, nego i Zagor koji je očekivao još jedan crno bijeli sukob pohlepne kompanije i starosjedioca. U jednom trenu kaže računovođi da od plaćenika ne očekuje nikakvu pomoć, ali je poslije demantiran. Scenarij je logički posložen, negativci prikazani brutalno, ubijaju vlastite ljude da zametu tragove, radnja napeta i nepredvidljiva od početka do kraja. Nikako nisam očekivao smrt sunset crow-a, odlična ideja da se kamp nazove po njemu. Ford, zbog tragične prošlosti, u početku nije baš prikazan kao ljubiltelj indijanaca, kasnije ipak shvaća da je pravi neprijatelj u vlastitim redovima. Crtež jako lijep i nekako čist.

03.12.2018
    13:40:00 sati
    adriano

5, 8, 7, 6

Šta znam, nije toliko loše, nije skroz predvidljivo, mada je onako u grubim crtama od početka bilo jasno šta je u pitanju. Atipična priča za Zagora, onako malo modernija. Lik kapetana Forda se malo razlikuje od nekih komandanata sličnih plaćenika koje smo ranije gledali.

17.01.2019
    16:02:00 sati

6, 9, 9, 7